Dan is Pasveer er ook nog gewoon bij hoor.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik tot 2030 moet wachten totdat ik ouder ben dan elke speler uit de Nederlandse selectie.
Wat is jouw voorspelling?quote:Op donderdag 8 december 2022 12:48 schreef 3rr0r het volgende:
Al dat doemdenken weerIndekken zodat je je niet te kut voelt als het mis gaat?
Dat geldt net zo voor Portugal, Brazili en Frankrijk.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wereldprestatie niet. Ze hebben vier lollers tegen gehad, zoals de Argentijnse journalist terecht opmerkte en dan n goede subtopper. Wel een goede prestatie, maar niet echt iets onmogelijks.
Als Alex Soze het haalt zijn die steakvreters nergens @Mani89quote:Op donderdag 8 december 2022 13:46 schreef Homey het volgende:
Argentijnen komen met 40000 mensen aanzetten, en Nederland met maar 1400. Dat wordt een thuiswedstrijd voor de Argentijnen. Wat een lage opkomst van het oranje legioen, dat valt van Gaal ook op. Maar dit WK is ook de grond ingeschreven door onze NPO. En wat ik stiekem ook denk; de binding van Nederland met de spelers is minder dan vroeger. Dat komt omdat veel spelers amper in de eredivisie hebben gevoetbald. Het is een beetje een vreemdelingenlegioen daardoor. Ik hoop dat ze winnen en ik ga ook kijken, maar ook bij mij leeft Oranje een stuk minder dan vroeger.
We gaan alles kapot maken daar!quote:Op donderdag 8 december 2022 13:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als Alex Soze het haalt zijn die steakvreters nergens @:mani89
Stukje Noa nuquote:Op donderdag 8 december 2022 13:29 schreef 3rr0r het volgende:
LIVE Persco
https://nos.nl/livestream(...)entie-louis-van-gaal
Helpt natuurlijk ook niet dat het hier pleurisweer is. Vroeger keken we met de hele buurt op een groot scherm buiten naar dat soort wedstrijden als EK/WK.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:46 schreef Homey het volgende:
Argentijnen komen met 40000 mensen aanzetten, en Nederland met maar 1400. Dat wordt een thuiswedstrijd voor de Argentijnen. Wat een lage opkomst van het oranje legioen, dat valt van Gaal ook op. Maar dit WK is ook de grond ingeschreven door onze NPO. En wat ik stiekem ook denk; de binding van Nederland met de spelers is minder dan vroeger. Dat komt omdat veel spelers amper in de eredivisie hebben gevoetbald. Het is een beetje een vreemdelingenlegioen daardoor. Ik hoop dat ze winnen en ik ga ook kijken, maar ook bij mij leeft Oranje een stuk minder dan vroeger.
Ik vindt het maar een raar verhaal al die Argentijnen, zijn er zoveel Argentijnse expats in die omgeving? Kan me toch moeilijk voorstellen dat er zoveel Argentijnen zijn die duizenden euro's uitgeven om naar Qatar te gaan. Het is nou ook niet zo dat er extreem veel Argentijnen zijn t.o.v. Nederlanders in de wereld (47 om 18 miljoen).quote:Op donderdag 8 december 2022 13:46 schreef Homey het volgende:
Hoe komen de supporters van al die bananenrepublieken eigenlijk aan het geld voor kaarten en verblijf. Of laten de Europese supporters het vooral afweten vanwege de politiek?quote:Op donderdag 8 december 2022 13:46 schreef Homey het volgende:
Het is daar veel meer een religie dan dat voetbal hier is, dus mensen doen er alles aan om naar dat WK te kunnen. Daarnaast lopen er ook veel boefjes rond daar, dus denk niet dat het geld altijd even eerlijk is verdiend.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vindt het maar een raar verhaal al die Argentijnen, zijn er zoveel Argentijnse expats in die omgeving? Kan me toch moeilijk voorstellen dat er zoveel Argentijnen zijn die duizenden euro's uitgeven om naar Qatar te gaan. Het is nou ook niet zo dat er extreem veel Argentijnen zijn t.o.v. Nederlanders (47 om 18 miljoen).
Maar dan nog, logistiek gezien is het al een vreemd verhaal 40.000 man (en het zijn er meer aangezien je ook mensen zal hebben die 1 wedstrijd gaan) is 150 vliegtuigen vol.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:57 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Het is daar veel meer een religie dan dat voetbal hier is, dus mensen doen er alles aan om naar dat WK te kunnen. Daarnaast lopen er ook veel boefjes rond daar, dus denk niet dat het geld altijd even eerlijk is verdiend.
Dit hele WK is een vreemd verhaal.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dan nog, logistiek gezien is het al een vreemd verhaal 40.000 man (en het zijn er meer aangezien je ook mensen zal hebben die 1 wedstrijd gaan) is 150 vliegtuigen vol.
Argentijnen zijn goed met vliegtuigen.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dan nog, logistiek gezien is het al een vreemd verhaal 40.000 man (en het zijn er meer aangezien je ook mensen zal hebben die 1 wedstrijd gaan) is 150 vliegtuigen vol.
Niemand bij de NOS die dat eens uitzoekt, alleen steeds benoemen dat WIJ er met zo weinig zijn. Iemand moet ze op een idee brengen, twitter?quote:Op donderdag 8 december 2022 13:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Almere uit zondag, altijd lastig.quote:Op donderdag 8 december 2022 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
Dickie heeft net een jopje aangenomen
Dat laatste, vooral de Nederlanders. Nogmaals, de NPO heeft dit WK helemaal de grond ingeschreven. Met de schaamtecultuur die hier dan heerst, ga je niet naar Qatar. Denk niet dat kosten een grote rol spelen, je ziet idd dat veel andere landen waar het gemiddelde budget lager ligt, wel massaal afreizen.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe komen de supporters van al die bananenrepublieken eigenlijk aan het geld voor kaarten en verblijf. Of laten de Europese supporters het vooral afweten vanwege de politiek?
Veel Argentijnen die in Europa wonen, zijn afgereisd. De gemiddelde Argentijn in Argentini is net wat te arm voor zo'n reis. En wat je zegt klopt, voetbal is daar meer een ding, komt veel emotie en temperament bij kijken.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:57 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Het is daar veel meer een religie dan dat voetbal hier is, dus mensen doen er alles aan om naar dat WK te kunnen. Daarnaast lopen er ook veel boefjes rond daar, dus denk niet dat het geld altijd even eerlijk is verdiend.
Dit.quote:Op donderdag 8 december 2022 14:09 schreef Homey het volgende:
[..]
Dat laatste, vooral de Nederlanders. Nogmaals, de NPO heeft dit WK helemaal de grond ingeschreven. Met de schaamtecultuur die hier dan heerst, ga je niet naar Qatar. Denk niet dat kosten een grote rol spelen, je ziet idd dat veel andere landen waar het gemiddelde budget lager ligt, wel massaal afreizen.
We weten allemaal dat hij het voor de clicks en views doet, dat is gewoon zijn werk. Vraag mij wel af hoe deze mensen 's avonds met trots naar bed gaan. Je wilt uiteindelijk toch een soort van voldoening halen uit je werk. Maar Valentijn is kennelijk het type die trots is wanneer hij weer een trainer op de stang heeft gejaagd.quote:Op donderdag 8 december 2022 14:25 schreef Fok-it het volgende:
Deze persco kwam wel heel erg naar boven dat Valentijn met een hetze bezig is, begint vermoeiend te worden dat geprovoceer
Zou kunnen, maar dat is ook heel terecht. Er worden ook mensenrechten geschonden in Nederland (toeslagenaffaire bijvoorbeeld), moet er dan geen sportevenement in Nederland worden gehouden?quote:Op donderdag 8 december 2022 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is terecht grond in geboord door NPO. Dat de Argentijnen daar niets van aantrekken is hun pakkie-an.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |