abonnement Unibet Coolblue
pi_207005981


quote:
Na maanden van onzekerheid is het nu toch echt zover. Elon Musk is officieel eigenaar van Twitter. De man die in april vol enthousiasme een deal sloot - en daar vervolgens eenzijdig van afzag - liet deze maand weten alsnog bereid te zijn 44 miljard dollar neer te leggen. En nu is de kogel door de kerk.

Mogelijk heeft voor Musk meegespeeld dat als hij voet bij stuk had gehouden, hij naar de rechter had gemoeten. Waarschijnlijk wist hij dat zijn kansen in de rechtszaal niet zo groot waren. Zijn bewering dat Twitter niet eerlijk is geweest over de hoeveelheid nep- en spamaccounts horen we in elk geval niet meer. Ook bleek hij opeens wel weer toekomst te zien in Twitter: het zou onderdeel worden van de 'allesomvattende' app X.

Waarom is dit groot nieuws?
De kans is groot dat je dit leest, maar niet zoveel met Twitter hebt. In vergelijking met bijvoorbeeld Facebook en Instagram is het platform relatief klein - in Nederland zijn volgens onderzoeksbureau Newcom 1,1 miljoen mensen dagelijks actief.

Toch wordt Twitter gezien als invloedrijk omdat er veel journalisten, politici en opiniemakers op zitten. Gesprekken en reacties op het nieuws kunnen daardoor verstrekkende gevolgen hebben voor de 'echte wereld'. Het vervult daarmee soms een invloedrijke rol in het maatschappelijke debat. Het is spannend om te zien hoe Musk daarmee omgaat.

Wordt Musk zelf de baas bij Twitter, of wordt hij alleen eigenaar?
Het is wel de verwachting dat hij de leiding op zich zal nemen, zij het tijdelijk. Vannacht werd al bekend dat de top is ontslagen.
Het begon allemaal hiermee :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Game on!
pi_207005987
Ziedend
Lekker happen
pi_207006018
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:03 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Hij denkt kennelijk dat de campagne voor poppetje x en het presidentschap in handen van poppetje y gelijk aan elkaar zijn als x = y ofzo. :?
Ook hier wordt er weer geprobeerd het verhaal te verdraaien. Maar ook van jou als links en progressieve user valt natuurlijk weinig objectiviteit te verwachten. De eigen orthodoxie moet en zal worden verdedigd zo blijkt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_207006058
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2022 12:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, de focus ligt niet op één kant. Er is simpelweg meer over één kant te melden omdat Twitter niet evenredig accounts aan banden heeft gelegd, dit werd gedaan met een focus op rechts en conservatieve accounts.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 12:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

Ja en van de Democraten weten we nu zelfs welke tweets ze weg wilden. Van de Republikeinen weten we niks behalve dat ze het ook deden. Dus de focus is nu op één van de twee. Dan zeggen wij het moet op beide en begin je te steigeren. Zie je echt niet in hoe hypocriet je bezig bent.
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2022 12:56 schreef HowardRoark het volgende:

Dat weten we hellemaal niet. We weten enkel dat er van beide kanten aanvragen zijn geweest om informatie te censureren. Wat dit precies betreft is nog helemaal geen duidelijkheid over.
_O_ Toch mooi hoe we precies weten hoe het zit als het uitkomt. Tegelijkertijd niets weten zodra het niet uitkomt.
pi_207006096
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 december 2022 12:55 schreef Rnie het volgende:

[..]
Hij kwam er later pas achter dat het materiaal was samengebonden door Jim Baker.
Samengebonden? Is het punt nu dat er data mist dat ze de rest niet kunnen releasen en gevet moet worden door de 2 journalisten?

Ik snap nog steeds niet waarom ze nu niet alles releasen wat ze hebben?
  Overall beste user 2022 vrijdag 9 december 2022 @ 13:15:54 #6
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207006102
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ook hier wordt er weer geprobeerd het verhaal te verdraaien. Maar ook van jou als links en progressieve user valt natuurlijk weinig objectiviteit te verwachten. De eigen orthodoxie moet en zal worden verdedigd zo blijkt.
Ik zal de vraag even herformuleren, zodat je met een simpel ja of nee kunt antwoorden.

Had het Witte Huis tijdens het presidentschap van Trump het recht een bedrijf te vragen vrijheid van meningsuiting in te perken, ja of nee?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Vis een optie? vrijdag 9 december 2022 @ 13:17:27 #7
70532 loveli
N
pi_207006121
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2022 12:53 schreef Tijn het volgende:

[..]
Wat Twitter betreft mag-ie er zo weer op, maar hij lijkt zelf niet te willen.
Als Trump weer actief op Twitter wordt, is Truth Social dood.
crap in = crap out
pi_207006130
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ook hier wordt er weer geprobeerd het verhaal te verdraaien. Maar ook van jou als links en progressieve user valt natuurlijk weinig objectiviteit te verwachten. De eigen orthodoxie moet en zal worden verdedigd zo blijkt.
Poe he. En als ik rechts en conservatief was, dan viel er een hoop objectiviteit te verwachten?
  Vis een optie? vrijdag 9 december 2022 @ 13:18:56 #9
70532 loveli
N
pi_207006135
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:15 schreef IndoorKite het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze nu niet alles releasen wat ze hebben?
Omdat je niet even al je accounts open zet voor iedereen om erin te kijken. Bari Weiss moest het met screenshots doen, anders had ze toegang tot allerlei privacygevoelige info.
twitter
crap in = crap out
  Moderator vrijdag 9 december 2022 @ 13:19:12 #10
236264 crew  capricia
pi_207006139
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:17 schreef loveli het volgende:

[..]
Als Trump weer actief op Twitter wordt, is Truth Social dood.
Trump heeft zich toch gecommit voor een X-periode aan Truth Social (of zoiets)?
Definitely not CIA
pi_207006163
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:18 schreef loveli het volgende:

[..]
Omdat je niet even al je accounts open zet voor iedereen om erin te kijken. Bari Weiss moest het met screenshots doen, anders had ze toegang tot allerlei privacygevoelige info.
[ twitter ]
Dus de 2 journalisten zijn er puur om ervoor te zorgen dat de data geen privacy gevoelige dingen bevat voordat het gereleased wordt? Is dat wat je zegt?
pi_207006169
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:19 schreef capricia het volgende:

[..]
Trump heeft zich toch gecommit voor een X-periode aan Truth Social (of zoiets)?
:Y
Ik krijg nog geld van je.
  Vis een optie? vrijdag 9 december 2022 @ 13:22:09 #13
70532 loveli
N
pi_207006173
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:19 schreef capricia het volgende:

[..]
Trump heeft zich toch gecommit voor een X-periode aan Truth Social (of zoiets)?
Geen idee wat 'ie heeft afgesproken, maar Trump is het unique selling point van dat platform.

Niet mijn idee, kwam ergens op Twitter langs dat Trump unblocken geniaal was van Musk, als Trump het aas pakt is TS dood.
crap in = crap out
  Overall beste user 2022 vrijdag 9 december 2022 @ 13:22:34 #14
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207006186
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:18 schreef loveli het volgende:

[..]
Omdat je niet even al je accounts open zet voor iedereen om erin te kijken. Bari Weiss moest het met screenshots doen, anders had ze toegang tot allerlei privacygevoelige info.
[ twitter ]
Waarom gaat het dan niet via een notaris of een onafhankelijke partij?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207006201
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:19 schreef capricia het volgende:

[..]
Trump heeft zich toch gecommit voor een X-periode aan Truth Social (of zoiets)?
Buiten dat heb ik niet de indruk dat hij het type is die eenmaal weggestuurd als een beta cuck terugkomt. Herinner me nog goed een speech van een tijd geleden waar hij in zei dat hij wraak zou nemen als iemand hem benadeelde.
  Vis een optie? vrijdag 9 december 2022 @ 13:24:26 #16
70532 loveli
N
pi_207006207
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:21 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Dus de 2 journalisten zijn er puur om ervoor te zorgen dat de data geen privacy gevoelige dingen bevat voordat het gereleased wordt? Is dat wat je zegt?
So you are saying..

Dat ze niet in DM's konden.
crap in = crap out
  Overall beste user 2022 vrijdag 9 december 2022 @ 13:28:39 #17
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207006250
Vallen DM's eigenlijk niet onder de GDPR?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207006258
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:15 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Samengebonden? Is het punt nu dat er data mist dat ze de rest niet kunnen releasen en gevet moet worden door de 2 journalisten?

Ik snap nog steeds niet waarom ze nu niet alles releasen wat ze hebben?
Omdat dat publiciteitstechnisch niet handig is, lijkt me.
Lekker happen
  Overall beste user 2022 vrijdag 9 december 2022 @ 13:30:22 #19
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207006267
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:29 schreef -Datdus- het volgende:

[..]
Omdat dat publiciteitstechnisch niet handig is, lijkt me.
Dit wel?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207006286
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:24 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Buiten dat heb ik niet de indruk dat hij het type is die eenmaal weggestuurd als een beta cuck terugkomt. Herinner me nog goed een speech van een tijd geleden waar hij in zei dat hij wraak zou nemen als iemand hem benadeelde.
Die pik komt vanzelf weer terug wanneer de verkiezingsmachine weer aangezwengeld wordt daar, hoor.
Lekker happen
pi_207006309
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:30 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dit wel?
Beter dan alles dumpen, een media blackout voor je kiezen krijgen en dan in de vergetelheid belanden.
Lekker happen
pi_207006313
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:29 schreef -Datdus- het volgende:

[..]
Omdat dat publiciteitstechnisch niet handig is, lijkt me.
Je krijgt dan ook allemaal vage klanten die met allerhande bullshit komen en publiceren. Dit soort informatie via een paar selecte journalisten spelen ben ik in algemene zin wel een voorstander van in ieder geval. Daarna kun je het alsnog naar het publieke domein brengen.
  vrijdag 9 december 2022 @ 13:34:30 #23
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_207006316
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:30 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dit wel?
Voor die journalisten wel, denk ik. Toch leuke reclame, zo'n "scoop", ook al is het niet 's werelds interessantste verhaal. Zullen er ongetwijfeld wat volgers bij hebben gekregen en misschien zelfs nieuwe abonnees op Patreon of Substack of waar ze ook betalende klanten werven.

Wat Twitter hier verder aan heeft is me volstrekt onduidelijk.
pi_207006334
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:32 schreef -Datdus- het volgende:

[..]
Die pik komt vanzelf weer terug wanneer de verkiezingsmachine weer aangezwengeld wordt daar, hoor.
Ik heb daar ernstige twijfels bij. Als hij nu iets zegt/"tweet"/truth'd wordt het toch ook wel overal opgepikt, dus daar hoeft hij het niet voor te doen.
pi_207006335
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:22 schreef Ulx het volgende:

[..]
Waarom gaat het dan niet via een notaris of een onafhankelijke partij?
Het wordt nu door 2 onafhankelijke partijen gedaan
  Overall beste user 2022 vrijdag 9 december 2022 @ 13:36:53 #26
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207006346
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:34 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Je krijgt dan ook allemaal vage klanten die met allerhande bullshit komen en publiceren. Dit soort informatie via een paar selecte journalisten spelen ben ik in algemene zin wel een voorstander van in ieder geval. Daarna kun je het alsnog naar het publieke domein brengen.
Nee, ik had een onafhankelijke club de boel laten auditen. Laat die er maar een rapport over maken en publiceer dat, en desnoods maak je daarnaast alle interne discussies openbaar voor degenen die denken dat ze het beter kunnen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207006360
.
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:34 schreef Tijn het volgende:

[..]
Voor die journalisten wel, denk ik. Toch leuke reclame, zo'n "scoop", ook al is het niet 's werelds interessantste verhaal. Zullen er ongetwijfeld wat volgers bij hebben gekregen en misschien zelfs nieuwe abonnees op Patreon of Substack of waar ze ook betalende klanten werven.

Wat Twitter hier verder aan heeft is me volstrekt onduidelijk.
Wellicht dat het een manier is om juridische problemen in de toekomst te voorkomen omdat ze kunnen zeggen dat ze meteen transparant zijn geweest. Als trump alsnog wint, en besluit social media aan te pakken etc
Lekker happen
pi_207006368
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:36 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee, ik had een onafhankelijke club de boel laten auditen. Laat die er maar een rapport over maken en publiceer dat, en desnoods maak je daarnaast alle interne discussies openbaar voor degenen die denken dat ze het beter kunnen.
Ja, ook goed, maar ook dan heb je een selecte groep en niet iets wat je als geheel maar het publieke domein inflikkert.
  Overall beste user 2022 vrijdag 9 december 2022 @ 13:41:09 #29
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207006403
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:38 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja, ook goed, maar ook dan heb je een selecte groep en niet iets wat je als geheel maar het publieke domein inflikkert.
True, maar een auditor heeft wel volgens regels en standaarden te werken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207006415
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:41 schreef Ulx het volgende:

[..]
True, maar een auditor heeft wel volgens regels en standaarden te werken.
Ja, en voorkomt een voorselectie aan Musks kant of de schijn daarvan. Dat zou uiteraard nog beter zijn.
  Overall beste user 2022 vrijdag 9 december 2022 @ 13:43:27 #31
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207006428
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:37 schreef -Datdus- het volgende:
.
[..]
Wellicht dat het een manier is om juridische problemen in de toekomst te voorkomen omdat ze kunnen zeggen dat ze meteen transparant zijn geweest. Als trump alsnog wint, en besluit social media aan te pakken etc
Dit lijkt me juist problemen veroorzaken. De EU dwingt, via de DSA, Twitter al om weer te gaan modereren, dus ze zullen daarvoor weer mensen moeten aannemen. Als die weten dat interne discussies openbaar kunnen worden gemaakt kunnen die niet vrijuit hun werk doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207006488
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:35 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Het wordt nu door 2 onafhankelijke partijen gedaan
Ja met de data die de afhankelijke partij ze toespeelt. Dus ze kunnen niet bij DM's maar vervolgens berichten ze er wel over. Wie controleert of de DM's die twitter ze toespeelt niet volledig gecherrypicked zijn?
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:38 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja, ook goed, maar ook dan heb je een selecte groep en niet iets wat je als geheel maar het publieke domein inflikkert.
Nouja het neemt natuurlijk flink de schijn van belangenverstrengeling weg als je niet zelf kiest wie je laat onderzoeken. Onafhankelijk bureau lijkt me een stuk onpartijdiger dan handgepikte journalisten. Hell Musk was toch zo van het stemmen, waarom geen poll op Twitter welke journalisten de data krijgen :P
pi_207006565
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
[..]
[..]
_O_ Toch mooi hoe we precies weten hoe het zit als het uitkomt. Tegelijkertijd niets weten zodra het niet uitkomt.
Wat is je punt hier nu precies? Blijkbaar is er iets niet helemaal duidelijk aan mijn posts.
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:18 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Poe he. En als ik rechts en conservatief was, dan viel er een hoop objectiviteit te verwachten?
Dat argument wordt niet gemaakt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:35 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Het wordt nu door 2 onafhankelijke partijen gedaan
Voor veel links en progressieven is het pas onafhankelijk als het door een links en progressieve journalist zou zijn gedaan. Dus bijvoorbeeld Kyle Griffin, Maggie Habermann of Yashar Ali. Bijzonder altijd hoe dat werkt voor deze mensen.

Dit is in lijn met dingen als:

'De New York Times en Washington Post zijn niet vooringenomen'
'Kinderen die op 5-jarige leeftijd op scholen bezig moeten zijn met regenboogvlaggetjes en theorieën over gender en ras worden helemaal niet geïndoctrineerd'
'Twitter was voorheen helemaal niet partijdig'

Voor deze mensen staat de eigen orthodoxie gelijk aan neutraliteit, waar daadwerkelijke neutraliteit gelijk staat aan partijdigheid.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:36 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee, ik had een onafhankelijke club de boel laten auditen. Laat die er maar een rapport over maken en publiceer dat, en desnoods maak je daarnaast alle interne discussies openbaar voor degenen die denken dat ze het beter kunnen.
Het is naar buiten gebracht door twee onafhankelijke journalisten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 vrijdag 9 december 2022 @ 14:03:27 #34
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207006590
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:59 schreef HowardRoark het volgende:
-
[..]
Het is naar buiten gebracht door twee onafhankelijke journalisten.
Hoezo weet je dat ze onafhankelijk zijn? En onafhankelijk hoe precies?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207006611
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 14:03 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hoezo weet je dat ze onafhankelijk zijn? En onafhankelijk hoe precies?
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2022 12:56 schreef HowardRoark het volgende:
Maar jij creëerde eerder nog met je voorbeeld het idee alsof beide deze journalisten min of meer insiders zouden zijn? Dit betreft twee centrum-linkse journalisten. Een man die jarenlang voor The Nation en Rolling Stone heeft gewerkt en een Joodse lesbienne die jarenlang actief was voor de Wall Street Journal en de New York Times.
Het staat je natuurlijk vrij om organisaties of journalisten te noemen die jij een betere keus had gevonden ..
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 9 december 2022 @ 14:11:07 #36
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207006652
Net zo onafhankelijk en objectief als Andy Ngo zeker?
Huilen dan.
pi_207006712
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat is je punt hier nu precies? Blijkbaar is er iets niet helemaal duidelijk aan mijn posts.

Wat is er niet duidelijk?

Je claimt eerst dat de focus niet op één kant, de democraten ligt. Want jij weet dat er meer over de democraten te melden is. 15 minuten later weet je dat opeens niet meer nu het niet meer uitkomt. Je zegt immers zelf dat er geen duidelijkheid over is.

Van de andere kant laat ook maar, jij wil graag hele verhalen hier ophangen die niet eens consistent zijn met wat je zelf zegt. Moet jij weten. Geeft toch te denken als je je eigen posts niet kan volgen en uitgespeld moet krijgen.
pi_207006756
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2022 14:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Het staat je natuurlijk vrij om organisaties of journalisten te noemen die jij een betere keus had gevonden ..
Nee je hebt gelijk Joodse lesbiennes zijn super betrouwbaar.
pi_207006834
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 14:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nee je hebt gelijk Joodse lesbiennes zijn super betrouwbaar.
Verklaar eens waarom ze niet betrouwbaar is, vanwege jouw antisemitisme?
pi_207006905
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 14:03 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hoezo weet je dat ze onafhankelijk zijn? En onafhankelijk hoe precies?
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2022 14:11 schreef Isdatzo het volgende:
Net zo onafhankelijk en objectief als Andy Ngo zeker?
Wat is dit nu weer voor dom getroll? Ik had nooit gedacht dat een gelijk speelveld zoveel zou losmaken bij de progressieve users hier.
Ik ben oprecht benieuwd wat daar achter zit.
pi_207006912
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:24 schreef loveli het volgende:

[..]
So you are saying..

Dat ze niet in DM's konden.
Dit is wel interessant. Zeggen we nu dat de journalisten geen toegang hebben tot DM data? Dus niet weten om hoeveel het gaat en wat de inhoud is? En ze gaan gewoon alle namen langs om toestemming te vragen of ze toegang kunnen krijgen tot hun DMs en die ook openbaar te maken eventueel? Of denk je dat ze wel weten wat er in zit en ze nu puur alleen officieel toegang vragen om ze openbaar te maken eventueel? Ze zijn niet encrypted, toch? Dus Musk zou wel al moeten weten wat erin staat?
pi_207006922
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 14:24 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Verklaar eens waarom ze niet betrouwbaar is, vanwege jouw antisemitisme?
Ik zei al dat ik haar niet ken. Ik ga dus niet claimen of ze betrouwbaar of onbetrouwbaar is.
Ik heb geen idee waarom haar geloof of seksuele geaardheid iets te maken hebben met haar betrouwbaarheid. Misschien kan jij of Howard me dat uitleggen? Ik ben niet zo extreem van de identiteitspolitiek dat ik mijn oordeel over compleet losstaande zaken af laat hangen van dat soort dingen.
pi_207006948
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2022 14:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik zei al dat ik haar niet ken. Ik ga dus niet claimen of ze betrouwbaar of onbetrouwbaar is.
Ik heb geen idee waarom haar geloof of seksuele geaardheid iets te maken hebben met haar betrouwbaarheid. Misschien kan jij of Howard me dat uitleggen? Ik ben niet zo extreem van de identiteitspolitiek dat ik mijn oordeel over compleet losstaande zaken af laat hangen van dat soort dingen.
Jij bent degene die haar geloof en sexuale geaardheid op tafel gooit.
Verklaar dan eens waarom je dat deed?
pi_207006949
Wat zijn de seksuele orientatie en de religie van die andere journalist dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Beste debater 2022 vrijdag 9 december 2022 @ 14:36:03 #45
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207006960
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 14:35 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Jij bent degene die haar geloof en sexuale oriëntatie op tafel gooit.
Verklaar dan eens waarom je dat deed?
Dat deed Howard... beter lezen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 9 december 2022 @ 14:36:30 #46
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207006964
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 14:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[..]
Wat is dit nu weer voor dom getroll?
Een kwinkslag verwijzend naar een eerdere discussie over betrouwbare journalistiek is meteen dom getroll? Oké man. Ik had nooit gedacht dat een grapje zoveel zou losmaken bij conservatieve users hier. Ik ben oprecht benieuwd wat daar achter zit.

quote:
Ik had nooit gedacht dat een gelijk speelveld zoveel zou losmaken bij de progressieve users hier.
Ik ben oprecht benieuwd wat daar achter zit.
Neuh dat ben je niet.
Huilen dan.
pi_207006969
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2022 14:35 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Jij bent degene die haar geloof en sexuale geaardheid op tafel gooit.
Verklaar dan eens waarom je dat deed?
Nee, dat was iemand anders :)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Beste debater 2022 vrijdag 9 december 2022 @ 14:38:57 #48
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207006999
Onze 'conservatieve' vrienden hier willen geen gelijk speelveld - dat was er al. Ze willen vooral de mogelijkheid hebben om zoveel mogelijk complotgezwam, disinformatie en feitenvrij gelul het net op te slingeren zonder dat ze daar verantwoordelijkheid voor hoeven te dragen of door platforms worden verbannen. Platforms die niet zo zitten te wachten gezien te worden als facilitators van laster en leugens. Juridisch gezien ook niet verrassend.

Voor hen heel vervelend, dat al dat ongefundeerde geleuter over elites, gestolen verkiezingen, malafide spuitjesprikkers en uiteraard hun onuitroeibare drang Jan en alleman weg te zetten als pedo/genocidale maniak/corrupt niet zo maar overal geaccepteerd wordt, maar voor de wereld als geheel een hele vooruitgang.

Als dat overigens conservatisme inhoudt, zou ik die ideologie nog eens heroverwegen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207007029
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2022 14:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik zei al dat ik haar niet ken. Ik ga dus niet claimen of ze betrouwbaar of onbetrouwbaar is.
Ik heb geen idee waarom haar geloof of seksuele geaardheid iets te maken hebben met haar betrouwbaarheid. Misschien kan jij of Howard me dat uitleggen? Ik ben niet zo extreem van de identiteitspolitiek dat ik mijn oordeel over compleet losstaande zaken af laat hangen van dat soort dingen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 14:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat deed Howard... beter lezen.
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2022 14:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nee, dat was iemand anders :)
Achzo niet gezien, mijn excuses.
pi_207007175
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 14:41 schreef ReplaR het volgende:

[..]
[..]
[..]
Achzo niet gezien, mijn excuses.
Zonder context is het ook niet duidelijk.
Ik vond het gewoon zo komisch dat een zelfbenoemde conservatief dat als argument voor betrouwbaarheid gaf. Dezelfde user die vast steen en been klaagt over dat soort identiteitspolitiek die zogenaamd vooral wordt bedreven door progressieven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')