Nee preciesquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim D heeft ook niet echt veel mensen
ik denk dat die sowieso niet echt klikkenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee precies
Wendy voelt ook steeds meer afstand tussen haar en Kim .
Ik denk dat je op een gegeven moment ook ff zat bent van elkaar als je 24/7 op elkaars lip zit. Even wisselen van groepje kan dan soms wat ademruimte gevenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat die sowieso niet echt klikken
was meer gelegenheid
Kim D is te tokkie
Nou die waren echt wel dik met elkaarquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat die sowieso niet echt klikken
was meer gelegenheid
Kim D is te tokkie
ja elke dag dezelfde mensen wordt je inderdaad locoquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat je op een gegeven moment ook ff zat bent van elkaar als je 24/7 op elkaars lip zit. Even wisselen van groepje kan dan soms wat ademruimte geven
Een paar weken geleden wilde KimD Wendy nog als zogenaamde hartsvriendin en moest ze haar volledig vertrouwenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:03 schreef Silves het volgende:
Gooit Kimd en Jappie nu ook Wendy en babs voor de bus..wat was net een liefdesverklaring zegt kimd..hoop toch niet de speech?.
Ja, ennnn je kan ff info halen eldersquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja elke dag dezelfde mensen wordt je inderdaad loco
Kijk naar K3quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja elke dag dezelfde mensen wordt je inderdaad loco
Ik moest echt hardop lachen.quote:
Die is wmb ook door het ijs gezakt . Helemaal na zijn geneuzel over Wanda en dan nu zo lullig over Wendy en Babsquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
Jappie trekt zijn bek pas open als er een echt probleem is
Hij is zich van geen kwaad bewust.. 100 punten voor arme KimKraakje... Aldus Haar Geliefde Marciquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |