Daarom heeft Argentinie een grotere fanbase in Bangladesh dan Nederland op de Molukken en in Papua.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:22 schreef PzKpfw het volgende:
Argentinië - Engeland zou ook een leuke finale zijn, Falkland-vibes.
Neequote:Op vrijdag 9 december 2022 20:24 schreef Jason22 het volgende:
Kunnen ze de tweede helft niet overslaan en meteen pingels gaan nemen?
Eens ik ga straks lekker naar bedquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:23 schreef GGMM het volgende:
Ik had de opstelling gemist (Mario kart liep uit, ik kwam pas in de 4e minuut binnenvallen), maar De Roon speelt dus
Ik haat De Roon.
Noppert gelukkig nooitquote:
Brengt het gevaar wat een boerderijhoofd niet brengt. Daarnaast sowieso een veel mooiere voetballer natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:24 schreef Zorro het volgende:
Je ziet wel waarom Bergwijn in de basis staat!
Bedankt voor deze updatequote:Op vrijdag 9 december 2022 20:25 schreef wdn het volgende:
op de bbc vinden ze nederland degelijk spelen
Toch hebben wij een prima selectie overgehouden aan ons imperialisme.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daarom heeft Argentinie een grotere fanbase in Bangladesh dan Nederland op de Molukken en in Papua.
Hoi Wimquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:25 schreef wdn het volgende:
Dan zal Argentinië zo wel scoren.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:25 schreef wdn het volgende:
Wat weten die Engelse wijven er nou van.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:25 schreef wdn het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens ik ga straks lekker naar bed
Ah, jij kijkt op de Engelsman.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:25 schreef wdn het volgende:
Nee, omdat hij de makkelijkste prooi is.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:25 schreef LTVDK het volgende:
Die Argentijnen gaan wel gelijk elke keer liggen zodra ze Dumfries in de buurt zien, lijkt er op dat ze hem aan kaart willen gaan aannaaien omdat ze hem als grootste bedreiging zien
Van bbc? Daar weten ze wel wat van die sletten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat weten die Engelse wijven er nou van.
ik switch tussen nos en bbcquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |