Duiven valt niet in de regio en een taxi is wel erg duurquote:
Ja dat is zeker duur, ik heb ook valys, dat is voor buiten de regio en is nog goedkoper ookquote:Op zondag 18 december 2022 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Duiven valt niet in de regio en een taxi is wel erg duurKan niet alles in het leven hebben en dat is prima.
Ben nu mijn eigen kerstmarkt aan het knutselen
Oh wat leuk!quote:
Ik denk niet dat ik hem ga schilderen, ik vind de blankheid van het hout wel stijlvol, klinkt dat logisch? Hele discussie met mijn moeder er nu overquote:Op zondag 18 december 2022 12:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh wat leuk!
Ga je het nog beschilderen, of zo laten? Is zo ook wel mooi!
En misschien nog wat lampjes erin verwerken?
Ja dat klinkt heel logisch, zo naturel is ook wel stylish hoor!quote:Op zondag 18 december 2022 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik hem ga schilderen, ik vind de blankheid van het hout wel stijlvol, klinkt dat logisch? Hele discussie met mijn moeder er nu overen er komen lampjes biJ!
Ik heb bloodborn niet meer, mijn psplus is afgelopen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:04 schreef Jimbo het volgende:
@:blessed19 wanneer gaat de stream live
zad leuks te spelen :yquote:Op zondag 18 december 2022 13:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb bloodborn niet meer, mijn psplus is afgelopen.
Niets, alleen een beetje fifa in de avond :yquote:Op maandag 19 december 2022 10:41 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Yes, de lego sw. Welke doe jij momenteel?
ripquote:
Golf je nog?quote:Op maandag 19 december 2022 16:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niets, alleen een beetje fifa in de avond :y
kunnen we na kerst wel een keer weer aangooienquote:
en dan?quote:
Kersemusquote:
Je moet je vrouwtje ook gewoon binnen houden ipv dat ze allerlei zooi buiten de deur oppikt en aan je door geeftquote:Op woensdag 21 december 2022 20:14 schreef Jimbo het volgende:
Kan iemand mij over m rug aaien en een washandje op mn hoofd leggen?
Godverdomme sinds 2 dagen me een partij ziek hier. Wederom het bewijs dat werken niet goed voor je is
ervaringsdeskundige zo te horen?quote:Op donderdag 22 december 2022 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet je vrouwtje ook gewoon binnen houden ipv dat ze allerlei zooi buiten de deur oppikt en aan je door geeft
Valt met deze mee. Degene die in de kinderopvang werkte was het wel een ramp meequote:
Ach, een beetje antibiotica en het is zo weer weg.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt met deze mee. Degene die in de kinderopvang werkte was het wel een ramp mee
quote:Op donderdag 22 december 2022 11:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach, een beetje antibiotica en het is zo weer weg.
Oh bah, is het zo erg. Beterschapjesquote:Op donderdag 22 december 2022 11:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach, een beetje antibiotica en het is zo weer weg.
Mag het hopen, anders kan ik voor het 3e jaar op rij kerst cancellen door corona/ziektequote:Op donderdag 22 december 2022 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh bah, is het zo erg. BeterschapjesHopelijk voel je je met kerst beter
een traditie moet ergens beginnenquote:Op donderdag 22 december 2022 13:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mag het hopen, anders kan ik voor het 3e jaar op rij kerst cancellen door corona/ziekte
NOOOOOOOOOOOOOOOTJEquote:Op donderdag 22 december 2022 13:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
its the most wonderful timeeeeeeeeee of the year
bijna
Hoe is het met nootjequote:
Goed.. rustaaaghquote:
Beter dan een paar weken terug maar we zijn er nog niet.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Goed.. rustaaagh
met jou? Heb je al vrij of nog niet.
Oeh lekker!!!quote:Op donderdag 22 december 2022 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beter dan een paar weken terug maar we zijn er nog niet.
Nee nog geen vrij. Nog 2 dagen werken en dan 2 weken vrij
Kerst begint dan ook al 1 november. Hoewel ik laat was met versieren dit jaar.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oeh lekker!!!
Dat is te overzien. 2 dagen![]()
misschien hyped dit muziekje je op![]()
ik weet dat je al lang naar kerst uitkeek![]()
[ afbeelding ]
Dan heb je al een behoorlijke aanloop erop zittenquote:Op donderdag 22 december 2022 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kerst begint dan ook al 1 november. Hoewel ik laat was met versieren dit jaar.
Kijken of ik dat volgend jaar beter kan doen.
Jij nog leuke plannen voor kerst?
Moet ik wel tevreden zijnquote:Op donderdag 22 december 2022 14:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dan heb je al een behoorlijke aanloop erop zitten![]()
Wat kan beter? Tevreden zijn is ook prima het is gewoon goed![]()
Ik moet helaas werken met kerst.
Trouwens ik zeg wel dat je tevreden moet zijn maar dat moet je lekker zelf wetenquote:Op donderdag 22 december 2022 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet ik wel tevreden zijn
Allebei de dagen?
quote:Op donderdag 22 december 2022 14:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Trouwens ik zeg wel dat je tevreden moet zijn maar dat moet je lekker zelf weten![]()
![]()
Ja allebei de dagen.
zomaarquote:Op donderdag 22 december 2022 14:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
helaas zit ik de dagen al vol gepland anders was ik gezellig komen kerstbuurten bij je.
Ik ben nou eenmaal heel liefquote:Op donderdag 22 december 2022 14:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zomaarhaha
Wel lief hoor maar had niet gehoeven. Misschien dat ik mij nog bedenk en dat ik mij ergens nog aansluit met 2de kerstdag. Ligt er beetje aan in wat voor staat ik dan ben weet ik niet zo van tevoren .![]()
Maar heb wel lekker drankje voormezelf gehaald just in case
Dat is waar.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2022 14:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Niet een nice guy maar gewoon een lieve man![]()
Zou niet goed zijn als ze dat niet vindtquote:
Dan is er iets mis gegaanquote:Op donderdag 22 december 2022 14:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou niet goed zijn als ze dat niet vindt
Dan zou ik het wel heel snel verpest hebbenquote:Op donderdag 22 december 2022 14:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dan is er iets mis gegaan
Kan gebeuren,quote:Op donderdag 22 december 2022 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan zou ik het wel heel snel verpest hebben
quote:Op donderdag 22 december 2022 14:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kan gebeuren,
Maar is niet gebeurt dus niks aan de hand![]()
Komt goed. Kan jij wel.quote:Op vrijdag 23 december 2022 00:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Morgen kerstviering op mijn werk.
En ik mag weer zingen.
Dit jaar is het helaas niet christmas donkey geworden, maar feliz navidad, en one of us van Joan Osborne
En hey soul sister van train.
Ik heb t angst zweet alweer in den oksels hangen.
Ben je niet meer ziek?quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:18 schreef Jimbo het volgende:
IS JIMBO KLAAR MET WERKEN?
Ja, JIMMIE IS WEER KLAAR MET WERKEN
tot volgend jaar, schooiers
quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je niet meer ziek?
Haha zo klinkt het alsof jij maar een paar weken per jaar werkt
Oh ik dacht de adventsweken. Naja heeft ie goed geregeld dan!quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]een paar weken
![]()
Dat is veel teveel. Paar dagen per jaar dat die jongen werkt
Dat wel ja. Die jongen snapt wel een beetje hoe het werktquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik dacht de adventsweken. Naja heeft ie goed geregeld dan!
Hoeren neuken nooit meer werkenquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat wel ja. Die jongen snapt wel een beetje hoe het werkt
Zo ziek als een hondquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je niet meer ziek?
Haha zo klinkt het alsof jij maar een paar weken per jaar werkt
Ja die is nog beschikbaar.quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken
Totaal ongerelateerd, maar weet je of je zusje morgenavond nog vrij is?
[..]
Zo ziek als een hond
Of eerder gezegd, zeehond met hoe ik loop te blaffen
Niet alleen voor FOK! Maar dat zijn wel haar grootste klantenquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Interpreteer ik het zo juist dat je zuster in de prostitutie werkt voor het FOK!-bordeel?
Jaja, allemaal minimaal 30 cm natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet alleen voor FOK! Maar dat zijn wel haar grootste klanten
Uiteraard werken die er.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaja, allemaal minimaal 30 cm natuurlijk
Werken er eigenlijk ook broeders in het FOK!-bordeel? Ik vraag dit voor een vriend
quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij broeders denk ik aan verpleegkundigen
Je bedoelt dan een monnikquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat valt me nog mee, ik denk dan eerder aan kloosterbroeders
(maar ik bedoelde natuurlijk het mannelijke equivalent van zuster
)
Komt goed. Je hebt weken geoefendquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ][/url]
Vanavond naar de kerk! Ben benieuwd, beetje zenuwachtig
Speciaal voor jou dan:quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:47 schreef Jimbo het volgende:
zusters
in elke vorm van het woord behalve die bloedgerelateerde
Rip kerstplannenquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:08 schreef dud0r het volgende:
Laten we vandaag thoughts and prayers sturen naar vriendje @:jimbo die ziek is
Kan je mooi op vreten als je weer beter bentquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Rip kerstplannen
wel een goede 6kg vlees over nu
bijna alles al klaargemaakt nu, maar vreten gaat wel lukken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je mooi op vreten als je weer beter bent
Dus je hebt je smaak gelukkig nog welquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bijna alles al klaargemaakt nu, maar vreten gaat wel lukken.
Straks de 2e ronde ribben erin gooien, dan vanavond de bavette op de pan en nomnomnom
Grotendeel, mn vriendin niet tho (haha had ze al niet omdat ze op mij valt, makkelijke inkopper)quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus je hebt je smaak gelukkig nog wel
Zit er toch niet op te wachtenquote:
pics van de dochten in kwestie? (mits 16+ natuurlijk)quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:31 schreef DaMart het volgende:
Wij hebben morgen ook wat meer eten bij de brunch per persoon. Het bezoek is ziek, waarschijnlijk vorige week aangestoken door mijn dochter.
Dan moet je nog even 15 jaar wachtenquote:Op zaterdag 24 december 2022 14:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pics van de dochten in kwestie? (mits 16+ natuurlijk)
Oefquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je nog even 15 jaar wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |