abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207080471

De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
pi_207080476
Over oa deze wereldrecords hebben ze het
18 eieren op de rug van je hand. De volgende is het snelste een banaan eten zonder je handen te gebruiken. 31 spruiten eten in 1 minuut
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_207080477
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:15 schreef Dotteke het volgende:
We hebben zelfs vlees zegt Bern. Sucadelappen. `O van die. Karbonades zegt Sas _O-
Wat zijn het nou? :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 14 december 2022 @ 18:21:22 #4
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_207080480
KimKnal, wanneer gaat ze weer af... *O*
pi_207080482
Jeff voelt zich niet zo lekker en loopt weg uit de record bespreking
pi_207080486
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:21 schreef Dotteke het volgende:
18 eieren op de rug van je hand. De volgende is het snelste een banaan eten zonder je handen te gebruiken. 31 spruiten eten in 1 minuut
Succes met oefenen met die eieren :D
  woensdag 14 december 2022 @ 18:22:28 #7
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_207080491
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
KimKnal, wanneer gaat ze weer af... *O*
Zodra we weer hegjes zien, want het zal toch geen toeval zijn met die 2 minder op de streams.
pi_207080493
Gaan ze weer zo'n nasty goedkope blender kopen, leren die lui het dan nooit.. 8)7
Gewoon omdat het kan!
pi_207080495
Eunice wil uit respect voor de Yogacultuur geen wedstrijden doen met yoga
  woensdag 14 december 2022 @ 18:23:38 #10
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_207080500
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:22 schreef Frummelie het volgende:
Gaan ze weer zo'n nasty goedkope blender kopen, leren die lui het dan nooit.. 8)7
Ze zijn niet veeleisend, een goede koffiezetter hebben ze ook afgewezen.
pi_207080501
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:21 schreef engine het volgende:

[..]
Wat zijn het nou? :D
Ik zag g sukade lappen vanmiddag in de keuken
pi_207080508
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:21 schreef engine het volgende:

[..]
Succes met oefenen met die eieren :D
Ze gaan oefenen met gekookte eieren >:)
pi_207080520
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:23 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik zag g sukade lappen vanmiddag in de keuken
Schouderkarbonades...
Gewoon omdat het kan!
pi_207080522
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:23 schreef R0T29 het volgende:
Eunice wil uit respect voor de Yogacultuur geen wedstrijden doen met yoga
:+
pi_207080525
Binnen 1.32 min. 1 liter tomatensaus eten lijkt het te gaan worden
pi_207080526
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:23 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ze zijn niet veeleisend, een goede koffiezetter hebben ze ook afgewezen.
Zaadstengels.... echt..
Gewoon omdat het kan!
pi_207080528
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:26 schreef R0T29 het volgende:
:r
pi_207080532
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:25 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Schouderkarbonades...
Dan zijn de sukade lappen voor een andere keer? Of was ik zo kippig. `ik dacht nog zo het mag wat kosten dat vlees _O-
pi_207080535
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:26 schreef R0T29 het volgende:
Ook succes met oefenen :D
pi_207080566
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dan zijn de sukade lappen voor een andere keer? Of was ik zo kippig. `ik dacht nog zo het mag wat kosten dat vlees _O-
De karbonades hadden ze gemarineerd misschien door de kleur dat het leek op sucadelapjes...
Gewoon omdat het kan!
  woensdag 14 december 2022 @ 18:30:52 #21
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_207080574
Iedere keer die vieze grijns op zijn bek als er weer iemand aan tafel heeft gezeten... de Beste GluiperManager tot nu toe... }:|

woensdag 14 december 2022 @ 18:31:15 #22
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_207080579
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:21 schreef Dotteke het volgende:
Over oa deze wereldrecords hebben ze het
* Ireth kijkt naar hand....

Hoe??? :?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_207080594
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:31 schreef Ireth het volgende:

[..]

Met de vingers gespreid denk ik.
Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
pi_207080606
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:33 schreef Amputalent het volgende:

[..]
Met de vingers gespreid denk ik.
Dan nog...lukt me met paaseitjes geeneens :D
pi_207080618
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:34 schreef R0T29 het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:34 schreef R0T29 het volgende:

[..]
Opstapelen?
Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
pi_207080621
Isaac en Martin vinden elkaar even niet zo leuk
pi_207080625
quote:

[..]

De bovenkant van je hand en dan stapelen of zo?
  woensdag 14 december 2022 @ 18:36:56 #28
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_207080630
Stelling I van Sjeff&Kim.. Degene die wint is het best in Nixdoen..
pi_207080632
"Niet zo tegen mij praten,bro"
pi_207080642
Een lekker Hollandse maaltijd
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
pi_207080652
Iedereen lijkt te genieten van lekker stukje vlees Bro Colli met aardappeltjes en jus
Veel clompimentjes vanuit de groep voor Wendy en Janet O+
Alleen Mattin liep te zeiken die had honger dus bleef zeuren of er nog wat over was
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 18:39:47 #32
184769 crew  Deisyy
pi_207080656
quote:

[..]

Met grote mannenklauwen :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_207080657
Wie zat er nu weer te klagen over het eten?
if it's meant to be, it will be
  woensdag 14 december 2022 @ 18:40:39 #34
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_207080668
Bijvullen bij zijn vriendinnetje.. Marci moet goed eten om te kunnen neuke eh Trainen :Y

pi_207080669
Oh Martin dus, nu klagen tegen Marciano, hij heeft honger en krijgt te weinig eten :Y)
pi_207080690
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Helaas is het andersom net zo. Babet en Wendy waren de beste vrienden van Jeff en Kim, toen er drank en shag te krijgen was, nu roddelen ze negatief over beiden. Babet kruipt in de komt van de manager. Eerst was dat Jeff en nu zit ze paar keer per dag bij Isaac op kantoor
Jeff, Jappie, KimD. Al komt nu Wanda ertussen. Wendy en Babs behoorden nooit tot hun innercircle of beste vrienden. Vorige maand heeft KimD wel op kantoor handen vasthoudend en diep in de ogen aankijkend getracht om middels een smeekbede Wendy tot haar beste vriendin te bombarderen maar daar stak Babs een stokje voor en Wendy is ook niet gek. Dat je drank en peuken gemeen hebt is weer een totaal ander belang. Wendy werd gebruikt als gouden ei omdat zij een handige pion is want zij komt weer op veel plekken waar hun niet makkelijk komen. KimD wordt natuurlijk gewantrouwd daar aangezien ze een eenmanszaak is met Jeff want zij delen notabene iedere nacht het bed. Verder is het een tactiek van Babs om tegen de macht aan te schurken en veel gesprekken met de rest te voeren door zo veel kennis en een band te creëren. Verder willen ze het daar ook leuk hebben en allemaal een pesthekel bovendien aan K3. Jeff, Babs en Isaac hebben een prijs op hun hoofd en kunnen met elkaar levelen. Zij zitten daar liever met mekaar dan dat ze een Wanda, Erik, KimK en Bern om hen heen hebben.

Het probleem met Jeff is dat zijn aanpak helemaal verkeerd is waarna het gros zijn negatieve energie en egoïsme liever kwijt dan rijk zijn in de loods. Zijn voordeel is dan wel weer dat ie de oudjes in zijn zak heeft. Het meest treffende vond ik nog wel dat Isaac zijn kantoor symbolisch met wierook liet zuiveren en exact dat krijg je als Jeff wordt weggestuurd. Vergelijk het met die vervelende linksbuiten die eens erg goed was en nog steeds maar waar zijn teamgenoten een pleurishekel aan beginnen te krijgen. Diegene wordt verkocht en het team begint opeens stukken beter te draaien. Het rotte appel-effect in die trant ofzo. Jappie heeft dan weer als voordeel dat ie geliefd is in de groep en die ziet ook wel dat ie een beetje afstand moet nemen van Jeff. Doet ie dat niet dat heeft ie straks een achterstand als Jeff weggestemd is. Neemt niet weg dat ze nog steeds beste maten zijn. Het gesprek tussen Wendy, Sasha en GJ was wel een interessante want ze hebben hem allemaal onderhand dus door. Wat ook niet meehelpt is dat een jaar erg lang is en dat ze meer actie hadden verwacht. Waardoor je ook gaat forceren waarmee uiteindelijk jouw kop op het hakblok. Blijf erbij dat er van alles niet klopt aan het format en dus ook zeker de tijdsduur.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_207080706
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 18:45:04 #38
184769 crew  Deisyy
pi_207080714
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:42 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Jeff, Jappie, KimD. Al komt nu Wanda ertussen. Wendy en Babs behoorden nooit tot hun innercircle of beste vrienden. Vorige maand heeft KimD wel op kantoor handen vasthoudend en diep in de ogen aankijkend getracht om middels een smeekbede Wendy tot haar beste vriendin te bombarderen maar daar stak Babs een stokje voor en Wendy is ook niet gek. Dat je drank en peuken gemeen hebt is weer een totaal ander belang. Wendy werd gebruikt als gouden ei omdat zij een handige pion is want zij komt weer op veel plekken waar hun niet makkelijk komen. KimD wordt natuurlijk gewantrouwd daar aangezien ze een eenmanszaak is met Jeff want zij delen notabene iedere nacht het bed. Verder is het een tactiek van Babs om tegen de macht aan te schurken en veel gesprekken met de rest te voeren door zo veel kennis en een band te creëren. Verder willen ze het daar ook leuk hebben en allemaal een pesthekel bovendien aan K3. Jeff, Babs en Isaac hebben een prijs op hun hoofd en kunnen met elkaar levelen. Zij zitten daar liever met mekaar dan dat ze een Wanda, Erik, KimK en Bern om hen heen hebben.

Het probleem met Jeff is dat zijn aanpak helemaal verkeerd is waarna het gros zijn negatieve energie en egoïsme liever kwijt dan rijk zijn in de loods. Zijn voordeel is dan wel weer dat ie de oudjes in zijn zak heeft. Het meest treffende vond ik nog wel dat Isaac zijn kantoor symbolisch met wierook liet zuiveren en exact dat krijg je als Jeff wordt weggestuurd. Vergelijk het met die vervelende linksbuiten die eens erg goed was en nog steeds maar waar zijn teamgenoten een pleurishekel aan beginnen te krijgen. Diegene wordt verkocht en het team begint opeens stukken beter te draaien. Het rotte appel-effect in die trant ofzo. Jappie heeft dan weer als voordeel dat ie geliefd is in de groep en die ziet ook wel dat ie een beetje afstand moet nemen van Jeff. Doet ie dat niet dat heeft ie straks een probleem als Jeff weggestemd is. Neemt niet weg dat ze nog steeds beste maten zijn. Het gesprek tussen Wendy, Sasha en GJ was wel een interessante want ze hebben hem allemaal onderhand dus door. Wat ook niet meehelpt is dat een jaar erg lang is en dat ze meer actie hadden verwacht. Waardoor je ook gaat forceren waarmee uiteindelijk jouw kop op het hakblok. Blijf erbij dat er van alles niet klopt aan het format en dus ook zeker de tijdsduur.
Award voor langste post in de COS _O_
pi_207080729
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Award voor langste post in de COS _O_
MAND😉
pi_207080738
quote:
:D

Staat in dat Guinness Book vast niet vermeld of er een ovenschaal is gebruikt bij de recordpoging. Dit lijkt me een makkie voor Erik :7
pi_207080746
Wat ik eigenijk en beetje lullig vind, Eric wint in mijn ogen die waardebon van 1000 euro en de rest is het al aant uitgeven... het zou mooi zijn als ze Eric als 1ste zouden vragen wat hij zou willen aanschaffen... hij wil zo graag goed gereedschap...
Gewoon omdat het kan!
pi_207080748
`Martin is ergens boos over.
pi_207080753
Mattin is eigenlijk in zijn ego gekrenkt dat Erik de challenge heeft gewonnen en niet hij.
pi_207080754
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:47 schreef Frummelie het volgende:
Wat ik eigenijk en beetje lullig vind, Eric wint in mijn ogen die waardebon van 1000 euro en de rest is het al aant uitgeven... het zou mooi zijn als ze Eric als 1ste zouden vragen wat hij zou willen aanschaffen... hij wil zo graag goed gereedschap...
Ik dacht ook dat het voor de winnaar was
pi_207080757
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:42 schreef Kakadylo het volgende:

[..]

Het probleem met Jeff is dat zijn aanpak helemaal verkeerd is waarna het gros zijn negatieve energie en egoïsme liever kwijt dan rijk zijn in de loods. Zijn voordeel is dan wel weer dat ie de oudjes in zijn zak heeft. Het meest treffende vond ik nog wel dat Isaac zijn kantoor symbolisch met wierook liet zuiveren en exact dat krijg je als Jeff wordt weggestuurd. Vergelijk het met die vervelende linksbuiten die eens erg goed was en nog steeds maar waar zijn teamgenoten een pleurishekel aan beginnen te krijgen. Diegene wordt verkocht en het team begint opeens stukken beter te draaien. Het rotte appel-effect in die trant ofzo. Jappie heeft dan weer als voordeel dat ie geliefd is in de groep en die ziet ook wel dat ie een beetje afstand moet nemen van Jeff. Doet ie dat niet dat heeft ie straks een probleem als Jeff weggestemd is. Neemt niet weg dat ze nog steeds beste maten zijn. Het gesprek tussen Wendy, Sasha en GJ was wel een interessante want ze hebben hem allemaal onderhand dus door. Wat ook niet meehelpt is dat een jaar erg lang is en dat ze meer actie hadden verwacht. Waardoor je ook gaat forceren waarmee uiteindelijk jouw kop op het hakblok. Blijf erbij dat er van alles niet klopt aan het format en dus ook zeker de tijdsduur.
Niets mis met de tijdsduur van een jaar maar beter hadden ze er geen spel RLS van gemaakt want opdrachten zijn minimaal. Beter hadden ze het goede van Utopia hier in moeten verwerken zoals zelfredzaamheid en ondernemen en entertainment.
Allemaal cabaretteketet!
pi_207080758
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:47 schreef engine het volgende:

[..]
:D

Staat in dat Guinness Book vast niet vermeld of er een ovenschaal is gebruikt bij de recordpoging. Dit lijkt me een makkie voor Erik :7
https://www.guinnessworld(...)nced-on-back-of-hand
pi_207080763
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:48 schreef pingu66 het volgende:
Mattin is eigenlijk in zijn ego gekrenkt dat Erik de challenge heeft gewonnen en niet hij.
Dat denk ik niet. Hij is alleen gepikeerd dat mensen niet oefenen als ze iets op krijgen
  woensdag 14 december 2022 @ 18:50:33 #48
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_207080770
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Die gluiperd Isaac had per decreet afgekondigd dat iedereen moest meedoen om te voorkomen dat het een One-Man-Deal zou worden
pi_207080773
Janet gaat zo even in de hottub, ze had al de hele week een koude douche
pi_207080778
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat denk ik niet. Hij is alleen gepikeerd dat mensen niet oefenen als ze iets op krijgen
De meesten oefenen niet en hebben nu allemaal eisen en wensen over wat ze met het geld willen, dat is wat ik van Martin begrijp. Niets doen, maar meteen een grote bek wat ze willen hebben
pi_207080779
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
De enige die dagenlang oefende was Erik.De rest deed het pas de laatste paar dag(en)
  woensdag 14 december 2022 @ 18:52:26 #52
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_207080792
Sjeffie.. begint weer..nu tegen Isaac.. "Ik schaam me voor mijn eigen aanwezigheid"

Nou rot lekker op
pi_207080794
Jeff huilen bij Isaac op kantoor
pi_207080796
quote:
is niet echt balanceren, hij heeft de onderste laag vastgeklemd tussen zijn vingers., dus niet helemaal eerlijk.
pi_207080797
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_207080800
Jeff schaamt zich dat hij daar is, dat heeft hij nog nooit meegemaakt.
pi_207080801
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2022 16:54 schreef engine het volgende:
Alleen maar klagen over de groep maar zelf gaat ie met een chagrijnig gezicht aan de zijkant zitten als iemand iets organiseert.
Exact en dan wordt ie tijdens (verdien)opdrachten ook nog eens verslagen door een heleboel terwijl ie de allerbeste is :D
pi_207080807
Nou Jeff------------> daar is het gat van de deur. Rot maar lekker op. :W
pi_207080809
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik ook.... en er wordt Eric niks gevraagd stelletje egoisten..
Gewoon omdat het kan!
pi_207080813
Jeff heeft dus gewoon heimwee?
pi_207080816
pi_207080826
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:48 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Niets mis met de tijdsduur van een jaar maar beter hadden ze er geen spel RLS van gemaakt want opdrachten zijn minimaal. Beter hadden ze het goede van Utopia hier in moeten verwerken zoals zelfredzaamheid en ondernemen en entertainment.
ben ik niet met je eens.

zelfredzaamheid kan nog, maar ondernemen en entertainment kan alleen als er mensen van buitenaf in die loods komen of als daar contact mee is. Dan krijg je een heel andere RLS
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 18:55:06 #63
184769 crew  Deisyy
pi_207080829
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:50 schreef Dotteke het volgende:
Janet gaat zo even in de hottub, ze had al de hele week een koude douche
Oudje :+
pi_207080833
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 17:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind KimD echt wel een leuke meid :)
Begrijp wat je bedoelt maar zou er zelf gek van worden :@
pi_207080836
Ik zit gewoon te eten bro, gewoon te eten, gewoon te eten, zegt `Isaac die komt tegenover mij zitten en heeft nog niet eens gegeten en dan al zeuren om het eten.
pi_207080842
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:52 schreef Verida het volgende:

[..]
is niet echt balanceren, hij heeft de onderste laag vastgeklemd tussen zijn vingers., dus niet helemaal eerlijk.
Zo kan je lekker stapelen...
Gewoon omdat het kan!
pi_207080850
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:55 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Oudje :+
Ik heb wel respect voor haar, doet overal aanmee. Is altijd bezig koken afwassen
  woensdag 14 december 2022 @ 18:56:55 #68
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_207080852
Jeff traantjes
hehe de realiteit dringt door

Maar het ligt aan de groep , niet aan Jeff

[ Bericht 0% gewijzigd door Puzzie op 14-12-2022 19:02:31 ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_207080856
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jeff heeft dus gewoon heimwee?
Heimwee naar drank, sigaretten en macht? :P
pi_207080860
De bro’s vliegen je om de oren op stream 2
  woensdag 14 december 2022 @ 18:57:36 #71
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_207080862
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:57 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Alle
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 18:57:46 #72
184769 crew  Deisyy
pi_207080865
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik heb wel respect voor haar, doet overal aanmee. Is altijd bezig koken afwassen
Ik ook, ik ben fan van Janet, laat haar maar schuiven
  woensdag 14 december 2022 @ 18:57:53 #73
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_207080867
Mooi geen wijntjes voor Sjeffie op kantoor bij De Baas _O-
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 18:58:12 #74
184769 crew  Deisyy
pi_207080871
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:56 schreef puzziepie het volgende:
Jeff traantjes
hehe de realiteit dringt door
[ afbeelding ]

Mar het ligt aan de groep , niet aan Jeff
[ afbeelding ]
Uiteraard :D
pi_207080874
Jef zit op een bepaalde manier op zijn tong te bijten. Hij kent dat niet. \
pi_207080882
Jef kan e wedstrijd niet spelen zoals hij hem wil spelen
pi_207080894
quote:

[..]
Juist dat....
Gewoon omdat het kan!
  woensdag 14 december 2022 @ 19:01:23 #78
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_207080898
quote:

[..]
Dus dat, hij is keihard aan het afkicken maar dat zal hij nooit toegeven.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_207080904
Wat een raar figuur die `Isaac hoe hij praat _O-
  woensdag 14 december 2022 @ 19:02:01 #80
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_207080907
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_207080920
Jappie legt de dubbelgeklapte bedekking op de hottub. Marciano twee seconden later: "scheelt het al?" :D
pi_207080927
doet m veel te zeer dat hij verloren heeft van erik
pi_207080932
Edoch edoch

Je wilt voor goud gaan

Bingoooooo *O*
  woensdag 14 december 2022 @ 19:04:16 #84
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_207080933
Sjeffie herhaalt exact wat 'ie geoefend heeft met zijn Kimmetje.. _O-

" Het zal wel aan mij liggen"
"Ik herken mezelf niet"
"Ik schrik van mezelf"
"ik weet echt niet wat ik hier nog doe"

De hoofdprijs gaat wel naar Kampioen Nixzeggend Meelullen Isaac *O*
pi_207080935
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 19:01 schreef Dotteke het volgende:
'Edoch, edoch, edoch'
pi_207080941
Klep dicht en nooit meer open maken *O*
pi_207080942
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 19:03 schreef woxxel het volgende:
doet m veel te zeer dat hij verloren heeft van erik
Zou dat het echt zijn? :D Dat zou wel heel zielig zijn.
pi_207080948
en maar zeiken op ima en rupi de hele nachten brood bakken , altijd aan het schoonmaken
  woensdag 14 december 2022 @ 19:06:00 #89
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_207080958
Toch doet Isaac dit goed, hij kent Jeff beter dan Jeff zichzelf nu
Het is niet mijn manier van oppeppen maar het klopt wel bij Jeff, dit heeft Jeff nodig

Gesprek gister met Babette/Isaac was een gelijkwaardig gesprek
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_207080962
Snap het wel hoor want zou ook gek worden
  woensdag 14 december 2022 @ 19:06:52 #91
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_207080966
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
ik ook
knetter
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 19:07:19 #92
184769 crew  Deisyy
pi_207080969
Wij weten allemaal dat zo'n rls rare dingen doet met mensen ;)
  woensdag 14 december 2022 @ 19:07:25 #93
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_207080970
Isaac is het altijd met de ander eens, als het lijkt alsof de ander naar links gaat maar dan toch ineens naar rechts draait zie je Isaac meebuigen, echt idioot 8)7
  woensdag 14 december 2022 @ 19:07:55 #94
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_207080976
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 19:06 schreef puzziepie het volgende:
Toch doet Isaac dit goed, hij kent Jeff beter dan Jeff zichzelf nu
Het is niet mijn manier van oppeppen maar het klopt wel bij Jeff, dit heeft Jeff nodig

Gesprek gister met Babette/Isaac was een gelijkwaardig gesprek
Isaac lult met hem mee in Sjeffie's zelfopgelegde "depressie." Isaac is een Lul dattie er in meegaat }:|
pi_207080982
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook
knetter
En dan zegt straks een of andere nono dat je moet wieberen waarna je 'ja en amen' moet zeggen om daarna te knuffelen :')
pi_207080989
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 19:04 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
'Edoch, edoch, edoch'
`bro, bro, bro 300%
  woensdag 14 december 2022 @ 19:09:18 #97
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_207081000
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 19:08 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
En dan zegt straks een of andere nono dat je moet wieberen waarna je 'ja en amen' moet zeggen :')
ik zou het werkelijk niet kunnen
hele dagen kaarten
balletje meppen
af en toe en spel
en dan ook nog het spel in het spel
zou er stront chagrijnig van worden
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  woensdag 14 december 2022 @ 19:09:57 #98
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_207081013
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
Dan moet hij naar huis gaan , want het ligt aan niemand anders dan Jeff zelf
En hij is de enige die dat in zichzelf kan veranderen .
Ik hoop voor hem dat hij zelf ook gaat inzien wat zijn aandeel is
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_207081015
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 19:01 schreef Dotteke het volgende:
Die denkt ondertussen, Ga maar Jeff, Ga maar. Maak ik weer 'n beetje
meer kans op de overwinning Bro! :+
pi_207081020
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het werkelijk niet kunnen
hele dagen kaarten
balletje meppen
af en toe en spel
en dan ook nog het spel in het spel
zou er stront chagrijnig van worden
Straks komen er wel twee eliminaties per maand denk ik maar dan nog deugt er van alles niet aan het format
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')