Lahozgod @Orientequote:Op donderdag 8 december 2022 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee hoor. Mateu Lahoz is van Mateu Lahoz-show
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En welbekende Karsdorp.gif plus een ander video waar hij rondje loopt om de spelers. Schitterende scheids als je een neutrale fan bent.
Na een WK finale mag dat wel toch?quote:Op donderdag 8 december 2022 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een totaalidioot is dat ook.
Waarom draagt hij hier geen bril?quote:Op donderdag 8 december 2022 21:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nog meer bonusmateriaal. De mooiste goal die Davids ooit maakte voor Oranje was tegen Argentinië.
[ afbeelding ]
Moet ie wel tussen de palen zijn anders heb je er niks aan, dus zou het niet doen.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wedden op shot on goal voor Memphis dus.
Verlenging waarschijnlijk. Al zou kop of munt mijn nostalgische gevoelens met veel warmte vervullen.quote:
Je kan precies zien wie er gesponsord zijn. Die zitten in speciaal vak en 80% van wat je van publiek ziet op tv zijn mensen in dat vak. Vooral bij Japan e.d. valt dat heel erg op.quote:Op donderdag 8 december 2022 18:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Argentijn stiekem ook worden gesponsord door Qatar. Van sommige landen die stuk voor stuk niet bekend staan als rijk zijn er teveel supporters. Niet alleen Argentinië, ook Portugal, Marokko en Mexico bijvoorbeeld.
1-2quote:Op donderdag 8 december 2022 20:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
Gelukkig heeft er nog iemand hoop hier.quote:
💪quote:Op donderdag 8 december 2022 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft er nog iemand hoop hier.
2-1, Nederland komt wel eerst achter maar wees niet getreurdquote:Op donderdag 8 december 2022 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft er nog iemand hoop hier.
quote:Op donderdag 8 december 2022 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee hoor. Mateu Lahoz is van Mateu Lahoz-show
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En welbekende Karsdorp.gif plus een ander video waar hij rondje loopt om de spelers. Schitterende scheids als je een neutrale fan bent.
Positieve mensen die het leuk met elkaar hebben?quote:
Nee, das prima zolang ik niet mee hoef te doen, de 'WIJ WORDEN WK'-tia op t einde is wat engquote:Op donderdag 8 december 2022 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Positieve mensen die het leuk met elkaar hebben?
Ik kan je enkel veel sterkte en succes wensen.
Kom op LR, ook positiviteit kan heel eng overkomen.quote:Op donderdag 8 december 2022 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Positieve mensen die het leuk met elkaar hebben?
Ik kan je enkel veel sterkte en succes wensen.
@Sked vindt hier iets van.quote:Op donderdag 8 december 2022 22:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kom op LR, ook positiviteit kan heel eng overkomen.
Absoluut niet mijn ding dit maar vind het veroordelen en neerkijken op dit soort zaken maar spijtig. Ze hadden ook steden kunnen afbreken uit "vreugde"quote:Op donderdag 8 december 2022 22:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kom op LR, ook positiviteit kan heel eng overkomen.
1-3quote:Op donderdag 8 december 2022 20:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked