quote:Op maandag 5 december 2022 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bekijkt het vanuit GluipKut Wanda... die hinkt op twee lullen
Waarop KimD zei: laten we er maar over ophouden, anders kost het ons alsnog 10kquote:Op maandag 5 december 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
Mexx zegt nu wie het schreeuwde
kon het niet horen
was in ieder geval een dame
Lijkt wel of ze zelf niet weet wat ze wil en voeltquote:Op maandag 5 december 2022 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik wil eigenlijk wel afstand nemen, maar ik wil het liefst op dezelfde voet verder gaan.
Ze wil graag zijn aandacht , beetje flirten uitdagen , beetje testenquote:Op maandag 5 december 2022 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik wil eigenlijk wel afstand nemen, maar ik wil het liefst op dezelfde voet verder gaan.
Wanda is een teasequote:Op maandag 5 december 2022 15:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze wil graag zijn aandacht , beetje flirten uitdagen , beetje testen
Wanda/Jappie en KimD/Jeffrey allemaal in hetzelfde stapelbedquote:Op maandag 5 december 2022 15:43 schreef puzziepie het volgende:
Wanda moet nu continu nadenken over Jappie
Nee, heel kort zei ze.quote:Op maandag 5 december 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
nu weer het hele verhaal tegen Kim K???
Gezelliequote:Op maandag 5 december 2022 15:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda/Jappie en KimD/Jeffrey allemaal in hetzelfde stapelbed
1x was genoeg, ff wisselenquote:Op maandag 5 december 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
Beter maakt Djedi er gewoon de Djaily van dan kan iedereen het gewoon eenmalig lezenquote:Op maandag 5 december 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
en is Jasper ook op de hoogtequote:Op maandag 5 december 2022 15:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter maakt Djedi er gewoon de Djaily van dan kan iedereen het gewoon eenmalig lezen
Je wilt niet weten wat die Ivor allemaal uitspookt en zij zal het dus nooit wetenquote:Op maandag 5 december 2022 15:50 schreef Flow3r het volgende:
Een jaar is laaaaaannnnggg![]()
Zonder camera's had ze vreemd kunnen gaan, nu gaat dat niet
quote:Op maandag 5 december 2022 15:50 schreef Flow3r het volgende:
Een jaar is laaaaaannnnggg![]()
Zonder camera's had ze vreemd kunnen gaan, nu gaat dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |