zat er wel of niet boter op ?quote:Op donderdag 15 december 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
Jeezzz
Matin propt ff zijn mond vol
Met beide handen
En gaat vervolgens met Moraima praten
Ik hoor net ook nog rauw het deeg..quote:Op donderdag 15 december 2022 15:09 schreef Dotteke het volgende:
De ene pleurt er een hoop zout op en een ander pleurt er een lading chili saus over, zal niet erg smaakvol zijn dan.
A jakkiequote:Op donderdag 15 december 2022 15:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik hoor net ook nog rauw het deeg..
quote:Op donderdag 15 december 2022 15:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik hoor net ook nog rauw het deeg..
Helemaal geen soundlock vannacht bij de ruzie..later met babs en Moira over vriendjes aan het hek..lange Soundlock..quote:Op donderdag 15 december 2022 15:16 schreef freaky40 het volgende:
Er komt helemaal geen gele kaart. Die komt er pas als de Febo het zo uit komt. Dit vinden ze alleen maar mooi, want TV.
Nu pas? Ahw, ja de wereld is kut en ja mensen liegen of verdraaien, verder was vannacht weer prima vermaak, slapen doen we wel als we dood zijn.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:15 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb bijgelezen, wat een chaos.
Vannacht dacht ik dat de ruzie ging over of Laila wel of niet die uitspraken had gedaan (slipje/ trio etc) en of Mexx dit bedacht. Het leek me best aannemelijk dat Laila dit (als grapje evt) gezegd heeft, dus heb geprobeerd neutraal te blijven. Ik vind het jammer dat sommigen dit persoonlijk maakten. Volgens mij lees ik nu dat Laila die dingen wel heeft gezegd, als grapje. Prima.
Met met het bijlezen blijkt dat Mexx/ Martin haar echt gingen beschuldigingen van aanranding/ongewenst aanraken, wat niet klopt. Dat vind ik heel heftig, dat kan toch niet zomaar? Ik ben helemaal afgeknapt op die 2. Neem aan dat er nog een vervolg komt qua gele kaart voor hen. Is het geen laster ofzo? Je kunt toch geen totale onwaarheden roepen, vooral als ze schadelijk kunnen zijn zoals deze situatie.
Ik heb geprobeerd zolang mogelijk Zwitserland te blijven, ik kan me gewoon oprecht niet voorstellen dat je zo'n verhaal bedenkt, dat je gewoon glashard staat te liegen. Maar blijkbaar doen Mexx en Martin dat dus wel. Dus of ze geloven hun eigen verhalen of ze sporen niet. Blijkbaar hadden mensen dat hier sneller door dan ik.
Blegh, ben weer helemaal teleurgesteld in mensen.![]()
Nouja ik zei wel 'weer'quote:Op donderdag 15 december 2022 15:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu pas? Ahw, ja de wereld is kut en ja mensen liegen of verdraaien, verder was vannacht weer prima vermaak, slapen doen we wel als we dood zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |