Dat zegt genoeg over je surfgedrag dan.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Google zegt ook dat de aarde plat is.
De resultaten worden op je surfgedrag gebaseerd.
Jij luistert en kijkt en bronnen die gefinancierd worden door de Russische staat. Die hun bestaansrecht te danken hebben aan de Russische staat. Die gaan echt geen nieuws brengen dat de Russische staat niet fijn vindt. Ook al is het waar.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:02 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Jij luistert en kijkt bronnen die gefinancierd worden door de Nederlandse staat. Die hun bestaansrecht te danken hebben aan die staat. Die gaan echt geen nieuws brengen dat de regering niet fijn vindt. Ook al is het waar.
Je bent daar wel heel negatief over, die Russische staat.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Jij luistert en kijkt en bronnen die gefinancierd worden door de Russische staat. Die hun bestaansrecht te danken hebben aan de Russische staat. Die gaan echt geen nieuws brengen dat de Russische staat niet fijn vindt. Ook al is het waar.
Ja, wel gek eigenlijk, vind je niet?quote:Op woensdag 14 december 2022 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent daar wel heel negatief over, die Russische staat.
Ohw? Ik ben juist buitengewoon mild over de Russische staat.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent daar wel heel negatief over, die Russische staat.
Bitchfight!quote:Op woensdag 14 december 2022 19:39 schreef Slayage het volgende:
Zou ik ook wel willen zien
[ twitter ]
Het is zo'n mega geïntegreerd en complex systeem. Denk dat het wel wat kan helpen maar daar blijft het ook bij.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, is heel duur systeem.
Snapte ook niet dat sommigen hier dat cadeau wilden doen aan Oekraïene, met een korte uitleg erbij...
Toeslagenaffaire, bonnetjesdeal, Omtzigt functie elders, moet ik doorgaan?quote:Op woensdag 14 december 2022 19:02 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Jij luistert en kijkt bronnen die gefinancierd worden door de Nederlandse staat. Die hun bestaansrecht te danken hebben aan die staat. Die gaan echt geen nieuws brengen dat de regering niet fijn vindt. Ook al is het waar.
Ik zie ze liever in Den Haagquote:Op woensdag 14 december 2022 19:39 schreef Slayage het volgende:
Zou ik ook wel willen zien
[ twitter ]
Toch wel intrigerend dat ie er bij moet vermelden dat Oekraïne hetzelfde probleem heeft. Is dat zo? Mijn beeld is dat Oekraïne in dag 2 hun voorraad munitie er ongeveer doorheen gejaagd heeft. Maar ook dat in de westerse wereld nog genoeg voorraad en indien nodig, productie capaciteit beschikbaar is om de boel aardig aan te kunnen vullen (itt. In Rusland waar ze ook nog met andere uitdagingen te dealen hebben).quote:Op woensdag 14 december 2022 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Straks kunnen ze de barjonet opschroeven.
https://twitter.com/robde(...)7DLB0eguhfPTbQQgCeQA
[ twitter ]
Ja.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Toeslagenaffaire, bonnetjesdeal, Omtzigt functie elders, moet ik doorgaan?
Kritiek op asielbeleidquote:
Ja maar in Rusland danst de media wel naar de pijpen van de overheid, dus moet dat hier ook wel zo zijn want Kaag is stom.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Kritiek op asielbeleid
Kritiek op aanpak stikstofcrisis
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-prik-testen-kabinet
Kritiek op beslissing een aanpak excuses slavernij verleden
Het idee dat onze media naar de pijpen danst van onze regering is de grootste bullshit die er is
we wonen in neverland? En ik kan niet vliegen. Wat een scamquote:Op woensdag 14 december 2022 20:27 schreef la_perle_rouge het volgende:
Kennelijk wonen we nu in de Neverlands. [ twitter ]
Zwemmen dan maar?quote:Op woensdag 14 december 2022 20:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
we wonen in neverland? En ik kan niet vliegen. Wat een scam
Zaterdagochtend weer. In buitenwater, gaat dus koud wordenquote:
Volgens mij horen we dat nu al een aardig tijdje dat de Russen door hun munitie heen zijn en ze overgaan op oud spul...quote:Op woensdag 14 december 2022 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Straks kunnen ze de barjonet opschroeven.
https://twitter.com/robde(...)7DLB0eguhfPTbQQgCeQA
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |