Zielig?? Jij drukt jouw mening hier door in een aantal posts terwijl meerdere users je tegenspreken met argumenten. Ik benoem dat. Is niets zieligs aanquote:
Ze was er net even.quote:Op zondag 11 december 2022 00:16 schreef spapaars het volgende:
Ligt het aan mij dat ik Wanda al een tijdje niet hebt gezien of gehoord?
Klopt.. de hele avond uit beeld geweestquote:Op zondag 11 december 2022 00:16 schreef spapaars het volgende:
net nogquote:Op zondag 11 december 2022 00:16 schreef spapaars het volgende:
Ik las hier ruzie met jappie?quote:Op zondag 11 december 2022 00:16 schreef spapaars het volgende:
Ik druk niets door, ik denk dat sommige mensen Jeff nogal overschatten, voel je vrij om er anders over te denkenquote:Op zondag 11 december 2022 00:16 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zielig?? Jij drukt jouw mening hier door in een aantal posts terwijl meerdere users je tegenspreken met argumenten. Ik benoem dat. Is niets zieligs aan
Die vrijheid voelde en nam ik ook, maar daar walste je vervolgens weer overheen.quote:Op zondag 11 december 2022 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik druk niets door, ik denk dat sommige mensen Jeff nogal overschatten, voel je vrij om er anders over te denken
ieder zijn eigen meningquote:Op zondag 11 december 2022 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik druk niets door, ik denk dat sommige mensen Jeff nogal overschatten, voel je vrij om er anders over te denken
Ze had gisteren ook een best goed gesprek met Babettequote:Op zondag 11 december 2022 00:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
net nog
luid en duidelijk
om babbel te feliciteren
O gemist.quote:
Babbel neequote:Op zondag 11 december 2022 00:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ze had gisteren ook een best goed gesprek met Babette
Zou ze voorzichtig toenadering zoeken tot K3's 'dark side'?
Alleen Wanda even heel kortquote:Op zondag 11 december 2022 00:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
O gemist.
Zie dat vrijwel heel kamer 3 weer niet even de moeite heeft genomen Babette te feliciteren.
Die gesprekken daarover....ongelofelijk.quote:Op zondag 11 december 2022 00:20 schreef greysbones het volgende:
Jeff
ik moet poepen
maar het lukt niet
ken je dat(tegen Leila)![]()
Wanda draagt een muilkorf mede mogelijk gemaakt door de Etos Bijenkorf want zelfs in haar slaap blijft ze maar keffenquote:Op zondag 11 december 2022 00:16 schreef spapaars het volgende:
Het was oprecht een goed gesprek, ala gesprekken met Jappiequote:Op zondag 11 december 2022 00:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babbel nee
ik denk dat ze zich het apenzuur schrikt als ze terug gaat kijken
Leila kent datquote:Op zondag 11 december 2022 00:20 schreef greysbones het volgende:
Jeff
ik moet poepen
maar het lukt niet
ken je dat(tegen Leila)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nou o.a. Max wel hoor op zijn tijd. Aparte veronderstelling.quote:Op zondag 11 december 2022 00:23 schreef greysbones het volgende:
Leila heeft best een vreemd beeld van topsporters
die houden niet van feestjes volgens leila
ik veronderstel dat ze een russisch beeld in gedachten heeftquote:Op zondag 11 december 2022 00:23 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nou o.a. Max wel hoor op zijn tijd. Aparte veronderstelling.
maar altijd wel gecontroleerd en niet tijdens het raceseizoenquote:Op zondag 11 december 2022 00:23 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nou o.a. Max wel hoor op zijn tijd. Aparte veronderstelling.
Nouja, er zijn veel topsporters die alles doen en laten om maar tot de topprestatie te komen, dat klopt welquote:Op zondag 11 december 2022 00:23 schreef greysbones het volgende:
Leila heeft best een vreemd beeld van topsporters
die houden niet van feestjes volgens leila
ja daar worden ze meer gedrilledquote:Op zondag 11 december 2022 00:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik veronderstel dat ze een russisch beeld in gedachten heeft
Klopt, maar Jeff beoefent nu geen topsport meer. Kijk maar eens naar veel voetballers die gestopt zijn, hoe zwaar ze nu zijnquote:Op zondag 11 december 2022 00:25 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, er zijn veel topsporters die alles doen en laten om maar tot de topprestatie te komen, dat klopt wel
tegenwoordig is dat wel wat minderquote:Op zondag 11 december 2022 00:25 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, er zijn veel topsporters die alles doen en laten om maar tot de topprestatie te komen, dat klopt wel
Klopt!quote:Op zondag 11 december 2022 00:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar Jeff beoefent nu geen topsport meer. Kijk maar eens naar veel voetballers die gestopt zijn, hoe zwaar ze nu zijn
Gezien hoe weinig hij sport en hoeveel hij rookte en dronk verbaast me dat een beetjequote:
Kan nog prima, de nacht is nog jongquote:Op zondag 11 december 2022 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar die bel gaat niet meer in de nacht dus ....
Ze hebben gezegd dat het wel zou kunnen (oempa Loempa's) Maar Isaac zei vandaag, ik denk het niet, want het kan gevaarlijk zijn in het donkerquote:Op zondag 11 december 2022 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar die bel gaat niet meer in de nacht dus ....
quote:Op zondag 11 december 2022 00:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben gezegd dat het wel zou kunnen (oempa Loempa's) Maar Isaac zei vandaag, ik denk het niet, want het kan gevaarlijk zijn in het donker
ja geweldig, was het niet Liese die toen giga op haar kont viel?quote:Op zondag 11 december 2022 00:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
bij BB gleden zo door het huis met die cijfer opdracht
Gevaarlijk?quote:Op zondag 11 december 2022 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Isaac had het er eerder over vandaag, dat het te gevaarlijk was 's nachts ....
quote:Op zondag 11 december 2022 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja geweldig, was het niet Liese die toen giga op haar kont viel?
er waren er wel wat die nachtwacht hadden tochquote:Op zondag 11 december 2022 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Afgelopen nacht bleven dus continue mensen wakker, ik zie het deze nacht niet gebeuren ....
Als het goed is zijn er mensen ingedeeld, ze hebben een planning voor de hele week gemaaktquote:Op zondag 11 december 2022 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Afgelopen nacht bleven dus continue mensen wakker, ik zie het deze nacht niet gebeuren ....
Ja ze willen wel de wacht weer houden, want ze vertrouwen het niet. Maar het was ook dat Isaac dat denkt, hij weet het ook niet zekerquote:Op zondag 11 december 2022 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ze lult anderen na.quote:Op zondag 11 december 2022 00:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mirthe gilt gewoon alles zonder te luisteren
krop sla jaquote:Op zondag 11 december 2022 00:45 schreef Kakadylo het volgende:
Het lijkt wel alsof die bikini van KimD niet gemaakt is van stof maar van bladeren van een struik of beter nog een krop sla
Schaarquote:Op zondag 11 december 2022 00:46 schreef greysbones het volgende:
Silvy Meis
een lingeriemodel
die gedachten snap ik dan nog een heel klein beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
radiopresentatrice zegt Erikquote:Op zondag 11 december 2022 00:50 schreef greysbones het volgende:
jorien ter mors
shortrack schaatster
Fout!quote:Op zondag 11 december 2022 00:50 schreef greysbones het volgende:
jorien ter mors
shortrack schaatster
En nu is Jappie de lul?quote:Op zondag 11 december 2022 00:49 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie heeft dus tegen Wanda gezegd dat Jeffrey achter haar rug om een schietgebaar heeft gemaakt
Het valt me nog mee dat ie Telekids niet noemtquote:Op zondag 11 december 2022 00:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
radiopresentatrice zegt Erik
Niet in Mirthe's wereldquote:Op zondag 11 december 2022 00:52 schreef greysbones het volgende:
psv
en rotterdam
nee echt
ook al kijk je nooit voetbal
dat weet je toch
FC Rotterdamquote:Op zondag 11 december 2022 00:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Voetbalclub uit Rotterdam, PSV aldus Mirthe![]()
Nee?quote:
Jaquote:Op zondag 11 december 2022 00:54 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Myrthe ADHD?! Ze is gewoon verstooid en niet al te snugger.
Niet iedereen kijkt alles live hè dus laat mij ook gewoon even terugkijkenquote:Op zondag 11 december 2022 00:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee?
Dit was overigens gisteren al, dat Jasper het vertelde. Althans, gister vertelde Wanda het aan Djedi.
Als je daar (lang) zit dan is sowieso een heleboel een vaag gebied gewordenquote:
Dan val je in herhalingquote:Op zondag 11 december 2022 00:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je daar (lang) zit dan is sowieso een heleboel een vaag gebied geworden
De rest zei sorry zekerquote:Op zondag 11 december 2022 00:58 schreef greysbones het volgende:
phileine zegt sorry
erik kent de film als enige
nooit van gehoordquote:Op zondag 11 december 2022 00:58 schreef greysbones het volgende:
phileine zegt sorry
Aan ken je klassiekers doen ze nietquote:Op zondag 11 december 2022 00:58 schreef greysbones het volgende:
phileine zegt sorry
Jij wel ?quote:Op zondag 11 december 2022 01:00 schreef D. het volgende:
Mirthe weet niet hoe Maxima van achter heet
Máxima Zorreguietaquote:Op zondag 11 december 2022 01:00 schreef Sociologica het volgende:
Mirthe weet de achternaam vd koningin niet
JW gelukkig wel. Sorrojeta.
Ja precies. Oftewel hij doet bijdehand en weet het zelf vervolgens ook niet fatsoenlijk uit te sprekenquote:
Niet kunnen spellen is begrijpelijk maar niet eens weten dat is wel dubieus jaquote:Op zondag 11 december 2022 01:01 schreef greysbones het volgende:
nee
dat kan niet meer
Mirthe weet niet dat Maxima Zorreguieta van de achternaam heet
Maar haar wereld vòòr dit programma was al klein en in dit programma is haar wereld ook klein.quote:Op zondag 11 december 2022 01:02 schreef Was-beer het volgende:
Mirthe zit duidelijk echt alleen maar in haar eigen hoofd
Haar wereld wordt verbreed door dit spelletje dat ze nu spelenquote:Op zondag 11 december 2022 01:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
M
[..]
Maar haar wereld vòòr dit programma was al klein en in dit programma is haar wereld ook klein.
Zo kun je het wel stellen jaquote:Op zondag 11 december 2022 01:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Maar haar wereld vòòr dit programma was al klein en in dit programma is haar wereld ook klein.
Of als je af en toe het journaal kijkt of de krant leest, maakt niet uit welke krantquote:Op zondag 11 december 2022 01:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit is toch wel pijnlijk, dit zijn toch 90% dingen die je gewoon op school hoort te leren of later leest... Als dit een afspiegeling is van de Nederlandse bevolking word ik een beetje verdrietig
Inderdaadquote:Op zondag 11 december 2022 01:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Of als je af en toe het journaal kijkt of de krant leest, maakt niet uit welke krant
Het is wel een van de knapste daar maar tegelijk zo vermoeiend en complex als maar zijn kanquote:Op zondag 11 december 2022 01:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh wat stom zegt Mirthe... Jep dat is ze wel een beetje. Al vind ik d'r wel lief, maar ja, aan liefheid heb je zo weinig
mssn leert ze nu wat bijquote:Op zondag 11 december 2022 01:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is wel een van de knapste maar vermoeiend en complex als maar zijn kan
Maar niet de knapste kopquote:Op zondag 11 december 2022 01:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is wel een van de knapste daar maar vermoeiend en complex als maar zijn kan
In Nederland kun je naar school gaan zonder veel te leren. Ik ben niet verbaasd.quote:Op zondag 11 december 2022 01:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit is toch wel pijnlijk, dit zijn toch 90% dingen die je gewoon op school hoort te leren of later leest... Als dit een afspiegeling is van de Nederlandse bevolking word ik een beetje verdrietig
Dat blijkt...quote:Op zondag 11 december 2022 01:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
In Nederland kun je naar school gaan zonder veel te leren. Ik ben niet verbaasd.
Absoluut leuk om naar te kijken. En Mirthe doet zich niet beter voor dan de ander.quote:Op zondag 11 december 2022 01:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat blijkt...
Wel leuk om naar te kijken dit![]()
Al zou ik voor de zekerheid in zo'n loods niet meedoen met zo'n spel, stel je zou het niet weten
Maar even de wereld begrijpen: Stel je leest nooit, je volgt het nieuws niet en je hebt geen fatsoenlijk onderwijs gehad: Dan heeft ze ook nooit een pubquiz of zo gedaan?
Eensquote:Op zondag 11 december 2022 01:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Absoluut leuk om naar te kijken. En Mirthe doet zich niet beter voor dan de ander.
Ik heb K3 ineens een stuk hoger zittenquote:Op zondag 11 december 2022 01:13 schreef Sociologica het volgende:
Herman de schermman joh <3
Zeker in personen zijn ze echt uitzonderlijk slecht
Ja hebben we die hier al mee in actie gezien en was dat oké?quote:
quote:Op zondag 11 december 2022 01:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat we graag antropologisch onderzoek doen
nee ze hebben meerdere pakjes, deze hebben ze nog niet gedaanquote:Op zondag 11 december 2022 01:14 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja hebben we die hier al mee in actie gezien en was dat oké?
Heb Erik en JW het ook al zo vaak zien spelen dat ze die kaartjes moeten zouden kunnen dromen
30seconds maar dan zonder 30secondsquote:Op zondag 11 december 2022 01:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel spelletje spelen ze eigenlijk
Ik stoor me nog meer aan de foute antwoorden dan aan het feit dat ze weinig algemene kennis hebbenquote:Op zondag 11 december 2022 01:14 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja hebben we die hier al mee in actie gezien en was dat oké?
Heb Erik en JW het ook al zo vaak zien spelen dat ze die kaartjes moeten zouden kunnen dromen
Ah okéquote:Op zondag 11 december 2022 01:16 schreef Sociologica het volgende:
[..]
30seconds maar dan zonder 30seconds
Geen spelelement, gewoon laten zien hoe dom ze zijnquote:Op zondag 11 december 2022 01:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel spelletje spelen ze eigenlijk
Vraag me af wie er het gunstigst uit zou komen bij een intelligentie test. Dacht dat Martin wel redelijk slim was, iig een goede baanquote:Op zondag 11 december 2022 01:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stoor me nog meer aan de foute antwoorden dan aan het feit dat ze weinig algemene kennis hebben
Lekker toch, heb je met elke quizquote:Op zondag 11 december 2022 01:19 schreef Harry het volgende:
Er zitten hier een paar wijsneuzen.......![]()
Ze weten alles (achteraf).
ligt ook aan degene die de omschrijving doetquote:Op zondag 11 december 2022 01:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker toch, heb je met elke quiz
Ja, verlos ons van deze pijniging aubquote:Op zondag 11 december 2022 01:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een belletje zou nu wel leuk zijn
quote:Op zondag 11 december 2022 01:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Helder licht of niet het helderste lichtje in de kerstboom
die hebben we zelf al eens gepost ooitquote:
lief meisjequote:Op zondag 11 december 2022 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
die hebben we zelf al eens gepost ooit
Een herhaling waard toch?quote:Op zondag 11 december 2022 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
die hebben we zelf al eens gepost ooit
Vervelend zo'n man die niet gaat slapenquote:Op zondag 11 december 2022 01:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Esther, die wacht op haar man
je loopt een heel eind achterquote:
Ik niet mn streams dusquote:Op zondag 11 december 2022 01:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
je loopt een heel eind achter
Ze zoekt een tennisser: David Beckham
quote:Op zondag 11 december 2022 01:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vervelend zo'n man die niet gaat slapen
Is enkel fanatiek als het hem zelf betreft. Hij is totaal niet sociaal.quote:Op zondag 11 december 2022 02:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin komt nergens zijn bed voor uit, niet om Babet te feliciteren en nu ook niet. Waren er best veel bij!
jij , ook, wilde net afsluiten, dit nog ff mee kunnen pikken. Verwacht niet dat er nu nog wat komt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van bon jovi?quote:Op zondag 11 december 2022 03:17 schreef Was-beer het volgende:
Babette moet zingen, Why couldn’t it be Christmas every day.
Het was toch deze versiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat een belediging.quote:Op zondag 11 december 2022 03:33 schreef mario390 het volgende:
babette is maar niet 40 geworden
zondern 42 of 44
39quote:
Sas en Babbel zijn geweest.quote:Op zondag 11 december 2022 06:21 schreef Dotteke het volgende:
Morguhgeen nachtwake op de streams, hopelijk gaan de kerstbellen zo een keertje af
Voor nu zie ik alleen twee streams met slapende mensen.
O jammer die heb ik gemist. Heb als laatste Kim gezien die toen de bellen gingen onder de douche stond.quote:
Check het filmpjestopic.quote:Op zondag 11 december 2022 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jammer die heb ik gemist. Heb als laatste Kim gezien die toen de bellen gingen onder de douche stond.
Ik heb net wel iemand opzien staan maar geen idee wie ik zag alleen een kont
Net gedaan, thnxquote:
quote:Op zondag 11 december 2022 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Zelfs Erik ligt nog op zijn bed
Isaac staat op en trekt gelijk zijn bed glad, lekker fris
Ja zo goorquote:Op zondag 11 december 2022 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Al het zweet in de lakens kan dan lekker broeien
ZIe de SCquote:
Ja zag je het, ook dat vingertje van haarquote:Op zondag 11 december 2022 08:36 schreef R0T29 het volgende:
Moraima kijkt in de spiegel terwijl ze haar haar kamt en glimlacht even naar zichzelf![]()
Dat doet ze nu welquote:Op zondag 11 december 2022 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zag je het, ook dat vingertje van haar![]()
Ik dacht dat ze lonkte naar de camera
Ja net als Moraima, die trekt ook zo der jurk aanquote:Op zondag 11 december 2022 08:41 schreef R0T29 het volgende:
Erik lag net nog te slapen maar staat nu alweer in vol ornaat klaar. Ongedoucht schat ik in...
quote:Op zondag 11 december 2022 03:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor de dagdienst, welterusten ...![]()
[ afbeelding ]
Babette - Why couldn’t it be Christmas every day.Jemig, wat een kwelling die eerste 8 minuten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb erg moeten lachen om Jeff en Rupert.
En dus toch midden in de nacht!
Doe nor maal
En zo hoort het na meer dan 100 dagen in de loodsquote:Op zondag 11 december 2022 08:49 schreef R0T29 het volgende:
Erik wisselt netjes zijn batterij zonder dat hij daar een oproep voor heeft gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |