Zij mag zo naar bed, hierna Berend en Gertjan, daarna Mirthe en Eunicequote:Op maandag 12 december 2022 03:34 schreef engine het volgende:
Oei Moraima valt bijna in slaap tijdens het wacht houden.
misschienquote:Op maandag 12 december 2022 04:41 schreef mario390 het volgende:
wacht je ook wanneer het tot half 7 duurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Nouja zo ver was ik tot nu toe gekomen "iets over het Spaans". Veel meer begrijp ik er niet van.quote:
Es esta la puerta?quote:Op maandag 12 december 2022 05:14 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja zo ver was ik tot nu toe gekomen "iets over het Spaans". Veel meer begrijp ik er niet van.
Dos cervezas por favorquote:
Azijnzuur bedoelt ze.quote:Op maandag 12 december 2022 06:28 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe heeft vaak oorontsteking. Nu ook weer dan doet het tot in haar hoofd zeer.
Vaan gebruikt ze dan zure azijn, dat moet ze aanvragen nu. Maar eerst wil ze kijken of het zo overgaat.
ZOu kunnen, ik weet niet wat ze bedoeldquote:
Mattin,gisteravond.quote:Op maandag 12 december 2022 06:47 schreef engine het volgende:
Wanneer was het vorige alarm voor het zingen?
Wat ik weet zo tussen 21/21.30 voor Martinquote:Op maandag 12 december 2022 06:47 schreef engine het volgende:
Wanneer was het vorige alarm voor het zingen?
Ja, zo jammerquote:Op maandag 12 december 2022 06:51 schreef engine het volgende:
Dus hele nacht voor niks gewaakt weer.
Dat waken is nou ook nog niet echt heel leuk om naar te kijken. Paar mensen die bijna in slaap vallenquote:Op maandag 12 december 2022 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo jammerzou wel leuk zijn om ze s'nachts uit bed te halen
Ja ze zijn niet erg spraakzaam Eunice en Mirthequote:Op maandag 12 december 2022 06:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dat waken is nou ook nog niet echt heel leuk om naar te kijken. Paar mensen die bijna in slaap vallen
Nouja dan maar naar Mirthe kijkenquote:Op maandag 12 december 2022 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zijn niet erg spraakzaam Eunice en Mirthe
Komt denk ik omdat Eunice ergens mee bezig is.
Vind dat best een leuke vrouw/meisjequote:
Eunice bezig d'r memoires schrijven?quote:Op maandag 12 december 2022 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zijn niet erg spraakzaam Eunice en Mirthe
Komt denk ik omdat Eunice ergens mee bezig is.
Ze is iets aan het leren, ik denk Nederlands ze heeft het over werkwoorden en bijvoegelijkenaamwoordenquote:Op maandag 12 december 2022 07:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eunice bezig d'r memoires schrijven?
Alleen daar zitten is voor haar al 'n werkwoordquote:Op maandag 12 december 2022 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is iets aan het leren, ik denk Nederlands ze heeft het over werkwoorden en bijvoegelijkenaamwoorden
Heb je ook azijn die niet zuur is? Echt nog nooit van gehoord azijn in je oren stoppen tege oorontsteking of drinkt ze het op?quote:Op maandag 12 december 2022 06:28 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe heeft vaak oorontsteking. Nu ook weer dan doet het tot in haar hoofd zeer.
Vaan gebruikt ze dan zure azijn, dat moet ze aanvragen nu. Maar eerst wil ze kijken of het zo overgaat.
Infuus is niet nodig, ze is al zuur van zichzelfquote:Op maandag 12 december 2022 07:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heb je ook azijn die niet zuur is? Echt nog nooit van gehoord azijn in je oren stoppen tege oorontsteking of drinkt ze het op?
Zijn oordruppels.quote:Op maandag 12 december 2022 07:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heb je ook azijn die niet zuur is? Echt nog nooit van gehoord azijn in je oren stoppen tege oorontsteking of drinkt ze het op?
Ze geeft toch Spaanse les aan sommige van de groep?quote:Op maandag 12 december 2022 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is iets aan het leren, ik denk Nederlands ze heeft het over werkwoorden en bijvoegelijkenaamwoorden
quote:Op maandag 12 december 2022 07:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze geeft toch Spaanse les aan sommige van de groep?
quote:Op maandag 12 december 2022 07:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Infuus is niet nodig, ze is al zuur van zichzelf
Et ies een duul voor haar om iemand Spaans te lerrrrenquote:Op maandag 12 december 2022 07:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alleen daar zitten is voor haar al 'n werkwoord
Goedemorgen,er schijnt iets aan de hand te hand te zijn.Maar je weet hoe FB is.quote:
Ach ja, als je echt geen leven hebt ga je drama schoppen op Facebook. I know. Mensen zijn zielig.quote:Op maandag 12 december 2022 07:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,er schijnt iets aan de hand te hand te zijn.Maar je weet hoe FB is.
Kijk ik liever naar Zoe en Erik.quote:Op maandag 12 december 2022 07:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe zit 30 seconds kaartjes uit haar hoofd te leren geloof ik.
Maar zie zijn niet op de stream nu ik zie een slapende JW wn Mirthequote:Op maandag 12 december 2022 07:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijk ik liever naar Zoe en Erik.
Daarom misschien dat Wanda gister voor 90% uit beeld is geweest?quote:Op maandag 12 december 2022 07:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,er schijnt iets aan de hand te hand te zijn.Maar je weet hoe FB is.
Het zal wel een verdraaid verhaal zijn over een uitspraak van Wanda dat Ivor een huis in de fik zou steken.quote:
Wat een aannames allemaalquote:Op maandag 12 december 2022 07:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het zal wel een verdraait verhaal zijn over een uitspraak van Wanda dat Ivor een huis in de fik zou steken.
Ik heb het niet gehoord maar soms zeg je wel eens " de fik erin" (niet letterlijk)
Schuimpjes doen rare dingen.quote:Op maandag 12 december 2022 07:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het zal wel een verdraaid verhaal zijn over een uitspraak van Wanda dat Ivor een huis in de fik zou steken.
Ik heb het niet gehoord maar soms zeg je wel eens " de fik erin" (niet letterlijk)
Snap die uitspraken van Wanda ook niet zo. Ze zet haar vriend als een agressief mannetje neer.quote:Op maandag 12 december 2022 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schuimpjes doen rare dingen.
En dan is er nog het het verhaal dat Ivor Jeff in elkaar gaat beuken.
En dit is het gevolg.quote:Op maandag 12 december 2022 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap die uitspraken van Wanda ook niet zo. Ze zet haar vriend als een agressief mannetje neer.
Volgens haar is d;r vriend 'n notoire moordenaarquote:Op maandag 12 december 2022 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap die uitspraken van Wanda ook niet zo. Ze zet haar vriend als een agressief mannetje neer.
Iets met Russische Maffia toch?quote:Op maandag 12 december 2022 07:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens haar is d;r vriend 'n notoire moordenaar
Zijn 2e naam is Sniperquote:Op maandag 12 december 2022 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets met Russische Maffia toch?
quote:
Is iedere RLS al zo geweest.quote:Op maandag 12 december 2022 07:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens haar is d;r vriend 'n notoire moordenaar
Niet gekker maken dan het al is, voor je het weet wordt het weer als echt aangenomenquote:Op maandag 12 december 2022 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets met Russische Maffia toch?
quote:Op maandag 12 december 2022 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet gekker maken dan het al is, voor je het weet wordt het weer als echt aangenomen
Hey skeet.quote:Op maandag 12 december 2022 07:49 schreef HappyCharly het volgende:
Morgen
Zit Mirthe nou alle kaartjes van 30 seconds te bekijken zodat ze de antwoorden weet?
Ja en een steam met een slapende terwijl er al een hele tijd mannen zitten te praten die wij niet mogen zienquote:Op maandag 12 december 2022 07:48 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom de camera op nightvision blijft staat terwijl de lamp gewoon brand blijft een rare zaak
[ afbeelding ]
Het is wel een mooi plaatjequote:Op maandag 12 december 2022 07:48 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom de camera op nightvision blijft staat terwijl de lamp gewoon brand blijft een rare zaak
[ afbeelding ]
Hai FF, hoe was je nacht?quote:Op maandag 12 december 2022 07:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey skeet.![]()
Daar lijkt het wel op.
Is niet bewezen, heb niemand zien posten tussen half 6 en half 7quote:Op maandag 12 december 2022 07:51 schreef Seattle het volgende:
Goedemorgen. Nachtwakerts op de COS, goed gedaan! En helaas niet 1 keer de bellen. Flauw en jammer.
Febo weet even niet meer hoe ze iemand moeten pakken daar. ze hebben bijna alle klotevarianten al gehadquote:Op maandag 12 december 2022 07:51 schreef Seattle het volgende:
Goedemorgen. Nachtwakerts op de COS, goed gedaan! En helaas niet 1 keer de bellen. Flauw en jammer.
Ik had de streams aan er was geen kerstbellen geluid en geen zingende slaapkoppenquote:Op maandag 12 december 2022 07:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is niet bewezen, heb niemand zien posten tussen half 6 en half 7
O goeie! Straks zijn er toen 3 geweest ofzoquote:Op maandag 12 december 2022 07:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Tussen half 3 en half 4 ook niet.quote:Op maandag 12 december 2022 07:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 december 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had de streams aan er was geen kerstbellen geluid en geen zingende slaapkoppen
En Ruben dan?quote:Op maandag 12 december 2022 08:15 schreef Seattle het volgende:
Zat gisteren bij gebrek aan leuke streams even wat afleveringen terug te luisteren/kijken en Djedi was in het begin wel een leuk, vrolijk meisje. Wat dat betreft is ze het echt een schim van zichzelf.
Dus ook voor haarzelf: lekker snel terug naar mama en Joost
Ik heb ook geen idee wat ze daar doetquote:Op maandag 12 december 2022 08:15 schreef Seattle het volgende:
Zat gisteren bij gebrek aan leuke streams even wat afleveringen terug te luisteren/kijken en Djedi was in het begin wel een leuk, vrolijk meisje. Wat dat betreft is ze het echt een schim van zichzelf.
Dus ook voor haarzelf: lekker snel terug naar mama en Joost
Er is wel iets besteld volgens mij.quote:
Ik geloof niets van Facebook ik zeg alleen waar het verhaal waarschijnlijk vandaan komtquote:Op maandag 12 december 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een aannames allemaal![]()
Gewoon niet geloven wat er allemaal op die FB gezegd wordt.
Waarom doen ze geen stream op degene die aan het praten zijn,
Gooi die slapende van de streams en ga daarna toen ( denk ik dan)
Ze hebben wel een merk gehad.quote:Op maandag 12 december 2022 08:45 schreef R0T29 het volgende:
Mythe: "Frank de Boer is toch een modestilist?"
quote:Op maandag 12 december 2022 08:49 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Rooie neus op en we hebben een cliniclown voor de afdeling psychiatrie van kamer 3
En toch heb ik het idee dat Wanda er anders uitziet, een andere uistraling.quote:Op maandag 12 december 2022 08:45 schreef ledn81 het volgende:
Wanda mag alleen nog op stream met een tandenborstel in haar mond[ afbeelding ]
Viel me ook op. Ze kwam net gewoon vrolijk naar beneden. Wilde het nog posten, maar kreeg het mijn toetsenbord net niet uitquote:Op maandag 12 december 2022 08:50 schreef Verida het volgende:
[..]
En toch heb ik het idee dat Wanda er anders uitziet, een andere uistraling.
Dat hele venijnige bekkie is er niet, ze lijkt veel mee ontspannen, zachter in haar gezicht., net alsof er een hele last van haar schouders is.
quote:Op maandag 12 december 2022 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
Wat is het nut van een stijltang op dat dooie haar?
Ik geloof niets van Facebook ik zeg alleen waar het verhaal waarschijnlijk vandaan komtquote:Op maandag 12 december 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schuimpjes?quote:Op maandag 12 december 2022 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Om het stijl te krijgen.quote:Op maandag 12 december 2022 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
Wat is het nut van een stijltang op dat dooie haar?
Dat heeft ze al.quote:
zus van jeffquote:
Goedemorgen,fijne binnenkomer.quote:Op maandag 12 december 2022 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
Stream 2: Je ziet Eric en Mirthe. Die doen een "raadspel". Op de achtergrond hoor ik geruis van een douche ofzo? En je hoort Mexx en Martin praten.
Is niet te doen.
Ik vind de streams en het geluid van dit programma K.U.T !!!!![]()
Goedemorgen![]()
minder slim/ minder algemene kennis dan jij denkt..quote:Op maandag 12 december 2022 08:55 schreef R0T29 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of Myrthe dommig speelt of dat ze echt minder slim is dan ze lijkt.
Ook veel steun gelukkig.quote:Op maandag 12 december 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
zus van jeff
Sneu
Die krijgt het wel voor de kiezen
En de Cos doet daar ook goed aan mee natuurlijk door alles uit te vergroten en constant te blijven herhalen.quote:Op maandag 12 december 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
zus van jeff
Sneu
Die krijgt het wel voor de kiezen
Je mag een keer 30 seconds vragen met haar doenquote:Op maandag 12 december 2022 08:55 schreef R0T29 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of Myrthe dommig speelt of dat ze echt minder slim is dan ze lijkt.
Maik de Boer is een stylistquote:Op maandag 12 december 2022 08:45 schreef R0T29 het volgende:
Mythe: "Frank de Boer is toch een modestilist?"
Wat wordt er uitvergroot ?quote:Op maandag 12 december 2022 09:05 schreef mootie het volgende:
[..]
En de Cos doet daar ook goed aan mee natuurlijk door alles uit te vergroten en constant te blijven herhalen.
[..]
Schuimpjes?quote:Op maandag 12 december 2022 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 december 2022 07:49 schreef HappyCharly het volgende:
Morgen
Zit Mirthe nou alle kaartjes van 30 seconds te bekijken zodat ze de antwoorden weet?
quote:Op maandag 12 december 2022 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,fijne binnenkomer.
En Spaanse les.quote:
Na de lunch toch?quote:
Theezakje kwam iets later.quote:Op maandag 12 december 2022 09:12 schreef mootie het volgende:
De baas inspecteert de lege kastjes met een kopje thee.
Het nut.. eerst gaan ze nog "stellingen" doen maar ik begreep dat ze nu al ongeveer op 20voor 8 tegen staanquote:
En wat hoorde ik Wanda nou zeggen tegen Sasha, als je het er niet mee eens ben mag je niet meegenieten als het doorgaat? Heb ik dat goed verstaan/begrepen?quote:Op maandag 12 december 2022 09:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het nut.. eerst gaan ze nog "stellingen" doen maar ik begreep dat ze nu al ongeveer op 20voor 8 tegen staan
't Is gewoon een asociaal persoon die niet geleerd heeft haar emoties te beteugelen.quote:Op maandag 12 december 2022 09:16 schreef patrick37 het volgende:
Keek net ff gisteravond terug,bizar hoe agressief dat gedrag van kimw is
hoe zij losgaat over eunice is echt schandalig,hoe komt iemand zo vol boosheid en woede?
Zou ik moeten terugluisteren, ze hadden beide een rottige micquote:Op maandag 12 december 2022 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En wat hoorde ik Wanda nou zeggen tegen Sasha, als je het er niet mee eens ben mag je niet meegenieten als het doorgaat? Heb ik dat goed verstaan/begrepen?
Ik hoop dat ze niet zo manipulatief zijn, maar ik kan het fout hebben hoor, was in de badkamer.quote:Op maandag 12 december 2022 09:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zou ik moeten terugluisteren, ze hadden beide een rottige mic
Is wel iets wat ik gisteren in een discussie heb gehoord.quote:Op maandag 12 december 2022 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En wat hoorde ik Wanda nou zeggen tegen Sasha, als je het er niet mee eens ben mag je niet meegenieten als het doorgaat? Heb ik dat goed verstaan/begrepen?
Mexx brengt Mexx...quote:Op maandag 12 december 2022 09:20 schreef mootie het volgende:
Mexx brengt Mexx zijn havermoutje.
Ze hebben het even over de brief die Mexx voor Martin heeft gewchreven.
Dat is wel gezegd inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2022 09:21 schreef HappyCharly het volgende:
Dacht dat je geen briefjes aan elkaar mocht schrijven
Geen speltechnische geheimen etc.quote:Op maandag 12 december 2022 09:21 schreef HappyCharly het volgende:
Dacht dat je geen briefjes aan elkaar mocht schrijven
Oh ik scrolde en dacht even "chocoladezoen" in beeld? Maar het is het achterhoofd van Isaac...quote:
Wel om haar rukquote:Op maandag 12 december 2022 09:24 schreef Korak het volgende:
Neurotische Martin zit met Mexx op de overloop te eten. Hij geeft geen ruk om haar dat zie je aan alles.
Volgens mij ook gewoon geen communicatiequote:
Wat ik Wanda hoorde zeggen is als ze kerstbomen en versieringen kopen daar heeft iedereen wat aan daar kan iedreen van genieten , maar kleding aanvullen als je toch binnenkort naar huis gaat had dan weer geen nutquote:Op maandag 12 december 2022 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet zo manipulatief zijn, maar ik kan het fout hebben hoor, was in de badkamer.
"Helaas" heb ik bezoek, want ik had het drama vandaag graag zien ontvouwen
Ze heeft eigenlijk wel gelijk.quote:Op maandag 12 december 2022 09:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat ik Wanda hoorde zeggen is als ze kerstbomen en versieringen kopen daar heeft iedereen wat aan daar kan iedreen van genieten , maar kleding aanvullen als je toch binnenkort naar huis gaat had dan weer geen nut
Mexx heeft in haar bed boven haar letters.die kan ze aanwijzen om iets te zeggen.quote:Op maandag 12 december 2022 09:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij ook gewoon geen communicatie
Zou wat zijn ook, iedereen bespreekt voortaan alles via briefjes en doet neutraal op beeld
hebben ze gezegd, meermaals... en nu heeft Mexx iets voor Martin?
misschien mag het wel als ze het voorleest...
Ja dat heb ik ook gehoord, maar ze hadden het er ook over dat de groep eindelijk weer sociaal was, nadat ze mijn citaat gezegd hadden? Maar ik kan het compleet verkeerd begrepen hebben. Zou te zot voor woorden ook zijn.quote:Op maandag 12 december 2022 09:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat ik Wanda hoorde zeggen is als ze kerstbomen en versieringen kopen daar heeft iedereen wat aan daar kan iedreen van genieten , maar kleding aanvullen als je toch binnenkort naar huis gaat had dan weer geen nut
Geen briefjes aan elkaarquote:
Dat is best heel sneu.Er zijn tegenwoordig zelfs kledingbanken.Waar de minima kleding kan halen.quote:Op maandag 12 december 2022 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Esther kan geen kleren kopen met d'r uitkering...
Wat een prachtige foto !!quote:Op maandag 12 december 2022 07:48 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
GJ moet zijn stelling toch nog zeggen want dat kon gisteren niet om één of andere vage reden (als het maar niet zo"n domme woord grap is)quote:Op maandag 12 december 2022 09:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het nut.. eerst gaan ze nog "stellingen" doen maar ik begreep dat ze nu al ongeveer op 20voor 8 tegen staan
Klopt, Ze zegt.. dan komt er alles Maar dat mensen angst zouden krijgen om op NEE te gaan staan om dat ze dan geen gebruik mogen maken van de extra gekochte spullen uit de Potquote:Op maandag 12 december 2022 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gehoord, maar ze hadden het er ook over dat de groep eindelijk weer sociaal was, nadat ze mijn citaat gezegd hadden? Maar ik kan het compleet verkeerd begrepen hebben. Zou te zot voor woorden ook zijn.
Mag niet meer las ik hier gisteren.quote:Op maandag 12 december 2022 09:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
GJ moet zijn stelling toch nog zeggen want dat kon gisteren niet om één of andere vage reden (als het maar niet zo"n domme woord grap is)
Hij wou voorstellen 100K ipv 50K, omdat ivm belasting dat vrijwel met zo gunstig is. Maar hij schijnt niet over belastingen te mogen praten van de Febo. Dus wellicht gaat zijn stelling niet door.quote:Op maandag 12 december 2022 09:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
GJ moet zijn stelling toch nog zeggen want dat kon gisteren niet om één of andere vage reden (als het maar niet zo"n domme woord grap is)
De discussie ging niet zijn kant op, er was felle tegenstand om 50.000 uit de pot te halen laat staan Gertjes 100.000quote:Op maandag 12 december 2022 09:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Had Babette het ook al over dit weekend.quote:Op maandag 12 december 2022 09:33 schreef ledn81 het volgende:
Janet : "Jij hebt ook zeker de helft genomen?"
Esther : "Ja want anders kon ik het niet".
Gaat denk ik ook weer over dat contract.
ze hebben geld moeten inleggen om deel te nemen en kans te maken op volledige bedrag of maar voor 'de helft'
En ik vermoed dat bij de "helft" je vaste lasten worden betaald. Babette zei dat ze anders haar spaargeld moest opeten, en dat wou ze niet.quote:Op maandag 12 december 2022 09:33 schreef ledn81 het volgende:
ze hebben geld moeten inleggen om deel te nemen en kans te maken op volledige bedrag of maar voor 'de helft'
Ohja dat kan ook, Esther zei net ook "Nu kan mijn zoon iets ruimer leven anders was het wel heel krap" of zoietsquote:Op maandag 12 december 2022 09:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En ik vermoed dat bij de "helft" je vaste lasten worden betaald. Babette zei dat ze anders haar spaargeld moest opeten, en dat wou ze niet.
huh?quote:Op maandag 12 december 2022 09:33 schreef ledn81 het volgende:
Aan de grond nagelen om een rol wc-papierquote:Op maandag 12 december 2022 09:37 schreef Li0nHeart het volgende:
#wcrolGate.
JW : Mijn toiletrol is gejat, en ik weet wie het gedaan heeft, Leila, en ik ga diegene aan de grond nagelen. En public!
Zijn ze binnen een uur weg.quote:Op maandag 12 december 2022 09:40 schreef spapaars het volgende:
Ook een onzinnig ding die pleerollen, hang ze gewoon op in de toiletten.
Herhalen, geen idee maar op Facebook las ik ook al dat KimK een gele kaart moet krijgen voor de dingen die ze zegt.quote:Op maandag 12 december 2022 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat wordt er uitvergroot ?
Er werd letterlijk gepost wat er werd gezegd
En laten we het alsjeblieft niet over herhalen hebben
Wat er uit komt is soms ook niet echt geweldigquote:Op maandag 12 december 2022 09:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Herhalen, geen idee maar op Facebook las ik ook al dat KimK een gele kaart moet krijgen voor de dingen die ze zegt.
Het is ook allemaal extra verschrikkelijk volgens die mensen.
Preciesquote:Op maandag 12 december 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat er uit komt is soms ook niet echt geweldig
Maar dat geld voor meer
zijn pleepapier gepikt.....quote:Op maandag 12 december 2022 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Dit doe je gewoon niet! Dit is mijn grens!
En terecht, ze hebben ook geen kleding nodig ze hebben genoeg bij.quote:Op maandag 12 december 2022 09:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, want als het goed is moeten ze voor 12 uur aangeven of ze Zalando willen doen. Op deze manier probeert Isaac Zalando te saboteren.
Zegt Mexx ook altijd.quote:Op maandag 12 december 2022 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En terecht, ze hebben ook geen kleding nodig ze hebben genoeg bij.
Ik moet altjid slikken zegt JW.............
En waarom eerst naar Isaac gaan?quote:Op maandag 12 december 2022 09:43 schreef spapaars het volgende:
Als JW het weet, waarom niet ingrijpen op het moment dat ze die rol pikt?
quote:
hij heeft het niet zelf gezien, begrijp ikquote:Op maandag 12 december 2022 09:43 schreef spapaars het volgende:
Als JW het weet, waarom niet ingrijpen op het moment dat ze die rol pikt?
Ja! Waarom spreekt hij haar niet gewoon rechtstreeks aanquote:Op maandag 12 december 2022 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En waarom eerst naar Isaac gaan?
Ja, da's wel vaag.. hij vraagt een soort van advies hoe het aan te pakken in de kring.quote:Op maandag 12 december 2022 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DOen er meerdere als ze iets hebben overleggen met de managerquote:Op maandag 12 december 2022 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
#wcrolGatequote:Op maandag 12 december 2022 09:45 schreef Dotteke het volgende:
Het mag wel bespreek worden Jan, zegt Isaac
IK heb geen idee waar het overgaat, schakel net weer in.
het gaat om een rol pleepapierquote:Op maandag 12 december 2022 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOen er meerdere als ze iets hebben overleggen met de manager
Van Jasper heb ik gehoord, dat hij bij winst 75% krijgt.quote:Op maandag 12 december 2022 09:33 schreef ledn81 het volgende:
O jee, drama drama dramaquote:
Ging toen het belletje bij GJ rinkelen?quote:Op maandag 12 december 2022 09:46 schreef Harry het volgende:
[..]
Van Jasper heb ik gehoord, dat hij bij winst 75% krijgt.
Die is dus nogal zeker van zichzelf.
Precies.quote:Op maandag 12 december 2022 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Esther?quote:Op maandag 12 december 2022 09:49 schreef mootie het volgende:
Esther springt op als een hondje ‘ga hier maar zitten’.
Dat soort dingen doen helaas veel vrouwenquote:Op maandag 12 december 2022 09:49 schreef mootie het volgende:
Esther springt op als een hondje ‘ga hier maar zitten’.
Ze moeten die bellen aan gooien als Jeff net begint met boutenquote:Op maandag 12 december 2022 07:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Febo weet even niet meer hoe ze iemand moeten pakken daar. ze hebben bijna alle klotevarianten al gehad
zo zeker als wendy het weetquote:Op maandag 12 december 2022 09:49 schreef greysbones het volgende:
Hoe zeker weet JW dat Leila het heeft gedaan??
Nou, misschien wel. Want Jasper vertelde dat tijdens een gesprek met GJ.quote:Op maandag 12 december 2022 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ging toen het belletje bij GJ rinkelen?
Ze heeft 5 minuten geleden tegen Wendy gezegd dat ze er mee zou stoppen.quote:Op maandag 12 december 2022 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat soort dingen doen helaas veel vrouwen
1000%, tenminste Wendy wist het zoveel procent zeker. Zij had het gezien.quote:Op maandag 12 december 2022 09:49 schreef greysbones het volgende:
Hoe zeker weet JW dat Leila het heeft gedaan??
jaquote:
Vandaar dat ik er aan refereer.quote:Op maandag 12 december 2022 09:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Nou, misschien wel. Want Jasper vertelde dat tijdens een gesprek met GJ.
Maar heeft Jappie zijn onderneming niet in het buitenland?quote:Op maandag 12 december 2022 09:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er aan refereer.
sowiesoquote:Op maandag 12 december 2022 09:53 schreef greysbones het volgende:
Dit gaat drama worden als hij de naam van wendy noemt
Ze is hier zo klaarquote:Op maandag 12 december 2022 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK klagen tegen Djedi over Marciano, dat hij ineens meer tijd besteed met andere mensen.
Marciano zei dat hij meer wou tafelvoetballen.
KimK : 'Met GJ lopen? Met Kenzy lopen?'
maar maar het is de liefde van haar levenquote:Op maandag 12 december 2022 09:56 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Ik heb niet eens meer de zin om iets [..] te doen. Hij gaat ineens met Kenzy een dinnershow doen! Hij wil met mij allemaal dingen doen, en verv... echt, ik denk flikker maar op. Ik ben echt helemaal klaar hier.
KimK : En dan zegt ie, komop, maak een 2.0. En dan denk ik, dat hoeft van mij allemaal niet meer.
Als je toch gaat, nog ff rellenquote:Op maandag 12 december 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
Gewoon voor de fun een gele kaart pakken
Laat haar dat nou eens zeggen tegen haar meester, dan houd ze haar mond want krijgt ze tegengas.quote:Op maandag 12 december 2022 09:56 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Ik heb niet eens meer de zin om iets [..] te doen. Hij gaat ineens met Kenzy een dinnershow doen! Hij wil met mij allemaal dingen doen, en verv... echt, ik denk flikker maar op. Ik ben echt helemaal klaar hier.
KimK : En dan zegt ie, komop, maak een 2.0. En dan denk ik, dat hoeft van mij allemaal niet meer.
kimk? en dan snel de kuierlatten nemen zeker. ik snap uberhaupt niet dat mensen met eenquote:Op maandag 12 december 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
Gewoon voor de fun een gele kaart pakken
Rellen is 1quote:Op maandag 12 december 2022 09:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als je toch gaat, nog ff rellen![]()
quote:Op maandag 12 december 2022 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi : Als ik toch ga, ga ik dat sws doen.
egoïstische krengen zijn het.quote:Op maandag 12 december 2022 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rellen is 1
Maar een ander 10000 misgunnen( want daar gaat het ze om)
Ik vind er wat van
Draak!quote:Op maandag 12 december 2022 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi : Als ik toch ga, ga ik dat sws doen.
ik reageer op je post met een grapje, haak nu pas weer aanquote:Op maandag 12 december 2022 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rellen is 1
Maar een ander 10000 misgunnen( want daar gaat het ze om)
Ik vind er wat van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |