Zat er wel laatst over na te denken om dat weer eens op te pakken. Ben nu toch weer klaar met elden ring.quote:Op donderdag 8 december 2022 18:42 schreef Jimbo het volgende:
@:blessed19 ga je ooit nog eens twitch streamen? Heb ik opeens zin in
En dan wer bloodborne ofzo
Mooi, drop je een linkje in mn DM? Ik zoek nog iets voor na de kerst om mij mee te vermakenquote:Op donderdag 8 december 2022 21:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zat er wel laatst over na te denken om dat weer eens op te pakken. Ben nu toch weer klaar met elden ring.
Of DS3..
Het darten begint volgende week pasquote:Op donderdag 8 december 2022 18:39 schreef Haags het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAAAAAAAAARRRRR
Na de kerst? Tsja, dan moeten we maar ff kijken wanneer. Heb uiteraard ook mijn dochter. Komt goed.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mooi, drop je een linkje in mn DM? Ik zoek nog iets voor na de kerst om mij mee te vermaken
Gelijk een trip in memory lane, toen ik nog werk had, had ik een bepaalde twitch streamer opstaan in de auto (voornamelijk audio). Heb die gast zn hele reis door i wanna be the boshi / i wanna be the guy gevolgd in iets van een 3 maanden lange struggle
Zo heerlijk in de file staan en die gast ragen als een malle
Ben jij ook van Donnies foute truien?quote:
absoluut niet, dat is echt zo'n huisvrouwen printshopquote:Op donderdag 8 december 2022 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben jij ook van Donnies foute truien?
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 december 2022 22:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
absoluut niet, dat is echt zo'n huisvrouwen printshop
Wel tegen huisvrouwen met printshopjesquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heb jij iets tegen huisvrouwen?
Ik wil ook huisvrouw wordenmja misschien later, als ik met pensioen ben. Koop ik ook zo'n leuke trui
Hahahha hier een trotse huisvrouwquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heb jij iets tegen huisvrouwen?
Ik wil ook huisvrouw wordenmja misschien later, als ik met pensioen ben. Koop ik ook zo'n leuke trui
quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahha hier een trotse huisvrouw
Maar geen shop ernaast
kan je wel custom made buttplugs maken (daar is serieus een goede vraag naar...)quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik zou bijna een printshop beginnen om @:Jimbo te plagen
een 3D printshop lijkt me wel wat
Met een leuke spreuk erop geprintquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je wel custom made buttplugs maken (daar is serieus een goede vraag naar...)
Ben je wel eens naar de huishoudbeurs geweest?quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ik ben als ik dit zo lees toch maar geen huisvrouw, maar een thuisvrouw. Compleet wat anders
Ik heb de pest aan het huishouden. En nee, ik zit thuis, maar doe alleen wat nodig is aan het huishouden. Ben zeker geen poetsvrouw. Dus thuisvrouwquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar de huishoudbeurs geweest?ik niet, maar hou ook niet zo van huishouden
Ik verbaas me dat er echt mensen zijn die van huishouden houden. Ik heb vandaag de diepvries ontdooid (had tijdens mn zomervakantie de deur per ongeluk niet helemaal dicht gedaan, waardoor er allemaal ijs in de diepvries kwam), dat lijkt me wel weer genoeg huishouden voor vandaag, liever een thuisvrouw dan een huisvrouw!quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan het huishouden. En nee, ik zit thuis, maar doe alleen wat nodig is aan het huishouden. Ben zeker geen poetsvrouw. Dus thuisvrouw
Leuke uitstekende pompom van de muts!quote:
Vooral naar de wat aparte ideeën. Daarom doet bad dragon het ook goedquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je wel custom made buttplugs maken (daar is serieus een goede vraag naar...)
Primark heeft ze voor ik geloof een tientjequote:Op vrijdag 9 december 2022 14:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuke uitstekende pompom van de muts!
Ik moet me inhouden om niet zo'n gebreide kerstjurk te bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |