Ze hebben wel een merk gehad.quote:Op maandag 12 december 2022 08:45 schreef R0T29 het volgende:
Mythe: "Frank de Boer is toch een modestilist?"
quote:Op maandag 12 december 2022 08:49 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Rooie neus op en we hebben een cliniclown voor de afdeling psychiatrie van kamer 3
En toch heb ik het idee dat Wanda er anders uitziet, een andere uistraling.quote:Op maandag 12 december 2022 08:45 schreef ledn81 het volgende:
Wanda mag alleen nog op stream met een tandenborstel in haar mond[ afbeelding ]
Viel me ook op. Ze kwam net gewoon vrolijk naar beneden. Wilde het nog posten, maar kreeg het mijn toetsenbord net niet uitquote:Op maandag 12 december 2022 08:50 schreef Verida het volgende:
[..]
En toch heb ik het idee dat Wanda er anders uitziet, een andere uistraling.
Dat hele venijnige bekkie is er niet, ze lijkt veel mee ontspannen, zachter in haar gezicht., net alsof er een hele last van haar schouders is.
quote:Op maandag 12 december 2022 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
Wat is het nut van een stijltang op dat dooie haar?
Ik geloof niets van Facebook ik zeg alleen waar het verhaal waarschijnlijk vandaan komtquote:Op maandag 12 december 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een aannames allemaal![]()
Gewoon niet geloven wat er allemaal op die FB gezegd wordt.
Waarom doen ze geen stream op degene die aan het praten zijn,
Gooi die slapende van de streams en ga daarna toen ( denk ik dan)
Schuimpjes?quote:Op maandag 12 december 2022 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schuimpjes doen rare dingen.
En dan is er nog het het verhaal dat Ivor Jeff in elkaar gaat beuken.
Om het stijl te krijgen.quote:Op maandag 12 december 2022 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
Wat is het nut van een stijltang op dat dooie haar?
Dat heeft ze al.quote:
zus van jeffquote:
Goedemorgen,fijne binnenkomer.quote:Op maandag 12 december 2022 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
Stream 2: Je ziet Eric en Mirthe. Die doen een "raadspel". Op de achtergrond hoor ik geruis van een douche ofzo? En je hoort Mexx en Martin praten.
Is niet te doen.
Ik vind de streams en het geluid van dit programma K.U.T !!!!![]()
Goedemorgen![]()
minder slim/ minder algemene kennis dan jij denkt..quote:Op maandag 12 december 2022 08:55 schreef R0T29 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of Myrthe dommig speelt of dat ze echt minder slim is dan ze lijkt.
Ook veel steun gelukkig.quote:Op maandag 12 december 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
zus van jeff
Sneu
Die krijgt het wel voor de kiezen
En de Cos doet daar ook goed aan mee natuurlijk door alles uit te vergroten en constant te blijven herhalen.quote:Op maandag 12 december 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
zus van jeff
Sneu
Die krijgt het wel voor de kiezen
Je mag een keer 30 seconds vragen met haar doenquote:Op maandag 12 december 2022 08:55 schreef R0T29 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of Myrthe dommig speelt of dat ze echt minder slim is dan ze lijkt.
Maik de Boer is een stylistquote:Op maandag 12 december 2022 08:45 schreef R0T29 het volgende:
Mythe: "Frank de Boer is toch een modestilist?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |