Zij mag zo naar bed, hierna Berend en Gertjan, daarna Mirthe en Eunicequote:Op maandag 12 december 2022 03:34 schreef engine het volgende:
Oei Moraima valt bijna in slaap tijdens het wacht houden.
misschienquote:Op maandag 12 december 2022 04:41 schreef mario390 het volgende:
wacht je ook wanneer het tot half 7 duurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Nouja zo ver was ik tot nu toe gekomen "iets over het Spaans". Veel meer begrijp ik er niet van.quote:
Es esta la puerta?quote:Op maandag 12 december 2022 05:14 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja zo ver was ik tot nu toe gekomen "iets over het Spaans". Veel meer begrijp ik er niet van.
Dos cervezas por favorquote:
Azijnzuur bedoelt ze.quote:Op maandag 12 december 2022 06:28 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe heeft vaak oorontsteking. Nu ook weer dan doet het tot in haar hoofd zeer.
Vaan gebruikt ze dan zure azijn, dat moet ze aanvragen nu. Maar eerst wil ze kijken of het zo overgaat.
ZOu kunnen, ik weet niet wat ze bedoeldquote:
Mattin,gisteravond.quote:Op maandag 12 december 2022 06:47 schreef engine het volgende:
Wanneer was het vorige alarm voor het zingen?
Wat ik weet zo tussen 21/21.30 voor Martinquote:Op maandag 12 december 2022 06:47 schreef engine het volgende:
Wanneer was het vorige alarm voor het zingen?
Ja, zo jammerquote:Op maandag 12 december 2022 06:51 schreef engine het volgende:
Dus hele nacht voor niks gewaakt weer.
Dat waken is nou ook nog niet echt heel leuk om naar te kijken. Paar mensen die bijna in slaap vallenquote:Op maandag 12 december 2022 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo jammerzou wel leuk zijn om ze s'nachts uit bed te halen
Ja ze zijn niet erg spraakzaam Eunice en Mirthequote:Op maandag 12 december 2022 06:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dat waken is nou ook nog niet echt heel leuk om naar te kijken. Paar mensen die bijna in slaap vallen
Nouja dan maar naar Mirthe kijkenquote:Op maandag 12 december 2022 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zijn niet erg spraakzaam Eunice en Mirthe
Komt denk ik omdat Eunice ergens mee bezig is.
Vind dat best een leuke vrouw/meisjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |