Wat zijn het nou?quote:Op woensdag 14 december 2022 18:15 schreef Dotteke het volgende:
We hebben zelfs vlees zegt Bern. Sucadelappen. `O van die. Karbonades zegt Sas
Succes met oefenen met die eierenquote:Op woensdag 14 december 2022 18:21 schreef Dotteke het volgende:
18 eieren op de rug van je hand. De volgende is het snelste een banaan eten zonder je handen te gebruiken. 31 spruiten eten in 1 minuut
Zodra we weer hegjes zien, want het zal toch geen toeval zijn met die 2 minder op de streams.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
KimKnal, wanneer gaat ze weer af...
Ze zijn niet veeleisend, een goede koffiezetter hebben ze ook afgewezen.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:22 schreef Frummelie het volgende:
Gaan ze weer zo'n nasty goedkope blender kopen, leren die lui het dan nooit..
Ik zag g sukade lappen vanmiddag in de keukenquote:
Ze gaan oefenen met gekookte eierenquote:Op woensdag 14 december 2022 18:21 schreef engine het volgende:
[..]
Succes met oefenen met die eieren
Schouderkarbonades...quote:Op woensdag 14 december 2022 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag g sukade lappen vanmiddag in de keuken
⁸quote:Op woensdag 14 december 2022 18:23 schreef R0T29 het volgende:
Eunice wil uit respect voor de Yogacultuur geen wedstrijden doen met yoga
Zaadstengels.... echt..quote:Op woensdag 14 december 2022 18:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zijn niet veeleisend, een goede koffiezetter hebben ze ook afgewezen.
quote:Op woensdag 14 december 2022 18:26 schreef R0T29 het volgende:
Binnen 1.32 min. 1 liter tomatensaus eten lijkt het te gaan worden
Dan zijn de sukade lappen voor een andere keer? Of was ik zo kippig. `ik dacht nog zo het mag wat kosten dat vleesquote:
Ook succes met oefenenquote:Op woensdag 14 december 2022 18:26 schreef R0T29 het volgende:
Binnen 1.32 min. 1 liter tomatensaus eten lijkt het te gaan worden
De karbonades hadden ze gemarineerd misschien door de kleur dat het leek op sucadelapjes...quote:Op woensdag 14 december 2022 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zijn de sukade lappen voor een andere keer? Of was ik zo kippig. `ik dacht nog zo het mag wat kosten dat vlees
* Ireth kijkt naar hand....quote:Op woensdag 14 december 2022 18:21 schreef Dotteke het volgende:
Over oa deze wereldrecords hebben ze het
18 eieren op de rug van je hand. De volgende is het snelste een banaan eten zonder je handen te gebruiken. 31 spruiten eten in 1 minuut
Met de vingers gespreid denk ik.quote:
Dan nog...lukt me met paaseitjes geeneensquote:Op woensdag 14 december 2022 18:33 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Met de vingers gespreid denk ik.
Opstapelen?quote:Op woensdag 14 december 2022 18:34 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dan nog...lukt me met paaseitjes geeneensquote:Op woensdag 14 december 2022 18:34 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dan nog...lukt me met paaseitjes geeneens
De bovenkant van je hand en dan stapelen of zo?quote:
Jeff, Jappie, KimD. Al komt nu Wanda ertussen. Wendy en Babs behoorden nooit tot hun innercircle of beste vrienden. Vorige maand heeft KimD wel op kantoor handen vasthoudend en diep in de ogen aankijkend getracht om middels een smeekbede Wendy tot haar beste vriendin te bombarderen maar daar stak Babs een stokje voor en Wendy is ook niet gek. Dat je drank en peuken gemeen hebt is weer een totaal ander belang. Wendy werd gebruikt als gouden ei omdat zij een handige pion is want zij komt weer op veel plekken waar hun niet makkelijk komen. KimD wordt natuurlijk gewantrouwd daar aangezien ze een eenmanszaak is met Jeff want zij delen notabene iedere nacht het bed. Verder is het een tactiek van Babs om tegen de macht aan te schurken en veel gesprekken met de rest te voeren door zo veel kennis en een band te creëren. Verder willen ze het daar ook leuk hebben en allemaal een pesthekel bovendien aan K3. Jeff, Babs en Isaac hebben een prijs op hun hoofd en kunnen met elkaar levelen. Zij zitten daar liever met mekaar dan dat ze een Wanda, Erik, KimK en Bern om hen heen hebben.quote:Op woensdag 14 december 2022 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Helaas is het andersom net zo. Babet en Wendy waren de beste vrienden van Jeff en Kim, toen er drank en shag te krijgen was, nu roddelen ze negatief over beiden. Babet kruipt in de komt van de manager. Eerst was dat Jeff en nu zit ze paar keer per dag bij Isaac op kantoor
Award voor langste post in de COSquote:Op woensdag 14 december 2022 18:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff, Jappie, KimD. Al komt nu Wanda ertussen. Wendy en Babs behoorden nooit tot hun innercircle of beste vrienden. Vorige maand heeft KimD wel op kantoor handen vasthoudend en diep in de ogen aankijkend getracht om middels een smeekbede Wendy tot haar beste vriendin te bombarderen maar daar stak Babs een stokje voor en Wendy is ook niet gek. Dat je drank en peuken gemeen hebt is weer een totaal ander belang. Wendy werd gebruikt als gouden ei omdat zij een handige pion is want zij komt weer op veel plekken waar hun niet makkelijk komen. KimD wordt natuurlijk gewantrouwd daar aangezien ze een eenmanszaak is met Jeff want zij delen notabene iedere nacht het bed. Verder is het een tactiek van Babs om tegen de macht aan te schurken en veel gesprekken met de rest te voeren door zo veel kennis en een band te creëren. Verder willen ze het daar ook leuk hebben en allemaal een pesthekel bovendien aan K3. Jeff, Babs en Isaac hebben een prijs op hun hoofd en kunnen met elkaar levelen. Zij zitten daar liever met mekaar dan dat ze een Wanda, Erik, KimK en Bern om hen heen hebben.
Het probleem met Jeff is dat zijn aanpak helemaal verkeerd is waarna het gros zijn negatieve energie en egoïsme liever kwijt dan rijk zijn in de loods. Zijn voordeel is dan wel weer dat ie de oudjes in zijn zak heeft. Het meest treffende vond ik nog wel dat Isaac zijn kantoor symbolisch met wierook liet zuiveren en exact dat krijg je als Jeff wordt weggestuurd. Vergelijk het met die vervelende linksbuiten die eens erg goed was en nog steeds maar waar zijn teamgenoten een pleurishekel aan beginnen te krijgen. Diegene wordt verkocht en het team begint opeens stukken beter te draaien. Het rotte appel-effect in die trant ofzo. Jappie heeft dan weer als voordeel dat ie geliefd is in de groep en die ziet ook wel dat ie een beetje afstand moet nemen van Jeff. Doet ie dat niet dat heeft ie straks een probleem als Jeff weggestemd is. Neemt niet weg dat ze nog steeds beste maten zijn. Het gesprek tussen Wendy, Sasha en GJ was wel een interessante want ze hebben hem allemaal onderhand dus door. Wat ook niet meehelpt is dat een jaar erg lang is en dat ze meer actie hadden verwacht. Waardoor je ook gaat forceren waarmee uiteindelijk jouw kop op het hakblok. Blijf erbij dat er van alles niet klopt aan het format en dus ook zeker de tijdsduur.
MAND😉quote:Op woensdag 14 december 2022 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Award voor langste post in de COS
quote:
Ik dacht ook dat het voor de winnaar wasquote:Op woensdag 14 december 2022 18:47 schreef Frummelie het volgende:
Wat ik eigenijk en beetje lullig vind, Eric wint in mijn ogen die waardebon van 1000 euro en de rest is het al aant uitgeven... het zou mooi zijn als ze Eric als 1ste zouden vragen wat hij zou willen aanschaffen... hij wil zo graag goed gereedschap...
Niets mis met de tijdsduur van een jaar maar beter hadden ze er geen spel RLS van gemaakt want opdrachten zijn minimaal. Beter hadden ze het goede van Utopia hier in moeten verwerken zoals zelfredzaamheid en ondernemen en entertainment.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff, Jappie, KimD. Al komt nu Wanda ertussen. Wendy en Babs behoorden nooit tot hun innercircle of beste vrienden. Vorige maand heeft KimD wel op kantoor handen vasthoudend en diep in de ogen aankijkend getracht om middels een smeekbede Wendy tot haar beste vriendin te bombarderen maar daar stak Babs een stokje voor en Wendy is ook niet gek. Dat je drank en peuken gemeen hebt is weer een totaal ander belang. Wendy werd gebruikt als gouden ei omdat zij een handige pion is want zij komt weer op veel plekken waar hun niet makkelijk komen. KimD wordt natuurlijk gewantrouwd daar aangezien ze een eenmanszaak is met Jeff want zij delen notabene iedere nacht het bed. Verder is het een tactiek van Babs om tegen de macht aan te schurken en veel gesprekken met de rest te voeren door zo veel kennis en een band te creëren. Verder willen ze het daar ook leuk hebben en allemaal een pesthekel bovendien aan K3. Jeff, Babs en Isaac hebben een prijs op hun hoofd en kunnen met elkaar levelen. Zij zitten daar liever met mekaar dan dat ze een Wanda, Erik, KimK en Bern om hen heen hebben.
Het probleem met Jeff is dat zijn aanpak helemaal verkeerd is waarna het gros zijn negatieve energie en egoïsme liever kwijt dan rijk zijn in de loods. Zijn voordeel is dan wel weer dat ie de oudjes in zijn zak heeft. Het meest treffende vond ik nog wel dat Isaac zijn kantoor symbolisch met wierook liet zuiveren en exact dat krijg je als Jeff wordt weggestuurd. Vergelijk het met die vervelende linksbuiten die eens erg goed was en nog steeds maar waar zijn teamgenoten een pleurishekel aan beginnen te krijgen. Diegene wordt verkocht en het team begint opeens stukken beter te draaien. Het rotte appel-effect in die trant ofzo. Jappie heeft dan weer als voordeel dat ie geliefd is in de groep en die ziet ook wel dat ie een beetje afstand moet nemen van Jeff. Doet ie dat niet dat heeft ie straks een probleem als Jeff weggestemd is. Neemt niet weg dat ze nog steeds beste maten zijn. Het gesprek tussen Wendy, Sasha en GJ was wel een interessante want ze hebben hem allemaal onderhand dus door. Wat ook niet meehelpt is dat een jaar erg lang is en dat ze meer actie hadden verwacht. Waardoor je ook gaat forceren waarmee uiteindelijk jouw kop op het hakblok. Blijf erbij dat er van alles niet klopt aan het format en dus ook zeker de tijdsduur.
https://www.guinnessworld(...)nced-on-back-of-handquote:Op woensdag 14 december 2022 18:47 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Staat in dat Guinness Book vast niet vermeld of er een ovenschaal is gebruikt bij de recordpoging. Dit lijkt me een makkie voor Erik
Dat denk ik niet. Hij is alleen gepikeerd dat mensen niet oefenen als ze iets op krijgenquote:Op woensdag 14 december 2022 18:48 schreef pingu66 het volgende:
Mattin is eigenlijk in zijn ego gekrenkt dat Erik de challenge heeft gewonnen en niet hij.
Die gluiperd Isaac had per decreet afgekondigd dat iedereen moest meedoen om te voorkomen dat het een One-Man-Deal zou wordenquote:Op woensdag 14 december 2022 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het voor de winnaar was
De meesten oefenen niet en hebben nu allemaal eisen en wensen over wat ze met het geld willen, dat is wat ik van Martin begrijp. Niets doen, maar meteen een grote bek wat ze willen hebbenquote:Op woensdag 14 december 2022 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Hij is alleen gepikeerd dat mensen niet oefenen als ze iets op krijgen
De enige die dagenlang oefende was Erik.De rest deed het pas de laatste paar dag(en)quote:Op woensdag 14 december 2022 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Hij is alleen gepikeerd dat mensen niet oefenen als ze iets op krijgen
is niet echt balanceren, hij heeft de onderste laag vastgeklemd tussen zijn vingers., dus niet helemaal eerlijk.quote:
Exact en dan wordt ie tijdens (verdien)opdrachten ook nog eens verslagen door een heleboel terwijl ie de allerbeste isquote:Op woensdag 14 december 2022 16:54 schreef engine het volgende:
Alleen maar klagen over de groep maar zelf gaat ie met een chagrijnig gezicht aan de zijkant zitten als iemand iets organiseert.
Ik ook.... en er wordt Eric niks gevraagd stelletje egoisten..quote:Op woensdag 14 december 2022 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het voor de winnaar was
ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets mis met de tijdsduur van een jaar maar beter hadden ze er geen spel RLS van gemaakt want opdrachten zijn minimaal. Beter hadden ze het goede van Utopia hier in moeten verwerken zoals zelfredzaamheid en ondernemen en entertainment.
Oudjequote:Op woensdag 14 december 2022 18:50 schreef Dotteke het volgende:
Janet gaat zo even in de hottub, ze had al de hele week een koude douche
Begrijp wat je bedoelt maar zou er zelf gek van wordenquote:Op woensdag 14 december 2022 17:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind KimD echt wel een leuke meid
Zo kan je lekker stapelen...quote:Op woensdag 14 december 2022 18:52 schreef Verida het volgende:
[..]
is niet echt balanceren, hij heeft de onderste laag vastgeklemd tussen zijn vingers., dus niet helemaal eerlijk.
Ik heb wel respect voor haar, doet overal aanmee. Is altijd bezig koken afwassenquote:
Heimwee naar drank, sigaretten en macht?quote:Op woensdag 14 december 2022 18:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jeff heeft dus gewoon heimwee?
Allequote:Op woensdag 14 december 2022 18:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heimwee naar drank, sigaretten en macht?
Ik ook, ik ben fan van Janet, laat haar maar schuivenquote:Op woensdag 14 december 2022 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb wel respect voor haar, doet overal aanmee. Is altijd bezig koken afwassen
Uiteraardquote:Op woensdag 14 december 2022 18:56 schreef puzziepie het volgende:
Jeff traantjes
hehe de realiteit dringt door
[ afbeelding ]
Mar het ligt aan de groep , niet aan Jeff
[ afbeelding ]
Juist dat....quote:Op woensdag 14 december 2022 18:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dus dat, hij is keihard aan het afkicken maar dat zal hij nooit toegeven.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Edoch, edoch, edoch'quote:Op woensdag 14 december 2022 19:01 schreef Dotteke het volgende:
Wat een raar figuur die `Isaac hoe hij praat
Zou dat het echt zijn?quote:Op woensdag 14 december 2022 19:03 schreef woxxel het volgende:
doet m veel te zeer dat hij verloren heeft van erik
ik ookquote:Op woensdag 14 december 2022 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
Snap het wel hoor want zou ook gek worden
Isaac lult met hem mee in Sjeffie's zelfopgelegde "depressie." Isaac is een Lul dattie er in meegaatquote:Op woensdag 14 december 2022 19:06 schreef puzziepie het volgende:
Toch doet Isaac dit goed, hij kent Jeff beter dan Jeff zichzelf nu
Het is niet mijn manier van oppeppen maar het klopt wel bij Jeff, dit heeft Jeff nodig
Gesprek gister met Babette/Isaac was een gelijkwaardig gesprek
En dan zegt straks een of andere nono dat je moet wieberen waarna je 'ja en amen' moet zeggen om daarna te knuffelenquote:
`bro, bro, bro 300%quote:
ik zou het werkelijk niet kunnenquote:Op woensdag 14 december 2022 19:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En dan zegt straks een of andere nono dat je moet wieberen waarna je 'ja en amen' moet zeggen
Dan moet hij naar huis gaan , want het ligt aan niemand anders dan Jeff zelfquote:Op woensdag 14 december 2022 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
Snap het wel hoor want zou ook gek worden
Die denkt ondertussen, Ga maar Jeff, Ga maar. Maak ik weer 'n beetjequote:Op woensdag 14 december 2022 19:01 schreef Dotteke het volgende:
Wat een raar figuur die `Isaac hoe hij praat
Straks komen er wel twee eliminaties per maand denk ik maar dan nog deugt er van alles niet aan het formatquote:Op woensdag 14 december 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het werkelijk niet kunnen
hele dagen kaarten
balletje meppen
af en toe en spel
en dan ook nog het spel in het spel
zou er stront chagrijnig van worden
Op stream een superbadeendjequote:Op woensdag 14 december 2022 19:07 schreef Deisyy het volgende:
Wij weten allemaal dat zo'n rls rare dingen doet met mensen
Isaak gaat niet winnenquote:Op woensdag 14 december 2022 19:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die denkt ondertussen, Ga maar Jeff, Ga maar. Maak ik weer 'n beetje
meer kans op de overwinning Bro!
Logisch, het is een Spelshow, geen Gouden Kooi wegpestshow, al zou Sjeffie dolgraag willenquote:Op woensdag 14 december 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
hele dagen kaarten
balletje meppen
af en toe en spel
Hij gaat ook netjes naast Jeff zitten ipv op zijn managers stoel. Meer een gelijkwaardig gesprek zo.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:06 schreef puzziepie het volgende:
Toch doet Isaac dit goed, hij kent Jeff beter dan Jeff zichzelf nu
Het is niet mijn manier van oppeppen maar het klopt wel bij Jeff, dit heeft Jeff nodig
Gesprek gister met Babette/Isaac was een gelijkwaardig gesprek
Nee dat doet hij juist slim. Isaac gaat niet in een depressie raken als hij manager af is .quote:Op woensdag 14 december 2022 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Isaac lult met hem mee in Sjeffie's zelfopgelegde "depressie." Isaac is een Lul dattie er in meegaat
tip van jeffquote:Op woensdag 14 december 2022 19:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij gaat ook netjes naast Jeff zitten ipv op zijn managers stoel. Meer een gelijkwaardig gesprek zo.
het hele ik heb geen uitdaging verhaalquote:Op woensdag 14 december 2022 19:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Straks komen er wel twee eliminaties per maand denk ik maar dan nog deugt er van alles niet aan het format
Veel plezier!quote:
lijkt op een versleten heupquote:Op woensdag 14 december 2022 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel plezier!![]()
Berend loopt echt als een oude man
Zo jong, maar zou best kunnen met zijn (ex)overgewicht.quote:
Dat ja . Het is niet mijn manier ,maar weet wel hoe hij Jeff kan oppeppen , ook wel mooi dat dat masker eindelijk een beetje af is gegaan in dat gesprek , Dat zegt dat hij zich veilig genoeg voelt . Ik hoop dat Jeff zich wat kan herpakkenquote:Op woensdag 14 december 2022 19:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij gaat ook netjes naast Jeff zitten ipv op zijn managers stoel. Meer een gelijkwaardig gesprek zo.
Oh sorryquote:Op woensdag 14 december 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zeg ik net
kak tis woensdagavond
jepquote:Op woensdag 14 december 2022 19:21 schreef Kakadylo het volgende:
Als Jeff Jappie kwijt is dan hoeft ie alleen maar Wanda te zoeken
Djeffreyquote:Op woensdag 14 december 2022 19:21 schreef Frummelie het volgende:
Dat denigrerende gedrag van die gast....
Ik heb ergens ook wel medelijden met hem, hij is niet slecht . ik hou van sarcasme en ik moet soms ook enorm lachen om hem.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:21 schreef Frummelie het volgende:
Dat denigrerende gedrag van die gast....
quote:Op woensdag 14 december 2022 19:27 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Worden Jasper en Wanda nog steeds veel uit beeld gehouden?
Jappie is ook een slappe zak , een treurwilg die ineens geen mening meer heeft en politiek correct doetquote:Op woensdag 14 december 2022 19:21 schreef Kakadylo het volgende:
Als Jeff Jappie kwijt is dan hoeft ie alleen maar Wanda te zoeken
Daar is echt inmiddels wel wat meer gebeurd tussen die twee. Ze zien er anders uit, meer ontspannen, Wanda niet meer dat heel venijnige bekkie.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jappie is ook een slappe zak , een treurwilg die ineens geen mening meer heeft en politiek correct doet
Slaapt niet meer bij Babs en Wen om Wanda . want Wanda had daar wat over gezegd
Nee zeker niet, als hij een gesprek had met iemand die er doorheen zat, ging hij er altijd naast zitten, die tip heeft hij Isaac zelf gegevenquote:Op woensdag 14 december 2022 19:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die zat altijd op zijn managers stoel.
ik heb geen idee wat de bedoeling van de FEBO isquote:Op woensdag 14 december 2022 19:30 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar. Als ze niet op beeld kunnen wat doen ze daar dan nog.
Wat bedoel je met meer? Denk dat ze dat dan wel uit zullen zenden op tvquote:Op woensdag 14 december 2022 19:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar is echt inmiddels wel wat meer gebeurd tussen die twee. Ze zien er anders uit, meer ontspannen, Wanda niet meer dat heel venijnige bekkie.
En jappie is een watje nu, niets meer over van de jappie van het begin.
Is helemaal niet gezegd dat het dan op tv wordt uitgezonden.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wat bedoel je met meer? Denk dat ze dat dan wel uit zullen zenden op tv
Gezien de depressie waar Jef in verkeerd, zijn de peuken op.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:30 schreef woxxel het volgende:
waar is die pot peuken eigenlijk die verstopt was , is die al op? of wordt er nu echt buiten beeld gerookt
Nee maar met dat soort dingen word er meestal wel wat uitgezonden dus als er wat gebeurd zou zijn zouden ze daar wel iets van mee pakken.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Is helemaal niet gezegd dat het dan op tv wordt uitgezonden.
iedereen kan in beeld het is een aanname van users dat ze buitenbeekd gehouden worden. `voor mij gevoel is het steeds een periode dat iemand veel in beeld is en dan weer een ander, `momenteel veel `Isaac `Jeff, JW, GJ. en Babette.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:30 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar. Als ze niet op beeld kunnen wat doen ze daar dan nog.
Dat weet ik niet, ik heb haar weinig op streams gezien . er is bij K3 ook van alles gaandequote:Op woensdag 14 december 2022 19:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar is echt inmiddels wel wat meer gebeurd tussen die twee. Ze zien er anders uit, meer ontspannen, Wanda niet meer dat heel venijnige bekkie.
En jappie is een watje nu, niets meer over van de jappie van het begin.
Die zg verstopte pot peuken was er helemaal niet.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:30 schreef woxxel het volgende:
waar is die pot peuken eigenlijk die verstopt was , is die al op? of wordt er nu echt buiten beeld gerookt
Het maakt JW allemaal niets uitquote:Op woensdag 14 december 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
Esther zit ook weer tegen JW aangepakt alsof ze getrouwd zijn
die stemde alleen maar op de kerstmarktquote:Op woensdag 14 december 2022 19:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik heb haar weinig op streams gezien . er is bij K3 ook van alles gaande
Jappie viel me gisteren op hoe hij zich afzijdig hield van het stem gebeuren ,
in het hout bij de kopjes , isaak had die daar gelegdquote:Op woensdag 14 december 2022 19:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die zg verstopte pot peuken was er helemaal niet.
Ze hebben wel op tv gebracht via de voice over dat Wanda in een dilemma zit, omdat ze thuis een vriend heeft.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:33 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Nee maar met dat soort dingen word er meestal wel wat uitgezonden dus als er wat gebeurd zou zijn zouden ze daar wel iets van mee pakken.
Klopt wel maar Wanda is wel de meeste die heel vaak op stream was te zien tot irritatie toe dus dit patroon valt wel opquote:Op woensdag 14 december 2022 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
iedereen kan in beeld het is een aanname van users dat ze buitenbeekd gehouden worden. `voor mij gevoel is het steeds een periode dat iemand veel in beeld is en dan weer een ander, `momenteel veel `Isaac `Jeff, JW, GJ. en Babette.
Zo werkt dat dan de een vaak en dan de ander, `quote:Op woensdag 14 december 2022 19:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Klopt wel maar Wanda is wel de meeste die heel vaak op stream was te zien tot irritatie toe dus dit patroon valt wel op
ik geloof heilig dat er een reden is dat ze nu amper op stream isquote:Op woensdag 14 december 2022 19:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Klopt wel maar Wanda is wel de meeste die heel vaak op stream was te zien tot irritatie toe dus dit patroon valt wel op
In het begin vond ik hem ook tof, later kreeg ik een haat/liefde verhouding met Jeff... en nu vind ik hem zo ontzettend respectloos en slaat hij als een malle om zich heen dat het niet leuk meer is om naar te kijken..dat zelf ingenomen gedrag, gelul alsof hij God zelf is, vind ik echt tenenkrommend...quote:Op woensdag 14 december 2022 19:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ergens ook wel medelijden met hem, hij is niet slecht . ik hou van sarcasme en ik moet soms ook enorm lachen om hem.
Maar het is alsof hij de verlate pubertijd zit : dat strijden en overtuigd zijn van zichzelf .
Dat denk ik ook. Wanda is al sinds de start veel op beeld dus dit is wel opvallend.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof heilig dat er een reden is dat ze nu amper op stream is
Jeff is al 3 maanden vaak in beeld
waarom zou die nooit minder in beeld zijn?
Isaak is al 3 maanden vaak in beeld
er zijn bepaalde personen die constant in beeld zijn
net als esther en JW smorgens
Bedankt. Doet me goedquote:Op woensdag 14 december 2022 19:39 schreef puzziepie het volgende:
Ik denk dat die post van vanmorgen over Kim idd niet over Kim D ging . Ik denk dat KimW dat zei over Wen
Ik heb er verder ook niets meer over gelezen of gezien.
\ik denk dat je het goed zag @:Aggie46
Wendy of Wanda?quote:Op woensdag 14 december 2022 19:39 schreef puzziepie het volgende:
Ik denk dat die post van vanmorgen over Kim idd niet over Kim D ging . Ik denk dat KimW dat zei over Wen
Ik heb er verder ook niets meer over gelezen of gezien.
\ik denk dat je het goed zag @:Aggie46
ik heb het gemist.. maar het is toch geen echt wr? Dat weet Erik toch wle neem ik aan?quote:Op woensdag 14 december 2022 19:31 schreef engine het volgende:
Ah Erik loopt heel tevreden met zijn oorkonde ofzo door de loodsHij is vanavond te gast bij Avondtuur om over zijn wereldrecord te vertellen.
Als het niet in het boek staat is het sowieso een WRquote:Op woensdag 14 december 2022 19:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb het gemist.. maar het is toch geen echt wr? Dat weet Erik toch wle neem ik aan?
zijn promotie materiaal met zijn startnummerquote:Op woensdag 14 december 2022 19:44 schreef spapaars het volgende:
Wanda loopt nu in een sweater 800, zag haar ook al in een jas met 800 erop, die zijn van Jasper.
Wat heeft Jasper met 800? ook een muts met 800 heeft hij.
Hij heeft een cheque voor duizend euro gekregen....hoe zou Erik dat moeten weten?quote:Op woensdag 14 december 2022 19:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb het gemist.. maar het is toch geen echt wr? Dat weet Erik toch wle neem ik aan?
Is dat niet van zijn motorsportteam?quote:Op woensdag 14 december 2022 19:44 schreef spapaars het volgende:
Wanda loopt nu in een sweater 800, zag haar ook al in een jas met 800 erop, die zijn van Jasper.
Ik denk ook dat er iets gebeurd is. En ze time out hebben gehad. Dat was ook toen jeff en Kim die ruzie hadden snachts.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:40 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Wanda is al sinds de start veel op beeld dus dit is wel opvallend.
Ik had het zelf niet gezien ,maar ik las het hier vanmorgen, maar als ik Kim net met Babs en Wen zag praten, komt dat niet overeen met wat ik las. denk dat ze de andere Km bedoelden.quote:
Is een merk: Booquote:Op woensdag 14 december 2022 19:44 schreef spapaars het volgende:
Ja klopt..quote:Op woensdag 14 december 2022 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dat niet van zijn motorsportteam?
B00 is volgens mij 'n sponsor van Jappiequote:Op woensdag 14 december 2022 19:44 schreef spapaars het volgende:
volgens mij hebben ze dat er van gemaaktquote:
quote:Op woensdag 14 december 2022 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb wel wat losgemaakt met mijn Boo he
het was mijn stomme opmerking hierquote:Op woensdag 14 december 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze dat er van gemaakt
ik dacht zijn startnummer
maar kan het fout hebben
Is nu van Wandaquote:Op woensdag 14 december 2022 19:44 schreef spapaars het volgende:
dat dachten zij ookquote:Op woensdag 14 december 2022 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
het was mijn stomme opmerking hierIk dacht weken dat er Boo op stond
Ik ging er nog op googelen ookquote:Op woensdag 14 december 2022 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dan val ik nog meequote:Op woensdag 14 december 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dachten zij ook
Boo kenzi boo
komt daar ook vandaan toch?
Hahahaha... ja inside joke.. Ik dacht oprecht dat hij iets droeg van een merk Boo, vond ik leuk. Samen met een andere user hier, ChildoftheStars, die begon erover. Bleek het 800 te zijn, van zijn sponsor. Niks meer aan dus.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze dat er van gemaakt
ik dacht zijn startnummer
maar kan het fout hebben
Djedi die niet meedeed is logisch want kutkarakter maar kan ook niet voetballen hoor want dat zag je toen wel met Rubenquote:Op woensdag 14 december 2022 19:31 schreef engine het volgende:
Ah Erik loopt heel tevreden met zijn oorkonde ofzo door de loodsHij is vanavond te gast bij Avondtuur om over zijn wereldrecord te vertellen.
Geweldig! Ik ben #teamBooquote:Op woensdag 14 december 2022 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
lekker er tegen aanquote:Op woensdag 14 december 2022 19:51 schreef engine het volgende:
Meteen beste plekje gepakt![]()
[ afbeelding ]
De jonge godquote:Op woensdag 14 december 2022 19:53 schreef engine het volgende:
Ze moeten er een standbeeld van maken![]()
[ afbeelding ]
Jappie zou tenminste eens kunnen gaan proberen te bemiddelen want kan zelf juist goed met beiden opschietenquote:Op woensdag 14 december 2022 19:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jappie is ook een slappe zak , een treurwilg die ineens geen mening meer heeft en politiek correct doet
Slaapt niet meer bij Babs en Wen om Wanda . want Wanda had daar wat over gezegd
jammer dat de presentator minder goed is voorbereidquote:Op woensdag 14 december 2022 19:55 schreef engine het volgende:
Erik is met afstand de best voorbereide gast van Avondtuur ooit.
quote:Op woensdag 14 december 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
jammer dat de presentator minder goed is voorbereid![]()
![]()
Sommigen zitten de godganse dag op CoS......quote:Op woensdag 14 december 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
hele dagen kaarten
balletje meppen
af en toe en spel
Wil wel een poging wagenquote:Op woensdag 14 december 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
ik wil ook iemand die mijn haar invlecht
en werken er gewoon naastquote:Op woensdag 14 december 2022 19:57 schreef Harry het volgende:
[..]
Sommigen zitten de godganse dag op CoS......
quote:Op woensdag 14 december 2022 19:57 schreef Harry het volgende:
[..]
Alsof dat andersom ook is. Jasper en Jef zijn amper nog samenquote:Op woensdag 14 december 2022 19:59 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff hoopt dat Jappie een reden is dat Wanda hem er niet zal uitstemmen
Zou toch wat zijn als dat zou gebeuren en Jappie blijft Wanda's bestie terwijl Jeff uit het spel ligt door haar dusquote:Op woensdag 14 december 2022 20:01 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Alsof dat andersom ook is. Jasper en Jef zijn amper nog samen
Ook Esther?quote:Op woensdag 14 december 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
ik wil ook iemand die mijn haar invlecht
Zoals JW zegt "de populariteit van avondtuur zakt".quote:
het feit dat hij dat niet doet zegt ook genoeg.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie zou tenminste eens kunnen gaan proberen te bemiddelen want kan zelf juist goed met beiden opschieten
Ach of ze nu op bed hangen of op de bank, gewoon kut volk dat ze weg blijvenquote:Op woensdag 14 december 2022 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Zoals JW zegt "de populariteit van avondtuur zakt".
Dat hebben alle coole boys tochquote:Op woensdag 14 december 2022 20:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft zijn reuze handige super loep
ik hoop dat hij alleen bijziend isquote:Op woensdag 14 december 2022 20:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft zijn reuze handige super loep
Zeker mee eensquote:Op woensdag 14 december 2022 20:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
het feit dat hij dat niet doet zegt ook genoeg.
Want dat snap ik ook echt niet.
Jappie heeft dat gedrag van Jeff ook op een bepaalde manier in stand gehouden
Juist hij had daar zeker wat in mogen doen . Niet dat hij het moest oplossen ,want dat kan niet , Maar wel vaker Jeff aan zijn mouw moeten trekken en daar wat van moeten zeggen. KimD doet dat , en daar had ze best bijval van Jappie mogen verwachten
Ja beetje wel. Al is iedere week ook wel beetje veel maar wel sneu voor GJ.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ach of ze nu op bed hangen of op de bank, gewoon kut volk dat ze weg blijven
quote:Op woensdag 14 december 2022 20:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ach of ze nu op bed hangen of op de bank, gewoon kut volk dat ze weg blijven
Als je beste maten bent dan kan je het niet verkroppen dat jouw beste maat er straks uitligt en je er niets aan hebt gedaanquote:Op woensdag 14 december 2022 20:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik denk dat Jasper ook klaar is met Jef zijn gedrag en negativiteit het is wel een patroon waarin Jef in blijft hangen. Wanda is ook vaak negatief maar toch heeft hij ook lol met haar zoals hij altijd met Jef had en plus hij heeft een oogje op Wanda
Nja hoeveelste keer is dit eigenlijk? Als over twee maand nog is, dan zou ik wel weg blijvenquote:Op woensdag 14 december 2022 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja beetje wel. Al is iedere week ook wel beetje veel maar wel sneu voor GJ.
Oh 10e keer al.. nja of gewoon er even bij zitten 20 minuten ofzquote:Op woensdag 14 december 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Loveable!!!
ik zou ook zeggen![]()
veel plezier ermee
het is de 10de keer ofzo
voelt als 100
Ja dat is aan hem maar ik zie ze niet echt meer als beste matenquote:Op woensdag 14 december 2022 20:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je beste maten bent dan kan je het niet verkroppen dat jouw beste maat er straks uitligt en je er niets aan hebt gedaan
Nouja hij doet het wel al een tijdjequote:Op woensdag 14 december 2022 20:05 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nja hoeveelste keer is dit eigenlijk? Als over twee maand nog is, dan zou ik wel weg blijven
Die vertrouwen elkaar ,zijn vriendjes kunnen veel van elkaar hebbenquote:Op woensdag 14 december 2022 19:55 schreef HappyCharly het volgende:
Babs wel vinnig op GJ en terug.. met een lach maar toch wat stekelig
Door die roze bril die Jappie op heeft kan die van Wanda meer hebben denk ik, maar snap Jappie wel als iemand steeds negatief is en of veel klaagt.. dan ben er op den duur wel klaar meequote:Op woensdag 14 december 2022 20:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik denk dat Jasper ook klaar is met Jef zijn gedrag en negativiteit het is wel een patroon waarin Jef in blijft hangen. Wanda is ook vaak negatief maar toch heeft hij ook lol met haar zoals hij altijd met Jef had en plus hij heeft een oogje op Wanda
en toch vind ik dat jammerquote:Op woensdag 14 december 2022 20:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die vertrouwen elkaar ,zijn vriendjes kunnen veel van elkaar hebben
Wen en Babs waren al vriendinnetjes , Gj is erbij gekomen
Ze hebben al genoeg tijd om te kaartenquote:
quote:Op woensdag 14 december 2022 19:57 schreef Harry het volgende:
[..]
Heb nog niet echt een keer helemaal gekekenquote:Op woensdag 14 december 2022 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja hij doet het wel al een tijdje![]()
Ik vind het nog wel leuk eigenlijk
nou echt he..zou het expres zijn?quote:Op woensdag 14 december 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
de FEBO doet een soundlock op het record![]()
![]()
ja tuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2022 20:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nou echt he..zou het expres zijn?
neequote:Op woensdag 14 december 2022 20:10 schreef Loveable het volgende:
Dus dit stukje komt ook niet op tv?
ohja dat kan ookquote:Op woensdag 14 december 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee![]()
![]()
omdat het voor geen meter klopt
ze zullen er met de stem een leuke draai aan geven
loods wereld record ofzo
nee om zelf niet voor schut te staanquote:Op woensdag 14 december 2022 20:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
om de illusie te blijven wekken dat het echt een wr is?
Oef zo dichtbij de kachel...quote:Op woensdag 14 december 2022 20:11 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe ligt half op Djedi
[ afbeelding ]
nee die heeft geen ideequote:Op woensdag 14 december 2022 20:13 schreef HappyCharly het volgende:
Maar Erik praat zooooooo serieus... vraag me af of hij wel weet dat t niks is
Ergens toen Jeff en KimD een relatie kregen is er bij Jappie iets gebroken en nu gaat ie met Wanda die al een vriend heeftquote:Op woensdag 14 december 2022 20:08 schreef Loveable het volgende:
[..]
Door die roze bril die Jappie op heeft kan die van Wanda meer hebben denk ik, maar snap Jappie wel als iemand steeds negatief is en of veel klaagt.. dan ben er op den duur wel klaar mee
quote:Op woensdag 14 december 2022 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
Hij is er ook echt trots op
Er was wel een officiele jury bij
Ze verwijzen nu naar deze man:
https://www.bnfreestylefootball.com/
Dat hij meer haalde dan deze man
Hoe kun je dit nou zelf echt geloven?
de oempaloempa's waren er bijquote:Op woensdag 14 december 2022 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
https://www.bnfreestylefootball.com/
En al 8 jaar, geen kwarrel van 3 wekenquote:Op woensdag 14 december 2022 20:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ergens toen Jeff en KimD een relatie kregen is er bij Jappie iets gebroken en nu gaat ie met Wanda die al een vriend heeft
De band tussen Wendy en Babs is heel hecht , dat zit sowieso wel goed. En Wen en GJ kunnen ook goed met elkaar . steeds beter eigenlijk. Je hoeft iets ook niet nodig te hebben , maat hun contact is wel gelijkwaardig. En ik zie het niet op die manierquote:Op woensdag 14 december 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
en toch vind ik dat jammer
GJ neemt de leiding vaak
dat past niet bij Wendy, sterke vrouw die heeft dat niet nodig
Hire a fully insured professional, anywhere, anytimequote:Op woensdag 14 december 2022 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
https://www.bnfreestylefootball.com/ (Ben Nutall)
Neem aan dat ze toch wel snappen dat ze een beetje voorgelogen worden a la Sinterklaasquote:Op woensdag 14 december 2022 20:14 schreef engine het volgende:
Erik heeft die Ben Nutal toch maar mooi voor schut gezet vandaag
vind GJ ook gewoon vervelendquote:Op woensdag 14 december 2022 20:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De band tussen Wendy en Babs is heel hecht , dat zit sowieso wel goed. En Wen en GJ kunnen ook goed met elkaar . steeds beter eigenlijk. Je hoeft iets ook niet nodig te hebben , maat hun contact is wel gelijkwaardig. En ik zie het niet op die manier
Die heeft gewoon iets gelezen en dan praat je dat hem niet meer uit de kop. Dat iedereen daar ook in mee gaat vind ik nog veel gekker.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:17 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind dit wel gênant eigenlijk...
En echt een mega ego/ weinig zelfkennis van Erik. Denk je nou serieus dat je met een weekje oefenen langer kan hooghouden dan de halve wereld aan mannen die voetbalt vanaf kleuter en al die mensen die er hun werk van hebben gemaakt?
DE FAK!
quote:Op woensdag 14 december 2022 20:17 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind dit wel gênant eigenlijk...
En echt een mega ego/ weinig zelfkennis van Erik. Denk je nou serieus dat je met een weekje oefenen langer kan hooghouden dan de halve wereld aan mannen die voetbalt vanaf kleuter en al die mensen die er hun werk van hebben gemaakt?
DE FAK!
Dat is misschien ook de bedoeling van een verandering...quote:Op woensdag 14 december 2022 18:54 schreef Verida het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens.
zelfredzaamheid kan nog, maar ondernemen en entertainment kan alleen als er mensen van buitenaf in die loods komen of als daar contact mee is. Dan krijg je een heel andere RLS
Daarom beter om de paar dagen de godganse dag de COS vol kakelen met mijn mede kippetjesquote:Op woensdag 14 december 2022 19:57 schreef Harry het volgende:
[..]
Lekker knuffelenquote:Op woensdag 14 december 2022 20:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Mirthe weer frunniken
Dit ziet er wel creepy uitquote:
Mirthe aait Djedi terwijl GJ Zomergasten doet met Eunice en meer van zulks dus kan Jeff wel volgen in zijn krankzinnigheidquote:Op woensdag 14 december 2022 20:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Mirthe weer frunniken
Ik hou d'r ook vanquote:Op woensdag 14 december 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
heerlijk
iemand die aan je haar frunnikt
Wendy ziet er zo goed als altijd goed uitquote:Op woensdag 14 december 2022 20:30 schreef engine het volgende:
Wendy heeft zich ook helemaal netjes gemaakt voor haar optreden
Ze ziet er prachtig uitquote:Op woensdag 14 december 2022 20:30 schreef engine het volgende:
Wendy heeft zich ook helemaal netjes gemaakt voor haar optreden
Nouuuu.....dit is toch wel een verschil.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wendy ziet er zo goed als altijd goed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |