Maar die is soort van instrumentaal.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet te hopen dat ie Tubular Bells heeft dit jaar
Gijs klept door tot aan de instrumentenaankondigingen.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die is soort van instrumentaal.
Dat is gewoon brutaal versus instrumentaalquote:Op donderdag 8 december 2022 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gijs klept door tot aan de instrumentenaankondigingen.
Terruuggg naar de kussstttquote:Op donderdag 8 december 2022 12:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maggie MacNeal hoort er wel in ja.
🇦🇷3-1🇱🇺quote:Op donderdag 8 december 2022 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denken jullie eigenlijk van morgenavond?
Dat we gaan zien of de speciale training op pingels nut heeft gehad.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van dat soort liedjes is het altijd jammer als ze er (waarschijnlijk) definitief uitvallen.quote:
Oh, wij dachten dat je een ander onderwerp in je hoogkamer had.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk of Mart Hoogkamer nog voor publiek mag zingen of dat er niemand meer aanwezig is, maar dit mag ook!
"Grand Piano". Wij hadden vroeger een vleugel in de woonkamer staan en m'n moeder speelde daarop de prachtigste compositiesquote:Op donderdag 8 december 2022 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gijs klept door tot aan de instrumentenaankondigingen.
Nee maar die heeft wel een hekel aan bierdouches. En als de Popprijsuitreiking nou ergens om bekendstaat.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:01 schreef Tussle266 het volgende:
Dit gaat mijn intelligentie te boven? Is die Hoogzwanger in een rechtszaak verwikkeld?
Doe je mee?quote:Op donderdag 8 december 2022 13:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Voorspel een 2-1 voor Argentinië morgen. Dan gaat de Upbeatles T2000 quiz komende dinsdag in ieder geval door..
Ohhh ik leg nu de link pas hahaquote:Op donderdag 8 december 2022 13:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb zelfs de tickets besteld;)
De YT van Lemming die ik gepost heb is van de Nederlandse band Lemming…quote:Op donderdag 8 december 2022 12:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kwam er dus laatst achter dat er ook een Nlse band Lemming is geweest. Met als zanger dé Wally McKey van Ik Geloof In Mij
[ afbeelding ]
Haha Wally was daar iig nog niet zo'n sneue figuurquote:Op donderdag 8 december 2022 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De YT van Lemming die ik gepost heb is van de Nederlandse band Lemming…
Nog wat fraais van ze:
Vond een prachtige tekst vol taalfouten op zijn eigen website.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haha Wally was daar iig nog niet zo'n sneue figuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
quote:Op donderdag 8 december 2022 13:17 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Vond een prachtige tekst vol taalfouten op zijn eigen website.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3-0 voor Messi.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil Kanye in de lijst en dan heeft dit de grootste kans van slagen. Dus deels recalcitrant.quote:Op donderdag 8 december 2022 10:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Verrassendste stem is natuurlijk Kanye. Recalcitrant of vind je het echt een goed nummer?
quote:Op donderdag 8 december 2022 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bovendien is het Ni**as in Paris
Censuur politie, daar houd ik niet van. Dus zoals gezegd, recalcitrante stem deels ook hierdoor.quote:Op donderdag 8 december 2022 10:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Bij NPO Radio 2 is het zelfs ...... in Paris.
Shit, dan heb ik een "support your locals"-stem achterwege gelatenquote:Op donderdag 8 december 2022 12:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die komt uit Amsterdam. Flemming komt net als ons gezin (ik woon er niet meer) uit Den Bosch.
Ik heb mn glas bier al klaarstaanquote:Op donderdag 8 december 2022 12:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoop wel dat Mart Hoogkamer in januari de popprijs wint
Vind ik eigenlijk zonde van het glasquote:Op donderdag 8 december 2022 14:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
kun je dan ook vooral t glas gooien?
goeie albumcover welquote:Op donderdag 8 december 2022 14:22 schreef Tussle266 het volgende:
Beyoncé heeft ook nog een album uitgebracht dit jaar he?
Santanaquote:Op donderdag 8 december 2022 12:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heeft ze ook met Abraxas gezoend?
Dat zou kunnen, maar ik zat er vooral aan te denken dat ze vorig jaar gehalveerd werd, maar dat dus waarschijnlijk van korte duur is geweest?quote:
/carequote:Op donderdag 8 december 2022 14:22 schreef Tussle266 het volgende:
Beyoncé heeft ook nog een album uitgebracht dit jaar he?
Elke keer als iemand dat probeert gaat hij erdoorheen zitten praten.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:44 schreef franklop het volgende:
Heeft iemand al tegen Gijs vertelt dat hij echt niet door de intro's hoeft heen te praten dit jaar?
Hoe was je vijfde verjaardag vorige week? Veel cadeautjes gekregen?quote:
Moest lachenquote:Op donderdag 8 december 2022 14:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Elke keer als iemand dat probeert gaat hij erdoorheen zitten praten.
Maar wie ben jij dan?quote:Op donderdag 8 december 2022 14:30 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hoe was je vijfde verjaardag vorige week? Veel cadeautjes gekregen?
Mijn verjaardag duurt nog even. Maar ik krijg wel altijd een shitload aan cadeaus. Ik ben immers super geweldig.quote:Op donderdag 8 december 2022 14:30 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hoe was je vijfde verjaardag vorige week? Veel cadeautjes gekregen?
Tja, lijst manipulatiequote:Op donderdag 8 december 2022 14:57 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop dat Fear of the dark van Iron Maiden dit jaar een keer niet rond 04:00 's nachts gedraaid wordt. De afgelopen jaren is ie steevast rond dat tijdsstip
Stavermangodquote:Op donderdag 8 december 2022 12:44 schreef franklop het volgende:
Heeft iemand al tegen Gijs vertelt dat hij echt niet door de intro's hoeft heen te praten dit jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |