https://www.fcupdate.nl/v(...)a0wOByPeP3sWVwaS3V3oquote:Eerder maakte het Algemeen Dagblad al bekend dat een incident tussen de hoofdtrainer en aanvaller Amin Younes de reden was achter het vertrek, en Stef de Bont van VI heeft nu toelichting gegeven over het voorval. 'De selectie speelde elf tegen elf en er zou een overtreding zijn gemaakt op een andere speler. De scheidsrechter van dienst, Urby Emanuelson, weigerde te fluiten. De behendige aanvaller was het daar niet mee eens en ging verhaal halen bij de arbiter. Een tikkeltje te lang misschien, een beetje irritant bovendien.'
Hier zou Fraser echter niet van gediend zijn geweest. 'Vervolgens krijgt de aanvaller een duw in zijn rug. Hij draait zich om en zou daarna bij zijn keel zijn gegrepen. Niet door een emotionele medespeler, maar door Fraser. Vervolgens zou Younes samen met een medespeler van het veld zijn gestapt.'
Team steunt Younes
Volgens VI zou het vertrek van Fraser vervolgens nog lang geen zekerheid zijn. Sinds zaterdag is de hoofdtrainer nog meegereisd op het trainingskamp van FC Utrecht in Spanje en heeft de coach overlegd met aandeelhouder Frans van Seumeren en de directie. Er was voor Fraser echter geen redden meer aan, zo schrijft het blad. 'De spelersgroep zou als één man achter Younes staan. Daarmee is de situatie van Fraser definitief onhoudbaar geworden. Woensdagmiddag volgt een persbericht. Fraser krijgt de kans zelf op te stappen. Anders was hij waarschijnlijk ontslagen', schrijft VI.
Nou ben benieuwd wat er nog meer is gebeurd danquote:Later in de kleedkamer explodeerde het incident
Aldus de AD app.quote:FC Utrecht staat op het punt om Henk Fraser te ontslaan bij FC Utrecht. Aanleiding hiervoor vormt een incident op de training. De coach zou Amin Younes bij de keel hebben gepakt. Later in de kleedkamer explodeerde het incident. Een woordvoerster van FC Utrecht zegt nog niet te willen reageren.
quote:Op woensdag 14 december 2022 11:48 schreef Scrummie het volgende:
Lijkt me terecht.
De actie van Fraser dan, niet het ontslag.
Niet meer dan terecht ook.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:09 schreef Erasmus het volgende:
Kan zomaar einde carrière zijn voor Fräser. Dood- en doodzone en vooral ook verschrikkelijk dom.
Hij heeft hem zelf gehaaldquote:Verder is Younes wel gewoon een vervelend teringjong, maar als coach moet je daar boven staan.
Eens.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:48 schreef Scrummie het volgende:
Lijkt me terecht.
Heeft Fräser vaker soortgelijke problemen gehad met de selectie?quote:Op woensdag 14 december 2022 12:22 schreef Durmada het volgende:
Tja Utrecht leert er eigenlijk nooit van dat te veel egootjes halen niet werkt. En dan ook nog Fraser voor de groep zetten, dat is gewoon vragen om problemen.
Smeerlap was het als voetballer. Plus zijn foute "humor"quote:Op woensdag 14 december 2022 12:15 schreef Document1 het volgende:
Altijd een sympathieke vent gevonden. Jammer dit.
Inderdaad ik vond hem altijd wel goed en professioneel overkomenquote:Op woensdag 14 december 2022 12:15 schreef Document1 het volgende:
Altijd een sympathieke vent gevonden. Jammer dit.
Tja, we zijn niet allemaal prima donna’s.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Smeerlap was het als voetballer. Plus zijn foute "humor"
Volgens mij niet maar blijkbaar klikte het niet zo goed tussen hem en de groep van Utrecht. Bij Sparta was ie afgelopen seizoen ook al omstreden.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft Fräser vaker soortgelijke problemen gehad met de selectie?
jammer want Utrecht won de laatste tijd alles, maarja wellicht krijgen we er nog een betere trainer voorquote:Op woensdag 14 december 2022 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:paul wat is je reactie hierop??
Kuijt heeft notabene Utrecht op de kaart gezet.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:20 schreef Paul het volgende:
EN ALS WE KUYT KRIJGEN STOP IK MET SUPPORTEN
quote:Op woensdag 14 december 2022 11:48 schreef Scrummie het volgende:
Lijkt me terecht.
nou enquote:Op woensdag 14 december 2022 13:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Kuijt heeft notabene Utrecht op de kaart gezet.
Zo achterlijk zullen ze toch niet zijn?quote:Op woensdag 14 december 2022 13:20 schreef Paul het volgende:
EN ALS WE KUYT KRIJGEN STOP IK MET SUPPORTEN
https://www.fcupdate.nl/v(...)a0wOByPeP3sWVwaS3V3oquote:Eerder maakte het Algemeen Dagblad al bekend dat een incident tussen de hoofdtrainer en aanvaller Amin Younes de reden was achter het vertrek, en Stef de Bont van VI heeft nu toelichting gegeven over het voorval. 'De selectie speelde elf tegen elf en er zou een overtreding zijn gemaakt op een andere speler. De scheidsrechter van dienst, Urby Emanuelson, weigerde te fluiten. De behendige aanvaller was het daar niet mee eens en ging verhaal halen bij de arbiter. Een tikkeltje te lang misschien, een beetje irritant bovendien.'
Hier zou Fraser echter niet van gediend zijn geweest. 'Vervolgens krijgt de aanvaller een duw in zijn rug. Hij draait zich om en zou daarna bij zijn keel zijn gegrepen. Niet door een emotionele medespeler, maar door Fraser. Vervolgens zou Younes samen met een medespeler van het veld zijn gestapt.'
Team steunt Younes
Volgens VI zou het vertrek van Fraser vervolgens nog lang geen zekerheid zijn. Sinds zaterdag is de hoofdtrainer nog meegereisd op het trainingskamp van FC Utrecht in Spanje en heeft de coach overlegd met aandeelhouder Frans van Seumeren en de directie. Er was voor Fraser echter geen redden meer aan, zo schrijft het blad. 'De spelersgroep zou als één man achter Younes staan. Daarmee is de situatie van Fraser definitief onhoudbaar geworden. Woensdagmiddag volgt een persbericht. Fraser krijgt de kans zelf op te stappen. Anders was hij waarschijnlijk ontslagen', schrijft VI.
Geweld op de werkvloer lijkt me gewoon ontslag op staande voet en van geld mee zal er dan geen sprake zijn.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laat je dan gewoon ontslaan, dan krijg je nog een zakje mee (of hij heeft gewoon principes)
Ook alleen al de opmerking: "Moet fantastisch zijn om zo dom te zijn.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op woensdag 14 december 2022 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet fantastisch zijn om zo dom te zijn.
Als je relevantere beelden uit die tijd wilt laten zien, laat dan een plaatje zien van de oude Galgenwaard vlak na de wedstrijd FC Utrecht-HSV.quote:
Henk wilde hem naar Nouri-land sturen.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Henk wilde alleen maar laten zien dat 'dreigend' zijn niet genoeg is
Samen in de ogen knipperen achtbaan met ontelbare maagdenquote:Op woensdag 14 december 2022 22:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Henk wilde hem naar Nouri-land sturen.
Tuurlijk wel. Bijdehand pisventje.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:48 schreef Scrummie het volgende:
Lijkt me terecht.
wil hij nou niet warm lopenquote:
Slechte reputatie idd.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:28 schreef Halcon het volgende:
Younes is ook een vervelend ventje toch?
https://sportnieuws.nl/vo(...)ij-utrecht-training/quote:Wat gebeurde er nou tijdens een training van FC Utrecht, waardoor Henk Fraser zich genoodzaakt voelde om ontslag te nemen? Kennelijk was er een aanvaring met de Duitse speler Amin Younes, maar wat was de aanleiding?
VI schrijft dat het incident zaterdag gebeurde. Toen was Utrecht nog niet op trainingskamp, maar gewoon in Utrecht. De scheids (Urby Emanuelson) floot niet na een mogelijke overtreding.
Younes was het niet eens met het besluit van Emanuelson. Hij liet dat verbaal blijken, "een tikkeltje te lang en een tikkeltje te irritant", aldus VI. Daarna gaf Fraser hem een duw en greep hij Younes naar de keel.
Surinamers
Het juicekanaal Reality.FBI komt met een toevoeging. Iemand met inside informatie tipt dat Younes dit zei: "Waarom fluit je niet? Zeker omdat jullie allemaal Surinamers zijn!"
Toen flipte Fraser, aldus de tipgever.
Even mijn gelijk halen na deze onthullingen van Reality.fbi.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:48 schreef Scrummie het volgende:
Lijkt me terecht.
Ja man super normaal om je speler dan aan te vallen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Even mijn gelijk halen na deze onthullingen van Reality.fbi.
Racisme moeten we niet accepteren.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja man super normaal om je speler dan aan te vallen.
Rinus Israël, de goedzak, schoot Ferry Godde door z'n knieën.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh is dit al racisme dan heb je gelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Racisme moeten we niet accepteren.
Wie weet wat hij allemaal nog meer uit heeft gevreten. Druppel-gloeiende plaat?quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Negers kunnen niet fluiten. @Calandquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:29 schreef Paul het volgende:
[..]
https://sportnieuws.nl/vo(...)ij-utrecht-training/
[ afbeelding ]
Natuurlijk was dat wel de reden. In het hele verhaal wijst hij in zekere zin niet naar Younes. Natuurlijk wel een kleine tik nageven met dat ééń speler niet lekkere meetrainde zonder de naam zelf te noemen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:13 schreef BobW het volgende:
Reactie Henk Fraser:
https://nos.nl/video/2456(...)nheus-wordt-bejegend
https://nos.nl/video/2456(...)van-woede-bij-fraser
https://nos.nl/video/2456(...)je-acties-aanvaarden
Opmerking over Suriname was niet de reden zegt hij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |