Ha, had ik dat toch maar mooi goedquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar wel een keer Indonesische saucijzenbroodjes gemaakt, vond ze erg lekker.
https://nombelina.com/indische-saucijzenbroodjes/
Wat rituals spul voor mijn moeder (hoe verrassendquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik maak dit jaar het voorgerecht, maar heb nog niet besloten wat het gaat worden. Daarom vandaag maar de kerst-Allerhande meegenomenWat heb je gekocht?
Ik denk dat daar weinig mee mis kan om indruk te maken. Wel niet te veel van (laten) eten, want het is een vrij zware starter natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:23 schreef H_T het volgende:
Ik denk er overigens over om zelf saucijzenbrood te maken als een deel van het voorgerecht. Had iemand hier dat nou gedaan dit jaar? @:Em31 jij misschien?
In een van de oude kersttopics in CUL een lekker recept voor een soepje gevondenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Die heb ik de afgelopen jaren vaak ook gedaanMaar meestal zaten mensen al behoorlijk vol ten tijde van het nagerecht, terwijl ik juist wel een beetje wilde uitpakken. Daarom nu weer een keer wat geruild
Ik kan prima een soepje maken met wat breekbrood erbij of zo, maar ik weet niet of ik dat speciaal genoeg vind. Het is wel een goede backupoptie als ik geen beter idee krijg
Interessant! Alleen ben ik de enige in de familie die anijs lust, dus misschien is het daarvoor niet ideaal. Maar ik kan het recept natuurlijk wel gewoon zelf opslaanquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
In een van de oude kersttopics in CUL een lekker recept voor een soepje gevonden
edit deze:
minilot in CUL / Kerstdiner 2013! Inspiratie-, voorpret- en adviestopic
@:H_T
Ah, het (erg dure) Zermatt. Dat staat hier ook nog op de todolijst.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:50 schreef zorro28 het volgende:
All You Need Is Love kerstspecial in Zermatt, daar hebben ze van die grappige elektrische autootjes![]()
Hadden ze maar een Gouden Gids in de buurt gehadquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:00 schreef Em31 het volgende:
Net in het nieuws lieten ze een filmpje van een tijdje geleden zien van dat aquarium in Berlijn waarbij (volgens mij) de maker zei dat een gaatje erin schieten eventueel zou kunnen en er dan wat water uit kan lopen, maar zeker geen Hollywood-achtig scenario waarbij het hele aquarium explodeert.
![]()
Als je nu net wakker bent geloof ik dat meteenquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb lekker geslapen vanmiddag.
Jaquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:00 schreef Em31 het volgende:
Net in het nieuws lieten ze een filmpje van een tijdje geleden zien van dat aquarium in Berlijn waarbij (volgens mij) de maker zei dat een gaatje erin schieten eventueel zou kunnen en er dan wat water uit kan lopen, maar zeker geen Hollywood-achtig scenario waarbij het hele aquarium explodeert.
![]()
Ja die lieten ze ook zienquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Hadden ze maar een Gouden Gids in de buurt gehad
Eens wel, behalve als we het weer eens gaan hebben over dat ESF nummer van Moldaviė van dit jaar, want dat is natuurlijk gewoon objectieve bagger.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:20 schreef Meke het volgende:
Jahoi er moet mij iets van het hart. Ik vind het een beetje jammer dat we met z'n allen soms een beetje gaan politiespelen over wat er wel of geen leuke muziek is, en of iets wel/niet Top2000 waardig is bijvoorbeeld. Nu weer over Goldband.
We zouden hier met z'n allen als ESF-fans toch moeten weten dat muziek een mening en geen feit is? Laten we daar dan ook hier een beetje op letten, want ik vind dat soms echt best ver gaan qua hoe stellig mensen zijn![]()
En zolang alleen @:Redefine het doet, is het wel prima want dat is toch een ouwe brombeer (maar wel ONZE ouwe brombeer), maar jammer als we dat met z'n allen overnemen. Prima als iets niet je smaak is, en dat moeten we óók kunnen blijven zeggen. Maar dat uit de hoogte neerkijken op muziek vind ik echt niet passend
We weten allemaal hoe de Top2000 werkt, en elke plaat is per definitie terecht op hun plaats terecht gekomen, of het nou wel of niet je smaak is
![]()
Dit was mijn spreekbeurt, bedankt voor het luisteren
Dat zeg je alleen maar zodat we hierna niet beginnen over die overvloed aan Suzan & Freek!quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:20 schreef Meke het volgende:
Jahoi er moet mij iets van het hart. Ik vind het een beetje jammer dat we met z'n allen soms een beetje gaan politiespelen over wat er wel of geen leuke muziek is, en of iets wel/niet Top2000 waardig is bijvoorbeeld. Nu weer over Goldband.
We zouden hier met z'n allen als ESF-fans toch moeten weten dat muziek een mening en geen feit is? Laten we daar dan ook hier een beetje op letten, want ik vind dat soms echt best ver gaan qua hoe stellig mensen zijn![]()
En zolang alleen @:Redefine het doet, is het wel prima want dat is toch een ouwe brombeer (maar wel ONZE ouwe brombeer), maar jammer als we dat met z'n allen overnemen. Prima als iets niet je smaak is, en dat moeten we óók kunnen blijven zeggen. Maar dat uit de hoogte neerkijken op muziek vind ik echt niet passend
We weten allemaal hoe de Top2000 werkt, en elke plaat is per definitie terecht op hun plaats terecht gekomen, of het nou wel of niet je smaak is
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eens wel, behalve als we het weer eens gaan hebben over dat ESF nummer van Moldaviė van dit jaar, want dat is natuurlijk gewoon objectieve bagger.
Meke, je maakt een goed punt!quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:20 schreef Meke het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Meke, goed gezegd, inhoudelijk sterk, alleen de volgende keer ķets meer plaatjes bij je spreekbeurt graag. (Bijv. van Tom Leeb) Dan komt de boodschap nog beter over.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:20 schreef Meke het volgende:
![]()
Hey ho let it go!quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eens wel, behalve als we het weer eens gaan hebben over dat ESF nummer van Moldaviė van dit jaar, want dat is natuurlijk gewoon objectieve bagger.
Creepyquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:45 schreef AgnesGru het volgende:
Net iets bizars hier, ik hoorde net een geluid wat lijkt op glas wat kapot springt/valt. Best luid ook. Maar kan hier (vooralsnog) niks vinden.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:45 schreef AgnesGru het volgende:
Net iets bizars hier, ik hoorde net een geluid wat lijkt op glas wat kapot springt/valt. Best luid ook. Maar kan hier (vooralsnog) niks vinden.
Nee, alle lampen zijn heel en doen het nog. Ruiten zijn heel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |