Ik weet wel een site waar ze leuke kersttruien verkopenquote:Op woensdag 7 december 2022 15:26 schreef Jimbo het volgende:
slechte TT, ik had iets met kersttruien gedaan
Ik heb nu een sneeuwpop trui aanquote:Op woensdag 7 december 2022 15:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij de Primark hebben ze ook leuke kersttruien. Daar heb ik er een gekocht
ik zat gisteren te twijfelen tussen gekleurde lampjes en klassiek warm voor in de vensterbank en het tv meubel.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:41 schreef DaMart het volgende:
Vanmiddag de kerstboom neergezet. Gisteren nog bij een tuincentrum geweest en toen heb ik eindelijk mijn vrouw ervan kunnen overtuigen dat we gekleurde lampjes moesten kopen.
En heel handig: nepwaxinelichtjes met afstandsbediening.
Kan je nagaan wat ik elke dag moet meeslepen heuheuhehuehuehueheuheuquote:Op donderdag 8 december 2022 11:22 schreef Donna het volgende:
Best wel gesleep alsie zowat 3 meter is 😝
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAAAAAAAAARRRRRquote:Op donderdag 8 december 2022 18:37 schreef Jimbo het volgende:
Hallo partydays SC, iedereen een beetje 'appie enzo?
Jawel jawelquote:Op donderdag 8 december 2022 18:37 schreef Jimbo het volgende:
Hallo partydays SC, iedereen een beetje 'appie enzo?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaquote:Op donderdag 8 december 2022 18:39 schreef Haags het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAAAAAAAAARRRRR
Schopje GAMquote:Op donderdag 8 december 2022 18:42 schreef Jimbo het volgende:
@:blessed19 ga je ooit nog eens twitch streamen? Heb ik opeens zin in
En dan wer bloodborne ofzo
quote:Op donderdag 8 december 2022 18:44 schreef Jimbo het volgende:
ITS BEGINNING TO LOOK A LOT LIKE JONKOOO
SMOOOOKE EEN DIKKE BLOW
@:ama
Zat er wel laatst over na te denken om dat weer eens op te pakken. Ben nu toch weer klaar met elden ring.quote:Op donderdag 8 december 2022 18:42 schreef Jimbo het volgende:
@:blessed19 ga je ooit nog eens twitch streamen? Heb ik opeens zin in
En dan wer bloodborne ofzo
Mooi, drop je een linkje in mn DM? Ik zoek nog iets voor na de kerst om mij mee te vermakenquote:Op donderdag 8 december 2022 21:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zat er wel laatst over na te denken om dat weer eens op te pakken. Ben nu toch weer klaar met elden ring.
Of DS3..
Het darten begint volgende week pasquote:Op donderdag 8 december 2022 18:39 schreef Haags het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAAAAAAAAARRRRR
Na de kerst? Tsja, dan moeten we maar ff kijken wanneer. Heb uiteraard ook mijn dochter. Komt goed.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mooi, drop je een linkje in mn DM? Ik zoek nog iets voor na de kerst om mij mee te vermaken
Gelijk een trip in memory lane, toen ik nog werk had, had ik een bepaalde twitch streamer opstaan in de auto (voornamelijk audio). Heb die gast zn hele reis door i wanna be the boshi / i wanna be the guy gevolgd in iets van een 3 maanden lange struggle
Zo heerlijk in de file staan en die gast ragen als een malle
Ben jij ook van Donnies foute truien?quote:
absoluut niet, dat is echt zo'n huisvrouwen printshopquote:Op donderdag 8 december 2022 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben jij ook van Donnies foute truien?
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 december 2022 22:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
absoluut niet, dat is echt zo'n huisvrouwen printshop
Wel tegen huisvrouwen met printshopjesquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heb jij iets tegen huisvrouwen?
Ik wil ook huisvrouw wordenmja misschien later, als ik met pensioen ben. Koop ik ook zo'n leuke trui
Hahahha hier een trotse huisvrouwquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heb jij iets tegen huisvrouwen?
Ik wil ook huisvrouw wordenmja misschien later, als ik met pensioen ben. Koop ik ook zo'n leuke trui
quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahha hier een trotse huisvrouw
Maar geen shop ernaast
kan je wel custom made buttplugs maken (daar is serieus een goede vraag naar...)quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik zou bijna een printshop beginnen om @:Jimbo te plagen
een 3D printshop lijkt me wel wat
Met een leuke spreuk erop geprintquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je wel custom made buttplugs maken (daar is serieus een goede vraag naar...)
Ben je wel eens naar de huishoudbeurs geweest?quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ik ben als ik dit zo lees toch maar geen huisvrouw, maar een thuisvrouw. Compleet wat anders
Ik heb de pest aan het huishouden. En nee, ik zit thuis, maar doe alleen wat nodig is aan het huishouden. Ben zeker geen poetsvrouw. Dus thuisvrouwquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar de huishoudbeurs geweest?ik niet, maar hou ook niet zo van huishouden
Ik verbaas me dat er echt mensen zijn die van huishouden houden. Ik heb vandaag de diepvries ontdooid (had tijdens mn zomervakantie de deur per ongeluk niet helemaal dicht gedaan, waardoor er allemaal ijs in de diepvries kwam), dat lijkt me wel weer genoeg huishouden voor vandaag, liever een thuisvrouw dan een huisvrouw!quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan het huishouden. En nee, ik zit thuis, maar doe alleen wat nodig is aan het huishouden. Ben zeker geen poetsvrouw. Dus thuisvrouw
Leuke uitstekende pompom van de muts!quote:
Vooral naar de wat aparte ideeën. Daarom doet bad dragon het ook goedquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je wel custom made buttplugs maken (daar is serieus een goede vraag naar...)
Primark heeft ze voor ik geloof een tientjequote:Op vrijdag 9 december 2022 14:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuke uitstekende pompom van de muts!
Ik moet me inhouden om niet zo'n gebreide kerstjurk te bestellen
quote:Op vrijdag 9 december 2022 17:42 schreef Jimbo het volgende:
Maar primark gebruikt minderjarige chineesjes om hun shit te naaien
Betaal dan toch liever wat meer zodat ik weet dat er tenminste Filipijnse of thaise kinderen hebben zitten naaien ofzo
Ik heb nooit dure kleding zozonde, koop liever vaker wat dan in een keer uitgeven aan duur spul. IK heb zelfs nog nooit iets nieuws voor Kerst gekocht.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tja, ik heb geen budget voor dure kleding...
Ik heb 1x bij de Action een kersttrui voor vijf euro gekochtquote:Op zaterdag 10 december 2022 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nooit dure kleding zozonde, koop liever vaker wat dan in een keer uitgeven aan duur spul. IK heb zelfs nog nooit iets nieuws voor Kerst gekocht.
Ook leuk toch, zelf vind ik het onzin om met Kerst nieuwe kleren te kopenquote:Op zaterdag 10 december 2022 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb 1x bij de Action een kersttrui voor vijf euro gekocht
Ja ik ook hoor. Met kerst trek ik een lekker warm huispak aanquote:Op zaterdag 10 december 2022 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook leuk toch, zelf vind ik het onzin om met Kerst nieuwe kleren te kopen
Meestal sta je in de keuken en daarna aan tafel en dan lekker uitbuiken heb ik geen nieuwe kleren voor nodigquote:Op zaterdag 10 december 2022 08:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. Met kerst trek ik een lekker warm huispak aan
Hahaha ik ben eerste kerstdag bij mijn moeder, dan gourmetten we en zijn we met z'n tweeënquote:Op zaterdag 10 december 2022 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal sta je in de keuken en daarna aan tafel en dan lekker uitbuiken heb ik geen nieuwe kleren voor nodig![]()
Daarbij heb ik genoeg in de kast hangen om aan te trekken
Ik doe dit jaar helemaal niets. Normaal ga ik bij een van de kinderen eten of we gaan met zijn allen uit eten. Maar met Henk dit jaar niet te doen. Kinderen komen wel ff koffie drinken maar eten en zo gaan we niet doenquote:Op zaterdag 10 december 2022 08:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ik ben eerste kerstdag bij mijn moeder, dan gourmetten we en zijn we met z'n tweeën
De rest ben ik alleen. Nou daar ga ik me niet voor opdirken
Groot gelijk heb jequote:Op zaterdag 10 december 2022 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar helemaal niets. Normaal ga ik bij een van de kinderen eten of we gaan met zijn allen uit eten. Maar met Henk dit jaar niet te doen. Kinderen komen wel ff koffie drinken maar eten en zo gaan we niet doen
Ik bestel gewoon iets online om het na de kerst terug te sturen. @Jimboquote:Op zaterdag 10 december 2022 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb 1x bij de Action een kersttrui voor vijf euro gekocht
Veel plezier! Ik heb donderdag een scholing in Duiven en aan de overkant zit de intratuin! Helaas duurt de scholing tot 17 uur en de Intratuin zal wel om 18 uur dichtgaanquote:Op zaterdag 10 december 2022 11:23 schreef H_T het volgende:
Ik ga denk ik vandaag even kijken bij de kerstshow in Duiven
Die is tot 2100 open door de weeksquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik heb donderdag een scholing in Duiven en aan de overkant zit de intratuin! Helaas duurt de scholing tot 17 uur en de Intratuin zal wel om 18 uur dichtgaanmaar denk dat ik toch ga proberen er nog even binnen te stappen
Oh, dan ga ik zeker de straat even oversteken!quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die is tot 2100 open door de weeks
Dank je! Ze hebben veel, maar het was ook heel erg druk. Ik heb dus niet alles heel aandachtig bekeken, want ik had niet het geduld om me tussen alle gezinnen, bejaarden en rolstoelgebruikers een weg naar voren te banenquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik heb donderdag een scholing in Duiven en aan de overkant zit de intratuin! Helaas duurt de scholing tot 17 uur en de Intratuin zal wel om 18 uur dichtgaanmaar denk dat ik toch ga proberen er nog even binnen te stappen
ben je nog geweest, ga daar normaal ook altijd naar toe maar dit jaar helemaal niet geweestquote:Op zaterdag 10 december 2022 11:23 schreef H_T het volgende:
Ik ga denk ik vandaag even kijken bij de kerstshow in Duiven
Ja het kan daar flink druk zijn. vond het vorig jaar tegenvallen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Dank je! Ze hebben veel, maar het was ook heel erg druk. Ik heb dus niet alles heel aandachtig bekeken, want ik had niet het geduld om me tussen alle gezinnen, bejaarden en rolstoelgebruikers een weg naar voren te banen
quote:Op zondag 11 december 2022 14:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen op de helft van de adventkalender al
Ik loop wel achter met de haakopdrachten, maar ach, die maak ik gewoon op eigen tempoquote:Op zondag 11 december 2022 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik heb nog geen enkel vakje geopend, was nog bezig met de pepernoten
quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik loop wel achter met de haakopdrachten, maar ach, die maak ik gewoon op eigen tempoDie zijn wel af voor de volgende kerst
Hoef je niet voor te blozenquote:Op dinsdag 13 december 2022 13:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]daar ben ik nog helemaal niet aan toegekomen, ben de laatste tijd nog maar tot weinig creativiteit in staat. Beetje te druk ook. Naja volgende kerst is wel een mooi streven
Same here hoor. En net een kind half ziek van de opvang gehaald dus het wordt 'm de komende dagen ook niet.quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]daar ben ik nog helemaal niet aan toegekomen, ben de laatste tijd nog maar tot weinig creativiteit in staat. Beetje te druk ook. Naja volgende kerst is wel een mooi streven
quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Same here hoor. En net een kind half ziek van de opvang gehaald dus het wordt 'm de komende dagen ook niet.
Vanavond wel een kerststuk maken in het tuincentrum.
lokpostquote:
Wie gaan we lokkenquote:
Gisteravond in Duiven geweest, was lekker rustig. Wel mooi gedaan met de dorpjes en etalages enzo. Dit was inderdaad wel de mooiste tuincentrumshow voor mij tot nu toe.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Dank je! Ze hebben veel, maar het was ook heel erg druk. Ik heb dus niet alles heel aandachtig bekeken, want ik had niet het geduld om me tussen alle gezinnen, bejaarden en rolstoelgebruikers een weg naar voren te banen
Ik had wel bordjes gezien die naar een bovenverdieping wezen maar even later stond ik gewoon bij de kassa zonder die bovenverdieping gevonden te hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gisteravond in Duiven geweest, was lekker rustig. Wel mooi gedaan met de dorpjes en etalages enzo. Dit was inderdaad wel de mooiste tuincentrumshow voor mij tot nu toe.
We hadden eerst niet door dat er een bovenverdieping was, dus waren nog op zoek naar de kerstbomen en ballen enzo. Toen maar aan een medewerker gevraagd of er geen gewone kerstbomen en ballen waren, hij moest wel een beetje om ons lachen
ff een top 100 van de jongste fok gebruiksters uitdraaien en dan kiezen we er 5quote:
Maar wel het grootste kerstdorp van Europa! (zeggen ze zelf, maar was inderdaad wel groot en mooi).quote:
ik ben al aan het kijken wanneer ik kan gaanquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar wel het grootste kerstdorp van Europa! (zeggen ze zelf, maar was inderdaad wel groot en mooi).
Had ik maar een auto en rijbewijs....quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar wel het grootste kerstdorp van Europa! (zeggen ze zelf, maar was inderdaad wel groot en mooi).
Neem het ovquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Had ik maar een auto en rijbewijs....
Regiotaxi heb je die niet?quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Had ik maar een auto en rijbewijs....
Duiven valt niet in de regio en een taxi is wel erg duurquote:
Ja dat is zeker duur, ik heb ook valys, dat is voor buiten de regio en is nog goedkoper ookquote:Op zondag 18 december 2022 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Duiven valt niet in de regio en een taxi is wel erg duurKan niet alles in het leven hebben en dat is prima.
Ben nu mijn eigen kerstmarkt aan het knutselen
Oh wat leuk!quote:
Ik denk niet dat ik hem ga schilderen, ik vind de blankheid van het hout wel stijlvol, klinkt dat logisch? Hele discussie met mijn moeder er nu overquote:Op zondag 18 december 2022 12:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh wat leuk!
Ga je het nog beschilderen, of zo laten? Is zo ook wel mooi!
En misschien nog wat lampjes erin verwerken?
Ja dat klinkt heel logisch, zo naturel is ook wel stylish hoor!quote:Op zondag 18 december 2022 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik hem ga schilderen, ik vind de blankheid van het hout wel stijlvol, klinkt dat logisch? Hele discussie met mijn moeder er nu overen er komen lampjes biJ!
Ik heb bloodborn niet meer, mijn psplus is afgelopen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:04 schreef Jimbo het volgende:
@:blessed19 wanneer gaat de stream live
zad leuks te spelen :yquote:Op zondag 18 december 2022 13:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb bloodborn niet meer, mijn psplus is afgelopen.
Niets, alleen een beetje fifa in de avond :yquote:Op maandag 19 december 2022 10:41 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Yes, de lego sw. Welke doe jij momenteel?
ripquote:
Golf je nog?quote:Op maandag 19 december 2022 16:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niets, alleen een beetje fifa in de avond :y
kunnen we na kerst wel een keer weer aangooienquote:
en dan?quote:
Kersemusquote:
Je moet je vrouwtje ook gewoon binnen houden ipv dat ze allerlei zooi buiten de deur oppikt en aan je door geeftquote:Op woensdag 21 december 2022 20:14 schreef Jimbo het volgende:
Kan iemand mij over m rug aaien en een washandje op mn hoofd leggen?
Godverdomme sinds 2 dagen me een partij ziek hier. Wederom het bewijs dat werken niet goed voor je is
ervaringsdeskundige zo te horen?quote:Op donderdag 22 december 2022 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet je vrouwtje ook gewoon binnen houden ipv dat ze allerlei zooi buiten de deur oppikt en aan je door geeft
Valt met deze mee. Degene die in de kinderopvang werkte was het wel een ramp meequote:
Ach, een beetje antibiotica en het is zo weer weg.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt met deze mee. Degene die in de kinderopvang werkte was het wel een ramp mee
quote:Op donderdag 22 december 2022 11:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach, een beetje antibiotica en het is zo weer weg.
Oh bah, is het zo erg. Beterschapjesquote:Op donderdag 22 december 2022 11:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach, een beetje antibiotica en het is zo weer weg.
Mag het hopen, anders kan ik voor het 3e jaar op rij kerst cancellen door corona/ziektequote:Op donderdag 22 december 2022 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh bah, is het zo erg. BeterschapjesHopelijk voel je je met kerst beter
een traditie moet ergens beginnenquote:Op donderdag 22 december 2022 13:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mag het hopen, anders kan ik voor het 3e jaar op rij kerst cancellen door corona/ziekte
NOOOOOOOOOOOOOOOTJEquote:Op donderdag 22 december 2022 13:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
its the most wonderful timeeeeeeeeee of the year
bijna
Hoe is het met nootjequote:
Goed.. rustaaaghquote:
Beter dan een paar weken terug maar we zijn er nog niet.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Goed.. rustaaagh
met jou? Heb je al vrij of nog niet.
Oeh lekker!!!quote:Op donderdag 22 december 2022 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beter dan een paar weken terug maar we zijn er nog niet.
Nee nog geen vrij. Nog 2 dagen werken en dan 2 weken vrij
Kerst begint dan ook al 1 november. Hoewel ik laat was met versieren dit jaar.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oeh lekker!!!
Dat is te overzien. 2 dagen![]()
misschien hyped dit muziekje je op![]()
ik weet dat je al lang naar kerst uitkeek![]()
[ afbeelding ]
Dan heb je al een behoorlijke aanloop erop zittenquote:Op donderdag 22 december 2022 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kerst begint dan ook al 1 november. Hoewel ik laat was met versieren dit jaar.
Kijken of ik dat volgend jaar beter kan doen.
Jij nog leuke plannen voor kerst?
Moet ik wel tevreden zijnquote:Op donderdag 22 december 2022 14:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dan heb je al een behoorlijke aanloop erop zitten![]()
Wat kan beter? Tevreden zijn is ook prima het is gewoon goed![]()
Ik moet helaas werken met kerst.
Trouwens ik zeg wel dat je tevreden moet zijn maar dat moet je lekker zelf wetenquote:Op donderdag 22 december 2022 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet ik wel tevreden zijn
Allebei de dagen?
quote:Op donderdag 22 december 2022 14:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Trouwens ik zeg wel dat je tevreden moet zijn maar dat moet je lekker zelf weten![]()
![]()
Ja allebei de dagen.
zomaarquote:Op donderdag 22 december 2022 14:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
helaas zit ik de dagen al vol gepland anders was ik gezellig komen kerstbuurten bij je.
Ik ben nou eenmaal heel liefquote:Op donderdag 22 december 2022 14:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zomaarhaha
Wel lief hoor maar had niet gehoeven. Misschien dat ik mij nog bedenk en dat ik mij ergens nog aansluit met 2de kerstdag. Ligt er beetje aan in wat voor staat ik dan ben weet ik niet zo van tevoren .![]()
Maar heb wel lekker drankje voormezelf gehaald just in case
Dat is waar.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2022 14:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Niet een nice guy maar gewoon een lieve man![]()
Zou niet goed zijn als ze dat niet vindtquote:
Dan is er iets mis gegaanquote:Op donderdag 22 december 2022 14:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou niet goed zijn als ze dat niet vindt
Dan zou ik het wel heel snel verpest hebbenquote:Op donderdag 22 december 2022 14:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dan is er iets mis gegaan
Kan gebeuren,quote:Op donderdag 22 december 2022 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan zou ik het wel heel snel verpest hebben
quote:Op donderdag 22 december 2022 14:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kan gebeuren,
Maar is niet gebeurt dus niks aan de hand![]()
Komt goed. Kan jij wel.quote:Op vrijdag 23 december 2022 00:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Morgen kerstviering op mijn werk.
En ik mag weer zingen.
Dit jaar is het helaas niet christmas donkey geworden, maar feliz navidad, en one of us van Joan Osborne
En hey soul sister van train.
Ik heb t angst zweet alweer in den oksels hangen.
Ben je niet meer ziek?quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:18 schreef Jimbo het volgende:
IS JIMBO KLAAR MET WERKEN?
Ja, JIMMIE IS WEER KLAAR MET WERKEN
tot volgend jaar, schooiers
quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je niet meer ziek?
Haha zo klinkt het alsof jij maar een paar weken per jaar werkt
Oh ik dacht de adventsweken. Naja heeft ie goed geregeld dan!quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]een paar weken
![]()
Dat is veel teveel. Paar dagen per jaar dat die jongen werkt
Dat wel ja. Die jongen snapt wel een beetje hoe het werktquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik dacht de adventsweken. Naja heeft ie goed geregeld dan!
Hoeren neuken nooit meer werkenquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat wel ja. Die jongen snapt wel een beetje hoe het werkt
Zo ziek als een hondquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je niet meer ziek?
Haha zo klinkt het alsof jij maar een paar weken per jaar werkt
Ja die is nog beschikbaar.quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken
Totaal ongerelateerd, maar weet je of je zusje morgenavond nog vrij is?
[..]
Zo ziek als een hond
Of eerder gezegd, zeehond met hoe ik loop te blaffen
Niet alleen voor FOK! Maar dat zijn wel haar grootste klantenquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Interpreteer ik het zo juist dat je zuster in de prostitutie werkt voor het FOK!-bordeel?
Jaja, allemaal minimaal 30 cm natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet alleen voor FOK! Maar dat zijn wel haar grootste klanten
Uiteraard werken die er.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaja, allemaal minimaal 30 cm natuurlijk
Werken er eigenlijk ook broeders in het FOK!-bordeel? Ik vraag dit voor een vriend
quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij broeders denk ik aan verpleegkundigen
Je bedoelt dan een monnikquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat valt me nog mee, ik denk dan eerder aan kloosterbroeders
(maar ik bedoelde natuurlijk het mannelijke equivalent van zuster
)
Komt goed. Je hebt weken geoefendquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ][/url]
Vanavond naar de kerk! Ben benieuwd, beetje zenuwachtig
Speciaal voor jou dan:quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:47 schreef Jimbo het volgende:
zusters
in elke vorm van het woord behalve die bloedgerelateerde
Rip kerstplannenquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:08 schreef dud0r het volgende:
Laten we vandaag thoughts and prayers sturen naar vriendje @:jimbo die ziek is
Kan je mooi op vreten als je weer beter bentquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Rip kerstplannen
wel een goede 6kg vlees over nu
bijna alles al klaargemaakt nu, maar vreten gaat wel lukken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je mooi op vreten als je weer beter bent
Dus je hebt je smaak gelukkig nog welquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bijna alles al klaargemaakt nu, maar vreten gaat wel lukken.
Straks de 2e ronde ribben erin gooien, dan vanavond de bavette op de pan en nomnomnom
Grotendeel, mn vriendin niet tho (haha had ze al niet omdat ze op mij valt, makkelijke inkopper)quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus je hebt je smaak gelukkig nog wel
Zit er toch niet op te wachtenquote:
pics van de dochten in kwestie? (mits 16+ natuurlijk)quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:31 schreef DaMart het volgende:
Wij hebben morgen ook wat meer eten bij de brunch per persoon. Het bezoek is ziek, waarschijnlijk vorige week aangestoken door mijn dochter.
Dan moet je nog even 15 jaar wachtenquote:Op zaterdag 24 december 2022 14:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pics van de dochten in kwestie? (mits 16+ natuurlijk)
Oefquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je nog even 15 jaar wachten.
Dan ben jij niet lief genoeg geweestquote:
oh is dat hetquote:Op zondag 25 december 2022 07:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ben jij niet lief genoeg geweest
quote:Op zondag 25 december 2022 07:56 schreef mschol het volgende:
[..]
oh is dat het![]()
*stapt in bed en trekt dekbed over zich heen
ik dacht dat het de inflatie, energiecrisis, gascrisis, e.d. was en de kerstman niet meer voor iedereen kadootjes kon kopenquote:
De elven van de kerstman maken de cadeautjesquote:Op zondag 25 december 2022 08:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dat het de inflatie, energiecrisis, gascrisis, e.d. was en de kerstman niet meer voor iedereen kadootjes kon kopen
klimaatcrisis, er is steeds minder plek op de noordpoolquote:Op zondag 25 december 2022 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
De elven van de kerstman maken de cadeautjesop de energieneutrale noordpool
![]()
Dat wel jaquote:Op zondag 25 december 2022 08:07 schreef mschol het volgende:
[..]
klimaatcrisis, er is steeds minder plek op de noordpool
En na Pasen krijgen we ook nog Pinksterenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 08:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Het is toch nog geen Pasen geweest?
Binnenkort zullen de paaseitjes wel in de winkel liggen. Het eerste teken dat de lente er weer aan komt
Wat is er morgen voor feestquote:
Hoezo? Pasen komt er alweer aan. Nog zo´n waardeloos ¨feest¨.quote:
Ik ben wel weer toe aan vakantie. Die eerste werkweek na 3 weken vakantie is toch best pittig.quote:
En vervangen voor gewone vrije dagen. Dat is op zich wel inclusief, kunnen mensen met een ander geloof ook vrij zijn op hun feestdag!quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoezo? Pasen komt er alweer aan. Nog zo´n waardeloos ¨feest¨.
AFSCHAFFEN die verplichte vrije dagen !!
Het heeft even nodig deze verandering maar ik zie het er graag van komen. Ik bepaal zelf wel wanneer ik vrij wil zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En vervangen voor gewone vrije dagen. Dat is op zich wel inclusief, kunnen mensen met een ander geloof ook vrij zijn op hun feestdag!
En met kerst als je geen zin hebt in familie zijn je vrije dagen gewoon op
Ja, ik denk ook wel dat het er wel van gaat komen. Van mij mag het, 10 jaar lijkt me ook wel haalbaar.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Het heeft even nodig deze verandering maar ik zie het er graag van komen. Ik bepaal zelf wel wanneer ik vrij wil zijn.
Geef het nog een jaartje of 15-20 - duurt effe - maar dan weten we niet beter meer.
Herkenbaar (al waren het bij mij maar 2 vrije weken)quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben wel weer toe aan vakantie. Die eerste werkweek na 3 weken vakantie is toch best pittig.
Elke dag is toch een feestjequote:Op woensdag 11 januari 2023 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Is FEE tegenwoordig 365 dagen per jaar open?
Ja, nu wel!quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Is FEE tegenwoordig 365 dagen per jaar open?
Hep je last van klonten in je vla bakje?quote:
Die was van 25 januariquote:Op zondag 12 maart 2023 13:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hep je last van klonten in je vla bakje?
Maakt niet uit.quote:
Dit geldt alleen voor de december maand.quote:
Ga dan maar weer weg hierquote:Op zondag 12 maart 2023 19:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit geldt alleen voor de december maand.
Pasen en al die andere waardeloze zogenaamde ¨feestdagen¨ zijn het vieren niet waard.
Ja nogalquote:Op zondag 12 maart 2023 13:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hep je last van klonten in je vla bakje?
Nou, heb je een goed onderwerp om dit snel mee vol te spammen?quote:Op zondag 12 maart 2023 21:03 schreef Donna het volgende:
Nog even doorposten voor een meer passende TT.
Ik kan 'm ook gewoon aanpassen als het nodig isquote:Op zondag 12 maart 2023 21:03 schreef Donna het volgende:
Nog even doorposten voor een meer passende TT.
Sstttquote:Op zondag 12 maart 2023 21:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan 'm ook gewoon aanpassen als het nodig is
Oke we posten wel doorquote:
Afgelopen zaterdag had ik een feestjequote:
Is dit Real KSC?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
fecking shite allemaal smulrollen in mijn MyAT
Nee ik ben dood. Dit is een automatische gegeneerd antwoord door een botquote:
Moet jij wetenquote:
Heb je die van mij overgenomen? Die was al even met pensioen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik ben dood. Dit is een automatische gegeneerd antwoord door een bot
[..]
Moet jij weten
Verjaardagsfeestjes dan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik ben dood. Dit is een automatische gegeneerd antwoord door een bot
[..]
Moet jij weten
Ja. Die is beter dan katbot namelijkquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb je die van mij overgenomen? Die was al even met pensioen.
SlowChatquote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:20 schreef Valeria_Garza het volgende:
wat is een sc? Ik zie dat erg veel op het forum
Al best een tijdje toch, of misschien niet eens dicht geweest, dat zou ook nog best kunnen. Tenslotte is het altijd tijd voor feestdagen!quote:
Het hele jaar doorquote:
Ja dit wist ik stiekem... Maar ineens popt hij op.quote:
wat een onzinquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit jaar zet ik pas op 12-11 de boom op en niet half september.
Heftig besluitmaar ik wil dit jaar korter de zooi hebben staan
Boeiend, als Sinterklaas hier binnen komt staat ook de kerstboom.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kerstboom opzetten![]()
![]()
Keuzes
Ik vind dat sinterklaas altijd eerst het land uit moet zijn. Aan de andere hand geen kinderen hier die in verwarring raken. En dit jaar ook geen hordes sloopkittens
Dag na Sint lijkt qua planning wat onhandig, dus misschien toch maar vast het weekend ervoor
Of je koopt er nog een bij, heb je een kerstdorp.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik twijfel ook of ik niet een grotere boom wil... heb nu eentje van halve meter en een van een meter. Heb op zich ruimte voor een grotere
Haha te weinig stopcontacten hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:47 schreef Charz het volgende:
[..]
Of je koopt er nog een bij, heb je een kerstdorp.
Heb je elke kerst een andere boominrichgingquote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Eind november zal ik hem wel opzetten. Ben al aan het nadenken welke kleuren ik ga gebruiken. Of zilver, wit en lichtblauw, of een bonte boom met allerlei kleuren.
Misschien nog eerst naar de kerstmarkt wat inspiratie opdoen.
Als je het geld kunt missen, en de gedachte komt elk jaar langs dan is het imo geen bevlieging.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha te weinig stopcontacten hoordenk dat ik het zonde geld vind. Maar elk jaar vraag ik me dit af
Ja dat probeer ik wel, heb in bijna alle kleuren kerstversiering en dan combineer ik daar wat mee (zoals rood/goud, paars/zilver, blauw/groen, of gewoon alle kleuren bij elkaar). En soms heb ik dan natuurlijk nog wat nieuwe versiering nodigquote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb je elke kerst een andere boominrichging
Ik moet het eigenlijk in januari kopen. Dan zijn de prijzen lagerquote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je het geld kunt missen, en de gedachte komt elk jaar langs dan is het imo geen bevlieging.
Toegeven aan die wens en er jaren plezier van hebben
Hoe gaaf!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik wel, heb in bijna alle kleuren kerstversiering en dan combineer ik daar wat mee (zoals rood/goud, paars/zilver, blauw/groen, of gewoon alle kleuren bij elkaar). En soms heb ik dan natuurlijk nog wat nieuwe versiering nodig
Bij mij heeft de kringloop ook altijd een "kerstmarkt", staan dan ook meerdere kunstbomen bij. En ik heb zelf mijn boom via marktplaats gekocht. Dan kost het toch een stuk minder dan een nieuwe boom.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha te weinig stopcontacten hoordenk dat ik het zonde geld vind. Maar elk jaar vraag ik me dit af
maar thuiskomen in een donker huis behalve een brandende kerstboom, een leuk verlicht kerstdorpje wat je tegemoet komt, warme gekruide chocolademelk maken en dan onder een dekentje op de bank zitten en even genieten voordat je je nest in duiktquote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:13 schreef mschol het volgende:
ik weet niet eens of ik er dit jaar 1 opzet..
in november december ben ik altijd vroeg weg en laat thuis, en werk ik vaak in weekenden ook nog.
Geeft een gevoel van veel moeite doen voor weinig plezier ervan zeg maar
verlengsnoer met stekkerdoos er aanquote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb elk jaar wel nieuwe versiering nodig.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik wel, heb in bijna alle kleuren kerstversiering en dan combineer ik daar wat mee (zoals rood/goud, paars/zilver, blauw/groen, of gewoon alle kleuren bij elkaar). En soms heb ik dan natuurlijk nog wat nieuwe versiering nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |