Nee preciesquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim D heeft ook niet echt veel mensen
ik denk dat die sowieso niet echt klikkenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee precies
Wendy voelt ook steeds meer afstand tussen haar en Kim .
Ik denk dat je op een gegeven moment ook ff zat bent van elkaar als je 24/7 op elkaars lip zit. Even wisselen van groepje kan dan soms wat ademruimte gevenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat die sowieso niet echt klikken
was meer gelegenheid
Kim D is te tokkie
Nou die waren echt wel dik met elkaarquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
was meer gelegenheid
Kim D is te tokkie
ja elke dag dezelfde mensen wordt je inderdaad locoquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat je op een gegeven moment ook ff zat bent van elkaar als je 24/7 op elkaars lip zit. Even wisselen van groepje kan dan soms wat ademruimte geven
Een paar weken geleden wilde KimD Wendy nog als zogenaamde hartsvriendin en moest ze haar volledig vertrouwenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:03 schreef Silves het volgende:
Gooit Kimd en Jappie nu ook Wendy en babs voor de bus..wat was net een liefdesverklaring zegt kimd..hoop toch niet de speech?.
Ja, ennnn je kan ff info halen eldersquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja elke dag dezelfde mensen wordt je inderdaad loco
Kijk naar K3quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja elke dag dezelfde mensen wordt je inderdaad loco
Ik moest echt hardop lachen.quote:
Die is wmb ook door het ijs gezakt . Helemaal na zijn geneuzel over Wanda en dan nu zo lullig over Wendy en Babsquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
Jappie trekt zijn bek pas open als er een echt probleem is
Hij is zich van geen kwaad bewust.. 100 punten voor arme KimKraakje... Aldus Haar Geliefde Marciquote:
Lelijk ding.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft hij volgens mij elke dag om
ik heb niet gehoord wat er nu precies wasquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die is wmb ook door het ijs gezakt . Helemaal na zijn geneuzel over Wanda en dan nu zo lullig over Wendy en Babs
Ja baal ik ook wel vanquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
Jammer dat ik de speech van Jeff en Wendy en babette heb gemist
Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #2quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
Jammer dat ik de speech van Jeff en Wendy en babette heb gemist
Babs en Wendy bespraken gisteren dat KimD het ene moment je niet kan uitstaan en vervolgens haar bestie is én andersomquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou die waren echt wel dik met elkaar
Kim zei zelfs dat ze Wendy nodig had , dat ze haar hoog had zitten
Luister dit gesprek en dan weet je het ....quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
was meer gelegenheid
Kim D is te tokkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vannacht nog staan de dekens weer bol.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:18 schreef Aggie46 het volgende:
KimK is er klaar mee.
IK BEN ER KLAAR MEE
ook!quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:20 schreef juul. het volgende:
Ik ben nou toch wel heel benieuwd naar de brief van Babs aan Jeff, was die zo vreemd?
Nahh... dit keer lijkt KimKraak genezen van Marci...quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vannacht nog staan de dekens weer bol.
Vast nog meer geslijmquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:20 schreef juul. het volgende:
Ik ben nou toch wel heel benieuwd naar de brief van Babs aan Jeff, was die zo vreemd?
Zou mij erg verbazen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh... dit keer lijkt KimKraak genezen van Marci...
Geloof jij het?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
Laila fluistert vieze dingen/ grapjes in het oor van Mexx?
*ik heb geen slipje aan* en dat Mexx haar type is etc?
Waaaaazig
laila toch iets meet bi dan ze zei?
Duidelijk in de conflict fasequote:
Zininquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Duidelijk in de conflict fase
Wat een toestand![]()
Dit gaat nog wel erger worden zegt mijn gevoel
Martin zegt vaak alleen maar ongepaste dingenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:21 schreef puzziepie het volgende:
Leila zei ongepaste dingen , Martin gaat haar zo ff vertellen wat hij daar van vindt
Ik niet, die Mexx is zo gek als een deur en denkt dat iedereen haar wil. Vanmorgen zat ze een verhaal te vertellen dat ze gestalkt werd door een oudere man in Schijndel. Stream werd weggedraaid. Maar ze kwam op mij zo nep over....quote:
Zo!! echt wel !! daarom ben ik ook verbaasd . martin heeft nu wat mensen voor de bus gegooidquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Martin zegt vaak alleen maar ongepaste dingen
Jaquote:
Geef ze dan ook wat te doen, van mijnpart 24 uren rolschaatsen ofzo.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een toestand![]()
Mexx heeft normaal altijd zo'n grote bek dus het lijkt wel alsof ze erop kickt dat Martin het even voor haar gaat fixenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
Waaaaazig
Nee hoor..quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een toestand![]()
Ik begin de geruchten wel steeds meer te gelovenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geef ze dan ook wat te doen, van mijnpart 24 uren rolschaatsen ofzo.
Gezien.... ik hoor vooral Babs heel hard lachen om haar eigen grappen in de brief verder heb ik haar wel anders horen praten over Jeffquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Vast nog meer geslijm
En weinig klachten
Ze zitten nog steeds in de conflictfase , echt welquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee hoor..
Bern/Sasje is weer goed
KimKraak/Marci is under construction maar KimK is een slapkut die gaat weer plat na één kusje
Martin/Mexx is een Showkoppel die prima werk doen
De rest is ouden van dagen die uitzitten en een paar laloerse wijven zonder vent![]()
Business as usual
ja dat was wel duidelijkquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:28 schreef juul. het volgende:
[..]
Gezien.... ik hoor vooral Babs heel hard lachen om haar eigen grappen in de brief verder heb ik haar wel anders horen praten over Jeff
Tegen de tijd dat ze naar norming zouden moeten kunnen opschuiven is het programma gestopt..quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze zitten nog steeds in de conflictfase , echt wel
En dat gaat nog wel ff duren
Nou ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze naar norming zouden moeten kunnen opschuiven is het programma gestopt..
Ik weet niet waar het vandaan komt maar Leila heeft meer klasse dan dat. Daarnaast valt ze op mannen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jij denkt dat Martin dit bedenkt?
En op vrouwenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het vandaan komt maar Leila heeft meer klasse dan dat. Daarnaast valt ze op mannen.
Eensquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het vandaan komt maar Leila heeft meer klasse dan dat. Daarnaast valt ze op mannen.
Ik vraag het me af... allesquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik begreep dat Mexx had gezegd dat ze geen slipje aan had en dat Leila had gewaarschuwd hoe Mexx moest gaan zittenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
Waaaaazig
Nog steeds bezig. Ze zijn op de helft van de tijd die sas en bern hadden op dit momentquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Kim K. en Mar zijn weer opnieuw begonnen met ruzieen?
Dat is weer een heel ander verhaalquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep dat Mexx had gezegd dat ze geen slipje aan had en dat Leila had gewaarschuwd hoe Mexx moest gaan zitten
Even wachten op het filmpjequote:Op dinsdag 6 december 2022 21:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is weer een heel ander verhaal![]()
Wie?quote:
Martinquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wie?
Jeff: Maar Bern en Martin snappen helemaal niets
Ah dat verhaal weerquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Judas is de Sjaak, Judas ga je deze maand vanaf een andere kant zien en ik zorg daarvoor. Ik ga in zijn hoofd zitten.
Ja dit is echt niet waarquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:36 schreef D. het volgende:
Leest Jeff post voor namens de regie die hij stiekem zelf geschreven heeft, of begreep ik 'm verkeerd?
Het ging over de brief van babet en Wendy die hij heeft voorgelezenquote:
Huh? Ik dacht van Wendy en Babette?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:36 schreef D. het volgende:
Leest Jeff post voor namens de regie die hij stiekem zelf geschreven heeft, of begreep ik 'm verkeerd?
Maar hij zei iets als 'mijn naam staat nergens onder'quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het ging over de brief van babet en Wendy die hij heeft voorgelezen
Nee je had het goed.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht van Wendy en Babette?
Ik ben in de war
ja dit is weer iets totaal anders dan wat ik van Martin net begreep...quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep dat Mexx had gezegd dat ze geen slipje aan had en dat Leila had gewaarschuwd hoe Mexx moest gaan zitten
Ja… onder de brief van Wendy en babetquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hij zei iets als 'mijn naam staat nergens onder'
Daar hoef je geen waarzegger voor te zijn want het druipt er vanafquote:
Doorlullenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:39 schreef engine het volgende:
Wat heeft Bern Jeff aangedaan dat er wraak genomen moet worden?
Dat idee had ik zelf ook al , ik ben blij dat Jeff het zietquote:
Neee neeequote:Op dinsdag 6 december 2022 21:39 schreef D. het volgende:
Ik heb iets meer goede hoop voor komende maand nu
Ik was bang dat Isaac en Jeff samen Jeff's spelletje gingen voortzetten
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Judas is de Sjaak, Judas ga je deze maand vanaf een andere kant zien en ik zorg daarvoor. Ik ga in zijn hoofd zitten.
Van wat?quote:
Nou ja ik heb hm Isaac ook wel eens Judas horen noemenquote:
Dat moet Jeff niet doen natuurlijk, één naam voor 2 personen gebruikenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Noi ja ik heb hm Isaac ook wel eens Judas horen noemen
Maar bern dus
Al die mannen (behalve bern) praten zo tegen hun vrouwen, allemaal net op een iets andere manier denigrerend maar toch. Nergens een fijne gelijkwaardige relatie.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:40 schreef engine het volgende:
Jeff praat tegen Kim alsof ze idioot is.
Gaat niet echt lekker hč ?quote:
Van stem dingen en zo. Weet het niet meer 100% dus ik zeg niksquote:
Bern wil met meerdere vrouwen tegelijk praten ...quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Al die mannen (behalve bern) praten zo tegen hun vrouwen, allemaal net op een iets andere manier denigrerend maar toch. Nergens een fijne gelijkwaardige relatie.
Ja best bizar.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Al die mannen (behalve bern) praten zo tegen hun vrouwen, allemaal net op een iets andere manier denigrerend maar toch. Nergens een fijne gelijkwaardige relatie.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
KimKraak jankt nog als de tyfus... het lukt Marci niet zijn Bedvrouwtje te herprogrammeren
Nouja heb ik een beetje een ideequote:Op dinsdag 6 december 2022 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Van stem dingen en zo. Weet het niet meer 100% dus ik zeg niks
Verwarrend allemaal .omdat Jeff het vorige week met jappie ook had over Isaac die ook Judas werd genoemd ,maar diy is idd een ander verhaal lijkt hetquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet Jeff niet doen natuurlijk, één naam voor 2 personen gebruiken
En alle dames (behalve bij Bern) gaan er in meequote:Op dinsdag 6 december 2022 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Judas is Bern.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:41 schreef woxxel het volgende:
Ik snap helemaal niks van dit verhaal, alsof ik dagen niet heb kunnen kijken.
Wie is judas.
En welk briefje gaat het over
Waar is Kimd zo boos over?
Zorgwekkend. Zeker omdat iedereen dat in de loods dus blijkbaar maar normaal vindt. Tot zover het vertrouwen in de mensheid.quote:
Sasje was na een uur al weer om bij Bernquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
En alle dames (behalve bij Bern) gaan er in mee
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:45 schreef Was-beer het volgende:
Ima op gitaar: wij zitten vast in de loods, wij hebben hongersnood![]()
Die is al 2 dagen boos/verdrietigquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sasje was na een uur al weer om bij Bern
Jaquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zorgwekkend. Zeker omdat iedereen dat in de loods dus blijkbaar maar normaal vindt. Tot zover het vertrouwen in de mensheid.
Hij wil een soort wraak. Dat gevoel is niet altijd logisch of tactisch verstandig.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:47 schreef D. het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed wat Jeff heeft te winnen door in Bern's hoofd te gaan zitten.
In deze was Isaac veel logischer geweest
Om kampen te splitsenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:47 schreef D. het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed wat Jeff heeft te winnen door in Bern's hoofd te gaan zitten.
In deze was Isaac veel logischer geweest
Er kan veel gebeuren liefjequote:Op dinsdag 6 december 2022 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Toen ik 3 uur geleden ging eten was het nog schelden en huilen
Vreemd dat iedereen het accepteert en niemand van de andere mannen en vrouwen er iets van zegt. Geeft geen hoop voor hun toekomstige relaties.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Ook vreemd dat die dames het accepteren.
Maar wraak op Bern? Bern heeft toch nooit iets gedaan, behalve wat zijig gemompel en wat kinderlijk gepraat zodra ie een microfoon heeftquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Hij wil een soort wraak. Dat gevoel is niet altijd logisch of tactisch verstandig.
Dat noemde ik net maar hier zeiden ze dat Leila dat niet zei maar dat Martin/ Mexx het bedenkt..quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:48 schreef Hoempah het volgende:
6-12-22 | #1 | Leila zegt vieze dingen tegen Mexx volgens Martin [02:10]
[ link | afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 6 december 2022 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ie geweldig is
Maar daar doelde je vast niet op
Daar kiest ze zelf voor en toch geniet ik van spelstrateeg Jeffquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:40 schreef engine het volgende:
Jeff praat tegen Kim alsof ze idioot is.
Ja blijkbaar wel dusquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Maar wraak op Bern? Bern heeft toch nooit iets gedaan, behalve wat zijig gemompel en wat kinderlijk gepraat zodra ie een microfoon heeft
Anders let ik wel op voor jouquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
De petanque groep zit weer op de bank het gedrag van de 20’ers te analyseren.
Wanda is Queenie?
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:52 schreef Vlinder1974 het volgende:
is het nu weer hommeles tussen kimk en marciano?
ze hadden het toch net goed gemaakt?
Jaquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:53 schreef engine het volgende:
Erik laatste dagen veel met tactiek bezig.
Het is niet meer bij te houden vanavondquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:52 schreef Vlinder1974 het volgende:
is het nu weer hommeles tussen kimk en marciano?
ze hadden het toch net goed gemaakt?
Nou ja, in ieder geval beter dan die heg.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:53 schreef Hoempah het volgende:
De regie is wel snel met muten en unmuten. Deze stagiair snapt het.
Enige wat ik kan bedenken is dat Bern destijds die 100 euro van Isaac kreeg voor de spellen, terwijl Jeffrey ging voor de heaters.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Maar wraak op Bern? Bern heeft toch nooit iets gedaan, behalve wat zijig gemompel en wat kinderlijk gepraat zodra ie een microfoon heeft
het is niet meer te volgenquote:
Dat lijkt me raar, want dat waren de meeste stemmen die de spellen kozenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Enige wat ik kan bedenken is dat Bern destijds die 100 euro van Isaac kreeg voor de spellen, terwijl Jeffrey ging voor de heaters.
Daar was Jeff niet echt blij mee...
Slimquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
Erik: fysieke opdracht Queenie
Denkopdracht kimW
Alleen als Mirthe dat strakke pakje weer aan trekt.quote:
Bemoei je met je eigen zakenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:55 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
het is niet meer te volgen
ik stel we voor dat we ons in 2 groepen opdelen in de cos
iedereen met een username beginnend met a t/m k volgt stream 1
iedereen met een username beginnend met l t/m z volgt stream 2
Iemand?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
Is er al een nickname lijst?
Misschien handig voor in de OP of elders?
Zadel je mij met 'de oudjes' opquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:55 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
het is niet meer te volgen
ik stel we voor dat we ons in 2 groepen opdelen in de cos
iedereen met een username beginnend met a t/m k volgt stream 1
iedereen met een username beginnend met l t/m z volgt stream 2
quote:
Wat een rare bijnaamquote:
Ja, maar Jeff wil alles winnen. Zijn eigen woorden.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dat lijkt me raar, want dat waren de meeste stemmen die de spellen kozen
Oh ik dacht dat je mij oud noemdequote:
Ik heb geen idee wie queenbee isquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:57 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
queenbee bedoeld jan-willem
hij zegt het zo vaak dat hij het al afkort
Echt wel!! Eindelijkquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:57 schreef ledn81 het volgende:
Leuk hoe de oudjes nu zo samenspannen tegen team Kweenie
Neuh, jij bent volgens mij één van de jonkies hierquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je mij oud noemde
Zelfde ruzie denk ikquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
kan iemand mijn vraag nog even beantwoorden: of het nu toch weer opnieuw ruzie is kimk en marciano nadat ze het een uur geleden goed hadden gemaakt?
Ja. Weer en nog ruziequote:Op dinsdag 6 december 2022 21:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
kan iemand mijn vraag nog even beantwoorden: of het nu toch weer opnieuw ruzie is kimk en marciano nadat ze het een uur geleden goed hadden gemaakt?
Geen ideequote:Op dinsdag 6 december 2022 21:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
Liefquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, jij bent volgens mij één van de jonkies hier
Ze ging alleen even plassenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
Hopelijk doen ze dat beter dan kamer 3quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:57 schreef ledn81 het volgende:
Leuk hoe de oudjes nu zo samenspannen tegen team Kweenie
daarom heeft wanda nu tandpasta op haar shirtjequote:Op dinsdag 6 december 2022 21:59 schreef Sestra666 het volgende:
zelfs tijdens t tandenpoetsen kunnen ze hun smoel niet houden
Tis dan wel niet te verstaan, maar toch.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:59 schreef Sestra666 het volgende:
zelfs tijdens t tandenpoetsen kunnen ze hun smoel niet houden
KimKraak heeft het afgelopen uur aan één stuk liggen janken in bed, met haar Meester aan haar zijdequote:Op dinsdag 6 december 2022 21:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
Ja maar nu maken ze concrete plannen en tactieken met elkaar , eerst nietquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:59 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ze waren al langer tegen kamer 3 en noemen ze ook vaak de kinderkamer
quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
KimKraak heeft het afgelopen uur aan één stuk liggen janken in bed, met haar Meester aan haar zijde![]()
Het is bijna uit, tenzij Marci een lang dik Konijntje uit zin broek trekt
Maar waarom noemt JW Wanda queenbee of afgekort Queenie? Rare bijnaam voor iemand die de hele dag vloektquote:
ja . dat zei ik ook , ze zitten nu in de conflictfasequote:Op dinsdag 6 december 2022 22:01 schreef freaky40 het volgende:
Volgens de huis psycholoog die je af en toe in de uitzending ziet, zitten ze nu in de ruziemaak periode. Eerst was er de periode dat iedereen nog een beetje aan elkaar moest wennen, en dat gaat wat trager bij een groep van ruim 30 man/vrouw dus nu is dan de periode van ruzie maken aangebroken...
https://fijbes.nl/fasen-g(...)-norming-performing/quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:01 schreef freaky40 het volgende:
Volgens de huis psycholoog die je af en toe in de uitzending ziet, zitten ze nu in de ruziemaak periode. Eerst was er de periode dat iedereen nog een beetje aan elkaar moest wennen, en dat gaat wat trager bij een groep van ruim 30 man/vrouw dus nu is dan de periode van ruzie maken aangebroken...
quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het praat en denkt tenminste ook gewoon normaal
Nee het is Queeniequote:Op dinsdag 6 december 2022 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Maar waarom noemt JW Wanda queenbee of afgekort Queenie? Rare bijnaam voor iemand die de hele dag vloekt
De leukste fase in een RLS. Daarna wordt het saaiquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ja . dat zei ik ook , ze zitten nu in de conflictfase
Queen staat aan het hoofd van de groepquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Maar waarom noemt JW Wanda queenbee of afgekort Queenie? Rare bijnaam voor iemand die de hele dag vloekt
Ja precies . je kan de stadia in groepsdynamica uittekenenquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:03 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
https://fijbes.nl/fasen-g(...)-norming-performing/
Ahhquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:04 schreef juul. het volgende:
[..]
Queen staat aan het hoofd van de groep
Tis niet waar he.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
Martin valt over de tekst “names de groep” die in de brief staat.
Ja. Ik las dit als een Samson en Gert stemquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Tis niet waar he.![]()
De volgende ruzie?
Esther kan ik wel hebben maar Eunice kan zo in een sektequote:Op dinsdag 6 december 2022 22:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik noem een Esther of een Eunice.. die zijn loco
Dat is ook een sneuneus geworden...Geen gevoel voor humor, maar dat was al bekend.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
Martin valt over de tekst “names de groep” die in de brief staat.
Wel waar. Is leuk ditquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Net terug van 'n klus val je in dit.... Is dit het eind van EJVJL?
Dit moet echt geen 9 maand gaan duren, dan heeft er wel iemand
'n ingeslagen knikkerbaan
quote:
Met een stalen gezicht ookquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:06 schreef R0T29 het volgende:
Babette heeft het over Bern dat hij 'pedagogische verantwoord' bezig is.
Jeff over Bern: "Pedagogisch of pedofiel"
Misschien weet hij wel meer.... Sasha is toch niet echt zo overstuur over zijn date gedrag....quote:
Ja. Vond ik ook te ver gaanquote:
Nee want het is niet rechtstreeks. Dan mag Wanda ook geelquote:
Kwalijke zaak. Bern is leraar dus dat soort opmerkingen kunnen behoorlijk schadelijk zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:06 schreef R0T29 het volgende:
Babette heeft het over Bern dat hij 'pedagogische verantwoord' bezig is.
Jeff over Bern: "Pedagogisch of pedofiel"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |