Zielig?? Jij drukt jouw mening hier door in een aantal posts terwijl meerdere users je tegenspreken met argumenten. Ik benoem dat. Is niets zieligs aanquote:
Ze was er net even.quote:Op zondag 11 december 2022 00:16 schreef spapaars het volgende:
Ligt het aan mij dat ik Wanda al een tijdje niet hebt gezien of gehoord?
Klopt.. de hele avond uit beeld geweestquote:Op zondag 11 december 2022 00:16 schreef spapaars het volgende:
net nogquote:Op zondag 11 december 2022 00:16 schreef spapaars het volgende:
Ik las hier ruzie met jappie?quote:Op zondag 11 december 2022 00:16 schreef spapaars het volgende:
Ik druk niets door, ik denk dat sommige mensen Jeff nogal overschatten, voel je vrij om er anders over te denkenquote:Op zondag 11 december 2022 00:16 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zielig?? Jij drukt jouw mening hier door in een aantal posts terwijl meerdere users je tegenspreken met argumenten. Ik benoem dat. Is niets zieligs aan
Die vrijheid voelde en nam ik ook, maar daar walste je vervolgens weer overheen.quote:Op zondag 11 december 2022 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik druk niets door, ik denk dat sommige mensen Jeff nogal overschatten, voel je vrij om er anders over te denken
ieder zijn eigen meningquote:Op zondag 11 december 2022 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik druk niets door, ik denk dat sommige mensen Jeff nogal overschatten, voel je vrij om er anders over te denken
Ze had gisteren ook een best goed gesprek met Babettequote:Op zondag 11 december 2022 00:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
net nog
luid en duidelijk
om babbel te feliciteren
O gemist.quote:
Babbel neequote:Op zondag 11 december 2022 00:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ze had gisteren ook een best goed gesprek met Babette
Zou ze voorzichtig toenadering zoeken tot K3's 'dark side'?
Alleen Wanda even heel kortquote:Op zondag 11 december 2022 00:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
O gemist.
Zie dat vrijwel heel kamer 3 weer niet even de moeite heeft genomen Babette te feliciteren.
Die gesprekken daarover....ongelofelijk.quote:Op zondag 11 december 2022 00:20 schreef greysbones het volgende:
Jeff
ik moet poepen
maar het lukt niet
ken je dat(tegen Leila)![]()
Wanda draagt een muilkorf mede mogelijk gemaakt door de Etos Bijenkorf want zelfs in haar slaap blijft ze maar keffenquote:Op zondag 11 december 2022 00:16 schreef spapaars het volgende:
Het was oprecht een goed gesprek, ala gesprekken met Jappiequote:Op zondag 11 december 2022 00:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babbel nee
ik denk dat ze zich het apenzuur schrikt als ze terug gaat kijken
Leila kent datquote:Op zondag 11 december 2022 00:20 schreef greysbones het volgende:
Jeff
ik moet poepen
maar het lukt niet
ken je dat(tegen Leila)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nou o.a. Max wel hoor op zijn tijd. Aparte veronderstelling.quote:Op zondag 11 december 2022 00:23 schreef greysbones het volgende:
Leila heeft best een vreemd beeld van topsporters
die houden niet van feestjes volgens leila
ik veronderstel dat ze een russisch beeld in gedachten heeftquote:Op zondag 11 december 2022 00:23 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nou o.a. Max wel hoor op zijn tijd. Aparte veronderstelling.
maar altijd wel gecontroleerd en niet tijdens het raceseizoenquote:Op zondag 11 december 2022 00:23 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nou o.a. Max wel hoor op zijn tijd. Aparte veronderstelling.
Nouja, er zijn veel topsporters die alles doen en laten om maar tot de topprestatie te komen, dat klopt welquote:Op zondag 11 december 2022 00:23 schreef greysbones het volgende:
Leila heeft best een vreemd beeld van topsporters
die houden niet van feestjes volgens leila
ja daar worden ze meer gedrilledquote:Op zondag 11 december 2022 00:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik veronderstel dat ze een russisch beeld in gedachten heeft
Klopt, maar Jeff beoefent nu geen topsport meer. Kijk maar eens naar veel voetballers die gestopt zijn, hoe zwaar ze nu zijnquote:Op zondag 11 december 2022 00:25 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, er zijn veel topsporters die alles doen en laten om maar tot de topprestatie te komen, dat klopt wel
tegenwoordig is dat wel wat minderquote:Op zondag 11 december 2022 00:25 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, er zijn veel topsporters die alles doen en laten om maar tot de topprestatie te komen, dat klopt wel
Klopt!quote:Op zondag 11 december 2022 00:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar Jeff beoefent nu geen topsport meer. Kijk maar eens naar veel voetballers die gestopt zijn, hoe zwaar ze nu zijn
Gezien hoe weinig hij sport en hoeveel hij rookte en dronk verbaast me dat een beetjequote:
Kan nog prima, de nacht is nog jongquote:Op zondag 11 december 2022 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar die bel gaat niet meer in de nacht dus ....
Ze hebben gezegd dat het wel zou kunnen (oempa Loempa's) Maar Isaac zei vandaag, ik denk het niet, want het kan gevaarlijk zijn in het donkerquote:Op zondag 11 december 2022 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar die bel gaat niet meer in de nacht dus ....
quote:Op zondag 11 december 2022 00:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben gezegd dat het wel zou kunnen (oempa Loempa's) Maar Isaac zei vandaag, ik denk het niet, want het kan gevaarlijk zijn in het donker
ja geweldig, was het niet Liese die toen giga op haar kont viel?quote:Op zondag 11 december 2022 00:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
bij BB gleden zo door het huis met die cijfer opdracht
Gevaarlijk?quote:Op zondag 11 december 2022 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Isaac had het er eerder over vandaag, dat het te gevaarlijk was 's nachts ....
quote:Op zondag 11 december 2022 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja geweldig, was het niet Liese die toen giga op haar kont viel?
er waren er wel wat die nachtwacht hadden tochquote:Op zondag 11 december 2022 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Afgelopen nacht bleven dus continue mensen wakker, ik zie het deze nacht niet gebeuren ....
Als het goed is zijn er mensen ingedeeld, ze hebben een planning voor de hele week gemaaktquote:Op zondag 11 december 2022 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Afgelopen nacht bleven dus continue mensen wakker, ik zie het deze nacht niet gebeuren ....
Ja ze willen wel de wacht weer houden, want ze vertrouwen het niet. Maar het was ook dat Isaac dat denkt, hij weet het ook niet zekerquote:Op zondag 11 december 2022 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ze lult anderen na.quote:Op zondag 11 december 2022 00:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mirthe gilt gewoon alles zonder te luisteren
krop sla jaquote:Op zondag 11 december 2022 00:45 schreef Kakadylo het volgende:
Het lijkt wel alsof die bikini van KimD niet gemaakt is van stof maar van bladeren van een struik of beter nog een krop sla
Schaarquote:Op zondag 11 december 2022 00:46 schreef greysbones het volgende:
Silvy Meis
een lingeriemodel
die gedachten snap ik dan nog een heel klein beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
radiopresentatrice zegt Erikquote:Op zondag 11 december 2022 00:50 schreef greysbones het volgende:
jorien ter mors
shortrack schaatster
Fout!quote:Op zondag 11 december 2022 00:50 schreef greysbones het volgende:
jorien ter mors
shortrack schaatster
En nu is Jappie de lul?quote:Op zondag 11 december 2022 00:49 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie heeft dus tegen Wanda gezegd dat Jeffrey achter haar rug om een schietgebaar heeft gemaakt
Het valt me nog mee dat ie Telekids niet noemtquote:Op zondag 11 december 2022 00:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
radiopresentatrice zegt Erik
Niet in Mirthe's wereldquote:Op zondag 11 december 2022 00:52 schreef greysbones het volgende:
psv
en rotterdam
nee echt
ook al kijk je nooit voetbal
dat weet je toch
FC Rotterdamquote:Op zondag 11 december 2022 00:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Voetbalclub uit Rotterdam, PSV aldus Mirthe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |