Lelijk ding.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft hij volgens mij elke dag om
ik heb niet gehoord wat er nu precies wasquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die is wmb ook door het ijs gezakt . Helemaal na zijn geneuzel over Wanda en dan nu zo lullig over Wendy en Babs
Ja baal ik ook wel vanquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
Jammer dat ik de speech van Jeff en Wendy en babette heb gemist
Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #2quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
Jammer dat ik de speech van Jeff en Wendy en babette heb gemist
Babs en Wendy bespraken gisteren dat KimD het ene moment je niet kan uitstaan en vervolgens haar bestie is én andersomquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou die waren echt wel dik met elkaar
Kim zei zelfs dat ze Wendy nodig had , dat ze haar hoog had zitten
Luister dit gesprek en dan weet je het ....quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat die sowieso niet echt klikken
was meer gelegenheid
Kim D is te tokkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vannacht nog staan de dekens weer bol.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:18 schreef Aggie46 het volgende:
KimK is er klaar mee.
IK BEN ER KLAAR MEE
ook!quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:20 schreef juul. het volgende:
Ik ben nou toch wel heel benieuwd naar de brief van Babs aan Jeff, was die zo vreemd?
Nahh... dit keer lijkt KimKraak genezen van Marci...quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vannacht nog staan de dekens weer bol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |