zat er wel of niet boter op ?quote:Op donderdag 15 december 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
Jeezzz
Matin propt ff zijn mond vol
Met beide handen
En gaat vervolgens met Moraima praten
Ik hoor net ook nog rauw het deeg..quote:Op donderdag 15 december 2022 15:09 schreef Dotteke het volgende:
De ene pleurt er een hoop zout op en een ander pleurt er een lading chili saus over, zal niet erg smaakvol zijn dan.
A jakkiequote:Op donderdag 15 december 2022 15:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik hoor net ook nog rauw het deeg..
quote:Op donderdag 15 december 2022 15:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik hoor net ook nog rauw het deeg..
Helemaal geen soundlock vannacht bij de ruzie..later met babs en Moira over vriendjes aan het hek..lange Soundlock..quote:Op donderdag 15 december 2022 15:16 schreef freaky40 het volgende:
Er komt helemaal geen gele kaart. Die komt er pas als de Febo het zo uit komt. Dit vinden ze alleen maar mooi, want TV.
Nu pas? Ahw, ja de wereld is kut en ja mensen liegen of verdraaien, verder was vannacht weer prima vermaak, slapen doen we wel als we dood zijn.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:15 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb bijgelezen, wat een chaos.
Vannacht dacht ik dat de ruzie ging over of Laila wel of niet die uitspraken had gedaan (slipje/ trio etc) en of Mexx dit bedacht. Het leek me best aannemelijk dat Laila dit (als grapje evt) gezegd heeft, dus heb geprobeerd neutraal te blijven. Ik vind het jammer dat sommigen dit persoonlijk maakten. Volgens mij lees ik nu dat Laila die dingen wel heeft gezegd, als grapje. Prima.
Met met het bijlezen blijkt dat Mexx/ Martin haar echt gingen beschuldigingen van aanranding/ongewenst aanraken, wat niet klopt. Dat vind ik heel heftig, dat kan toch niet zomaar? Ik ben helemaal afgeknapt op die 2. Neem aan dat er nog een vervolg komt qua gele kaart voor hen. Is het geen laster ofzo? Je kunt toch geen totale onwaarheden roepen, vooral als ze schadelijk kunnen zijn zoals deze situatie.
Ik heb geprobeerd zolang mogelijk Zwitserland te blijven, ik kan me gewoon oprecht niet voorstellen dat je zo'n verhaal bedenkt, dat je gewoon glashard staat te liegen. Maar blijkbaar doen Mexx en Martin dat dus wel. Dus of ze geloven hun eigen verhalen of ze sporen niet. Blijkbaar hadden mensen dat hier sneller door dan ik.
Blegh, ben weer helemaal teleurgesteld in mensen.![]()
Nouja ik zei wel 'weer'quote:Op donderdag 15 december 2022 15:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu pas? Ahw, ja de wereld is kut en ja mensen liegen of verdraaien, verder was vannacht weer prima vermaak, slapen doen we wel als we dood zijn.![]()
Ik helaas wel maar schrik soms ook hoor hoe mensen dan toch zijn. Mensen moeten meer navragen ipv van alles te gaan verzinnen, aardbei die in een sinaasappel veranderd inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nouja ik zei wel 'weer'
Ja ik kan me dat gewoon niet voorstellen..
Ik heb dan toch echt het idee dat er voor Wanda ook iemand aan het hek is geweest. Ik vind haar anders. liever, meer ontspannen en niet meer dat hele venijnige bekkiequote:Op donderdag 15 december 2022 15:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Helemaal geen soundlock vannacht bij de ruzie..later met babs en Moira over vriendjes aan het hek..lange Soundlock..
Ja en toch blijf ik erin trappen en hoop op meer maar weet helaas beter, hoe dan ook, weer prima vermaakt ermee iig.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:22 schreef Kakadylo het volgende:
Het lullige aan die livestreams is dat je weet dat het met een sisser afloopt want slaat Leila Mexx neer dan kreeg je allang SL
Neej.. Wendie wil de roddel exact horen, desnoods 3x zodat ze het foutloos kan doorgevenquote:Op donderdag 15 december 2022 15:24 schreef Silves het volgende:
Wendy heeft ook een hoorprobleem, het enige jammer van haar vindt ik ze krijgt de helft mee, en dan soms snapt ze het niet meer en interpreteert het gesprek verkeerd.
Volgens mij is het een reallifeshow dus hoor je dit uit te zenden maar nogmaals ik neem het program toch al niet meer serieusquote:Op donderdag 15 december 2022 15:18 schreef Silves het volgende:
[..]
later met babs en Moira over vriendjes aan het hek..lange Soundlock..
Ahw Janet jaquote:Op donderdag 15 december 2022 15:25 schreef ledn81 het volgende:
iedereen ouwehoert of heeft ruzie met elkaar
En ondertussen ons Janet![]()
[ afbeelding ]
En ze doet de kas..en poets zich rot daar..quote:Op donderdag 15 december 2022 15:31 schreef HappyCharly het volgende:
Janet doet gewoon vaak lekker haar ding, kookt en rommelt wat. Ik vind haar leuk.
ik denk dat zij het als straf zou zien als ze heel de dag zou moeten zitten.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:32 schreef Silves het volgende:
[..]
En ze doet de kas..en poets zich rot daar..
Ik mis eigenlijk al het beeld van de kas.. wat groeit er?quote:Op donderdag 15 december 2022 15:32 schreef Silves het volgende:
[..]
En ze doet de kas..en poets zich rot daar..
en hoop zo dat ze Manager gaat worden..en die bende daar een goed lesje geeft in werken en samenhoorigheid..quote:Op donderdag 15 december 2022 15:34 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat zij het als straf zou zien als ze heel de dag zou moeten zitten.
het is gewoon iemand die lekker bezig moet zijn, niet dat geouwehoer en gehang.
ijsbloemen op de ramen.. en de sla is bevroren geloof ikquote:Op donderdag 15 december 2022 15:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk al het beeld van de kas.. wat groeit er?
Salade en deze week krijgt iedereen een blaadje sla op het broodje..zei ze in centraal.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk al het beeld van de kas.. wat groeit er?
quote:Op donderdag 15 december 2022 15:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ijsbloemen op de ramen.. en de sla is bevroren geloof ik
Het voordeel van Mexx elimineren is dat je toch wel weet dat ze het niet haaltquote:Op donderdag 15 december 2022 15:40 schreef Silves het volgende:
Ja Mexx is een afgelikte boterham..dit heeft ze goed gezien..en jaloers.
quote:
JW zat aardig in de buurt.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
Is er nou niemand daar die een kerstliedje kan meezingen? Volgens mij nog geen 1 gezien die het een beetje goed doet, corrigeer mij als ik het verkeerd heb hoor.
Ik zou deze afkeuren.. Jappie roept maar watquote:Op donderdag 15 december 2022 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
Is er nou niemand daar die een kerstliedje kan meezingen? Volgens mij nog geen 1 gezien die het een beetje goed doet, corrigeer mij als ik het verkeerd heb hoor.
quote:
Erikquote:Op donderdag 15 december 2022 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zou de meeste afkeuren.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zou deze afkeuren.. Jappie roept maar wat
Dat was een parodie. Iemand uit de jostiband, want zo leek het bij Erik, zou het beter gedaan hebben.quote:
FOK! dat het was episch!quote:Op donderdag 15 december 2022 15:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was een parodie. Iemand uit de jostiband, want zo leek het bij Erik, zou het beter gedaan hebben.
Ik zag dat je het niet gelezen had, Erik was ook slecht.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dit heb ik zojuist niet gelezen
Het gebouw staat links (als je er voor staat) naast de loods en als je luisterd naar wat wanda zegt dan was ze daar net aanwezig. De buis waar de batterijen in gaan zit ook aan die kant.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel, vorige week ontdekt dat hij daar zit, achter de slaapkamers.
Vorige week kwam Djedi van de andere kant door een deur in de heg...quote:Op donderdag 15 december 2022 16:04 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Het gebouw staat links (als je er voor staat) naast de loods en als je luisterd naar wat wanda zegt dan was ze daar net aanwezig. De buis waar de batterijen in gaan zit ook aan die kant.
[ afbeelding ]
Die pakte alleen wat zwarte doeken volgens mij.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vorige week kwam Djedi van de andere kant door een deur in de heg...
Dus daar moet ook wat zitten.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:08 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Die pakte alleen wat zwarte doeken volgens mij.
[ afbeelding ]
Pff, het kind moet ook weer even relevant blijven..quote:Op donderdag 15 december 2022 16:09 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë gaat ook Spaans leren, JW geeft haar alvast het alfabet en neemt dit met haar door
Ze hoopt dat ze het de volgende keer kan verstaan als Martin weer Spaans praat tegen Moraima.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:09 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë gaat ook Spaans leren, JW geeft haar alvast het alfabet en neemt dit met haar door
Je ziet dat er rechts ruimte is gemaakt voor een deur, en dan kunnen ze rechtsom naar het gebouw links van de loods.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:08 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
What a coincedincquote:Op donderdag 15 december 2022 16:10 schreef Deisyy het volgende:
@:Lionheart postte deze foto, maar die doet het niet meer
[..]
Nope kwam van kamer 5 en kreeg ze meequote:Op donderdag 15 december 2022 16:08 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedereen gelijk.... en door.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope kwam van kamer 5 en kreeg ze mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |