Isaak kan niet wat Jeff kan tijdens opdrachtenquote:Op donderdag 8 december 2022 13:48 schreef Silves het volgende:
De manager, tempo, diegene die altijd zegt, neem je tijd, tijd genoeg..niet in paniek raken..
quote:Op donderdag 8 december 2022 13:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ze kunstgras moeten vreten
Jeff is vaak een lul maar leiding nemen op dit soort momenten kan hij welquote:Op donderdag 8 december 2022 13:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaak kan niet wat Jeff kan tijdens opdrachten
Dat kost ook 25 euro tochquote:Op donderdag 8 december 2022 13:49 schreef Dotteke het volgende:
Niemand van de stip af als een andere er af is roept Isaac. "Is nu al een paar keer gebeurd", zegt hij.
Isaac heeft nog 300 euroquote:Op donderdag 8 december 2022 13:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag een scheids wel zijn hand opsteken. Straks maar zien of ze er iets mee doen.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:49 schreef Dotteke het volgende:
Niemand van de stip af als een andere er af is roept Isaac. "Is nu al een paar keer gebeurd", zegt hij.
75 euroquote:
Dat mag ook weleens na al die gemakkelijke opdrachten.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:50 schreef lojanda het volgende:
Het is een leuke opdracht maar slaat natuurlijk nergens op want het is gewoon niet te halen
En zo is het, het ging allemaal te makkelijk altijd.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat mag ook weleens na al die gemakkelijke opdrachten.
Volgens mij doen ze het best aardig.. opdracht is gewoon niet te doen in 10 minuten. Zelfs 25 minuten is discutabelquote:Op donderdag 8 december 2022 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
iedereen gilt door elkaar, niemand luistert naar elkaar
Ben ik het niet mee eens.. het moet natuurlijk wel haalbaar zijn en dat is dit absoluut nietquote:Op donderdag 8 december 2022 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat mag ook weleens na al die gemakkelijke opdrachten.
Prima tochquote:Op donderdag 8 december 2022 13:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het best aardig.. opdracht is gewoon niet te doen in 10 minuten. Zelfs 25 minuten is discutabel
Ben benieuwd wat de wanda gaat zeggen...jef krijgt natuurlijk de schuld..quote:Op donderdag 8 december 2022 13:52 schreef Kakadylo het volgende:
Degenen die niet hoefden zullen wel blij zijn als ze dit zo zien
Knoop in je zakdoekquote:Op donderdag 8 december 2022 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
iedereen gilt door elkaar, niemand luistert naar elkaar
Door de opwinding wordt haar stem nog irritanter dan normaalquote:Op donderdag 8 december 2022 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
oh die rotstem van Eunice, sorry
ja maar dat is niet te verkomen lijkt wel, omdat ze niet van plek mogen wisselen..quote:Op donderdag 8 december 2022 13:54 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij halen ze zich uit de knoop en als ze weer terug naar hun plaats moeten komt het weer in de knoop
Ik kan daar ook heel slecht tegenquote:Op donderdag 8 december 2022 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
oh die rotstem van Eunice, sorry
Het lijkt er wel op ze zijn nu 10 min over tijdquote:Op donderdag 8 december 2022 13:55 schreef 5thencounter het volgende:
Zou het dan eindelijk een keer gebeuren....Verdienopdracht met ¤0
ja die heeft vrijstelling tot de finale..quote:Op donderdag 8 december 2022 13:56 schreef Kakadylo het volgende:
Berend hoeft trouwens nooit mee te doen en hoe vaak kan iets toevallig zijn zeg
Dan moet de Stoere Managers een konijn uit de hoed trekken... en nóg meer eigen geld "uitlenen"quote:Op donderdag 8 december 2022 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op ze zijn nu 10 min over tijd
Die doet mee aan de opdrachtquote:Op donderdag 8 december 2022 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik dacht dat iedereen op de banken moest blijven zitten, nu staat Bern er ook al
Jepquote:Op donderdag 8 december 2022 13:58 schreef HappyCharly het volgende:
Als iemand straks gaat zeuren dat het aan Jeff ligt ga ik gillen...
Dat Isaac dan even leiding had genomen....
Volgens mij mochten de omstanders gewoon bemoeien
Oh zie nu dat bern ook vast zitquote:Op donderdag 8 december 2022 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik dacht dat iedereen op de banken moest blijven zitten, nu staat Bern er ook al
quote:Op donderdag 8 december 2022 13:59 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft Bern al een keer bewogen?
Maar wel gezonde groente uit zakjes graagquote:Op donderdag 8 december 2022 14:01 schreef Silves het volgende:
Yeah de pot aanbreken voor de groenten!! x25
Iedereen krijgt een high fivequote:Op donderdag 8 december 2022 14:02 schreef HappyCharly het volgende:
Nou Isaac, pak je rol. Zeg even centraal dat iedereen zijn best heeft gedaan
Genoeg in Lelystad.quote:Op donderdag 8 december 2022 14:01 schreef freaky40 het volgende:
Helemaal nietssss in Lelystad, helemaal niets in Lelystahad!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Welke tips?quote:Op donderdag 8 december 2022 14:03 schreef patat het volgende:
Isaac geeft tips achteraf, dat is altijd handig
Denk je dat het dan wel gelukt zou zijn?quote:Op donderdag 8 december 2022 14:03 schreef freaky40 het volgende:
Faal Isaac...begint al goed. Was Jeff er nog maar...
Babette zei dat ook al, ze hadden minder moeten trekken.quote:Op donderdag 8 december 2022 14:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin :Ik heb het idee dat we iets gemist hebben.
100%quote:Op donderdag 8 december 2022 14:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Denk je dat het dan wel gelukt zou zijn?
Dat zijn geen tips.quote:Op donderdag 8 december 2022 14:05 schreef patat het volgende:
[..]
Op de stip blijven staan, overleg is lastig blabla (zoiets)
Isaac vond dat zij eerst hun ding mochten doen en daarna gingen zij pas bemoeien...quote:Op donderdag 8 december 2022 14:05 schreef freaky40 het volgende:
De voorbereiding begon al verkeerd. De grote leider had initiatief moeten nemen in deze, duidelijk uitleg geven etc. Daarin heeft hij gefaald, zo simpel is dat.
Wie en wat?quote:Op donderdag 8 december 2022 14:05 schreef greysbones het volgende:
Iemand heeft vanaf de zijkant een lullige opmerking gemaakt
Een dame
de boot?quote:Op donderdag 8 december 2022 14:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin :Ik heb het idee dat we iets gemist hebben.
Vast Wendy of Babettequote:Op donderdag 8 december 2022 14:06 schreef lojanda het volgende:
Wanda doet haar zegje.. nog even wachten maar zometeen zal ze wel weer afgeven op iemand.
Dat bedoel ik dus. Het blijft een natte wind die gast.quote:Op donderdag 8 december 2022 14:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac vond dat zij eerst hun ding mochten doen en daarna gingen zij pas bemoeien...
Maar toien de 10 minuten voorbij waren stond hij niet op om te helpen regelen..
Neehoor hij bleef zitten en kijken
Owwww echtquote:Op donderdag 8 december 2022 14:06 schreef juul. het volgende:
[..]
Wendy zei, goed zo, toen er 0 euro op het scherm kwam
Wendy zei "Goeddzo"quote:Op donderdag 8 december 2022 14:05 schreef greysbones het volgende:
Iemand heeft vanaf de zijkant een lullige opmerking gemaakt
Een dame
Het is een slang..quote:Op donderdag 8 december 2022 14:07 schreef freaky40 het volgende:
Ik verdenk hem er van dat hij bewust de leiding niet nam, hij wil gewoon zien wat er gebeurd...tactische spelletjes spelen.
Ja daar kan je eigenlijk wel vergif op innemenquote:
Isaac wist dat het moeilijk ging worden en een kippenhok dus hield zich bewust op de achtergrond zodat een win-winquote:Op donderdag 8 december 2022 14:07 schreef freaky40 het volgende:
Ik verdenk hem er van dat hij bewust de leiding niet nam, hij wil gewoon zien wat er gebeurd...tactische spelletjes spelen.
Hij zal gewoon geen flauw benul hebben gehad hoe hij deze puzzel moest oplossen.quote:Op donderdag 8 december 2022 14:07 schreef freaky40 het volgende:
Dom domquote:Op donderdag 8 december 2022 14:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac wist dat het moeilijk ging worden en een kippenhok dus hield zich bewust op de achtergrond zodat een win-win
Ongelofelijk . en het dan hebben over gebrek aan respectquote:
Zeiden ze dat?quote:Op donderdag 8 december 2022 14:07 schreef Silves het volgende:
Wanda en Ken uit de gezondsheidsclub....![]()
![]()
Wendy en babbel waren voornamelijk aan het pratenquote:Op donderdag 8 december 2022 14:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ongelofelijk . en het dan hebben over gebrek aan respect
Dit moet toch de bedoeling zijn, die pot moet open...quote:Op donderdag 8 december 2022 14:09 schreef Hoempah het volgende:
Volgende keer de opdracht door laten gaan tot het gelukt is maar dan de prijzenpot erbij betrekken.
Had het geluk dat ie zelf niet hoefde en nu kan ie achteraf weer lullen wat ie wilquote:Op donderdag 8 december 2022 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dom dom
Hij had ondanks het verlies kunnen laten zien dat hij een leider was
En nu achteraf lullen
Nee true, meer achteraf commentaarquote:
Dan lul je automatisch 14 man tegen je in het harnas ook niet slimquote:Op donderdag 8 december 2022 14:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Had het geluk dat ie zelf niet hoefde en nu kan ie achteraf weer lullen wat ie wil
*grinnik*quote:Op donderdag 8 december 2022 14:11 schreef Deisyy het volgende:
Isaac die nu de schuld krijgt![]()
In deze opdracht kon je niet één persoon de leiding laten nemen, want die ziet niet alle kanten, dit moesten ze met elkaar doen.
Nee Isaac had de opdracht niet alleen kunnen winnenquote:Op donderdag 8 december 2022 14:11 schreef Deisyy het volgende:
Isaac die nu de schuld krijgt![]()
In deze opdracht kon je niet één persoon de leiding laten nemen, want die ziet niet alle kanten, dit moesten ze met elkaar doen.
Kannibalisme zodat twee vliegen in een klap ofzoquote:Op donderdag 8 december 2022 13:48 schreef Deisyy het volgende:
Die is wel uit context gehaaldquote:Op donderdag 8 december 2022 14:14 schreef puzziepie het volgende:
Het niet zo moeilijk ,Jeff zegt al het weken
Uiteraard. Niemand verwacht dat hij alleen de opdracht zou regelen. Maar Jeff nam in zijn tijd steeds de leiding, immer positief, coachend, aanwijzingen. Isaac keek toe. Maar wel grootspraak vooraf. Daar val ik over.quote:Op donderdag 8 december 2022 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Isaac had de opdracht niet alleen kunnen winnen
Maar hij heeft op geen enkele manier laten zien dat hij degene was die ze wel even door een opdracht zou loodsen
Zoals hij al maanden roept
Dat zei hij letterlijkquote:Op donderdag 8 december 2022 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die is wel uit context gehaald
Uit de context gehaald, maar niet uit de knoopquote:Op donderdag 8 december 2022 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die is wel uit context gehaald
Ze evalueren wat er mis is gegaan.quote:Op donderdag 8 december 2022 14:15 schreef puzziepie het volgende:
Jeff het weer beter
Hij had het alleen moeten doen
[ afbeelding ]
quote:
Wat een onzin, ik zeg letterlijk wat hij zeiquote:Op donderdag 8 december 2022 14:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja .. maar je mist dus de context ... dit is een beetje framen.
Jeff kreeg toch zojuist gewoon weer de leiding dus wat lult ie nou slap johquote:Op donderdag 8 december 2022 14:18 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: het is vijf weken lang goed gegaan (door hem). Dat zegt wel wat.... (dat hij echt de beste is).
Kijk uit zo meteen krijg je te horen dat je zit te framenquote:Op donderdag 8 december 2022 14:18 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: het is vijf weken lang goed gegaan (door hem). Dat zegt wel wat.... (dat hij echt de beste is).
Die meid mag ik welquote:Op donderdag 8 december 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
Leila kan ook goed reflecteren
Ook op haar zelf
Maar als iedereen door elkaar gilt, een Eunice met haar snerpstem, dan hoor je elkaar niet meer. Leila en Jeff zijn het met elkaar eensquote:Op donderdag 8 december 2022 14:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff kreeg toch zojuist gewoon weer de leiding
Andersom wordt dat ook gezegdquote:Op donderdag 8 december 2022 14:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kijk uit zo meteen krijg je te horen dat je zit te framen
Die geniet hier stiekem het meeste van. Maar het is ze gegund…het geld net zo dom uitgegeven als Maddy met haar zakgeld. Maar ze kunnen tenminste tafelvoetballen als ze honger krijgenquote:Op donderdag 8 december 2022 14:18 schreef Harry het volgende:
Eerlijk tot nu toe, deed hij het ook..de nieuwe manager is even arrogant, schreeuwen de hele tijd trots dat ik op 0 begin..laat hem maar ff zwetenquote:Op donderdag 8 december 2022 14:18 schreef Harry het volgende:
Jahh.. VrijNieBorrel voor die arrogantquote:Op donderdag 8 december 2022 14:20 schreef puzziepie het volgende:
Geen geld .. het had zo leuk geweest voor Isaac
Hij wilde pas na het weekend een verdien opdrachtquote:Op donderdag 8 december 2022 14:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Eerlijk tot nu toe, deed hij het ook..de nieuwe manager is even arrogant, schreeuwen de hele tijd trots dat ik op 0 begin..laat hem maar ff zweten
Mensen die met elkaar lopen te klagen over de rest zijn het altijd eens wat het gaat over de rest en niet meer over hunzelfquote:Op donderdag 8 december 2022 14:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar als iedereen door elkaar gilt, een Eunice met haar snerpstem, dan hoor je elkaar niet meer. Leila en Jeff zijn het met elkaar eens
Ja .. geen borrel geen sigaar voor ome Icequote:Op donderdag 8 december 2022 14:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. VrijNieBorrel voor die arrogant
Het heeft JUIST alles te maken met Jeffrey, dat hij altijd vindt dat hij het beter kan. Dát is het citaat. Duidelijker kan (bijna) niet.quote:Op donderdag 8 december 2022 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Andersom wordt dat ook gezegd
Dat er maar 1 zin wordt geplaatst en dat je een verhaal uit de context haalt
Heeft niks met Jeff te maken
moeten ze wel haast op hun knietjes gaan zitten bij die kleuteruitvoering van het voetbalspelquote:Op donderdag 8 december 2022 14:20 schreef engine het volgende:
[..]
Die geniet hier stiekem het meeste van. Maar het is ze gegund…het geld net zo dom uitgegeven als Maddy met haar zakgeld. Maar ze kunnen tenminste tafelvoetballen als ze honger krijgen
Nee nietquote:Op donderdag 8 december 2022 14:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Het heeft JUIST alles te maken met Jeffrey, dat hij altijd vindt dat hij het beter kan. Dát is het citaat. Duidelijker kan (bijna) niet.
Tuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2022 14:23 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff vindt het gewoon heerlijk hoor dat Isaac begint met een dikke faal op zijn naam
Ze zeiden ook wat ze zelf fout hadden gedaan, maar goed. Het is weer de schuld van Jeff begrijp ik nuquote:Op donderdag 8 december 2022 14:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mensen die met elkaar lopen te klagen over de rest zijn het altijd eens wat het gaat over de rest en niet meer over hunzelf
Hoe had hij dat moeten doen dan? Ook mee gaan staan schreeuwen? Hij gaf iemand die in het spel zat de leiding, dan is het alleen maar storend als hij zelf mee gaat staan blèren vanaf de zijlijn.quote:Op donderdag 8 december 2022 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Isaac had de opdracht niet alleen kunnen winnen
Maar hij heeft op geen enkele manier laten zien dat hij degene was die ze wel even door een opdracht zou loodsen
Zoals hij al maanden roept
Het heeft geen zin. ergens is het ook wel vermakelijk om te zienquote:Op donderdag 8 december 2022 14:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Het heeft JUIST alles te maken met Jeffrey, dat hij altijd vindt dat hij het beter kan. Dát is het citaat. Duidelijker kan (bijna) niet.
Hij heeft niemand de leiding gegevenquote:Op donderdag 8 december 2022 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe had hij dat moeten doen dan? Ook mee gaan staan schreeuwen? Hij gaf iemand die in het spel zat de leiding, dan is het alleen maar storend als hij zelf mee gaat staan blèren vanaf de zijlijn.
Het was overduidelijk niet haalbaar, deze opdracht. En dat wist de productie (natuurlijk) ook!quote:Op donderdag 8 december 2022 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe had hij dat moeten doen dan? Ook mee gaan staan schreeuwen? Hij gaf iemand die in het spel zat de leiding, dan is het alleen maar storend als hij zelf mee gaat staan blèren vanaf de zijlijn.
En geen vrjjmiboquote:Op donderdag 8 december 2022 14:24 schreef Flow3r het volgende:
Geen geld voor isaac?![]()
Kan ie geen Sinterklaas spelen en alcohol/sigaretten kopen voor zijn cluppie
Eigenlijk is dit het enige positieve : geen geld , bijna geen eten.quote:Op donderdag 8 december 2022 14:26 schreef Silves het volgende:
Centraal!!!! wat gaan we wel of niet de pot aanbreken voor Groenten...![]()
Oeiquote:
Als je geen gele kaart of laatste waarschuwing geeft dan mag dat jaquote:
Ze is bij kamer 5..quote:Op donderdag 8 december 2022 14:30 schreef Flow3r het volgende:
Heeft Mirthe haar spullen al gekregen?
Even kijken wat hij gaat doen met bevriende mederokers. Gaat hij delen of krijgen we wrijving als hij als enige roker op het bankje zit.quote:Op donderdag 8 december 2022 14:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit het enige positieve : geen geld , bijna geen eten.
Het geld van de laatste opdracht is door Jeff achterover gedrukt , tabak heeft hij achtergehouden. Jeff redt zich voorlopig wel
als het goed is hebben die ook nog wat voorraad gekregen, maar misschien dat hij ze af en toe een "aalmoespeuk" toeschuiftquote:Op donderdag 8 december 2022 14:34 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Even kijken wat hij gaat doen met bevriende mederokers. Gaat hij delen of krijgen we wrijving als hij als enige roker op het bankje zit.
Nog steeds een groot deel tegen het uitgeven van dat.quote:
laat ze dan maar honger lijden de sloebers..quote:Op donderdag 8 december 2022 14:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog steeds een groot deel tegen het uitgeven van dat.
Ze denken allemaal nog dat ze kunnen winnen.
Dat kon nog wel eens een pittige ruzie worden want een aalmoespeuk is niet voldoende om de verslaving stil te houden.quote:Op donderdag 8 december 2022 14:35 schreef Verida het volgende:
[..]
als het goed is hebben die ook nog wat voorraad gekregen, maar misschien dat hij ze af en toe een "aalmoespeuk" toeschuift
Jeff : Het is niet zo moeilijk, ik roep het al 5 weken. Hou gewoon de communicatie bij 1 man. Maar op een gegeven moment gaat iedereen...quote:Op donderdag 8 december 2022 14:14 schreef puzziepie het volgende:
Het niet zo moeilijk ,Jeff zegt al het weken
Ik denk dat Wen en Babs wel minder gaan krijgen. ze weten immers ook helemaal niets over zijn uitgaven en spaargelden . Want Jeff zorgde voor de groep , iedereen kon alles krijgen(not) en dan moet je bek houden en blij zijn dat je wat krijgt .quote:Op donderdag 8 december 2022 14:34 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Even kijken wat hij gaat doen met bevriende mederokers. Gaat hij delen of krijgen we wrijving als hij als enige roker op het bankje zit.
lol @Veridaquote:Op donderdag 8 december 2022 14:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jeff : Het is niet zo moeilijk, ik roep het al 5 weken. Hou gewoon de communicatie bij 1 man. Maar op een gegeven moment gaat iedereen...
quote:Op donderdag 8 december 2022 14:42 schreef Flow3r het volgende:
Bern had liever geld gewonnen vandaag, hij baalt dat ie niks anders had kunnen doen dan alleen zijn bek dicht houden, dat was het maximale wat hij kon doen
Sas vindt het jammer, maar op naar de volgende
[ afbeelding ]
Wendy en Babs hebben een eigen voorraadje, maar geen idee hoe groot de voorraad van Jef is. En dat is denk ik heel wat groter dan die van hun.quote:Op donderdag 8 december 2022 14:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat Wen en Babs wel minder gaan krijgen. ze weten immers ook helemaal niets over zijn uitgaven en spaargelden . Want Jeff zorgde voor de groep , iedereen kon alles krijgen(not) en dan moet je bek houden en blij zijn dat je wat krijgt .
Ik heb gisteren eea terug zitten kijken en dat was best wel nasty
Misselijkmakend en eigenlijk gewoon walgelijk gedrag .
Discussie tussen Jeff en Kim tijdens dat feest van zaterdag
Beschamend
Alles zit wel goed toch nu?quote:Op donderdag 8 december 2022 14:46 schreef Flow3r het volgende:
Lange stilte
[ afbeelding ]
streamwissel naar wandelende Jeff
[ afbeelding ]
jazekerquote:Op donderdag 8 december 2022 14:47 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Alles zit wel goed toch nu?
Dank! 🙏quote:Op donderdag 8 december 2022 14:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jazeker![]()
Ze hadden het gewoon over de opdracht
Fotolijst voor de manager op kantoor voor de foto..quote:Op donderdag 8 december 2022 14:53 schreef Flow3r het volgende:
Geen idee wat Kim gaat maken
Marciano : bel maar als je klaar bent, ik ga naar binnen , veel te koud om hier te staan kijken
[ afbeelding ]
ik begrijp sowieso niet waarom die info binnen de kookclub moet worden gehouden, wat is de gedachte daarachter?quote:Op donderdag 8 december 2022 15:03 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac nogmaals het verhaal van de groente en wendy vertellen, nu aan Babette
Met erbij dat ze de kookclubinfo binnen de kookclub moeten houdem
Maar doorvertellen kan blijkbaar wel?
verdeel en heers uiteraardquote:Op donderdag 8 december 2022 15:06 schreef Verida het volgende:
[..]
ik begrijp sowieso niet waarom die info binnen de kookclub moet worden gehouden, wat is de gedachte daarachter?
dat zou mij dan toch de reet roesten.quote:
Uiteraard. Maar voor Isaac is het handiger als niemand mag delen wat er gezegd wordtquote:Op donderdag 8 december 2022 15:08 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zou mij dan toch de reet roesten.
Gezellig overleggen wat men nog voor lekkere dingen zou kunnen maken, ook met de andere bewoners lijkt mij een stuk socialer
Denk het niet ... ze zei eerder in het gesprek dat ze nooit zelf zou opstappen.quote:Op donderdag 8 december 2022 15:13 schreef freaky40 het volgende:
Babette vroeg wanneer de 24 uur in gaan...heeft ze die aangevraagd?
Was een grapquote:Op donderdag 8 december 2022 15:13 schreef freaky40 het volgende:
Babette vroeg wanneer de 24 uur in gaan...heeft ze die aangevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |