Een stelling neerzetten is geen probleem meer. Het gaat er om dat de meerderheid er mee eens is.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:51 schreef greysbones het volgende:
Nu wil Isaak van alles zelf gaan bestellen ???
Dombo’squote:Op dinsdag 13 december 2022 16:52 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Een stelling neerzetten is geen probleem meer. Het gaat er om dat de meerderheid er mee eens is.
Dus leeg die pot!
En dan word de een boos dat het door gaatquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar vindt maar eens een activiteit met deze groep waar minimaal de helft van de stemmers voor is.
Is er al bekend wanneer er over de stellingen gestemd gaat worden?quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:52 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Een stelling neerzetten is geen probleem meer. Het gaat er om dat de meerderheid er mee eens is.
Dus leeg die pot!
Misschien is het wel uitquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Sjonge .. wat worden die uit de wind gehouden door de Febo.
Na de lunch dus het loopt alweer uit.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:56 schreef engine het volgende:
[..]
Is er al bekend wanneer er over de stellingen gestemd gaat worden?
Nee over Berend dusquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat ze een klein kind is die niet haar zin krijgt.
Slimme tactiek dan.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:59 schreef spapaars het volgende:
Zou het de reden zijn dat ze minder op de streams worden gebracht omdat ze teveel scheldwoorden gebruiken?
Ah hopelijk doen ze dat vanavond nog dan.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:58 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Na de lunch dus het loopt alweer uit.
Die kerstboom gaat er ongeveer met oud & nieuw zijn denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ah hopelijk doen ze dat vanavond nog dan.
Die zal er toch wel spoedig zijn?quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die kerstboom gaat er ongeveer met oud & nieuw zijn denk ik.
Of het wordt een bosje paastakken..quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die kerstboom gaat er ongeveer met oud & nieuw zijn denk ik.
Hij moet eerst nog besteld worden.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die zal er toch wel spoedig zijn?
Ze lopen op tv een week achter.
Nee niet met kerst en oud en nieuw..vanmorgen in centraal verteld.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die zal er toch wel spoedig zijn?
Ze lopen op tv een week achter.
Dan is het er een dag later.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij moet eerst nog besteld worden.
Izeik wilde deze maand alleen liefde...dus febo moet schijnbaar meegaan met het baasje van de loods..quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:04 schreef woxxel het volgende:
ik snap niet waarom ze alle drama verborgen willen houden van de febo
vermoed dat ze het wel op tv gebruiken. Maar voor stream moeten ze teveel knippen om alle fakking scheldwoorden er telkens uit te knippen en stream te wisselen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:04 schreef woxxel het volgende:
ik snap niet waarom ze alle drama verborgen willen houden van de febo
Esther wil Babbel eruit omdat ze haar heel aardig vindt en haar als een bedreiging ziet als winnaar. Dat heb ik haar een keer horen zeggenquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:06 schreef pingu66 het volgende:
Esther klopt Babbel pp haar rug alsof ze een klein kind is. ( vorige week wou Esther Babbel eruit gooien)
Weet nu niet wie hier nu oprecht is Babbel of Esther.
Nee hoor ze brengen het gewoon niet in beeld zoals dat ook was met Jeffrey en KimD en dat was voor mij de absolute druppelquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vermoed dat ze het wel op tv gebruiken. Maar voor stream moeten ze teveel knippen om alle fakking scheldwoorden er telkens uit te knippen en stream te wisselen.
Geen tv uitzending meer gekeken sinds. Ik ben nog altijd woestquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee hoor ze brengen het gewoon niet in beeld zoals dat ook was met Jeffrey en KimD en dat was voor mij de absolute druppel
Hmm .. 2 keer stemmen en uiteindelijk is er niks uitgekomen. Geen beslissingen genomen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:11 schreef HappyCharly het volgende:
Hallo, daar was ik weer
Vanalles gemist denk ik?
Is het de moeite om bij te lezen?
En vannacht 3 x zingen: Berend, Jeff en JWquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:11 schreef HappyCharly het volgende:
Hallo, daar was ik weer
Vanalles gemist denk ik?
Is het de moeite om bij te lezen?
Wanda en `JW vannacht. Vanmorgen Jeff en `berendquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:15 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En vannacht 3 x zingen: Berend, Jeff en JW
Zijn filmpjes van ( ik heb ze zelf vanmorgen pas bekeken, 's nachts slaap ik)
Het is toch gewoon raar dat we dat niet mogen zien... we zijn inmiddels niet anders gewend van haar. Noord Koreaanse taferelen daar in de Loods....quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus KimK vanmiddag na de 1e stemming ontploft. Net brullend op de achtergrond, maar we mogen het allemaal niet zien.
En terecht want de censuur vliegt je om de oren terwijl er volgens mij geen wetten zijn overtredenquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:12 schreef engine het volgende:
[..]
Geen tv uitzending meer gekeken sinds. Ik ben nog altijd woest.
Oh ja Wanda.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanda en `JW vannacht. Vanmorgen Jeff en `berend ``````````;d
Op zich geen verrassingquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Sterrenkijker komt dus van Mirthe af.
wat suf... daar kijken we toch juist streams voorquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus KimK vanmiddag na de 1e stemming ontploft. Net brullend op de achtergrond, maar we mogen het allemaal niet zien.
Ja hoor hem net wel zeggen dat het stemmen een half uurtje van hun tijd gaat kosten, maar wanneer stemmen ze nou?quote:
ik vind het wel een leuk idee, zou je heel wat uurtjes mee kunnen vullen. Een goed boek erbij met uitleg is dan wel nodig.quote:
Helemaal mee eens, maar dan kan ik het nog wel wat voor haar vindenquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:21 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het wel een leuk idee, zou je heel wat uurtjes mee kunnen vullen. Een goed boek erbij met uitleg is dan wel nodig.
Maar lijkt me in ieder geval leuker dan allemaal een keertje aan een elastiek hangen
Volgens mij niet. Want na de lunch gaan ze stemmen of zoiets.quote:
late lunchquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Want na de lunch gaan ze stemmen of zoiets.
Ah okayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DGK_Tegengas op 13-12-2022 17:35:35 ].
Wie is Keyes?quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : ze doet me denken aan Keyes... zonder de ontploffingen.
Eensquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin afgeven op KimK bij Isaac. Vindt het respectloos hoe KimK over mensen praat.
Berend en Jeffrey in één filmje .....quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:15 schreef Aggie46 het volgende:
En vannacht 3 x zingen: Berend, Jeff en JW
Zijn filmpjes van ( ik heb ze zelf vanmorgen pas bekeken, 's nachts slaap ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Berend en Jeffrey in één filmje .....![]()
[ afbeelding ]
Jeffrey en Berend Kerst Karaoke - 13 december 2022.Top! Dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal wel de psych zijn...quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK moet naar de wc nodig .. ze heeft zo fysio.
Gaat na het eten gestemd worden over een kerstboom waar al ja voor gestemd wasquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:34 schreef engine het volgende:
In ieder geval vandaag stemmen.
Isaac "en daarna wil ik er ook niks meer over horen."
Isaac is een gluiperd.. In het kantoor met zijn Bro's zeikt 'ie de hele Loods af .. een Prima 2e Sjeffiequote:Op dinsdag 13 december 2022 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eerst was Isaac nog blij dat hij opnieuw moest beginnen... Hangt er ook net vanaf met wie hij spreekt
Jeff heeft gewoon niets aan geld achtergelaten, wat wel in hun plan zat . Isaac is een lulhannes, Maar wat dat betreft is hij gewoon genaaidquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eerst was Isaac nog blij dat hij opnieuw moest beginnen... Hangt er ook net vanaf met wie hij spreekt
Helemaal mee eens, alleen van de week zei hij nog dat hij het heel raar had gevonden als die 1000¤ wel was doorgegaan.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff heeft gewoon niets aan geld achtergelaten, wat wel in hun plan zat . Isaac is een lulhannes, Maar wat dat betreft is hij gewoon genaaid
Het zijn allebei gluiperds , ik hoop dat deze het iets beter aanpaktquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Isaac is een gluiperd.. In het kantoor met zijn Bro's zeikt 'ie de hele Loods af .. een Prima 2e Sjeffie
Wie is keyes?quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : ze doet me denken aan Keyes... zonder de ontploffingen.
SasjeZwitserland... alles is okquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:45 schreef pingu66 het volgende:
Sas was toch pro prijzenpot aanspreken voor entertainmentboek?
En nu vindt ze iedereen stom die een stelling hebben aangevoerd. Ik snap er geen reet meer van.
Ik wilde er net wat over zeggenquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:45 schreef pingu66 het volgende:
Sas was toch pro prijzenpot aanspreken voor entertainmentboek?
En nu vindt ze iedereen stom die een stelling hebben aangevoerd. Ik snap er geen reet meer van.
Precies dat, ¤ 1000 was er zg over en ineens niet meer. Uit hun gesprekken maakte ik af en toe op dat achter dat zo wilde, bij 0 beginnen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, alleen van de week zei hij nog dat hij het heel raar had gevonden als die 1000¤ wel was doorgegaan.
Het is opvallend rustig in de loods, apart jaquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:51 schreef Aggie46 het volgende:
Als ik het zo bekijk, een shot op de "woonkamer", dan zie je ook niemand van K3.
Vreemd is dat toch.
Ik zie ze niet graag, maar ik wil er voor kiezen om ze niet te zien door van stream te wisselen. Ze heel de dag van de stream houden is gewoon censuurquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:51 schreef Aggie46 het volgende:
Als ik het zo bekijk, een shot op de "woonkamer", dan zie je ook niemand van K3.
Vreemd is dat toch.
Stilte voor de stelling storm.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is opvallend rustig in de loods, apart ja
Ik heb niets gezien vandaag , maar er is dus ook nog niets veranderd begrijp ikquote:
Zijn gewoon geen boeiende mensen. Komt alleen gescheld en kinderachtig gejank uit.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:51 schreef Aggie46 het volgende:
Vreemd is dat toch.
Kim is van het padje vandaag, maar we mogen het niet zienquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:54 schreef HappyCharly het volgende:
wat is er nou aan de hand met KIm?
en het stemmen?
Kim wil gewoon weg, heeft schijt aan alles en iedereen en dat is ook te merkenquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:54 schreef HappyCharly het volgende:
en het stemmen?
quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:54 schreef HappyCharly het volgende:
en het stemmen?
quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien vandaag , maar er is dus ook nog niets veranderd begrijp ik
Ze heeft inderdaad flink gehuild.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zijn gewoon geen boeiende mensen. Komt alleen gescheld en kinderachtig gejank uit.
Heb het ook niet gezien maar er is twee keer gestemd zonder resultaat geloof ikquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien vandaag , maar er is dus ook nog niets veranderd begrijp ik
Echte wijziging streambeleid, Je ziet Martin ook veel minder met de camera's bezig zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:55 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Kim is van het padje vandaag, maar we mogen het niet zien
Oftewel. Hoe ruim ik een vervelende KleefKut opquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:57 schreef puzziepie het volgende:
Marciano : en ik heb ook eerlijk tegen haar gezegd als het tijd is dan is het tijd
Je hebt niks gemist ging nergens over, gewoon chaos en Isaac kickte er op..quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:57 schreef engine het volgende:
[..]
Heb het ook niet gezien maar er is twee keer gestemd zonder resultaat geloof ik![]()
Na het eten weer stemmen
Wat ik tot zover heb begrepen ( ik was er een uurtje uit) is dat er nu diverse aankopen op papier is gezet en dat Isaac daar straks over laat stemmen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:57 schreef engine het volgende:
[..]
Heb het ook niet gezien maar er is twee keer gestemd zonder resultaat geloof ik![]()
Na het eten weer stemmen
Zo heel langzaam komen er geheimen naar buiten.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:58 schreef juul. het volgende:
Berend; ik heb nog iets over de borg, is iets voor buiten, als ze niet meegeluisterd hebben dan wordt het pas interessant
Stilte voor de storm wellicht?!quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is opvallend rustig in de loods, apart ja
ze hebben onbeperkt water daarquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:03 schreef mootie het volgende:
Ik word er zo chagrijnig van als mensen de kraan keihard laten lopen als ze met iets bezig zijn. Zoals Wendy nu met de aardappels. Liters gaan er verloren.
Een inmense lijst BS inderdaad.. inc een Sterrekijker voor Mirtje.. De zinloosheid druipt eruit, ik begin het hilarische van Isaac intussen wel te snappenquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:00 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Wat ik tot zover heb begrepen ( ik was er een uurtje uit) is dat er nu diverse aankopen op papier is gezet en dat Isaac daar straks over laat stemmen.
Het geld komt uit de prijzenpot.
Correct me if i am wrong.
En dan moet je het maar verspillen?quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:03 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ze hebben onbeperkt water daar
Leila > Zalando> ¤ 5000 ?quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een inmense lijst BS inderdaad.. inc een Sterrekijker voor Mirtje.. De zinloosheid druipt eruit, ik begin het hilarische van Isaac intussen wel te snappen![]()
[ afbeelding ]
Hebbe Wille ?quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Leila > Zalando> ¤ 5000 ?
Waarvoor is dat dan?
Kledingquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Leila > Zalando> ¤ 5000 ?
Waarvoor is dat dan?
Nee, niet nodig.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:08 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan moet je het maar verspillen?
Volgens mij was de bak aan het laten vollopen om de aardappelen te wassenquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:03 schreef mootie het volgende:
Ik word er zo chagrijnig van als mensen de kraan keihard laten lopen als ze met iets bezig zijn. Zoals Wendy nu met de aardappels. Liters gaan er verloren.
Na het etenquote:
Ze waste ze onder stromend water, leek me.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij was de bak aan het laten vollopen om de aardappelen te wassen
A tot de bak vol was. Net was ze ze aan het wassen zonder stromend waterquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze waste ze onder stromend water, leek me.
Ze had ook even de kraan uit.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze waste ze onder stromend water, leek me.
Dan zijn het tijdelijke dingen ...quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:19 schreef Aggie46 het volgende:
Berend had het weer over "borg" tegen Isaac.
Dus er komt een sterrenkijker, ze betalen borg (zeg ¤ 100) , sterrenkijker gaat terug en ze krijgen die borg weer terug.quote:
Was huur per week leek het ... Leuk , maar met al dat licht daar ...quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:22 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind die sterrenkijker ook wel wat onzinnig
Het staat nog niet op tafel hoorquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Valt me reuze mee dat niemand daar er over zeurt.
Moeten ze de poort uitgaan, een stukje lopen en daar is het pikkedonkerquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Was huur per week leek het ... Leuk , maar met al dat licht daar ...
Hij wordt geholpen ...quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Rupie mag ( vals) zingen
[ afbeelding ]
Hij had lager moeten inzetten, dan was het een stuk beter om aan te horen, maar echt een entertainer.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Rupi doet het leuken vals, maar wel leuk
De originele stem klonk vrij hard ivt andere songsquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Logisch bij Karooke dat de text onder de vid staat
Ja, hij zat op zijn stembreuk. Ach, maakt niet uit, het was leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij had lager moeten inzetten, dan was het een stuk beter om aan te horen, maar echt een entertainer.
Omdat hij een goed lijf heeft?quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:30 schreef mootie het volgende:
Waarom loopt Jeff weer met bloot bovenlijf?
Jammer voor Moira zeker.. die snapte shitquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
De originele stem klonk vrij hard ivt andere songs
Dat dacht ik ook gelijk, zo lekker ziet dat er niet uit zo'n "gespierde" soepstengelquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:30 schreef mootie het volgende:
Mischien wil de Mattin look-a-like worden ? of het is warmquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:30 schreef mootie het volgende:
Eng dun lijfje.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook gelijk, zo lekker ziet dat er niet uit zo'n "gespierde" soepstengel
Die lag op bed.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:30 schreef mootie het volgende:
Hij lag waarschijnlijk in bed.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Mischien wil de Mattin look-a-like worden ? of het is warm
Omdat ie de hele tijd uit zijn bedje komt gerold iets wat ie anderen juist de maanden ervoor verweetquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:30 schreef mootie het volgende:
Mehquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat hij een goed lijf heeft?
Eeeew?quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dat helemaal niet te zien geweest?quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
Komt ExplosionKim nog wel es in beeld? Of bewaren ze dat voor de TV
de EOD heeft al 'n mailtje ontvangen, die staan ook op scherpquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
Ze was tijdens het zingen van Rupie in beeld.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is dat helemaal niet te zien geweest?
Dat magere schriele lijf?quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Verre van dat. Tis een gespierde spijkerquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nope// ik zag net 3 sec ExplosionKim.. een zeldzaam beeldquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is dat helemaal niet te zien geweest?
en zelfs die spieren zie je niet echtquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verre van dat. Tis een gespierde spijker![]()
![]()
![]()
Moet ik je toch tegenspreken"de filmpjes van vannacht lieten zien dat Jeff danste met anderen. Kort, maar hij deed het wel. Was erg enthousiast bij elk liedje, danste door het beeld.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:36 schreef Kakadylo het volgende:
Wat mij wel stoort is dat Jeff telkens constant dus cashbewegingen maakt ipv gewoon leuk mee op te gaan in de massa
Het ging me erom dat ie het toch weer iedere keer moet doen overdrijving kortom want dat zie je op alle filmpjes namelijk terugquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Moet ik je toch tegenspreken"de filmpjes van vannacht lieten zien dat Jeff danste met anderen. Kort, maar hij deed het wel. Was erg enthousiast bij elk liedje, danste door het beeld.
En wat betreft die cashbeweging: daar begon Isaac mee.
Iets van 190 euro per week ,+ borg begreep ik uit Berends woorden.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Was huur per week leek het ... Leuk , maar met al dat licht daar ...
'Denk aan Esther...'quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:39 schreef puzziepie het volgende:
Kim met een bijl in actie
[ afbeelding ]
Wat me ineens doet denken aan bijlzwaaier Marijke
De lokatie zou wel kunnen, maar helaas die studio lichten ...quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iets van 190 euro per week ,+ borg begreep ik uit Berends woorden.
En verder idd het licht /de locatie is gewoon onzinnig
Locatie is ook niet echt je van hetquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
De lokatie zou wel kunnen, maar helaas die studio lichten ...
Verwacht ik idd ook wel. Ze gaan de dagen voorafgaan aan TV kerst veel keer moeten. Beetje kerstsfeer op TV creeerenquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:50 schreef 5thencounter het volgende:
Nou da's duidelijk.. ze kunnen allemaal wel 10x moeten
\O, niet allemaal een keer dusquote:
Zie je wel dat ik geen onzin praatquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
speciaal voor @:Kakadylo
een dansende cashende Jeff
jawelquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik geen onzin praat
Gaat wel de keuken in. Erik is nog steeds wat magertjesquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:52 schreef Hoempah het volgende:
Erik kijkt nog een beetje om zich heen voor felicitaties maar.... nope
Wel als je het constant doetquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel
niks mis met dat gebaar
het irriteert jou
Erik heeft ook geen kale plek, volgens hemzelf.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:50 schreef mootie het volgende:
Wat is Erik idioot geknipt![]()
Was me nog niet opgevallen.
snap niet waarom het specifiek een kerstgedachte moet zijnquote:
Een heel stuk boven zijn oren kaal, idd raar, is dat die Esther geweest die denkt dat ze ook kan knippen? Zal mij niets verbazen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:50 schreef mootie het volgende:
Wat is Erik idioot geknipt![]()
Was me nog niet opgevallen.
Geef haar een bezem en ze vliegt vanzelf welquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:55 schreef Flow3r het volgende:
Die vervelende Eunice mag er van mij wel uit
En dan komt er ineens een toef, boven dat kale stukquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een heel stuk boven zijn oren kaal, idd raar, is dat die Esther geweest die denkt dat ze ook kan knippen? Zal mij niets verbazen.
Volgens mij heeft Wendy datquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een heel stuk boven zijn oren kaal, idd raar, is dat die Esther geweest die denkt dat ze ook kan knippen? Zal mij niets verbazen.
Das niet goed. Ik jank al bij de Lion Kingquote:
Hij heeft er 3 meegenomen want hij ziet zonder helemaal niksquote:
thnxquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij heeft er 3 meegenomen want hij ziet zonder helemaal niks
Hij heeft van bril gewisseld , hopende dat zijn duizeligheid zou afnemen maar dat was niet het geval, hij kreeg alleen hoofdpijn
een tatoeage niks mis meequote:Op dinsdag 13 december 2022 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo'n jong kind en al zoveel verpest aan d'r lijf
ze hadden het over het contractquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:04 schreef KinKiJan het volgende:
Aah, van Babs naar de föhn van Leila. Wilde net zeggen dat ik een beetje Babs moe werd, maar dit hoefde nou ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |