Hoezo? Pasen komt er alweer aan. Nog zo´n waardeloos ¨feest¨.quote:
Ik ben wel weer toe aan vakantie. Die eerste werkweek na 3 weken vakantie is toch best pittig.quote:
En vervangen voor gewone vrije dagen. Dat is op zich wel inclusief, kunnen mensen met een ander geloof ook vrij zijn op hun feestdag!quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoezo? Pasen komt er alweer aan. Nog zo´n waardeloos ¨feest¨.
AFSCHAFFEN die verplichte vrije dagen !!
Het heeft even nodig deze verandering maar ik zie het er graag van komen. Ik bepaal zelf wel wanneer ik vrij wil zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En vervangen voor gewone vrije dagen. Dat is op zich wel inclusief, kunnen mensen met een ander geloof ook vrij zijn op hun feestdag!
En met kerst als je geen zin hebt in familie zijn je vrije dagen gewoon op
Ja, ik denk ook wel dat het er wel van gaat komen. Van mij mag het, 10 jaar lijkt me ook wel haalbaar.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Het heeft even nodig deze verandering maar ik zie het er graag van komen. Ik bepaal zelf wel wanneer ik vrij wil zijn.
Geef het nog een jaartje of 15-20 - duurt effe - maar dan weten we niet beter meer.
Herkenbaar (al waren het bij mij maar 2 vrije weken)quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben wel weer toe aan vakantie. Die eerste werkweek na 3 weken vakantie is toch best pittig.
Elke dag is toch een feestjequote:Op woensdag 11 januari 2023 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Is FEE tegenwoordig 365 dagen per jaar open?
Ja, nu wel!quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Is FEE tegenwoordig 365 dagen per jaar open?
Hep je last van klonten in je vla bakje?quote:
Die was van 25 januariquote:Op zondag 12 maart 2023 13:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hep je last van klonten in je vla bakje?
Maakt niet uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |