Hij heeft heel lang met Sasha in de hangstoel gezeten waar hij heel duidelijk was over zijn gevoelens voor Wanda, maar toen Sas vroeg of hij dat ook aan Wanda had verteld zei hij zelf dat ie niet heel duidelijk was en het dus niet letterlijk had gezegd maar wél zodanig dat ze het begrepen moest hebbenquote:Op maandag 5 december 2022 15:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow. ik heb hem ook wel dingen zien zeggen maar ik weet bij hem gewoon niet of hij speelt of dat hij het meent ,
Dat heb ik gemistquote:Op maandag 5 december 2022 15:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij heeft heel lang met Sasha in de hangstoel gezeten waar hij heel duidelijk was over zijn gevoelens voor Wanda, maar toen Sas vroeg of hij dat ook aan Wanda had verteld zei hij zelf dat ie niet heel duidelijk was en het dus niet letterlijk had gezegd maar wél zodanig dat ze het begrepen moest hebben
Ik denk wel dat het echt is. Hij kijkt bij haar ook best verliefd en lijkt ook gewoon zichzelf te zijn. Denk niet dat hij daarover liegt tegen Sasha en Hij sprak het ook niet heel hard uitquote:Op maandag 5 december 2022 15:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien toen ,maar Jappie is ook iemand die speelt . Hij weet dat zij een vriend heeft
quote:
Heel raar mocht dat kloppen want dan zou je nog eerder aan Mirthe of Eunice denkenquote:
Ik heb dat gemist thnxquote:Op maandag 5 december 2022 15:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het echt is. Hij kijkt bij haar ook best verliefd en lijkt ook gewoon zichzelf te zijn. Denk niet dat hij daarover liegt tegen Sasha en Hij sprak het ook niet heel hard uit
Tegelijkertijd had Bern een gesprek met Wanda in de keuken waar hij haar waarschuwde dat Jappy verliefd op haar was en ze misschien beter afstand kon nemenquote:
Dat gesprek heb ik dan weer wel gezienquote:Op maandag 5 december 2022 15:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Tegelijkertijd had Bern een gesprek met Wanda in de keuken waar hij haar waarschuwde dat Jappy verliefd op haar was en ze misschien beter afstand kon nemen
heb 2 gesprekken moeten volgen
Bekijkt het vanuit GluipKut Wanda... die hinkt op twee lullenquote:Op maandag 5 december 2022 15:36 schreef puzziepie het volgende:
Maar Wanda wil het wel een keer met Jappie uitspreken .
Ik blijf het wel een raar verhaal vinden vanuit Jappie
waar blijft danquote:Op maandag 5 december 2022 15:38 schreef Kakadylo het volgende:
'Heel de loods heeft het erover dus dan is het waar'
Ik vind het ook vreemd. Haar naam wordt net genoemd door Mexxquote:Op maandag 5 december 2022 15:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heel raar mocht dat kloppen want dan zou je nog eerder aan Mirthe of Eunice denken
Wanda kickt daar wel opquote:Op maandag 5 december 2022 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bekijkt het vanuit GluipKut Wanda... die hinkt op twee lullen
En daarna gingen Bern en Sas naar bed en bleven Jappy en Wanda achter, hebben nog naar muizen gekeken en geknufffeldquote:Op maandag 5 december 2022 15:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat gesprek heb ik dan weer wel gezien
3.38 is DTquote:Op maandag 5 december 2022 15:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En daarna gingen Bern en Sas naar bed en bleven Jappy en Wanda achter, hebben nog naar muizen gekeken en geknufffeld
Mja, Fok gaat op slot rond 3 uur of zo, dus Cossen? Vergeet het maar
Dat kan natuurlijk altijd nog maar daar ging het me even niet omquote:
Irritant ja die DTquote:Op maandag 5 december 2022 15:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En daarna gingen Bern en Sas naar bed en bleven Jappy en Wanda achter, hebben nog naar muizen gekeken en geknufffeld
Mja, Fok gaat op slot rond 3 uur of zo, dus Cossen? Vergeet het maar
quote:Op maandag 5 december 2022 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bekijkt het vanuit GluipKut Wanda... die hinkt op twee lullen
Waarop KimD zei: laten we er maar over ophouden, anders kost het ons alsnog 10kquote:Op maandag 5 december 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
Mexx zegt nu wie het schreeuwde
kon het niet horen
was in ieder geval een dame
Lijkt wel of ze zelf niet weet wat ze wil en voeltquote:Op maandag 5 december 2022 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik wil eigenlijk wel afstand nemen, maar ik wil het liefst op dezelfde voet verder gaan.
Ze wil graag zijn aandacht , beetje flirten uitdagen , beetje testenquote:Op maandag 5 december 2022 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik wil eigenlijk wel afstand nemen, maar ik wil het liefst op dezelfde voet verder gaan.
Wanda is een teasequote:Op maandag 5 december 2022 15:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze wil graag zijn aandacht , beetje flirten uitdagen , beetje testen
Wanda/Jappie en KimD/Jeffrey allemaal in hetzelfde stapelbedquote:Op maandag 5 december 2022 15:43 schreef puzziepie het volgende:
Wanda moet nu continu nadenken over Jappie
Nee, heel kort zei ze.quote:Op maandag 5 december 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
nu weer het hele verhaal tegen Kim K???
Gezelliequote:Op maandag 5 december 2022 15:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda/Jappie en KimD/Jeffrey allemaal in hetzelfde stapelbed
1x was genoeg, ff wisselenquote:Op maandag 5 december 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
Beter maakt Djedi er gewoon de Djaily van dan kan iedereen het gewoon eenmalig lezenquote:Op maandag 5 december 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
en is Jasper ook op de hoogtequote:Op maandag 5 december 2022 15:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter maakt Djedi er gewoon de Djaily van dan kan iedereen het gewoon eenmalig lezen
Je wilt niet weten wat die Ivor allemaal uitspookt en zij zal het dus nooit wetenquote:Op maandag 5 december 2022 15:50 schreef Flow3r het volgende:
Een jaar is laaaaaannnnggg
Zonder camera's had ze vreemd kunnen gaan, nu gaat dat niet
quote:Op maandag 5 december 2022 15:50 schreef Flow3r het volgende:
Een jaar is laaaaaannnnggg
Zonder camera's had ze vreemd kunnen gaan, nu gaat dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |