Isaak kan niet wat Jeff kan tijdens opdrachtenquote:Op donderdag 8 december 2022 13:48 schreef Silves het volgende:
De manager, tempo, diegene die altijd zegt, neem je tijd, tijd genoeg..niet in paniek raken..
quote:Op donderdag 8 december 2022 13:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ze kunstgras moeten vreten
Jeff is vaak een lul maar leiding nemen op dit soort momenten kan hij welquote:Op donderdag 8 december 2022 13:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaak kan niet wat Jeff kan tijdens opdrachten
Dat kost ook 25 euro tochquote:Op donderdag 8 december 2022 13:49 schreef Dotteke het volgende:
Niemand van de stip af als een andere er af is roept Isaac. "Is nu al een paar keer gebeurd", zegt hij.
Isaac heeft nog 300 euroquote:Op donderdag 8 december 2022 13:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ze kunstgras moeten vreten
Ik zag een scheids wel zijn hand opsteken. Straks maar zien of ze er iets mee doen.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:49 schreef Dotteke het volgende:
Niemand van de stip af als een andere er af is roept Isaac. "Is nu al een paar keer gebeurd", zegt hij.
75 euroquote:
Dat mag ook weleens na al die gemakkelijke opdrachten.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:50 schreef lojanda het volgende:
Het is een leuke opdracht maar slaat natuurlijk nergens op want het is gewoon niet te halen
En zo is het, het ging allemaal te makkelijk altijd.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat mag ook weleens na al die gemakkelijke opdrachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |