Oh dan ben je ouder dan ik OF zat je heel jong in groep 8quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn moeder was 21 jaar toen ze mij kreeg.
Volgens mij beidequote:Op dinsdag 13 december 2022 23:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dan ben je ouder dan ik OF zat je heel jong in groep 8
Dat kan ook nogquote:
Age is just a numberquote:Op dinsdag 13 december 2022 23:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat kan ook nog![]()
Oja je geboortedatum staat in je profielDan ben je inderdaad veeeeel ouder dan ik
Dat dusquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:41 schreef Fred_B het volgende:
Nooit verwacht dat ik nog eens fanatieke fan van Frankrijk zou worden.
Nu vraag ik me toch af hoe jong Meke dan is.quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat kan ook nog![]()
Oja je geboortedatum staat in je profielDan ben je inderdaad veeeeel ouder dan ik
14quote:Op woensdag 14 december 2022 06:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu vraag ik me toch af hoe jong Meke dan is.
Ah je moet dus vaker een horrorfilm kijken.quote:Op woensdag 14 december 2022 06:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Sinds lange tijd weer eens een hele nacht doorgeslapen zonder tussendoor wakker te worden.
Ja, tot die conclusie kwam ik ook.quote:Op woensdag 14 december 2022 07:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah je moet dus vaker een horrorfilm kijken.
60quote:Op woensdag 14 december 2022 07:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En Molloot is nog maar 6?
Goed, maar gisteravond wel ontzettend moe. Verwijt ik aan dat ik nacht daarvoor slecht geslapen heb.quote:Op woensdag 14 december 2022 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe is het met jou vandaag?
Fijn om te horen dat het goed gaat. En niet door kunnen slapen 's nachts is nooit prettig. Weet je waarom Sytse dat doet? En kan je een extra deur dicht doen, zodat Sytse niet bij jouw deur kan komen krabben?quote:Op woensdag 14 december 2022 08:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goed, maar gisteravond wel ontzettend moe. Verwijt ik aan dat ik nacht daarvoor slecht geslapen heb.
Ik wacht op track & trace van DHL ook al laat ik het pakket naar pakketpunt sturen. Het is een duur pakket en betaald met creditcard.
Ik kan de laatste paar dagen niet een hele nacht door slapen, want Sytse moet aan de deur krabben.
Het is woonkamer deur. Ik kan de deur tussen de slaapkamer en gang nog dichtdoen, maar dat krabben maak best veel lawaai.quote:Op woensdag 14 december 2022 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het goed gaat. En niet door kunnen slapen 's nachts is nooit prettig. Weet je waarom Sytse dat doet? En kan je een extra deur dicht doen, zodat Sytse niet bij jouw deur kan komen krabben?
Iets ervaring kan ik zeggen dat je het dan nog steeds hoortquote:Op woensdag 14 december 2022 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is woonkamer deur. Ik kan de deur tussen de slaapkamer en gang nog dichtdoen, maar dat krabben maak best veel lawaai.
Als ik hem in de slaapkamer hou, dan hij doet het ook dat krabbenquote:Op woensdag 14 december 2022 09:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Iets ervaring kan ik zeggen dat je het dan nog steeds hoort
Dat is wel vervelend. Die van ons stoppen dan met krabben. Alleen houden ze soms wel hele concerten snachtsquote:Op woensdag 14 december 2022 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik hem in de slaapkamer hou, dan hij doet het ook dat krabben
Het probleem is dat hij dan bij Silke (de andere kat) wil wezen. of de behoefte heeft om naar de woonkamer te gaan heeft.quote:Op woensdag 14 december 2022 09:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend. Die van ons stoppen dan met krabben. Alleen houden ze soms wel hele concerten snachtsdeze nacht daardoor ook slecht geslapen.
Ach je krijgt er zo veel voor terug....
Hopelijk duurt het nu weer niet maanden voordat ie zich weer laat zien.quote:Op woensdag 14 december 2022 10:24 schreef H_T het volgende:
He jammer, ik heb het bezoekje van @:Strani gemist
Zo, overtuigend not amused ook!quote:Op woensdag 14 december 2022 11:37 schreef Mandy040986 het volgende:
@:H_T Ik zei tegen Benji ‘laat jezelf maar uit, het is veel te koud’.
Toen trok ie dit gezicht.
[ afbeelding ]
He was not amused.
Hahahaha wat een bekkiequote:Op woensdag 14 december 2022 11:37 schreef Mandy040986 het volgende:
[ afbeelding ]
He was not amused.
Oh, das minder.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hahahaha wat een bekkie
Ik dacht vanmorgen, misschien kan ik vanmiddag wel voorzichtig naar de sportschool gaan. Nou, dat idee kan ik skippen. Ik heb boodschappen gedaan en ben al helemaal buiten adem en heb weer hoofdpijn
Wat denk je wel niet?quote:Op woensdag 14 december 2022 11:51 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Echt he!
Een “als ik kou moet lijden dan jij ook” smoel.
Ik heb net kaarten gekocht voor een van de liveshows want dat kan als trouw Avrotroslidquote:Op woensdag 14 december 2022 12:07 schreef Guanabana het volgende:
Er komt weer een nieuwe Op Zoek Naar:
TV / Op Zoek Naar... Danny en Sandy
Schaamteloze topic plug.
Oh leukquote:Op woensdag 14 december 2022 12:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb net kaarten gekocht voor een van de liveshows want dat kan als trouw Avrotroslid
Als niet-lid kan het overigens ook, alleen is het dan wat duurderquote:
Ja, ik denk dat dat vooral zou helpen voor mensen met een zittend beroep.quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan ben je tenminste beweging en je wordt fit van
Ongeveer drie kwartier dus.quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Da’s lekker ja![]()
Hoe ver moet je?
Welterusten
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 14 december 2022 12:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat vooral zou helpen voor mensen met een zittend beroep.
Ik zit letterlijk geen seconde op mijn werk en als je benen toch al moe zijn is nog even drie kwartier naar huis fietsen vooral gewoon vervelend.
[..]
Ongeveer drie kwartier dus.
Prima te doen, wel vervelend in het donker als het vriest.![]()
(en terug ook vervelend in het niet donker als het niet vriest)
Fietsen als het onder 5 graden is vind ik sowieso heel vervelendquote:Op woensdag 14 december 2022 12:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat vooral zou helpen voor mensen met een zittend beroep.
Ik zit letterlijk geen seconde op mijn werk en als je benen toch al moe zijn is nog even drie kwartier naar huis fietsen vooral gewoon vervelend.
[..]
Ongeveer drie kwartier dus.
Prima te doen, wel vervelend in het donker als het vriest.![]()
(en terug ook vervelend in het niet donker als het niet vriest)
Daar ben ik ook benieuwd naar! Het is er alleen nog niet van gekomen om die te kijkenquote:
Tot nu toe is het enchanted maar dan met een grijze Dempsey en een beetje pufferige Amy Adamsquote:Op woensdag 14 december 2022 14:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar! Het is er alleen nog niet van gekomen om die te kijken
Van mij mag Amy best een beetje pufferig zijnquote:Op woensdag 14 december 2022 14:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tot nu toe is het enchanted maar dan met een grijze Dempsey en een beetje pufferige Amy Adams
Ik zag daar toevallig een promo filmpje van voorbij komen, sommige klonken heel goed en van anderen was ik niet zo onder de indruk.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:07 schreef Guanabana het volgende:
Er komt weer een nieuwe Op Zoek Naar:
TV / [NPO1] Op Zoek Naar... Danny en Sandy
Schaamteloze topic plug.
Ze kan het ook goed hebbenquote:Op woensdag 14 december 2022 15:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Van mij mag Amy best een beetje pufferig zijn
Dat klinkt als dat je een beetje ziekjes bent. Misschien vanavond op tijd onder de wol.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:02 schreef Arizona het volgende:
Het is hier in de woonkamer 21 graden en ik lig onder 3 fleecedekentjes op de bank, het koud te hebben. Volgens mij ben ik nog niet helemaal de oude
Divaquote:Op woensdag 14 december 2022 11:37 schreef Mandy040986 het volgende:
[ afbeelding ]
He was not amused.
Een vervolg op mijn pakketje: De retoursticker heb ik op mijn werk uitgeprint. Ik vanmiddag weer terug naar het DHL-punt. Konden ze het weer niet scannnen. Maar hier lag het aan dat het retoursticker van Bol.com een PostNL sticker was. Godzijdank konden het wel in ontvangst nemen bij de jumbo (PostNL-punt)! Maar wat een gedoequote:Op zaterdag 10 december 2022 14:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb een pakketje dat ik moet terugsturen. Daar zat geen retourformulier bij maar via Bol.com kon ik het wel aangeven. Daar kreeg ik via de mail ook een barcode die ik moet laten scannen. Ik dacht dat dat wel voldoende was.
Net was ik bij een DHL-punt maar ze konden het pakketje niet aannemen en de barcode niet scannen omdat er geen retoursticker op zit. Die kan je alleen printen en zelf plakken. Maar ik heb dus geen printer. Dit moet maandag dus maar doen op mijn werk
Gedoe.... Gelukkig is het geluktquote:Op woensdag 14 december 2022 16:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een vervolg op mijn pakketje: De retoursticker heb ik op mijn werk uitgeprint. Ik vanmiddag weer terug naar het DHL-punt. Konden ze het weer niet scannnen. Maar hier lag het aan dat het retoursticker van Bol.com een PostNL sticker was. Godzijdank konden het wel in ontvangst nemen bij de jumbo (PostNL-punt)! Maar wat een gedoe
Van bol.com niet echt handig dan.. Hier is het versturen van DHL pakketjes tegenwoordig wel heel handig geworden. Je kunt zelf scannen en in een kar achterlaten. Ideaal. Jammer dat de bezorging van DHL nogal eens verkeerd gaatquote:Op woensdag 14 december 2022 16:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een vervolg op mijn pakketje: De retoursticker heb ik op mijn werk uitgeprint. Ik vanmiddag weer terug naar het DHL-punt. Konden ze het weer niet scannnen. Maar hier lag het aan dat het retoursticker van Bol.com een PostNL sticker was. Godzijdank konden het wel in ontvangst nemen bij de jumbo (PostNL-punt)! Maar wat een gedoe
Dat koppiequote:Op woensdag 14 december 2022 11:37 schreef Mandy040986 het volgende:
[ afbeelding ]
He was not amused.
Heb je hem in 3d gekeken?quote:Op woensdag 14 december 2022 17:33 schreef Sarabi het volgende:
Net terug van Avatar 2hij is weer net zo mooi als deel 1
Ja het voelt weer eens als écht winterquote:Op woensdag 14 december 2022 17:32 schreef Nexum het volgende:
Het kan niet snel genoeg lente zijn. Er is iets heel anders aan dit koude weer dan voorgaande jaren, het voelt veel heftiger
Ideaal kerstkadoquote:Op woensdag 14 december 2022 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De seksspeeltjes bij de Hema binnen 48 uur uitverkocht.
En is dat ijs nu een beetje beter dan tijdens het journaal?quote:Op woensdag 14 december 2022 18:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zit nu de marathon op natuurijs te kijken
Kijk zelf maarquote:Op woensdag 14 december 2022 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En is dat ijs nu een beetje beter dan tijdens het journaal?
En dat ondanks al die mensen die voor de zoveelste keer de Hema gingen boycotten.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De seksspeeltjes bij de Hema binnen 48 uur uitverkocht.
Lijkt er nu wel beter bij te liggen.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kijk zelf maar
https://nos.nl/livestream(...)-natuurijs-in-burgum
Hahaa ja dit begint gewoon grappig te worden. Elke keer weerquote:Op woensdag 14 december 2022 18:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dat ondanks al die mensen die voor de zoveelste keer de Hema gingen boycotten.
Ik vind het buiten altijd zo fijn voelen als het vriest, alsof de lucht heel schoon en fris is.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja het voelt weer eens als écht winter(al kan het nog wel veel extremer)
Jaa de afgelopen twee dagen is denk ik echt mijn lievelingsweerquote:Op woensdag 14 december 2022 18:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het buiten altijd zo fijn voelen als het vriest, alsof de lucht heel schoon en fris is.
Overdag is het zeker lekker weer jaquote:Op woensdag 14 december 2022 19:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa de afgelopen twee dagen is denk ik echt mijn lievelingsweerOf nouja, voor als je niet echt ergens heen hoeft dan
zo mooi buiten en heerlijk om even een rondje te lopen.
Ja alleen als de zon nog schijnt hoor, daarna wordt het minderquote:Op woensdag 14 december 2022 19:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Overdag is het zeker lekker weer jaZodra het donker wordt is dat wel anders. Dan is het gelijk een stuk kouder.
Ik zat vanochtend in de auto, op weg naar m'n werk, en ik vond het zo mooi buiten dat ik spontaan een andere route nam. Ik heb veel liever dit dan dat druilerige grijze flutweer. Niks mis met kou, heb m'n jas nog niet dicht gehad.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa de afgelopen twee dagen is denk ik echt mijn lievelingsweerOf nouja, voor als je niet echt ergens heen hoeft dan
zo mooi buiten en heerlijk om even een rondje te lopen.
Weer een tip voor @Cyan9 !quote:
Ik heb liever dit dan +4 en eindeloos grijsquote:Op woensdag 14 december 2022 19:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend in de auto, op weg naar m'n werk, en ik vond het zo mooi buiten dat ik spontaan een andere route nam. Ik heb veel liever dit dan dat druilerige grijze flutweer. Niks mis met kou, heb m'n jas nog niet dicht gehad.
Technisch gezien was deze van ESF1Gamerquote:Op woensdag 14 december 2022 19:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je suggesties worden steeds slechter, m'n waarde HaaTee.
Ja eindeloos dat grijze flutweer, verschrikkelijk.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend in de auto, op weg naar m'n werk, en ik vond het zo mooi buiten dat ik spontaan een andere route nam. Ik heb veel liever dit dan dat druilerige grijze flutweer. Niks mis met kou, heb m'n jas nog niet dicht gehad.
Precies. Daarom ben ik ook nog steeds van mening dat november de meest deprimerende maand van het jaar is.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja eindeloos dat grijze flutweer, verschrikkelijk.
De winter is inderdaad wel beter dan de herfst.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Januari kan er ook wat vanquote:Op woensdag 14 december 2022 19:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Precies. Daarom ben ik ook nog steeds van mening dat november de meest deprimerende maand van het jaar is.
Januari is by far de meest deprimerende maand van het jaar voor mij. In november heb je nog de feestdagen in het vooruitzicht, beginnen de kerstmarkten, zie je de eerste kerstversiering, komt Sinterklaas aan in Nederland. In januari is het 's ochtends nog gruwelijk lang donker en leuke dingen en vrije dagen zijn ver, ver weg.quote:
Ja dat. Januari is november maar dan zonder vooruitzicht van december. Sterker nog je hebt februari er nog achteraanquote:Op woensdag 14 december 2022 19:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Januari is by far de meest deprimerende maand van het jaar voor mij. In november heb je nog de feestdagen in het vooruitzicht, beginnen de kerstmarkten, zie je de eerste kerstversiering, komt Sinterklaas aan in Nederland. In januari is het 's ochtends nog gruwelijk lang donker en leuke dingen en vrije dagen zijn ver, ver weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |