Een stelling neerzetten is geen probleem meer. Het gaat er om dat de meerderheid er mee eens is.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:51 schreef greysbones het volgende:
Nu wil Isaak van alles zelf gaan bestellen ???
Dombo’squote:Op dinsdag 13 december 2022 16:52 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Een stelling neerzetten is geen probleem meer. Het gaat er om dat de meerderheid er mee eens is.
Dus leeg die pot!
En dan word de een boos dat het door gaatquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar vindt maar eens een activiteit met deze groep waar minimaal de helft van de stemmers voor is.
Is er al bekend wanneer er over de stellingen gestemd gaat worden?quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:52 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Een stelling neerzetten is geen probleem meer. Het gaat er om dat de meerderheid er mee eens is.
Dus leeg die pot!
Misschien is het wel uitquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Sjonge .. wat worden die uit de wind gehouden door de Febo.
Na de lunch dus het loopt alweer uit.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:56 schreef engine het volgende:
[..]
Is er al bekend wanneer er over de stellingen gestemd gaat worden?
Nee over Berend dusquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat ze een klein kind is die niet haar zin krijgt.
Slimme tactiek dan.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:59 schreef spapaars het volgende:
Zou het de reden zijn dat ze minder op de streams worden gebracht omdat ze teveel scheldwoorden gebruiken?
Ah hopelijk doen ze dat vanavond nog dan.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:58 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Na de lunch dus het loopt alweer uit.
Die kerstboom gaat er ongeveer met oud & nieuw zijn denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ah hopelijk doen ze dat vanavond nog dan.
Die zal er toch wel spoedig zijn?quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die kerstboom gaat er ongeveer met oud & nieuw zijn denk ik.
Of het wordt een bosje paastakken..quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die kerstboom gaat er ongeveer met oud & nieuw zijn denk ik.
Hij moet eerst nog besteld worden.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die zal er toch wel spoedig zijn?
Ze lopen op tv een week achter.
Nee niet met kerst en oud en nieuw..vanmorgen in centraal verteld.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die zal er toch wel spoedig zijn?
Ze lopen op tv een week achter.
Dan is het er een dag later.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij moet eerst nog besteld worden.
Izeik wilde deze maand alleen liefde...dus febo moet schijnbaar meegaan met het baasje van de loods..quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:04 schreef woxxel het volgende:
ik snap niet waarom ze alle drama verborgen willen houden van de febo
vermoed dat ze het wel op tv gebruiken. Maar voor stream moeten ze teveel knippen om alle fakking scheldwoorden er telkens uit te knippen en stream te wisselen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:04 schreef woxxel het volgende:
ik snap niet waarom ze alle drama verborgen willen houden van de febo
Esther wil Babbel eruit omdat ze haar heel aardig vindt en haar als een bedreiging ziet als winnaar. Dat heb ik haar een keer horen zeggenquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:06 schreef pingu66 het volgende:
Esther klopt Babbel pp haar rug alsof ze een klein kind is. ( vorige week wou Esther Babbel eruit gooien)
Weet nu niet wie hier nu oprecht is Babbel of Esther.
Nee hoor ze brengen het gewoon niet in beeld zoals dat ook was met Jeffrey en KimD en dat was voor mij de absolute druppelquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vermoed dat ze het wel op tv gebruiken. Maar voor stream moeten ze teveel knippen om alle fakking scheldwoorden er telkens uit te knippen en stream te wisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |