Na deze wedstrijd wordt het pas echt belangrijk.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:36 schreef Durmada het volgende:
Maar Messi staat er nooit in belangrijke wedstrijden
Dit is geen finalequote:Op vrijdag 9 december 2022 20:36 schreef Durmada het volgende:
Maar Messi staat er nooit in belangrijke wedstrijden
Dat was grappig.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:36 schreef Zorro het volgende:
Kroatie stond ook achter. Toen deden die Braziliaantjes ook zo blij
Mad?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:37 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat doen al die klote Belgen hier als ze zo anti Nederlands zijn. Tief lekker op naar een Vlaams platvorm!
Platvorm?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:37 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat doen al die klote Belgen hier als ze zo anti Nederlands zijn. Tief lekker op naar een Vlaams platvorm!
Dood van binnen genotquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoopte iets van teleurstelling te voelen bij een achterstand maar helaas.
Slechte verliezerquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:37 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Oei ... Dat soort passes gaf Noa Lang natuurlijk niet tijdens de training ...
Ik ben tegen racisme.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:37 schreef Anneloos het volgende:
Ik verstond.. een superracist van lionel messi
Dit. Echt, een bewezen prutser.quote:
@tong80 roept elk EK en WK blind zonder naar wedstrijden te kijken dat "we" kampioen worden en dat de tegenstanders niet echt grote voetballers zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:37 schreef Newone82 het volgende:
Dit is over. @:tong80 nl zou toch kampioen worden?
Ik heb gewoon gezegd dat het een mooie pas was. Ik heb niet gejuicht. Dat doe ik niet, ik heb fatsoenquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:37 schreef Kwaliteit het volgende:
Same. Over 4 jaar weer :pquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
Ik baal echt als een stekker nu, maar morgen ben ik er wel weer overheen
ik zeg niksquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:38 schreef Nielsch het volgende:
zo al die 0-0 zeikerds ook gelijk stil
Nee Argentinie doet het geweldigquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:35 schreef TornadoDK het volgende:
Genieten dit eindelijk dat walgelijke Nederland eruit![]()
Ze hebben hun huiswerk gedaan.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:38 schreef mrchlle het volgende:
Ze zoeken Blind ook echt op. Alles gaat over rechts.
Zwakste schakel flink uitbuiten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:38 schreef mrchlle het volgende:
Ze zoeken Blind ook echt op. Alles gaat over rechts.
Dat bepalen zij welquote:
alles geven, 110%quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We moeten nu alles op alles zetten.
Die scoren tenminste.quote:
Okee Fritsquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:38 schreef Nielsch het volgende:
zo al die 0-0 zeikerds ook gelijk stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |