Hand van God Genotquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:22 schreef PzKpfw het volgende:
Argentinië - Engeland zou ook een leuke finale zijn, Falkland-vibes.
Met Clarkson op de tribunequote:Op vrijdag 9 december 2022 20:22 schreef PzKpfw het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:22 schreef PzKpfw het volgende:
Met een kopje thee.quote:
Nederland - Frankrijk en anders niks.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:22 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vind hem goed tot dusver.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:23 schreef GGMM het volgende:
Ik had de opstelling gemist (Mario kart liep uit, ik kwam pas in de 4e minuut binnenvallen), maar De Roon speelt dus
Ik haat De Roon.
Spelen allebei zoals ze al heel het toernooi spelen. Alleen nu tegen hun beste tegenstander tot nu toe i.p.v. tegen een lollertegenstander.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Het is van beide kanten nog niet echt heel best he
Lekker gekart ouwe reus?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:23 schreef GGMM het volgende:
Ik had de opstelling gemist (Mario kart liep uit, ik kwam pas in de 4e minuut binnenvallen), maar De Roon speelt dus
Ik haat De Roon.
lol ik vind hem wel een beetje een flapdrol iddquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:23 schreef GGMM het volgende:
Ik haat De Roon.
Jazeker.quote:
Amper ruimte. Claustrofobische wedstrijdquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Het is van beide kanten nog niet echt heel best he
Daarom heeft Argentinie een grotere fanbase in Bangladesh dan Nederland op de Molukken en in Papua.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:22 schreef PzKpfw het volgende:
Neequote:Op vrijdag 9 december 2022 20:24 schreef Jason22 het volgende:
Kunnen ze de tweede helft niet overslaan en meteen pingels gaan nemen?
Eens ik ga straks lekker naar bedquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:23 schreef GGMM het volgende:
Ik haat De Roon.
Noppert gelukkig nooitquote:
Brengt het gevaar wat een boerderijhoofd niet brengt. Daarnaast sowieso een veel mooiere voetballer natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:24 schreef Zorro het volgende:
Je ziet wel waarom Bergwijn in de basis staat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |