Die paal gaat zo automatisch hangen van al dat chagrijnquote:Op maandag 12 december 2022 16:31 schreef puzziepie het volgende:
Djedi next
Die gaat het vast niet halen
quote:Op maandag 12 december 2022 16:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die paal gaat zo automatisch hangen van al dat chagrijn
Wel een leuke opdrachtquote:Op maandag 12 december 2022 16:34 schreef Dotteke het volgende:
Hoeveel moeten er nog, ze doen er wel lang over al 2,5 uur
Dus ik zit hier al die tijd naar mensen te kijken die in een paal hangen?quote:Op maandag 12 december 2022 16:34 schreef Dotteke het volgende:
Dit lijstje postte @lojanda netquote:Op maandag 12 december 2022 16:34 schreef Dotteke het volgende:
Is dit gewend van al die tijd doorgebracht in de kinderspeeltuinquote:
Op de wipkipquote:Op maandag 12 december 2022 16:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is dit gewend van al die tijd doorgebracht in de kinderspeeltuin
Dat duurt nog wel 1,5 uurquote:Op maandag 12 december 2022 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit lijstje postte @:lojanda net
Ima
Rupie
Wanda
Moraima
Marciano
Kenzy
Jasper
Djedi
Mexx
Ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht maar ze gaat nog goed.quote:
quote:Op maandag 12 december 2022 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi nog maar 9950 euro schuld zodirect.
Is Isaac al wel geweest?quote:Op maandag 12 december 2022 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit lijstje postte @:lojanda net
Ima
Rupie
Wanda
Moraima
Marciano
Kenzy
Jasper
Djedi
Mexx
Ik wilde al niet dat ze de 2 minuten zou halenquote:
Nee preciesquote:Op maandag 12 december 2022 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde al niet dat ze de 2 minuten zou halen
Ja is al geweest en heet 20,- binnengebracht.quote:
Yep, die hing volgens mij ruim 2 minutenquote:
Wat ik zo raar vind is dat ze tijdens het oefenen er niets van terecht brachten en nu in een keer wel.quote:Op maandag 12 december 2022 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde al niet dat ze de 2 minuten zou halen
Blijkbaar hebben ze hun krachten gespaard voor het echte werk.quote:Op maandag 12 december 2022 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik zo raar vind is dat ze tijdens het oefenen er niets van terecht brachten en nu in een keer wel.
Een date met Erik ligt in het verschietquote:Op maandag 12 december 2022 16:39 schreef Hoempah het volgende:
Mirthe is dus jam en pindakaas potten aan het leeg likken
Tactiek....quote:Op maandag 12 december 2022 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik zo raar vind is dat ze tijdens het oefenen er niets van terecht brachten en nu in een keer wel.
Weet Eric dit al?quote:Op maandag 12 december 2022 16:39 schreef Hoempah het volgende:
Ja is het ook een waar ze niet zo mee klaar zijn.quote:
en Jeff zei dat ze daarom dood moestquote:Op maandag 12 december 2022 16:39 schreef Hoempah het volgende:
hier lijkt toch wel iets gebeurd, kan er niet de vinger op leggen, maar vooral wanda is veranderd.quote:
Wat een lulquote:Op maandag 12 december 2022 16:41 schreef Deisyy het volgende:
Kom maar Djeed vegetarisch eten is niet goedkoop, aldus Isaac
Thuiscontact gehad.. IvoRR'tje is weer tot rust gebracht , iets anders is er meestal niet gaande.. tenzij ze beloftes heeft van Achterquote:Op maandag 12 december 2022 16:41 schreef Verida het volgende:
[..]
hier lijkt toch wel iets gebeurd, kan er niet de vinger op leggen, maar vooral wanda is veranderd.
Die stond denk voor de poort, die pauper om de boel kort en klein te slaan.quote:Op maandag 12 december 2022 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Thuiscontact gehad.. IvoRR'tje is weer tot rust gebracht , iets anders is er meestal niet gaande.. tenzij ze beloftes heeft van Achter
In welke zin?quote:Op maandag 12 december 2022 16:41 schreef Verida het volgende:
[..]
hier lijkt toch wel iets gebeurd, kan er niet de vinger op leggen, maar vooral wanda is veranderd.
quote:Op maandag 12 december 2022 16:44 schreef engine het volgende:
Ah daar komt de hoofact van vanmiddag.
Die kunnen alleen maar lullen en lullen en lullenquote:Op maandag 12 december 2022 16:44 schreef Seattle het volgende:
Knap hoor. En ik vind Jeff en Isaac steeds grotere losers….
waarom?quote:Op maandag 12 december 2022 16:44 schreef Seattle het volgende:
Knap hoor. En ik vind Jeff en Isaac steeds grotere losers….
quote:Op maandag 12 december 2022 16:45 schreef ledn81 het volgende:
Nu Moraima![]()
Hoop dat ze het voor elkaar krijgt.
Nee die is al geweest. In gedachten hangt hij nog, maar was krap een minuutje in werkelijkheidquote:
Rotkindquote:Op maandag 12 december 2022 16:39 schreef Hoempah het volgende:
Dat geld gaat er heus wel af , wil je dat het er twee keer af gaat?quote:Op maandag 12 december 2022 16:49 schreef Kakadylo het volgende:
Mora hoefde maar even een seconde te hangen want dan was het al goed maar dit sloeg werkelijk alles
En nog langer volgehouden dan Zoëquote:Op maandag 12 december 2022 16:48 schreef Verida het volgende:
toch ook weer respect voor moirama, de heeft het in ieder geval geprobeerd
quote:Op maandag 12 december 2022 16:53 schreef Silves het volgende:
De 2 die iedereen de tanden uit de bek willen slaan...hebben weer gefaald, en kwaaltjes en pijntjes..yeah Wendy heeft lekker 10 min gehangen..hhihihihih
Hij klimt helemaal in het topje.quote:Op maandag 12 december 2022 16:53 schreef R0T29 het volgende:
Rupert weet wel hoe hij een paal goed moet vasthouden
Wanda had hetzelfde als jij Jeffquote:Op maandag 12 december 2022 16:53 schreef Flow3r het volgende:
Jeff : dan sta je geld te verdienen, weer die fucking trut
Hij bedoelde vast Mirthequote:Op maandag 12 december 2022 16:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda had hetzelfde als jij Jeff
Dat heb ik ook met moira..ze proberen een beetje en dan ikke nie kunne..en iedereen klappen.quote:Op maandag 12 december 2022 16:54 schreef pingu66 het volgende:
Zoë die zoveel is veranderd in de loods vaalt hier wel,het lijkt soms dat ze ook totaal niet de wil heeft om zo'n opdracht ook maar enigzins te proberen.
Ik kan dit nieieiet.
Zoowie is helemaal niet veranderd, ze is nog steeds dat gluiperige relzoekende kutkind wat ze was bij binnenkomst..haar strategie is alleen veranderd in SluipKut spelen .. even pislinkquote:Op maandag 12 december 2022 16:54 schreef pingu66 het volgende:
Zoë die zoveel is veranderd in de loods vaalt hier wel,het lijkt soms dat ze ook totaal niet de wil heeft om zo'n opdracht ook maar enigzins te proberen.
Ik kan dit nieieiet. Jammer
Lijkt mij ookquote:Op maandag 12 december 2022 17:01 schreef freaky40 het volgende:
Ruppert had toch in ieder geval 20 euro?
Nou moe...quote:Op maandag 12 december 2022 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoowie is helemaal niet veranderd, ze is nog steeds dat gluiperige relzoekende kutkind wat ze was bij binnenkomst..haar strategie is alleen veranderd in SluipKut spelen .. even pislink
Mora was niet eens rechtsgeldig maar ja FEBO matst telkensquote:Op maandag 12 december 2022 17:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lager dan - 20 kan toch al niet.
Ja iddquote:Op maandag 12 december 2022 17:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Klopt toch? Op jouw cap toen hij begon stond 590
Maakt niets uit, voorwaarde was dat iedereen een poging moet doen.quote:Op maandag 12 december 2022 17:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mora was niet eens rechtsgeldig maar ja FEBO matst telkens
Die poging moet je wel alleen doen al duurt het maar een seconde en dat je daarna en daarvoor hulp krijgt is ander verhaalquote:Op maandag 12 december 2022 17:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maakt niets uit, voorwaarde was dat iedereen een poging moet doen.
Meer dan 1 secondequote:Op maandag 12 december 2022 17:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die poging moet je wel alleen doen al duurt het maar een seconde en dat je daarna en daarvoor hulp krijgt is ander verhaal
Wat heeft dit met zijn geaardheid te maken, vraagt deze homoquote:
Het zijn 2 feiten.quote:Op maandag 12 december 2022 17:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat heeft dit met zijn geaardheid te maken, vraagt deze homo
quote:Op maandag 12 december 2022 17:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat geschreeuw van Isaacgaat je toch op de zenuwen werken
Ze hangt al langer dan de manager en de ex-managerquote:Op maandag 12 december 2022 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
Hangt al fout.. interesseert die kut toch geen zak
[ afbeelding ]
hoezo hangt ze al fout dan?quote:Op maandag 12 december 2022 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
Hangt al fout.. interesseert die kut toch geen zak
[ afbeelding ]
Psiesquote:Op maandag 12 december 2022 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hangt al langer dan de manager en de ex-manager
Verbaast mij ook.. kleefbroek blijkbaarquote:Op maandag 12 december 2022 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hangt al langer dan de manager en de ex-manager
Jup 1cm boven de onderste.. waar de helft faaldequote:Op maandag 12 december 2022 17:13 schreef Verida het volgende:
[..]
hoezo hangt ze al fout dan?
ze is toch tussen de twee zwarte lijnen?
En toch, 'Mekker' flikt het wel mooiquote:Op maandag 12 december 2022 17:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoe noemt Martin Mexx? Mekker? Mooie naam voor haar
quote:Op maandag 12 december 2022 17:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En toch, 'Mekker' flikt het wel mooi
Mekka of Mekkiquote:Op maandag 12 december 2022 17:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoe noemt Martin Mexx? Mekker? Mooie naam voor haar
Marciano hangt nu in de paalquote:
Bij Erikquote:Op maandag 12 december 2022 17:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Stel die tattoos eens voor bij Erik of Martin
De hars van Jeff en Kim Dquote:Op maandag 12 december 2022 17:20 schreef engine het volgende:
Ciano heeft auw van de plak dingen op de paal.
Kan hij fijn naast Jeff en Isaac gaan staan , zelfde laken een pakquote:Op maandag 12 december 2022 17:20 schreef freaky40 het volgende:
Dit gaat hem niet worden. Altijd een grote bek tegen andere en nu hij er zelf hangt niet eens 10 minuten redden..kneus. En maar klagen..
Nee totaal niet.quote:Op maandag 12 december 2022 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan hij fijn naast Jeff en Isaac gaan staan , zelfde laken een pak
Allemaal egoquote:Op maandag 12 december 2022 17:22 schreef engine het volgende:
Kan het niet hebben dat Martin het wel gehaald heeft
quote:Op maandag 12 december 2022 17:27 schreef Ireth het volgende:
Ik vond Jeff qua aanmoedigen toch een prettiger persoon om naar te luisteren dan Isaac...
Ik vind dat Isaac het prima doet, beetje humor af en toequote:Op maandag 12 december 2022 17:27 schreef Ireth het volgende:
Ik vond Jeff qua aanmoedigen toch een prettiger persoon om naar te luisteren dan Isaac...
Ik zou óf doodnerveus óf zwaar agressief worden van hem...quote:Op maandag 12 december 2022 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat Isaac het prima doet, beetje humor af en toe
vind hem echt irritant, als ik er zou hangen, zou ik net als Wendy willen dat hij zijn mond zou houdenquote:Op maandag 12 december 2022 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind hem vreselijk. Drillserjantquote:Op maandag 12 december 2022 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eensquote:Op maandag 12 december 2022 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 december 2022 17:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou óf doodnerveus óf zwaar agressief worden van hem...
Wendy wil door niemand aangemoedigd wordenquote:Op maandag 12 december 2022 17:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vind hem echt irritant, als ik er zou hangen, zou ik net als Wendy willen dat hij zijn mond zou houden
Klopt, wil ze nooit, heeft niets met Isaac te maken in dit gevalquote:Op maandag 12 december 2022 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wendy wil door niemand aangemoedigd worden
wat nu dan weerquote:Op maandag 12 december 2022 17:31 schreef Dotteke het volgende:
"Ik ben niet boos. Je doet alles maar wat je niet laten kan", zegt Jeff tegen Kim.
O, die laatste twee hebben de minuut wel gehaald maar niet de twee minuten?quote:Op maandag 12 december 2022 17:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoe en Moraima niet (-20), Erik en Babette 0 euro
Kenzy?quote:Op maandag 12 december 2022 17:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij is jappie de laatste?
Ja dat vroeg ik me af omdat ze iets met haar voet heeft?quote:
Had ik ook niet verwacht toen ik ze zag oefenen.quote:Op maandag 12 december 2022 17:34 schreef KinKiJan het volgende:
Had over het algemeen niet verwacht dat ze toch nog zoveel zouden binnen halen. Nog best veel '10 minuters' ook! Doen ze netjes!
Toxic die tweequote:Op maandag 12 december 2022 17:31 schreef Dotteke het volgende:
"Ik ben niet boos. Je doet alles maar wat je niet laten kan", zegt Jeff tegen Kim.
Wat mij betreft hield dat vanochtend na 'goeiemorrugguh' al wel opquote:Op maandag 12 december 2022 17:34 schreef engine het volgende:
Al het nuttige is inmiddels wel gezegd door Isaac
Ze zal wel moeten, anders telt het hele bedrag niet.quote:Op maandag 12 december 2022 17:35 schreef puzziepie het volgende:
Maar wel zo eerlijk als zij ook moet
Kloptquote:Op maandag 12 december 2022 17:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze zal wel moeten, anders telt het hele bedrag niet.
zo heb ik het begrepen, daarom moest moirama ook die paal in.
Iedereen moest echt een poging doen
Ze hebben al weer een little bit of ruziequote:
Kenzy zou meteen afgekeurd worden voor het leger joh dus dat hele verhaal blijft raarquote:
Ik ook niet!! En vooral respect voor de chicka'squote:Op maandag 12 december 2022 17:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Netjes hoor, had niet verwacht dat ze zoveel geld zouden scoren toen ze hieraan begonnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |