Die doet alle opdrachten alsof het de laatste isquote:
Evenquote:Op maandag 12 december 2022 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuke opdr. schakel net in. Even geld verdienen ipv verhongeren
En heeft een egootje, haar vijanden hebben 10 minuten gehaaldquote:
Ze doet het vaak wel goed idd.. dat is maar goed ook want anders wordt ze weer zo boos en loopt ze de halve dag te schelden.quote:
Hahahahaha sorryquote:Op maandag 12 december 2022 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Even![]()
We kijken al van een poosje
Vind haar niet leukquote:Op maandag 12 december 2022 15:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En heeft egootje, haar vijanden hebben 10 minuten gehaald
Deze 2 sluiten elkaar niet uit is de ervaring.quote:Op maandag 12 december 2022 15:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze doet het vaak wel goed idd.. dat is maar goed ook want anders wordt ze weer zo boos en loopt ze de halve dag te schelden.
Angstplasjesquote:Op maandag 12 december 2022 15:44 schreef mangalie het volgende:
Marciano zich al aan het indekken...Last van zijn rug en moet steeds plassen
Vechtendquote:Op maandag 12 december 2022 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Laat maar zien waar je vandaan komt..
Rusland?
Kazachstanquote:Op maandag 12 december 2022 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Rusland?
Dan de vraag. welke straat in rusland? het straattaaltje wordt met de dag erger daar.quote:Op maandag 12 december 2022 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Rusland?
Beter doet ie dat wel waarmee je je ook kwetsbaar maakt daar waar men je nu als gevaarlijk zietquote:
quote:Op maandag 12 december 2022 15:49 schreef Rhosyn het volgende:
Is Zoe de enige tot nu die onder de minuut haalde/faalde?
quote:Op maandag 12 december 2022 15:49 schreef Rhosyn het volgende:
Is Zoe de enige tot nu die onder de minuut seconde haalde/faalde?
Geile Leilaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Ook nog geen "stellingen" reken er maar op dat de Potroof van de baan is , het geld loopt ineens onverwacht binnenquote:
Nou ja, dik anderhalf uur verder 380 euro... het kruipt...quote:Op maandag 12 december 2022 15:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook nog geen "stellingen" reken er maar op dat de Potroof van de baan is , het geld loopt ineens onverwacht binnen
Ze kon geen 24 uur aanvragenquote:Op maandag 12 december 2022 15:55 schreef Silves het volgende:
Marcia de dames goed aan het aanmoedigen..zou kim nu nog wel uit haar eigen gaan?
Ook haar gun ik het want heeft zich eindelijk kunnen bewijzen en dus onderdeel van een groep mogen zijnquote:
Misschien toch met die kaart en boete te maken?quote:Op maandag 12 december 2022 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kon geen 24 uur aanvragen
Pas over 2 maanden??
Vaag was het
Ja chanteren kunnen ze daar goed..de inwoners dan wel.quote:Op maandag 12 december 2022 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kon geen 24 uur aanvragen
Pas over 2 maanden??
Vaag was het
Erik is gewend om juist van een paal af te springen ipv erin te blijven hangenquote:
Of borg?quote:Op maandag 12 december 2022 15:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien toch met die kaart en boete te maken?
Of met het feit dat Marciano in Januari manager wil worden?
Ahh oké dat wist ik nietquote:
Maar dan hebben ze geen min?quote:
De afspraak is ook zometeen bij Moira, ze gaat naar boven, maar wil meteen opgevangen worden..quote:Op maandag 12 december 2022 16:02 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac en Jeffrey mag ik niet maar ze staan daar wel om Janet op te vangen..
vind ik wel ontroerend
Hier ook....slikkendquote:Op maandag 12 december 2022 16:02 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac en Jeffrey mag ik niet maar ze staan daar wel om Janet op te vangen..
vind ik wel ontroerend
Ik weet niet of ik haar zou willen vangen...quote:Op maandag 12 december 2022 16:04 schreef Silves het volgende:
[..]
De afspraak is ook zometeen bij Moira, ze gaat naar boven, maar wil meteen opgevangen worden..
Jij solliciteert naar eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Kan toch echt niet.. staat hij daar nu in zijn onderbroek?quote:
Iddquote:Op maandag 12 december 2022 16:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, hij stond niet vooraan toen er lichamen werden uitgedeeld
Ik denk dat dit nog maar een schimmetje is van de Berend toen hij de loods in kwam.quote:Op maandag 12 december 2022 16:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, hij stond niet vooraan toen er lichamen werden uitgedeeld
Al haalt hij maar één minuut, toch een overwinning voor hemquote:Op maandag 12 december 2022 16:07 schreef R0T29 het volgende:
Het zou wel een bazenactie zijn als hij 2 minuten haalt, maar ben bang dat het een Zoeietje wordt
Inderdaad, ik duim voor hemquote:Op maandag 12 december 2022 16:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Al haalt hij maar één minuut, toch een overwinning voor hem
Je kan er haast niet anders dan een zwak voor hebbenquote:Op maandag 12 december 2022 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Berend heeft duizend gunfactor bij mij
Ze hebben al geld zat tot na de Kerstliedjes opdracht, waar nog es +/=¤700 binnenloopt.. Zalige Kerstquote:Op maandag 12 december 2022 16:07 schreef R0T29 het volgende:
Het zou wel een bazenactie zijn als hij 2 minuten haalt, maar ben bang dat het een Zoeietje wordt
Beelddenkerquote:Op maandag 12 december 2022 16:09 schreef Kakadylo het volgende:
KimD gaat zometeen een paaldansclinic geven
Kloptquote:Op maandag 12 december 2022 16:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kan er haast niet anders dan een zwak voor hebben
Daar hoefde hij niets voor te doen, over een halfjaar een spijkertjequote:Op maandag 12 december 2022 16:10 schreef Aggie46 het volgende:
29 kg afgevallen: respect
[ afbeelding ]
erik is ook zo wollig, alleen wat dunnerquote:Op maandag 12 december 2022 16:09 schreef spapaars het volgende:
Duidelijk dat Berend nog niet geheel geëvolueerd is van aap naar mens, wat een vacht heeft die man.
Hij heeft dagelijks lekker gesport.quote:Op maandag 12 december 2022 16:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar hoefde hij niets voor te doen, over een halfjaar een spijkertje
Dat was ook zijn sloganquote:Op maandag 12 december 2022 16:12 schreef Ijspegel99 het volgende:
Ik vind het zo demotiverend dat Isaac continu zegt we gaan voor het minimale
quote:Op maandag 12 december 2022 16:15 schreef ledn81 het volgende:
Lieve Janet ook helemaal trots op Berend![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 december 2022 16:15 schreef ledn81 het volgende:
Lieve Janet ook helemaal trots op Berend![]()
[ afbeelding ]
We moedigen de individuen aan.quote:
Vroeg ik mij ook al afquote:
Ze heeft van te voren haar poes geschoren. Die kunstlippen zorgen zo voor extra zuigeffect aan de paal.quote:
quote:Op maandag 12 december 2022 16:16 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze heeft van te voren haar poes geschoren. Die kunstlippen zorgen zo voor extra zuigeffect aan de paal.
Tactiek dusquote:Op maandag 12 december 2022 16:16 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze heeft van te voren haar poes geschoren. Die kunstlippen zorgen zo voor extra zuigeffect aan de paal.
Geil misschien.. ze heeft zich ook net nog geschorenquote:
Geen kunstlippen ze heeft de te lange flappen er af laten snijdenquote:Op maandag 12 december 2022 16:16 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik snap nu waaromquote:Op maandag 12 december 2022 16:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geil misschien.. ze heeft zich ook net nog geschoren
Had een operatie gescheeldquote:Op maandag 12 december 2022 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die moet straks los getrokken worden
Wel meteen goed onthaardquote:Op maandag 12 december 2022 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die moet straks los getrokken worden
Zou kunnen maar er zijn er ondertussen al veel iets anders aan het doen.quote:Op maandag 12 december 2022 16:21 schreef puzziepie het volgende:
Geen aanmoedigende mensen bij Kim , of wilde ze dat niet?
Isaac was even op kantoor.quote:Op maandag 12 december 2022 16:21 schreef puzziepie het volgende:
Ik zou het eerder "boven verwachting" noemenquote:Op maandag 12 december 2022 16:21 schreef puzziepie het volgende:
Jappie:' tot nu toe presteren we bovengemiddeld
Wendy wilde ook niet, weet niet of dit te maken heeft met het slechte gehoor van ze..quote:Op maandag 12 december 2022 16:21 schreef puzziepie het volgende:
Ja en dat vind ik dan wel weer respectloosquote:Op maandag 12 december 2022 16:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou kunnen maar er zijn er ondertussen al veel iets anders aan het doen.
Wendy wil nooit aangemoedigd worden, daar wordt ze bloednerveus van.quote:Op maandag 12 december 2022 16:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Wendy wilde ook niet, weet niet of dit te maken heeft met het slechte gehoor van ze..
Dat zou ik ook hebbenquote:Op maandag 12 december 2022 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wendy wil nooit aangemoedigd worden, daar wordt ze bloednerveus van.
Van mij hoeft dat ook niet, dat planken zou ik het liefst alleen gedaan hebbenquote:
zou ik ook hebben.quote:Op maandag 12 december 2022 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wendy wil nooit aangemoedigd worden, daar wordt ze bloednerveus van.
Hij noemt haar ook ouwequote:Op maandag 12 december 2022 16:26 schreef pingu66 het volgende:
Ik blijf het raar vinden wanneer Jeff " lekker pik" tegen Kim zegt
Rupert , Imaquote:Op maandag 12 december 2022 16:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wanda, Djedi, Mexx , Mora ,Marciano en nog wat
Ah ok..quote:Op maandag 12 december 2022 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee... Ima, Djedi, Marciano en nog wel een paar.
Imaquote:
10 minuten is ¤50 toch?quote:Op maandag 12 december 2022 16:29 schreef spapaars het volgende:
dacht dat 10 min 40 was, maar het is 30.
Estertje kon nog zo veel niet.. zoals werken.. Die Loods werkt blijkbaar extreem Therapeutischquote:Op maandag 12 december 2022 16:26 schreef lojanda het volgende:
Esther kan dat niet want ze zei dat ze geen kracht heeft in haar schouders.. die zijn niet goed ontwikkeld volgens haar
Zo communiceren zij blijkbaar al dan niet vanwege de camera's maar KimD heeft sowieso nogal een mannelijke inborstquote:Op maandag 12 december 2022 16:26 schreef pingu66 het volgende:
Doet ze goedquote:Op maandag 12 december 2022 16:29 schreef pingu66 het volgende:
Als afgekeurde is die Esther nog in prima conditie.
Mevr zuurtje doet het goedquote:Op maandag 12 december 2022 16:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Estertje kon nog zo veel niet.. zoals werken.. Die Loods werkt blijkbaar extreem Therapeutisch
Esther ook alweer langer dan Jeff gewoon omdat het kanquote:
Hier in Utrecht zeggen we tegen echt iedereen "pik" (in de volkswijken dan..)quote:Op maandag 12 december 2022 16:26 schreef pingu66 het volgende:
Kan zo weer aan het werk buiten de loods.quote:Op maandag 12 december 2022 16:29 schreef pingu66 het volgende:
Als afgekeurde is die Esther nog in prima conditie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |