3-1quote:Op donderdag 8 december 2022 20:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
Ik totaal niet eigenlijk. Ben nog steeds overtuigd van uitschakeling.quote:
Ik neem aan Gakpo op de plek van Klaassen en Bergwijn naast Memphis?quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik totaal niet eigenlijk. Ben nog steeds overtuigd van uitschakeling.
Bergwijn op de plek van Klaassen trouwens. Matig.
Dat denk ik ook. In de praktijk spelen we dus weer met 10 man want Bergwijn heeft tot nu toe dit toernooi nog niet meegedaan.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik neem aan Gakpo op de plek van Klaassen en Bergwijn naast Memphis?
Ik vond 'm tegen de VS best goed invallen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. In de praktijk spelen we dus weer met 10 man want Bergwijn heeft tot nu toe dit toernooi nog niet meegedaan.
Je positiviteit is te bewonderen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik vond 'm tegen de VS best goed invallen eerlijk gezegd.
Die vermoedelijke opstellingen kloppen tot nu toe nooit.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eens. PietjePuk slaat weer eens wartaal uit.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik vond 'm tegen de VS best goed invallen eerlijk gezegd.
Ik kijk in de kroeg dus een kater zal het sowieso wordenquote:Op vrijdag 9 december 2022 09:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je positiviteit is te bewonderen.Hoelang gaat je kater zijn als we er vandaag gewoon uitvliegen?
Afgelopen woensdagavond overleed zijn oma, de moeder van zijn vader.quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Rozen verwelken, schepen vergaan,
https://nos.nl/artikel/24(...)strijd-met-messi-aan
@:pisces29 @:onlogisch @:oriente @:littlerabbit @:kingroland
100% liever Bergwijn dan albino Klaassen @aad300quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat klinkt in ieder geval realistisch. Hoop vooral dat Noppert geen fouten maakt.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik kijk in de kroeg dus een kater zal het sowieso wordenHet opstellen van Bergwijn zal echt niet bepalen of Nederland wint of verliest en als Nederland dus inderdaad verliest hebben ze het gewoon uitstekend gedaan hoor met deze groep en hoef je je nergens voor te schamen.
Tja dat hopen we allemaal. Je kunt vanavond ook om 20:02 0-1 achter staan zoals dat tegen de VS ook had gekund.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat klinkt in ieder geval realistisch. Hoop vooral dat Noppert geen fouten maakt.
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom is Brazilië - Kroatië eerst terwijl die hun achtste finale 2 dagen later hebben gespeeld dan Nederland?
Ik denk omdat Nederland aan de kant van Qatar zit in het speelschema, dus een soort "thuisvoordeel" mocht het gastland zo ver komen. Krom is het wel ja.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom is Brazilië - Kroatië eerst terwijl die hun achtste finale 2 dagen later hebben gespeeld dan Nederland?
Misschien heeft dat met de logistiek rondom de stadions te maken?quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lijkt me niet, beide wedstrijden worden in een buitenwijk van Doha gespeeld.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:22 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Misschien heeft dat met de logistiek rondom de stadions te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |