JESF was een voorproefje, maar nu zijn we los!quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Omg we beginnen weer!!
[ afbeelding ]
Betekent dat we geen leven meer hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:09 schreef Momo het volgende:
Een reminder morgen is de eerste NSF van het seizoen in Oekraine, het begint al om 16 uur onze tijd morgen. Van het weekend worden de nummers van Roemenië en Spanje @:Strani bekend gemaakt. Volgende week is het maandag tot met donderdag NSF in Albanie.
Groningen is niet zo leuk qua winkelen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan niet beter gelijk doorgaan naar Groningen voor de drukte
Hij is eindelijk kampioen na een kwart eeuw. Doel bereikt, ik snap wel dat hij er mee noktquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:18 schreef ijs_beer het volgende:
Breaking: Pokémon stopt er mee.
of nouja. Ash dan. in de tv-serie.
#jeugdsentiment
Vorig jaar waren de NSF's beter dan wat er in Turijn stond*. Dus ik heb er zin in!quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:09 schreef Momo het volgende:
Een reminder morgen is de eerste NSF van het seizoen in Oekraine, het begint al om 16 uur onze tijd morgen. Van het weekend worden de nummers van Roemenië en Spanje @:Strani bekend gemaakt. Volgende week is het maandag tot met donderdag NSF in Albanie.
Ik neem iig wel aan dat hij inmiddels genoeg van die beesten gevangen heeft om de rest van zijn leven te eten te hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij is eindelijk kampioen na een kwart eeuw. Doel bereikt, ik snap wel dat hij er mee noktBenieuwd wat hij nu gaat doen, want hij zal denk ik niet kunnen gaan rentenieren
Babosquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Zal je zien dat hij in moet vallen vanavond
In een aflevering ving hij tientallen Tauros en dat is al even geleden. Sowieso een goed begin voor een flinke ranchquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik neem iig wel aan dat hij inmiddels genoeg van die beesten gevangen heeft om de rest van zijn leven te eten te hebben.
De nieuwe professor Oakquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij is eindelijk kampioen na een kwart eeuw. Doel bereikt, ik snap wel dat hij er mee noktBenieuwd wat hij nu gaat doen, want hij zal denk ik niet kunnen gaan rentenieren
Topidee, ik doe mee!quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Momentje, even the masked singer kijken
Nee, zou er bij een ander niet teveel over nadenken. Het is erg meegevallenquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, zelf zou je het ook niet raar vinden toch?Je let er alleen nooit op of anderen alleen zitten, omdat het gewoon niet opvalt.
Het is even iets waar je doorheen moet, maar in je eentje in een lunchroom/restaurant zitten, is ergens ook weer relaxed
Jeetje dat heeft wel lang geduurdquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik maak dit jaar het voorgerecht, maar heb nog niet besloten wat het gaat worden. Daarom vandaag maar de kerst-Allerhande meegenomenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:21 schreef AgnesGru het volgende:
Vandaag al wat kerstinkopen gedaan
Rest moet ik nog bedenken..
Nou, kijk eens aan. Dat is toch al een aardig begin van een stevige maaltijd zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:49 schreef H_T het volgende:
[..]
In een aflevering ving hij tientallen Tauros en dat is al even geleden. Sowieso een goed begin voor een flinke ranch
Ik maak traditioneel het nagerecht, de beste gang van elke maaltijdquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik maak dit jaar het voorgerecht, maar heb nog niet besloten wat het gaat worden. Daarom vandaag maar de kerst-Allerhande meegenomenWat heb je gekocht?
Die heb ik de afgelopen jaren vaak ook gedaanquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik maak traditioneel het nagerecht, de beste gang van elke maaltijd
Ik heb dit jaar wel een keer Indonesische saucijzenbroodjes gemaakt, vond ze erg lekker.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:23 schreef H_T het volgende:
Ik denk er overigens over om zelf saucijzenbrood te maken als een deel van het voorgerecht. Had iemand hier dat nou gedaan dit jaar? @:Em31 jij misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |