Gewoon lezen.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:53 schreef Koen66 het volgende:
gwwn Rollercoaster?
Of moet ik verder teruglezen? "+
FTFYquote:Op woensdag 7 december 2022 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
De eerste twee en laatste drie twee nummers
Ik ookquote:Op woensdag 7 december 2022 19:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb dus veel gekkigheid gekocht. Ik heb dan ook voor het eerst een kerstboom
Ja klopt die hebben ze ook in alle maten en kleuren, dus daar moet je sowieso wel wat kunnen vinden.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Blokker en Xenos hadden ook leuke versieringen voor niet al te veelIk wil er ook nog wat normale ballen in hangen en niet alleen maar gekkigheid, maar ik denk dat Karwei dat ook wel heeft. En die zijn morgen open als ik uit kantoor kom
Nee Brabant ookquote:
Jij kijkt altijd over de nummer twee heen?quote:Op woensdag 7 december 2022 19:53 schreef Koen66 het volgende:
gwwn Rollercoaster?
Of moet ik verder teruglezen? "+
Oceaan vind ik wel een mooi nummer.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
1. Avond
2. Door De Wind
3. Oceaan
4. Over De Muur
5. Papa
6. Het Dorp
7. Pastorale
8. Brabant
9. Mag Ik Dan Bij Jou
10. Zoutelande
Dit waren op basis van de Top 2000 vorige jaar de 10 beste Nederlandstalige platen ooit...
Ik heb nog een lading Bijenkorfbonnen waar ik verder geen heel geschikt doel voor weet. Dat is er dus wel een om in de gaten te houdenquote:Op woensdag 7 december 2022 19:59 schreef Em31 het volgende:
En als je toch iets van Vondels wil: houd de Bijenkorf een dag voor kerst in de gaten, dan gaat er bij veel 50% van de prijs af. Gaat alleen wel heel snel dan.
Ik ook.quote:
Jij hebt een provinciaal excuus.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oceaan vind ik wel een mooi nummer.
Die zijn ook fijne nummers.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij hebt een provinciaal excuus.![]()
Over De Muur, Pastorale, Avond en Het Dorp zijn eigenlijk de enigen die ik logisch vind in deze Top 10.
quote:Op woensdag 7 december 2022 12:29 schreef Redefine het volgende:
Nog een gezondheidsupdate.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door ijs_beer op 07-12-2022 20:32:35 ]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Waar zou je ze dan mee willen aanvullen?quote:Op woensdag 7 december 2022 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij hebt een provinciaal excuus.![]()
Over De Muur, Pastorale, Avond en Het Dorp zijn eigenlijk de enigen die ik logisch vind in deze Top 10.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 7 december 2022 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Gaat de tijd eens niet te snel, is het ook weer niet goed!quote:Op woensdag 7 december 2022 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat het al 22 uur is.
quote:Op woensdag 7 december 2022 20:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gaat de tijd eens niet te snel, is het ook weer niet goed!
Nietusquote:
En je zit niet toevallig in Qatar?quote:Op woensdag 7 december 2022 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er zijn geen wedstrijden vandaag.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En je zit niet toevallig in Qatar?
Ik ben ook bekaf, had cursus vandaag. Dus lekker gaar. Daarnaast flink stuk (om) gefietst, ik icm Google maps en fietsen euhmquote:Op woensdag 7 december 2022 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Google Maps en fietsen werkt sowieso nog niet zo goed.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ben ook bekaf, had cursus vandaag. Dus lekker gaar. Daarnaast flink stuk (om) gefietst, ik icm Google maps en fietsen euhm
Dat heb ik gemerkt inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2022 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Google Maps en fietsen werkt sowieso nog niet zo goed.
Dat sluit niet uit dat je in Qatar zit natuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zijn geen wedstrijden vandaag.
Ik heb natuurlijk wel geluisterd naar de oproep van Van Gaal.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat sluit niet uit dat je in Qatar zit natuurlijk.
Ik denk niet dat alle supporters daar elke keer het land uit moeten als er even geen wedstrijd bezig is.
quote:Op woensdag 7 december 2022 20:21 schreef ijs_beer het volgende:
WerkupdateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Leuk voor Brabanders, maar daarbuiten niet meer dan een niemendalletjequote:
Ja en geld moet rollen he. Gewoon even een paar dagen naar Qatarquote:Op woensdag 7 december 2022 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk wel geluisterd naar de oproep van Van Gaal.
Ik denk niet dat mijn smaak realistisch is voor de rest van Nederland, maar wat wel zou kunnen, dingen als Laat Me, Voor Haar, Het Is Een Nacht, Dodenrit, Verdronken Vlinder, Als De Dag Van Toen, Als Ze Er Niet Is, Onderweg, Foto Van Vroeger, enz.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Waar zou je ze dan mee willen aanvullen?
WerkupdateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik zou me als Brabander laten denaturaliseren tot Gelderlander ofzoquote:Op woensdag 7 december 2022 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Leuk voor Brabanders, maar daarbuiten niet meer dan een niemendalletje
WerkupdateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op woensdag 7 december 2022 21:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2022 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Zijn allemaal prima nummersquote:Op woensdag 7 december 2022 21:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn smaak realistisch is voor de rest van Nederland, maar wat wel zou kunnen, dingen als Laat Me, Voor Haar, Het Is Een Nacht, Dodenrit, Verdronken Vlinder, Als De Dag Van Toen, Als Ze Er Niet Is, Onderweg, Foto Van Vroeger, enz.
quote:Op woensdag 7 december 2022 21:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Je vergeet Leef van André Hazesquote:Op woensdag 7 december 2022 21:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn smaak realistisch is voor de rest van Nederland, maar wat wel zou kunnen, dingen als Laat Me, Voor Haar, Het Is Een Nacht, Dodenrit, Verdronken Vlinder, Als De Dag Van Toen, Als Ze Er Niet Is, Onderweg, Foto Van Vroeger, enz.
Ik vrees dat in het immer smakeloze Nederland dit de Top 2000 niet haalt.quote:
Ik heb geen illusies over de smaak van Nederlandquote:Op woensdag 7 december 2022 21:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vrees dat in het immer smakeloze Nederland dit de Top 2000 niet haalt.
Dat is niet genoegquote:Op woensdag 7 december 2022 21:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is vorig jaar DRIEHONDERDENZEVENENVEERTIG plaatsen gezakt![]()
![]()
In het land van Senseo is smaak ver te zoeken ja.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb geen illusies over de smaak van Nederland
Dat zal wel.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:48 schreef Em31 het volgende:
Wel benieuwd of de nummers van Marco Borsato nog meer in de min gaan
Zal wel mooi zijnquote:Op woensdag 7 december 2022 21:48 schreef Em31 het volgende:
Deze stonden ook in mijn lijstjequote:Op woensdag 7 december 2022 21:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze zullen niet omhoog zijn gegaan nee.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:48 schreef Em31 het volgende:
Komt me ergens bekend van voor, maar ik zou niet weten waarvan.quote:
Je moet de kunst los zien van de kunstenaar.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:48 schreef Em31 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel op hem gestemdquote:Op woensdag 7 december 2022 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Het verbaasd me eigenlijk Meatloaf niet in de top 10 staat. Gezien hij eerder dit jaar overleden is.
quote:Op woensdag 7 december 2022 21:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je moet de kunst los zien van de kunstenaar.Ja daarin moeten we Vrij Zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Er zijn wel meer grote namen heen gegaan dit jaar, meestal is er een kaliber dode David Bowie of Prince voor nodig om echt een nummer daarvan in de top 10 te krijgen.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Het verbaasd me eigenlijk Meatloaf niet in de top 10 staat. Gezien hij eerder dit jaar overleden is.
Dat was ik al weer vergetenquote:Op woensdag 7 december 2022 21:51 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2022 21:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je moet de kunst los zien van de kunstenaar.Denk dat dat juist bij zo’n lijstje niet echt gebeurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ook net voor de stemweek is het beste moment.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zijn wel meer grote namen heen gegaan dit jaar, meestal is er een kaliber dode David Bowie of Prince voor nodig om echt een nummer daarvan in de top 10 te krijgen.
Klopt. Waarbij dat ook nog eens alleen Bowie lukte die dan op 10 kwam met Heroes. Een liedje die al dik in de top 100 stond.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zijn wel meer grote namen heen gegaan dit jaar, meestal is er een kaliber dode David Bowie of Prince voor nodig om echt een nummer daarvan in de top 10 te krijgen.
Hoeft niet per se, Bowie stierf in januari, Prince in april. Maar qua timing zal Fleetwood Mac het meest profiteren denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ook net voor de stemweek is het beste moment.
Domino is wat mij betreft het beste Nederlandstalige lied in de top 2000quote:Op woensdag 7 december 2022 21:56 schreef Cee het volgende:
Overigens zouden mijn stemmen voor beste Nederlandstalige nummer gaan naar Toen ik je zag, Op fietse, Domino, Wiegenlied, Testament, Zo stil en Het dorp dus doe daar mee wat je wil.
Bij Fleetwood vond ik dat er niet echt aandacht voor was. En van Meatloaf was ik inderdaad al vergeten.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, Bowie stierf in januari, Prince in april. Maar qua timing zal Fleetwood Mac het meest profiteren denk ik.
Niet bij je buurman, want die loopt Binnen!quote:Op woensdag 7 december 2022 21:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vandaag is rood, de kleur van m'n saldo.
Dan verbaas me dat Imagine niet in de top10 staat met die hele oorlog in Oekraïne en de onrust in Iran.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Waarbij dat ook nog eens alleen Bowie lukte die dan op 10 kwam met Heroes. Een liedje die al dik in de top 100 stond.
Voor een top tien klassering is een actie nodig of een enorme hype. Of een soort gezamenlijk gevoel voor één liedje. Zoals vorig jaar met Whiter Shade of Pale en eerder met Imagine. Waarbij dat dan ook vaak eenmalig is.
Klopt. Ik denk dat Paradiso by the dashboard light ook gewoon in de top 20 staat. Maar ik dacht dat zo'n grote klassieker eerder in de top 10 zou komen dan Coldplay.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Gezien de aantallen in de wachtrij voor tickets dit jaar, verbaast het me eigenlijk niet meer.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat Paradiso by the dashboard light ook gewoon in de top 20 staat. Maar ik dacht dat zo'n grote klassieker eerder in de top 10 zou komen dan Coldplay.
Maar Imagine is toch helemaal niet gebruikt bij acties of beelden rondom de oorlog? Dat was destijds wel anders, het was het 'themalied' van de aanslagen van Parijs en alles wat erna kwam.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan verbaas me dat Imagine niet in de top10 staat met die hele oorlog in Oekraïne en de onrust in Iran.
Russians van Sting schijnt het wel heel goed te doen.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan verbaas me dat Imagine niet in de top10 staat met die hele oorlog in Oekraïne en de onrust in Iran.
Ja, Vinzzent wordt wel vaker overgeslagen bij het stemmen.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:58 schreef ijs_beer het volgende:
Dromendans wordt hier schromelijk ondergewaardeerd.
Als we het gaan hebben over dit soort nummers zie ik Another Love van Tom Odell ook een flinke stijging maken.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die kans is zeer aanwezig. Is ook opeens weer binnengekomen in de top 40.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als we het gaan hebben over dit soort nummers zie ik Another Love van Tom Odell ook een flinke stijging maken.
Het overlijden van Meatloaf werd in het nieuws overschaduwd door schandalen bij The Voicequote:Op woensdag 7 december 2022 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij Fleetwood vond ik dat er niet echt aandacht voor was. En van Meatloaf was ik inderdaad al vergeten.
Oh ja, dat was veel meer in het nieuws inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het overlijden van Meatloaf werd in het nieuws overschaduwd door schandalen bij The Voice
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 7 december 2022 21:58 schreef ijs_beer het volgende:
Dromendans wordt hier schromelijk ondergewaardeerd.
Had je al meegekregen dat Sieneke een nummer met Frans Bauer heeft opgenomen?quote:
Kia vonden ze toch net wat te ordinair.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:07 schreef Em31 het volgende:
In het nieuwe seizoen van HHB zit iemand die Mercedes heet.
Vraag me toch af hoe zo’n keuze is gegaan bij haar ouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |