SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Gaan we filerijden?quote:Op woensdag 7 december 2022 21:59 schreef brother52 het volgende:
Bedankt voor het luisteren!
De volgende keer gaan we dansen.... of het is druk op de weg.... 1 van beiden.
Een klein beetje. Bij 3 liedjes rijden we dan niet.quote:
Ik had vandaag een staatslot moeten kopen. Had dan vast een prijs gehad.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:03 schreef livelink het volgende:
@:tt
En dan ook nog precies 3 uur. Hoe krijg je het inderdaad allemaal precies zo voor elkaar
quote:Op donderdag 8 december 2022 05:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemorgen, ik duik zo mijn bed in…
Goedemorgen livelink.quote:Op donderdag 8 december 2022 06:05 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting en welterusten MadMaster
Was het wel leuk? Welke cabaretier was het?quote:Op donderdag 8 december 2022 06:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Was een korte nacht deze nacht zeg. Lag er pas om middernacht in.
En weer wakker…quote:Op donderdag 8 december 2022 05:37 schreef Melting het volgende:
Hoe is jullie vakantie @:MadMaster ?
Bevalt deze tot nu toe?
Melting kan je ongetwijfeld aan de gegevens helpen, ik heb ze nu even niet bij de hand…quote:Op donderdag 8 december 2022 13:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb een Radio 49 show gemaakt, maar geen idee bij wie ik moet zijn om de server aan te slingeren, dus maar even op deze manier. Radio-49-show.
quote:
Aha! Die zal ik 's ff aan z'n taas trekken midden in zijn verjaardag.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melting kan je ongetwijfeld aan de gegevens helpen, ik heb ze nu even niet bij de hand…
quote:Op donderdag 8 december 2022 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
En de after sun ligt nog in Nederland, dus gaan we zo een bezoek brengen aan de aloe vera fabriek hier.
Ik ga wel proefpersoon spelen…
Yep, bloody hot, maar het went inmiddels redelijk.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Is het nog steeds rond de 34 graden daar?
Tegen het vriespunt hier, dus mooi dat het went, want het is niet prettig hier buiten.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, bloody hot, maar het went inmiddels redelijk.
Veel in het water verblijven en drinken helpt daarbij…
Zondag kom ik in mijn shorts en zonder jas weer aan op Schiphol, ik pas de Iceman methode dan toe...quote:Op donderdag 8 december 2022 13:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tegen het vriespunt hier, dus mooi dat het went, want het is niet prettig hier buiten.
quote:Op donderdag 8 december 2022 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zondag kom ik in mijn shorts en zonder jas weer aan op Schiphol, ik pas de Iceman methode dan toe...
Jij kunt datquote:Op donderdag 8 december 2022 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zondag kom ik in mijn shorts en zonder jas weer aan op Schiphol, ik pas de Iceman methode dan toe...
Andy Marcelissen. Vrij onbekend, maar wel flink moeten lachen.quote:Op donderdag 8 december 2022 06:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Was het wel leuk? Welke cabaretier was het?
quote:Op donderdag 8 december 2022 15:53 schreef just me het volgende:
Nou, lekker dan, nu heeft Merel's man ook corona![]()
Ze is morgen jarig en ik had even langs willen gaan maar dat moet dan maar worden uitgesteld totdat het veilig is daar
Dank je, maar nee dank je.quote:Op donderdag 8 december 2022 18:30 schreef Tjoent het volgende:
Och ja, Melting jarig![]()
[ afbeelding ]
U mag een extra rondje in de Python![]()
[ afbeelding ]
Ene nichtje durft echt alles. Neefje durft ook wel overal in, andere nichtje gaat niet in de Python of Baron, maar wel in Vliegende Hollander en Joris en de Draak.quote:Op donderdag 8 december 2022 18:37 schreef Tjoent het volgende:
Durven jouw neefjes / nichtjes wat was het, wel in alle achtbanen?
Ohja, ga je zo nog plaatjes draaien want daarom keek ik eigenlijk
quote:Op donderdag 8 december 2022 15:53 schreef just me het volgende:
Nou, lekker dan, nu heeft Merel's man ook corona![]()
Ze is morgen jarig en ik had even langs willen gaan maar dat moet dan maar worden uitgesteld totdat het veilig is daar
Dat is leuk, een onbekende die toch leuk is.quote:Op donderdag 8 december 2022 18:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Andy Marcelissen. Vrij onbekend, maar wel flink moeten lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Dank je. En ja..... natuurlijk!quote:Op donderdag 8 december 2022 18:40 schreef zorro28 het volgende:
Gefeliciteerd Melting, ga je nog Happy Birthday voor jezelf draaien?
quote:Op donderdag 8 december 2022 18:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is leuk, een onbekende die toch leuk is.
Heb een tijdje terug een show van Karin Bruers bekeken.
Geweldig ook
Zeker. Al kende ik hem wel al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |