Wel eens ja. Vandaag was bijvoorbeeld prima wandelweer (ook gedaan), maar fietsen is nog wel een stuk kouder.quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:40 schreef Arizona het volgende:
Ik vind een stukje wandelen nog wel lekker als het koud is maar fietsen is een marteling.
We zijn dichter bij een dag van 2072 dan 1972 op deze dag.quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh nee dit slaat nergens op? Het is toch precies even ver weg? Als je zegt het BEGIN van 2072 of het BEGIN van 2072
En wat levert dat ons op? He-le-maal nietsquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:30 schreef Strani het volgende:
Als je dit zo ziet hebben wij het eigenlijk heel behoorlijk gedaan tegen Argentinië.
Nee sterker nog, het vergroot alleen nog maar het slechte gevoel!quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
En wat levert dat ons op? He-le-maal niets
Soms schrik ik van de gedachte dat mensen die mijn leeftijd waren toen ik werd geboren, in 1932 waren geboren.quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:50 schreef Momo het volgende:
[..]
We zijn dichter bij een dag van 2072 dan 1972 op deze dag.
Nee PRECIES!quote:
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:50 schreef Momo het volgende:
[..]
We zijn dichter bij een dag van 2072 dan 1972 op deze dag.
Ik schrik er ook soms van dat soort feitjes. Ik ben nu bijna even oud als mijn moeder was toen ik in groep 8 zat.quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms schrik ik van de gedachte dat mensen die mijn leeftijd waren toen ik werd geboren, in 1932 waren geboren.
Nu schrik ik er wéér van.
Ja, maar de realisatie kwam pas vandaagquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is waarMaar dat is al een paar maanden zou toch?
Ja okéquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, maar de realisatie kwam pas vandaag
Maar dan heb jij echt een hele jonge moederquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik schrik er ook soms van dat soort feitjes. Ik ben nu bijna even oud als mijn moeder was toen ik in groep 8 zat.
Kloptquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar dan heb jij echt een hele jonge moeder
Jij had toch ook 'baby-ouders'? (jouw woordenquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar dan heb jij echt een hele jonge moeder
Inderdaad ja, dat je familiefoto’s van vroeger ziet en dan weet je dat je moeder daar jonger is dan je zelf nu bent.quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik schrik er ook soms van dat soort feitjes. Ik ben nu bijna even oud als mijn moeder was toen ik in groep 8 zat.
Jij bent ook zeker ook nooit meer gaan zwemmen na het kijken Jawsquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, escaperooms ga ik nooit meer doen, nu ik de film Escape room heb gezien.
Wij zijn er laatst ook niet uitgekomen. We moesten door een non gered worden.quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, escaperooms ga ik nooit meer doen, nu ik de film Escape room heb gezien.
Die film heb ik daarom ook nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent ook zeker ook nooit meer gaan zwemmen na het kijken Jaws
Daar begint het mee.quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wij zijn er laatst ook niet uitgekomen. We moesten door een non gered worden.
Ja relatief maar ik zat in groep 2 toen mijn moeder mijn leeftijd had en Momo is jonger dan ik geloof ikquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij had toch ook 'baby-ouders'? (jouw woorden)
Mijn moeder was 21 jaar toen ze mij kreeg.quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja relatief maar ik zat in groep 2 toen mijn moeder mijn leeftijd had en Momo is jonger dan ik geloof ik![]()
Dus die heeft feutusouders
quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die film heb ik daarom ook nog nooit gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |