SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik heb ze op, en ga naar bed.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:00 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Drink je er nog eentje voor op je verjaardag? Of ben je ook klaar met de biertjes?
Welterusten dan. Misschien neem ik er dan wel eentje op jouw verjaardag!quote:Op donderdag 8 december 2022 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb ze op, en ga naar bed.
Beetje slaap inhalen van afgelopen nacht.
Dat lijkt me een goed plan.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten dan. Misschien neem ik er dan wel eentje op jouw verjaardag!
Ja, ik hoorde hem. Hij klonk wel een beetje eng hoor.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:56 schreef Rafeiro het volgende:
Had je de kerstman ook gehoord?![]()
Zag ik weert ergens op een vaag plekje staan
Leuke afsluiter. Ik was ook net van plan om af te sluiten en naar bed te gaan. Ik luister deze dan nog wel even af.quote:
23:00u was niet de planning ook, maar houd wel een beetje van ronde tijden, of palindromen of priemgetallen haha.quote:Op donderdag 8 december 2022 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuke afsluiter. Ik was ook net van plan om af te sluiten en naar bed te gaan. Ik luister deze dan nog wel even af.
Goedemorgen deze morgen.quote:
Ja, ook wel goed. Ik werd wel weer wakker rond 04.00 (zoals bijna elke nacht), maar viel snel daarna weer in slaap.quote:Op vrijdag 9 december 2022 06:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen.
Ik heb goed geslapen. Moest ook wel, na zo'n korte nacht.
Jij ook goed geslapen?
Mag je niet wat langer pauze nemen, en dan tot iets later doorwerken?quote:Op vrijdag 9 december 2022 07:51 schreef livelink het volgende:
Het klotige van fulltime werken in de winter is dat je doordeweeks geen mogelijkheid hebt om bij daglicht iets te doen. In het donker het konijnenhok schoonmaken elke dag is niet makkelijk of leuk, maar wel nodig.
En dan zou ik het als ik thuiswerk in het half uurtje pauze kunnen doen, maar dan moet ik ook eten en thee zetten en zo. En dan is een half uur echt zo voorbij. Ik kan niet wachten tot de dagen weer beginnen te lengen.
Nee, helaas. Ik zit vast aan telefoontijden. Ik heb gisteren een voorstel gedaan aan mijn leidinggevende om die telefoondienst uit te besteden. Onze holding heeft een service-office; die kan onze telefoondienst er best bij nemen, lijkt mij. En dat geeft mij ook meer ruimte om eens wat nuttigere dingen te doen met mijn tijd. Meedraaien in projecten of zo. Maar ja, ik verwacht er nog niet zoveel van.quote:Op vrijdag 9 december 2022 07:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag je niet wat langer pauze nemen, en dan tot iets later doorwerken?
Lijkt mij een heel goed idee.quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik zit vast aan telefoontijden. Ik heb gisteren een voorstel gedaan aan mijn leidinggevende om die telefoondienst uit te besteden. Onze holding heeft een service-office; die kan onze telefoondienst er best bij nemen, lijkt mij. En dat geeft mij ook meer ruimte om eens wat nuttigere dingen te doen met mijn tijd. Meedraaien in projecten of zo. Maar ja, ik verwacht er nog niet zoveel van.
Meer kun je niet doen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:03 schreef livelink het volgende:
En mijn konijntjes zijn oud. Ik ben bang dat ze deze winter niet overleven. Ik heb erover gedacht om ze naar binnen te halen, maar dat is ook niet ideaal. Dus nu maar elke dag vers warm en droog stro in het hok
Dat snap ik. Wie weet komt het wel weer.quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:15 schreef livelink het volgende:
Elke ochtend ben ik bang dat ik er eentje dood vind. Heb ik al gezegd dat ik echt even een (tijdelijke) huisdier-stop invoer zodra onze huidige bejaarde dieren dood zijn? Hoe leuk ik huisdieren ook vind, ik ben er wel even klaar mee.
Ik ken grappa niet. Maar je hebt groot gelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:17 schreef livelink het volgende:
Ik heb gisterenavond trouwens een glaasje grappa genomen in plaats van een biertje. Vooral omdat ik zo verkouden ben. Ik kan zeggen dat grappa ernstig lekker en helpend is als je verkouden bent![]()
Ik had een mini-flesje gekocht, maar ga denk ik wel een grote fles kopen.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:30 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Het sneeuwt hier (not a joke)
Het is inderdaad een behoorlijk ding en als je goed kijkt zie je links en rechts de contouren van de trappen waarmee je tot bovenaan kan komen. Daar boven zie je ook een hek.quote:
ze hebben in ieder geval veel eer van hun werkquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is inderdaad een behoorlijk ding en als je goed kijkt zie je links en rechts de contouren van de trappen waarmee je tot bovenaan kan komen. Daar boven zie je ook een hek.
Wordt elk jaar in een ander vorm gemaakt door vrijwilligers die er vrijwillige donaties voor vragen die naar goede doelen gaan. Het bouwen duurt 3 maanden…
Yep, hoewel het er gisteren uitgestorven was.quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:03 schreef just me het volgende:
[..]
ze hebben in ieder geval veel eer van hun werk
Het ultieme relaxenquote:Op vrijdag 9 december 2022 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, hoewel het er gisteren uitgestorven was.
Nu even dit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |