quote:Op donderdag 8 december 2022 14:49 schreef Homey het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat is ook heel terecht. Er worden ook mensenrechten geschonden in Nederland (toeslagenaffaire bijvoorbeeld), moet er dan geen sportevenement in Nederland worden gehouden?
Is een actie van 433football (waarschijnlijk samen met Qatar). Hij werkt dus voor 433 zeg maar dit WK als soort van influencer.quote:Op donderdag 8 december 2022 14:49 schreef TLC het volgende:
In de categorie 'waar betalen ze het van ?'
https://nos.nl/artikel/24(...)ezoeken-ben-echt-moe
Ja, ik begrijp waar je heen wil maar ik vind het verder geen sterke vergelijking.quote:Op donderdag 8 december 2022 14:49 schreef Homey het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat is ook heel terecht. Er worden ook mensenrechten geschonden in Nederland (toeslagenaffaire bijvoorbeeld), moet er dan geen sportevenement in Nederland worden gehouden?
quote:Op donderdag 8 december 2022 13:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dan nog, logistiek gezien is het al een vreemd verhaal 40.000 man (en het zijn er meer aangezien je ook mensen zal hebben die 1 wedstrijd gaan) is 150 vliegtuigen vol.
WTF...quote:De best bezochte groepswedstrijd in Qatar was Argentinië - Mexico: 88.966 toeschouwers. Het was daarmee de WK-wedstrijd met het hoogste bezoekersaantal sinds de WK-finale van 1994 in de Verenigde Staten. bron
Met het verschil dat bij de toeslagenaffaire het overgrote merendeel van de slachtoffers allang idioot ruimhartig is gecompenseerd en met de rest ook zeer ruime regelingen worden getroffen als schadevergoeding. 5 miljard voor 34.000 zaken, reken maar uit.quote:Op donderdag 8 december 2022 14:49 schreef Homey het volgende:
[..]
Ben je al zenuwachtig?quote:Op donderdag 8 december 2022 15:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit wordt gewoon een enorme kutwedstrijd en we gaan er op traditionele wijze weer net vanaf.
Geen enkel ander land ter wereld zal zich schamen om in een halve finale van WK te staan als er gewonnen wordt van Argentinië, behalve het Nederlandse volkquote:Op donderdag 8 december 2022 15:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wordt een makkelijke overwinning voor Nederland, maar wel weer op een manier waarvoor we ons kapot moeten schamen.
Ga jij je maar schamen voor een overwinning op Argentinië ja.quote:Op donderdag 8 december 2022 15:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wordt een makkelijke overwinning voor Nederland, maar wel weer op een manier waarvoor we ons kapot moeten schamen.
Dat zou dan alleen kunnen als je zwaar onterecht in de 89e minuut een penalty zou krijgen ofzo.quote:Op donderdag 8 december 2022 15:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Amen.quote:Op donderdag 8 december 2022 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen enkel ander land ter wereld zal zich schamen om in een halve finale van WK te staan als er gewonnen wordt van Argentinië, behalve het Nederlandse volk
quote:Op donderdag 8 december 2022 15:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit wordt gewoon een enorme kutwedstrijd en we gaan er op traditionele wijze weer net vanaf.
Je schaamt je en toch ook niet. Apart.quote:Op donderdag 8 december 2022 15:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ga jij je maar schamen voor een overwinning op Argentinië ja.
Ik wilde geen wk worden na die karatetrap van Nigelquote:Op donderdag 8 december 2022 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen enkel ander land ter wereld zal zich schamen om in een halve finale van WK te staan als er gewonnen wordt van Argentinië, behalve het Nederlandse volk
Maar dat geldt ook voor Nederland. ZELFS de pot tegen de VS was "meh" maar wel oh zo efficiënt: 2x op goal, 2 goals is gewoon perfect. En de 2de helft uitspelen. Goaltje tegen och zal best.quote:Op donderdag 8 december 2022 08:46 schreef Simmertje het volgende:
Heb eigenlijk ook wel een goed gevoel over vrijdag. Heb Argentinië het hele toernooi gevolgd en ben eigenlijk totaal niet onder de indruk. Het is dat Messi een aantal bevliegingen heeft gehad, maar verder vind ik ze absoluut niet van het niveau Brazilië/Frankrijk/Portugal.
en daar zijn we trots op!quote:Op donderdag 8 december 2022 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is echt de grootst mogelijke onzin, op 70% zou namelijk betekenen dat je Nederland bij vlagen zou moeten hebben zien versnellen. Dat was absoluut niet het geval in de poulefase, daarin heeft Nederland gewoon 270 minuten op dezelfde trage slordige manier gespeeld, zonder ook maar een vlaag van beter kunnen en uiteindelijk met flink wat geluk uit 6 kansen 5x gescoord (waarvan geen 1 kans een echt uitgespeelde kans was).quote:Op donderdag 8 december 2022 15:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Komt een ander ding om de hoek kijken: ik sluit niet uit dat Van Gaal heeft gezegd: op 70% komen we ook de voorrondes door. Na de eerste pot 3 punten. Van Senegal hoeft je niet te winnen en van Qatar winnen we toch wel. En dan tegen de VS: kunnen we counteren dan er voor gaan en voor de rest energie sparen.
(de VS is voetbaltechnisch nog niet slim genoeg en ze zijn puur op tactiek verslagen).
Mwa, als we de finale zouden zijn we wel meteen het enige land ooit dat door de hele wereld voor de tweede keer gezien zal worden als 'het anti-voetbalspook dat is overwonnen'.quote:Op donderdag 8 december 2022 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, het is meer zo dat Van Gaal dit systeem 4 wedstrijden heeft gespeeld om het er voor de wedstrijd tegen Argentinie (en verder ) goed in te slijpen. In de VS doen ze nu net alsof ze progressie hebben geboekt omdat het grote Nederland alleen durfde te counteren maar als het alleen om die wedstrijd zou gaan zou Nederland echt wel veel hoger spelen. Deze vier wedstijden zijn puur repetities geweest voor wat er gaat komen. Bert van Marwijk heeft dat in Zuid-Afrika ook gedaan door steeds met 2 controleurs te spelen die de middencirkel niet uitkwamen.quote:Op donderdag 8 december 2022 15:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Maar dat geldt ook voor Nederland. ZELFS de pot tegen de VS was "meh" maar wel oh zo efficiënt: 2x op goal, 2 goals is gewoon perfect. En de 2de helft uitspelen. Goaltje tegen och zal best.
Komt een ander ding om de hoek kijken: ik sluit niet uit dat Van Gaal heeft gezegd: op 70% komen we ook de voorrondes door. Na de eerste pot 3 punten. Van Senegal hoeft je niet te winnen en van Qatar winnen we toch wel. En dan tegen de VS: kunnen we counteren dan er voor gaan en voor de rest energie sparen.
(de VS is voetbaltechnisch nog niet slim genoeg en ze zijn puur op tactiek verslagen).
Beetje narcistisch om jezelf als de wereld te zien.quote:Op donderdag 8 december 2022 17:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, als we de finale zouden zijn we wel meteen het enige land ooit dat door de hele wereld voor de tweede keer gezien zal worden als 'het anti-voetbalspook dat is overwonnen'.
Die laatste wedstrijd vond ik tactisch wel goed uitgespeeld, die Amerikanen konden er ook niet zoveel van maar toch.quote:Op donderdag 8 december 2022 17:19 schreef -XOR- het volgende:
Het is wel jammer dat als je verliest, je een zaadtoernooi hebt gespeeld.
Ik denk dat de Argentijn stiekem ook worden gesponsord door Qatar. Van sommige landen die stuk voor stuk niet bekend staan als rijk zijn er teveel supporters. Niet alleen Argentinië, ook Portugal, Marokko en Mexico bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 8 december 2022 14:11 schreef Homey het volgende:
[..]
Veel Argentijnen die in Europa wonen, zijn afgereisd. De gemiddelde Argentijn in Argentinië is net wat te arm voor zo'n reis. En wat je zegt klopt, voetbal is daar meer een ding, komt veel emotie en temperament bij kijken.
Bij Nederland zie je toch dat hoempa hoempa clowneske publiek op wedstrijden van Oranje afgekomen, dat zijn niet echt de meest die hard supporters.
Bij vlagen begon het ook ergens op te lijken, zeker bij de doelpunten. Dat duidt er toch ook wel voorzichtig op dat de ploeg goed ingespeeld raakt en dan kun je ook wat avontuurlijker worden.quote:Op donderdag 8 december 2022 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die laatste wedstrijd vond ik tactisch wel goed uitgespeeld, die Amerikanen konden er ook niet zoveel van maar toch.
Vanaf nu vind ik het niet echt meer gelden dat mooi of lelijk, het is ook wat anders dan clubvoetbal in een competitie met 34 wedstrijden.quote:Op donderdag 8 december 2022 18:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bij vlagen begon het ook ergens op te lijken, zeker bij de doelpunten. Dat duidt er toch ook wel voorzichtig op dat de ploeg goed ingespeeld raakt en dan kun je ook wat avontuurlijker worden.
Je kunt WK worden met drie gelijke spelen. Raar, maar waar.quote:
Dan nog, who gives a fuck, je bent dan doorquote:Op donderdag 8 december 2022 15:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zou dan alleen kunnen als je zwaar onterecht in de 89e minuut een penalty zou krijgen ofzo.
That’s the spiritquote:Op donderdag 8 december 2022 20:31 schreef TLC het volgende:
Met enig geluk staat morgen Nederland om deze tijd voor
Ik vind dat de eindstand en goals hier toch wel een vrij grote rol in de beeldvorming spelen hoor. Eerste helft: Zelfde beeld als de poulefase. Stilstaan, afwachten, ballen wegpompen. 2 superieure counters waardoor je de tweede helft wat meer lucht had om uit te breken. (En dat het grootste deel van de tijd ook nog heel matig deed)quote:Op donderdag 8 december 2022 18:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bij vlagen begon het ook ergens op te lijken, zeker bij de doelpunten. Dat duidt er toch ook wel voorzichtig op dat de ploeg goed ingespeeld raakt en dan kun je ook wat avontuurlijker worden.
0-1 na verlengingquote:Op donderdag 8 december 2022 20:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
1-2quote:Op donderdag 8 december 2022 20:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Brazilië had wel een iets moeilijkere groep met Zwitserland en Servië. Maar goed, toernooi begint voor Brazilië pas in de halve finale.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat geldt net zo voor Portugal, Brazilië en Frankrijk.
Morgen weer dit soort taferelen dus?quote:Op woensdag 7 december 2022 22:35 schreef KingRoland het volgende:
Lahoz fluit. Waarom een Spanjaard? die hebben een hechtere band met Argentinie
Dit gaat nu al mis
Wat een totaalidioot is dat ook.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Morgen weer dit soort taferelen dus?
[ afbeelding ]
Stelling: Nederland mist een type van Bommel.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een totaalidioot is dat ook.
0-0quote:Op donderdag 8 december 2022 20:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Nee hoor. Mateu Lahoz is van Mateu Lahoz-showquote:Op donderdag 8 december 2022 21:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Morgen weer dit soort taferelen dus?
[ afbeelding ]
En daarna?quote:
Lahozgod @Orientequote:Op donderdag 8 december 2022 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee hoor. Mateu Lahoz is van Mateu Lahoz-show
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En welbekende Karsdorp.gif plus een ander video waar hij rondje loopt om de spelers. Schitterende scheids als je een neutrale fan bent.
Na een WK finale mag dat wel toch?quote:Op donderdag 8 december 2022 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een totaalidioot is dat ook.
Waarom draagt hij hier geen bril?quote:Op donderdag 8 december 2022 21:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nog meer bonusmateriaal. De mooiste goal die Davids ooit maakte voor Oranje was tegen Argentinië.
[ afbeelding ]
Moet ie wel tussen de palen zijn anders heb je er niks aan, dus zou het niet doen.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wedden op shot on goal voor Memphis dus.
Verlenging waarschijnlijk. Al zou kop of munt mijn nostalgische gevoelens met veel warmte vervullen.quote:
Je kan precies zien wie er gesponsord zijn. Die zitten in speciaal vak en 80% van wat je van publiek ziet op tv zijn mensen in dat vak. Vooral bij Japan e.d. valt dat heel erg op.quote:Op donderdag 8 december 2022 18:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Argentijn stiekem ook worden gesponsord door Qatar. Van sommige landen die stuk voor stuk niet bekend staan als rijk zijn er teveel supporters. Niet alleen Argentinië, ook Portugal, Marokko en Mexico bijvoorbeeld.
1-2quote:Op donderdag 8 december 2022 20:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Gelukkig heeft er nog iemand hoop hier.quote:
💪quote:Op donderdag 8 december 2022 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft er nog iemand hoop hier.
2-1, Nederland komt wel eerst achter maar wees niet getreurdquote:Op donderdag 8 december 2022 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft er nog iemand hoop hier.
quote:Op donderdag 8 december 2022 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee hoor. Mateu Lahoz is van Mateu Lahoz-show
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En welbekende Karsdorp.gif plus een ander video waar hij rondje loopt om de spelers. Schitterende scheids als je een neutrale fan bent.
Positieve mensen die het leuk met elkaar hebben?quote:
Nee, das prima zolang ik niet mee hoef te doen, de 'WIJ WORDEN WK'-tia op t einde is wat engquote:Op donderdag 8 december 2022 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Positieve mensen die het leuk met elkaar hebben?
Ik kan je enkel veel sterkte en succes wensen.
Kom op LR, ook positiviteit kan heel eng overkomen.quote:Op donderdag 8 december 2022 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Positieve mensen die het leuk met elkaar hebben?
Ik kan je enkel veel sterkte en succes wensen.
@Sked vindt hier iets van.quote:Op donderdag 8 december 2022 22:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kom op LR, ook positiviteit kan heel eng overkomen.
Absoluut niet mijn ding dit maar vind het veroordelen en neerkijken op dit soort zaken maar spijtig. Ze hadden ook steden kunnen afbreken uit "vreugde"quote:Op donderdag 8 december 2022 22:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kom op LR, ook positiviteit kan heel eng overkomen.
1-3quote:Op donderdag 8 december 2022 20:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
3-1quote:Op donderdag 8 december 2022 20:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Ik totaal niet eigenlijk. Ben nog steeds overtuigd van uitschakeling.quote:
Ik neem aan Gakpo op de plek van Klaassen en Bergwijn naast Memphis?quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik totaal niet eigenlijk. Ben nog steeds overtuigd van uitschakeling.
Bergwijn op de plek van Klaassen trouwens. Matig.
Dat denk ik ook. In de praktijk spelen we dus weer met 10 man want Bergwijn heeft tot nu toe dit toernooi nog niet meegedaan.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik neem aan Gakpo op de plek van Klaassen en Bergwijn naast Memphis?
Ik vond 'm tegen de VS best goed invallen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. In de praktijk spelen we dus weer met 10 man want Bergwijn heeft tot nu toe dit toernooi nog niet meegedaan.
Je positiviteit is te bewonderen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik vond 'm tegen de VS best goed invallen eerlijk gezegd.
Die vermoedelijke opstellingen kloppen tot nu toe nooit.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eens. PietjePuk slaat weer eens wartaal uit.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik vond 'm tegen de VS best goed invallen eerlijk gezegd.
Ik kijk in de kroeg dus een kater zal het sowieso wordenquote:Op vrijdag 9 december 2022 09:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je positiviteit is te bewonderen.Hoelang gaat je kater zijn als we er vandaag gewoon uitvliegen?
Afgelopen woensdagavond overleed zijn oma, de moeder van zijn vader.quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Rozen verwelken, schepen vergaan,
https://nos.nl/artikel/24(...)strijd-met-messi-aan
@:pisces29 @:onlogisch @:oriente @:littlerabbit @:kingroland
100% liever Bergwijn dan albino Klaassen @aad300quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat klinkt in ieder geval realistisch. Hoop vooral dat Noppert geen fouten maakt.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik kijk in de kroeg dus een kater zal het sowieso wordenHet opstellen van Bergwijn zal echt niet bepalen of Nederland wint of verliest en als Nederland dus inderdaad verliest hebben ze het gewoon uitstekend gedaan hoor met deze groep en hoef je je nergens voor te schamen.
Tja dat hopen we allemaal. Je kunt vanavond ook om 20:02 0-1 achter staan zoals dat tegen de VS ook had gekund.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat klinkt in ieder geval realistisch. Hoop vooral dat Noppert geen fouten maakt.
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom is Brazilië - Kroatië eerst terwijl die hun achtste finale 2 dagen later hebben gespeeld dan Nederland?
Ik denk omdat Nederland aan de kant van Qatar zit in het speelschema, dus een soort "thuisvoordeel" mocht het gastland zo ver komen. Krom is het wel ja.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom is Brazilië - Kroatië eerst terwijl die hun achtste finale 2 dagen later hebben gespeeld dan Nederland?
Misschien heeft dat met de logistiek rondom de stadions te maken?quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lijkt me niet, beide wedstrijden worden in een buitenwijk van Doha gespeeld.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:22 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Misschien heeft dat met de logistiek rondom de stadions te maken?
Zo werkt een speelschema met twee kanten nu eenmaal. Hier ontkom je niet aan. Belangrijkste is gewoon dat landen die elkaar treffen nauwrlijks verschil hebben qua rustquote:Op vrijdag 9 december 2022 09:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |