SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik heb ze op, en ga naar bed.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:00 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Drink je er nog eentje voor op je verjaardag? Of ben je ook klaar met de biertjes?
Welterusten dan. Misschien neem ik er dan wel eentje op jouw verjaardag!quote:Op donderdag 8 december 2022 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb ze op, en ga naar bed.
Beetje slaap inhalen van afgelopen nacht.
Dat lijkt me een goed plan.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten dan. Misschien neem ik er dan wel eentje op jouw verjaardag!
Ja, ik hoorde hem. Hij klonk wel een beetje eng hoor.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:56 schreef Rafeiro het volgende:
Had je de kerstman ook gehoord?![]()
Zag ik weert ergens op een vaag plekje staan
Leuke afsluiter. Ik was ook net van plan om af te sluiten en naar bed te gaan. Ik luister deze dan nog wel even af.quote:
23:00u was niet de planning ook, maar houd wel een beetje van ronde tijden, of palindromen of priemgetallen haha.quote:Op donderdag 8 december 2022 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuke afsluiter. Ik was ook net van plan om af te sluiten en naar bed te gaan. Ik luister deze dan nog wel even af.
Goedemorgen deze morgen.quote:
Ja, ook wel goed. Ik werd wel weer wakker rond 04.00 (zoals bijna elke nacht), maar viel snel daarna weer in slaap.quote:Op vrijdag 9 december 2022 06:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen.
Ik heb goed geslapen. Moest ook wel, na zo'n korte nacht.
Jij ook goed geslapen?
Mag je niet wat langer pauze nemen, en dan tot iets later doorwerken?quote:Op vrijdag 9 december 2022 07:51 schreef livelink het volgende:
Het klotige van fulltime werken in de winter is dat je doordeweeks geen mogelijkheid hebt om bij daglicht iets te doen. In het donker het konijnenhok schoonmaken elke dag is niet makkelijk of leuk, maar wel nodig.
En dan zou ik het als ik thuiswerk in het half uurtje pauze kunnen doen, maar dan moet ik ook eten en thee zetten en zo. En dan is een half uur echt zo voorbij. Ik kan niet wachten tot de dagen weer beginnen te lengen.
Nee, helaas. Ik zit vast aan telefoontijden. Ik heb gisteren een voorstel gedaan aan mijn leidinggevende om die telefoondienst uit te besteden. Onze holding heeft een service-office; die kan onze telefoondienst er best bij nemen, lijkt mij. En dat geeft mij ook meer ruimte om eens wat nuttigere dingen te doen met mijn tijd. Meedraaien in projecten of zo. Maar ja, ik verwacht er nog niet zoveel van.quote:Op vrijdag 9 december 2022 07:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag je niet wat langer pauze nemen, en dan tot iets later doorwerken?
Lijkt mij een heel goed idee.quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik zit vast aan telefoontijden. Ik heb gisteren een voorstel gedaan aan mijn leidinggevende om die telefoondienst uit te besteden. Onze holding heeft een service-office; die kan onze telefoondienst er best bij nemen, lijkt mij. En dat geeft mij ook meer ruimte om eens wat nuttigere dingen te doen met mijn tijd. Meedraaien in projecten of zo. Maar ja, ik verwacht er nog niet zoveel van.
Meer kun je niet doen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:03 schreef livelink het volgende:
En mijn konijntjes zijn oud. Ik ben bang dat ze deze winter niet overleven. Ik heb erover gedacht om ze naar binnen te halen, maar dat is ook niet ideaal. Dus nu maar elke dag vers warm en droog stro in het hok
Dat snap ik. Wie weet komt het wel weer.quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:15 schreef livelink het volgende:
Elke ochtend ben ik bang dat ik er eentje dood vind. Heb ik al gezegd dat ik echt even een (tijdelijke) huisdier-stop invoer zodra onze huidige bejaarde dieren dood zijn? Hoe leuk ik huisdieren ook vind, ik ben er wel even klaar mee.
Ik ken grappa niet. Maar je hebt groot gelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:17 schreef livelink het volgende:
Ik heb gisterenavond trouwens een glaasje grappa genomen in plaats van een biertje. Vooral omdat ik zo verkouden ben. Ik kan zeggen dat grappa ernstig lekker en helpend is als je verkouden bent![]()
Ik had een mini-flesje gekocht, maar ga denk ik wel een grote fles kopen.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:30 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Het sneeuwt hier (not a joke)
Het is inderdaad een behoorlijk ding en als je goed kijkt zie je links en rechts de contouren van de trappen waarmee je tot bovenaan kan komen. Daar boven zie je ook een hek.quote:
ze hebben in ieder geval veel eer van hun werkquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is inderdaad een behoorlijk ding en als je goed kijkt zie je links en rechts de contouren van de trappen waarmee je tot bovenaan kan komen. Daar boven zie je ook een hek.
Wordt elk jaar in een ander vorm gemaakt door vrijwilligers die er vrijwillige donaties voor vragen die naar goede doelen gaan. Het bouwen duurt 3 maanden…
Yep, hoewel het er gisteren uitgestorven was.quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:03 schreef just me het volgende:
[..]
ze hebben in ieder geval veel eer van hun werk
Het ultieme relaxenquote:Op vrijdag 9 december 2022 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, hoewel het er gisteren uitgestorven was.
Nu even dit:
[ afbeelding ]
niets mis meequote:Op vrijdag 9 december 2022 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, hoewel het er gisteren uitgestorven was.
Nu even dit:
[ afbeelding ]
Dat wordt nog wat straks bij de 2e wedstrijdquote:Op vrijdag 9 december 2022 18:33 schreef MadMaster het volgende:
Christus, bij elk doelpunt gaan er hier op het strand van die luchtalarm sirenes af, schrik me een ongeluk.
Het lijkt wel een oorlogsgebied, maar dan gelukkig wel zonder Mercatorplein toestanden…
quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:33 schreef MadMaster het volgende:
Christus, bij elk doelpunt gaan er hier op het strand van die luchtalarm sirenes af, schrik me een ongeluk.
Het lijkt wel een oorlogsgebied, maar dan gelukkig wel zonder Mercatorplein toestanden…
We zijn vlakbij het centrum van Oranjestad en daar is het 'Oranjeplein' waar men massaal de wedstrijden kan volgen, daar komen die sirenes vandaan.quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat straks bij de 2e wedstrijd
Zie hierboven, in beginsel niet.quote:
Mij boeit het ook een stuk minder dan vroeger maar ik ga wel kijkenquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie hierboven, in beginsel niet.
Als we in het appartement zijn, zet ik de TV wel even aan.
Maar het interesseert me niet zo veel, ben geen Oranje fan…
Maak me gekquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:19 schreef MadMaster het volgende:
Voor DDM: Modern Talking schalt hier nu uit de speakers met 'You're My Heart'…
Dat is een stuk beter dan de wedstrijdquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:19 schreef MadMaster het volgende:
Voor DDM: Modern Talking schalt hier nu uit de speakers met 'You're My Heart'…
quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Kaartje Geel for Timber, sponsored by Setar Telecom!![]()
![]()
Dat is wel ernstig jaquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs een uitbal wordt hier gesponsord, de reclames flitsen door je beeld…
Commentaar is in het Papiamento, de aanhoudende 'GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLL!!!' was net wel indrukwekkend…quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2022 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Commentaar is in het Papiamento, de aanhoudende 'GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLL!!!' was net wel indrukwekkend…
Ik ben blij dat ik thuis op de bank zitquote:
Nee, Engeland moet wereldkampioen worden!quote:
Alsjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, Engeland moet wereldkampioen worden!
Waarom ben je zo vroeg opgestaan dan?quote:Op zaterdag 10 december 2022 08:08 schreef brother52 het volgende:
Het is veel te vroeg, 3 espresso op en nog niet wakker
Goedemorgen just me.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 08:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Heb jij nog wilde plannen vandaag?
quote:Op zaterdag 10 december 2022 08:16 schreef just me het volgende:
[..]hartstikke wild, een kerstboom kopen
en jij ?
Ik moet zo naar de opticien. Er is een glas uit mijn bril gestuiterd (schroefje afgebroken en kan niet meer gemaakt worden) en door 1 glas kijkt het een beetje lastig.quote:Op zaterdag 10 december 2022 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom ben je zo vroeg opgestaan dan?
Ik wil dit jaar een kleinere boom die gewoon in mijn eigen auto kanquote:Op zaterdag 10 december 2022 08:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Komen ze hem dit jaar ook weer bezorgen?
Ik ga zo meteen met mijn vader een nieuwe tv voor hem kopen. De zijn is defect.
Oh jee, dan zit je nog even zonder bril neem ik aan?quote:Op zaterdag 10 december 2022 08:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet zo naar de opticien. Er is een glas uit mijn bril gestuiterd (schroefje afgebroken en kan niet meer gemaakt worden) en door 1 glas kijkt het een beetje lastig.
En dan ook maar meteen een computerbril aan laten meten denk ik.
Nee, dat laat hij aan mij over. Hij zegt alleen welk formaat hij wil.quote:Op zaterdag 10 december 2022 08:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar een kleinere boom die gewoon in mijn eigen auto kan
Oh jee, weet je vader al wat voor TV hij wil ?
Ik had mijn oude gelukkig nog en die sterkte is nog goed. Mis alleen mijn meesleurende glazen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 08:20 schreef just me het volgende:
[..]
Oh jee, dan zit je nog even zonder bril neem ik aan?
Hij heeft wel super vertrouwen in jouquote:Op zaterdag 10 december 2022 08:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat laat hij aan mij over. Hij zegt alleen welk formaat hij wil.
Ja, dat zouden meer mensen moeten hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2022 08:22 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft wel super vertrouwen in jou
quote:Op zaterdag 10 december 2022 08:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat zouden meer mensen moeten hebben.
Nee, geen kruiwagen, wel een auto. We hebben de bodem achterin verhoogd met stapels verhuisdozen, daar verhuizersvlies omheen gevouwen en dan gaat hij proberen ze per 3 te vervoeren. Het zijn grote tegels, sjouwen is geen optie, tillen is al zwaar. Ik duik terug m’n bed in met migraine, hij gaat vragen of hij er zoveel mogelijk (20 ofzo)mag hebben en ze dan in etappes vandaag, morgen en maandag mag ophalen. We hadden er 6 gereserveerd, dus geen idee of er al een gegadigde voor de overige tegels isquote:Op zaterdag 10 december 2022 09:44 schreef livelink het volgende:
Mijn snipverkouden en niet ziek zijn is langzaam aan getransformeerd naar snipverkouden en wel ziek zijn![]()
Maar geen corona volgens de 3e zelftest van deze week, dus daar vertrouw ik nu maar op. Met mijn vader ben ik nu wel extra voorzichtig geworden.
Hebben jullie een kruiwagen, DDM? Dat maakt het tegels sjouwen wat makkelijker. Moet je er natuurlijk nog niet teveel in doen, maar is toch wat beter voor de rug.
Net aangezet. Het eerste nummer is al wel heel anders dan ik verwacht had.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb een Radio 49 show gemaakt, maar geen idee bij wie ik moet zijn om de server aan te slingeren, dus maar even op deze manier. Radio-49-show.
Beterschap livelink.quote:Op zaterdag 10 december 2022 09:44 schreef livelink het volgende:
Mijn snipverkouden en niet ziek zijn is langzaam aan getransformeerd naar snipverkouden en wel ziek zijn![]()
Maar geen corona volgens de 3e zelftest van deze week, dus daar vertrouw ik nu maar op. Met mijn vader ben ik nu wel extra voorzichtig geworden.
Hebben jullie een kruiwagen, DDM? Dat maakt het tegels sjouwen wat makkelijker. Moet je er natuurlijk nog niet teveel in doen, maar is toch wat beter voor de rug.
en de zoon van mijn buuf heeft geholpen met de kerstboom kopen; kon hij gelijk voor zijn moeder een boom kopenquote:Op zaterdag 10 december 2022 12:20 schreef Doedezemaar het volgende:
De buuf van de tegels heeft een kruiwagen, dus Symph heeft zo’n 20 tegels verplaatst en volgende week mag hij er nog 6 ophalen. Nu hebben we lelijke rode en straks nog 6 van onze eigen grijze tegels erbij. En dan tzt nadenken of we die rode in ons ontwerp kwijt kunnen, de grijze gaan we zeker laten hergebruiken door de hovenier.
Dat is slim geregeld. Symph heeft op z’n ritjes met de kruiwagen de halve buurt gesproken, hij kent straks iedereenquote:Op zaterdag 10 december 2022 14:25 schreef just me het volgende:
[..]
en de zoon van mijn buuf heeft geholpen met de kerstboom kopen; kon hij gelijk voor zijn moeder een boom kopen
zo zie je maar weer dat elk nadeel zijn voordeel heeftquote:Op zaterdag 10 december 2022 14:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat is slim geregeld. Symph heeft op z’n ritjes met de kruiwagen de halve buurt gesproken, hij kent straks iedereen
Hij trof oa de directe buren die zeiden: oh, je had onze tegels ook wel mogen hebben, nu heeft de tuinman ze meegenomen. Gemiste kans.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:06 schreef just me het volgende:
[..]
zo zie je maar weer dat elk nadeel zijn voordeel heeft
Vooraf-tracks om 18:18 uurquote:Programma voor vandaag:
18:30 uur: DJ11 - Starting Early
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Ik ben het niet vergeten, want ik kende het volgens mij echt niet. Wel lekker nummer inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik stuitte hier vandaag bij toeval op. Echt een vergeten liedje. Een tijdje na Ain't That Just The Way uitgebracht:Lutricia McNeal - Stranded
Triest dat het niet in de voorkeurslijst staatquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:55 schreef livelink het volgende:
Deze van Billy Joel wilde ik eigenlijk op stemmen voor de top2000, maar het stond niet in de voorkeurlijst en dan is het sowieso hopeloos.
Dus nu is het The Stranger geworden, hoewel ik die ook geen echte kans geef.
Oh ja, Honesty had ook wel gekund om die reden. Ik heb daar niet echt op gelet.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Triest dat het niet in de voorkeurslijst staatIk heb gestemd op Honesty (staat erg laag en mag er niet uit vallen) en uiteraard op Leningrad.
Ik murmel wel half mee.quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:04 schreef DJ11 het volgende:
We gaan straks een poosje in gebed, trouwens
Inderdaad. Sommige bands hebben die titel onterecht gekregen. Net als Curiosity killed the cat.quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:06 schreef DJ11 het volgende:
Eigenlijk is dit een te goed liedje voor een boyband...East 17 - It's Alright (The Guvnor Mix)
Het is te doen. Er is veel slechtere muziek in dat genre.quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:11 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon heeft op een nummer van The Backstreet Boys gestemd voor de top2000![]()
Everybody (Backstreet's Back) . Het zei me niet direct iets, maar bij het luisteren was dat inderdaad niet eens zo slecht.
Dit was wel iets geweest voor just mequote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit was wel iets geweest voor just me
De mooiste welquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond just me
Het bid-blokje is bijna klaar. Eén liedje nog:George Michael - Praying For Time
Ik ben serieus blij dat er geen kans meer is op een wedstrijd Ned - Marokko. Die veldslagen had ik echt niet mee willen maken.quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:38 schreef just me het volgende:
Laten we dan nog maar snel bidden dat er geen rellen zijn nu met de winst van Marokko
Gaat wel. Een beetje gammel, maar niet te erg.quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:39 schreef just me het volgende:
Nou @:livelink, zet 'm op
hoe voel je je eigenlijk ?
heb je nu wel 'n grote fles Grappa in huis ?quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Gaat wel. Een beetje gammel, maar niet te erg.
Bekende stem, ja. Herbert?quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Philipp Dittberner - Ein Zuhause
Huiskamervraag: wie zingt er verderop in dit nummer mee op de achtergrond?
Goedenavond Lucky. Dit was inderdaad een heel geslaagd Duits nummer.quote:
Helaas gemistquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedenavond mensen!
Livelink, dank je voor het compliment over mijn show.Dat was erg fijn om te lezen.
Ach, dat hoort nu eenmaal bij de kerst.quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:46 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb dit liedje ooit dagenlang in m'n hoofd gehad, dankzij een collega die het neuriede.En nu is het door Livelink aangevraagd... Ik wens iedereen die hier de komende dagen mee rondloopt, nu alvast sterkte.
Jona Lewie - Stop The Cavalry (radio edit)
Lucky heeft een link waar je kunt luisterenquote:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-in-in-den-haag.htmlquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:38 schreef just me het volgende:
Laten we dan nog maar snel bidden dat er geen rellen zijn nu met de winst van Marokko
Ga ik zeker doenquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
Lucky heeft een link waar je kunt luisteren
Goede vraag.quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
heb je nu wel 'n grote fles Grappa in huis ?
stom gedoequote:Op zaterdag 10 december 2022 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)-in-in-den-haag.html
Bij ons is alles stil gebleven.quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze reden hier toeterend door de straten. Die waren zeker verdwaald.
Gelukkig, want je bent al gaar. Beterschap trouwens!quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons is alles stil gebleven.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:57 schreef just me het volgende:
@:Melting heb je een mooie tv met je vader gekocht ?
quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: nieuwe muziek (uit Duitsland) van een door Melting zeer geliefde artiest
dan kan je vader voorlopig fijn vooruit !quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel iets groter dan hij eerst wilde hebben.
Maar hij heeft nu wel iets moois.
Valt wel mee hoor. Was vannacht wat koortsig en zo. Maar het is alweer aardig gezakt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb het niet meegekregen, maar ik begrijp dat je ziek bent, Livelink? Beterschap!
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Was vannacht wat koortsig en zo. Maar het is alweer aardig gezakt.
Zo gaat het altijd als kinderen iets voor hun ouders kopenquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel iets groter dan hij eerst wilde hebben.
Maar hij heeft nu wel iets moois.
Zeker.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:00 schreef just me het volgende:
[..]
dan kan je vader voorlopig fijn vooruit !
Ik vond hem vrij prijzig, maar hij neigde zelf al snel naar deze tv.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd als kinderen iets voor hun ouders kopen
En hoezo is jouw tv geen "echte" dan? Geen smart-tv? Geen Chromecast eraan gehangen?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:11 schreef just me het volgende:
De kabouters vinden dat ik ook een "echte" tv moet kopen![]()
![]()
mijn tv is nu 'n jaar of 12
Ik vind dat je dan ook een echte tv moet kopen. De kabouters kunnen nu geen filmpjes kijken op je tv.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:11 schreef just me het volgende:
![]()
Wat is er niet echt aan jouw tv dan? Welke functies mist het die hun tv wel hebben?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:11 schreef just me het volgende:
![]()
ik heb er wel een chromecast aan hangen maar het is geen smartquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En hoezo is jouw tv geen "echte" dan? Geen smart-tv? Geen Chromecast eraan gehangen?
sommige extra's zijn traag, in hun ogen dan hè... dan moeten ze maar geduld hebbenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat is er niet echt aan jouw tv dan? Welke functies mist het die hun tv wel hebben?
Chromecast alleen is genoeg toch?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb er wel een chromecast aan hangen maar het is geen smart
Ik weet welke je bedoelt. Moments In Love heet het, geloof ik.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is ook het geval bij een nummer van The Art of Noise.
Lekker nummer dit ook!
quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt. Moments In Love heet het, geloof ik.
Ook een lekker nummer, ja.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:27 schreef DJ11 het volgende:
De zanger Rea die je hier hoort, is Rea Garvery, bekend als leadzanger van de band Raemonn (wereldhit: Supergirl)
quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben er niet zo mee op de hoogte. Eigenlijk alleen met Louis de Funès die een keer een wijsje floot.
'Zo mooi' is een prachtige omschrijving.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Dit is zo'n nummer dat je niet elke week 10 keer draait, maar zo af en toe als je er zin in hebt. En het is zo mooi.Tamino - You Don't Own Me
Het slotnummer bevat dat ook, meld ik vastquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zowel in dit, als bij het vorige nummer mooi pianospel ook.
handig, heb je licht als je naar de wc moetquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Misschien steekt er wat uit zijn kont nu.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
handig, heb je licht als je naar de wc moet
Wat heb jij voor rare ideeën dan?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
handig, heb je licht als je naar de wc moet
kwam door Luckyquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heb jij voor rare ideeën dan?
Nog nooit van deze band gehoord.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:55 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong van vandaag is één dag oud - dus fonkelnieuw - en komt uit Noordwest-Engeland. De band draait al heel lang mee. Ik denk dat ik maar eens even door hun oeuvre heen moet, binnenkort. Want als ze dit soort mooie liedjes maken....The Lathums - Turmoil
Mooi, ja.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:55 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong van vandaag is één dag oud - dus fonkelnieuw - en komt uit Noordwest-Engeland. De band draait al heel lang mee. Ik denk dat ik maar eens even door hun oeuvre heen moet, binnenkort. Want als ze dit soort mooie liedjes maken....The Lathums - Turmoil
Ik ook niet, maar ik moet er toch maar eens aandachtig naar gaan luisterenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog nooit van deze band gehoord.
Allang ja. Komt uit 1992, dat nummerquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Peter Gabriel was toen al aan zijn solo carrière begonnen?
De tijd vloog.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Allang ja. Komt uit 1992, dat nummer
Van mij hoef je geen Top 40 te draaien hoor. Als het maar leuk isquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:02 schreef Melting het volgende:
Dit is overigens geen top 40 plaat. Maar vond deze gewoon leuk.
[ afbeelding ]
Weet ik. Maar dat is een beetje het concept.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Van mij hoef je geen Top 40 te draaien hoor.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit niet, maar het klinkt als The Golden Earring.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Owen Paul - You're My Favourite Waste Of Time
Ik ga even iets te eten maken, maar blijf luisteren
Goede avond BEA.quote:
Ja, kwam er niet van, veel sociale activiteitenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond BEA.
Een tijdje niet gezien hier?
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Smakelijk, 11! Goedenavond B&A!
Rod Stewart, maar met wat.
als hij minder hees was had ik het niet gewetenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als ie wat minder hees klonk was het makkelijker geweest.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
als hij minder hees was had ik het niet geweten
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hij klinkt als huuu ritm oooooh mmmmm heawwwwt.
Slettenzusters!
Scherp!quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
als hij minder hees was had ik het niet geweten
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:22 schreef livelink het volgende:
Ik zit me ondertussen ook te bemoeien met een discussie over Elon Musk en had daar alweer bijna Tears of a Clown getypt. Gelukkig zag ik het net op tijd
Had gekund tochquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:22 schreef livelink het volgende:
Ik zit me ondertussen ook te bemoeien met een discussie over Elon Musk en had daar alweer bijna Tears of a Clown getypt. Gelukkig zag ik het net op tijd
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:22 schreef livelink het volgende:
Ja, dat bedacht ik me later ook nogquote:
Musk is ook wel een clown. Dus kan inderdaad wel.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hijskraan Henk. Ik kan zien helder nou.
Dat fenomeen heb ik nooit begrepen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |