Daarvan lijkt mij het toch wel Fleetwood Mac te worden. Wat ik van de week al zei. You Make Loving Fun staat heel laag, dus daarom kun je al veel stijgen. Plus dat die er vorig jaar bijna uitviel dus daar ook wel sneller op wordt gestemd.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat Heb Jij Gedaan van Meau kan wel eens de hoogste stijger worden. Dat nummer was nog maar net uit toen er gestemd kon worden.
De eerste twee en laatste drie nummersquote:Op woensdag 7 december 2022 19:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
1. Avond
2. Door De Wind
3. Oceaan
4. Over De Muur
5. Papa
6. Het Dorp
7. Pastorale
8. Brabant
9. Mag Ik Dan Bij Jou
10. Zoutelande
Dit waren op basis van de Top 2000 vorige jaar de 10 beste Nederlandstalige platen ooit...
Gewoon lezen.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:53 schreef Koen66 het volgende:
gwwn Rollercoaster?
Of moet ik verder teruglezen? "+
FTFYquote:Op woensdag 7 december 2022 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
De eerste twee en laatste drie twee nummers
Ik ookquote:Op woensdag 7 december 2022 19:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb dus veel gekkigheid gekocht. Ik heb dan ook voor het eerst een kerstboom
Ja klopt die hebben ze ook in alle maten en kleuren, dus daar moet je sowieso wel wat kunnen vinden.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Blokker en Xenos hadden ook leuke versieringen voor niet al te veelIk wil er ook nog wat normale ballen in hangen en niet alleen maar gekkigheid, maar ik denk dat Karwei dat ook wel heeft. En die zijn morgen open als ik uit kantoor kom
Nee Brabant ookquote:
Jij kijkt altijd over de nummer twee heen?quote:Op woensdag 7 december 2022 19:53 schreef Koen66 het volgende:
gwwn Rollercoaster?
Of moet ik verder teruglezen? "+
Oceaan vind ik wel een mooi nummer.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
1. Avond
2. Door De Wind
3. Oceaan
4. Over De Muur
5. Papa
6. Het Dorp
7. Pastorale
8. Brabant
9. Mag Ik Dan Bij Jou
10. Zoutelande
Dit waren op basis van de Top 2000 vorige jaar de 10 beste Nederlandstalige platen ooit...
Ik heb nog een lading Bijenkorfbonnen waar ik verder geen heel geschikt doel voor weet. Dat is er dus wel een om in de gaten te houdenquote:Op woensdag 7 december 2022 19:59 schreef Em31 het volgende:
En als je toch iets van Vondels wil: houd de Bijenkorf een dag voor kerst in de gaten, dan gaat er bij veel 50% van de prijs af. Gaat alleen wel heel snel dan.
Ik ook.quote:
Jij hebt een provinciaal excuus.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oceaan vind ik wel een mooi nummer.
Die zijn ook fijne nummers.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij hebt een provinciaal excuus.![]()
Over De Muur, Pastorale, Avond en Het Dorp zijn eigenlijk de enigen die ik logisch vind in deze Top 10.
quote:Op woensdag 7 december 2022 12:29 schreef Redefine het volgende:
Nog een gezondheidsupdate.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door ijs_beer op 07-12-2022 20:32:35 ]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Waar zou je ze dan mee willen aanvullen?quote:Op woensdag 7 december 2022 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij hebt een provinciaal excuus.![]()
Over De Muur, Pastorale, Avond en Het Dorp zijn eigenlijk de enigen die ik logisch vind in deze Top 10.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 7 december 2022 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |