Had Eunice die gemaakt??quote:Op zondag 4 december 2022 10:49 schreef Deisyy het volgende:
En uiteraard de punch van Moraima, ook al was dat niet te drinken
Volgens mij had Moraima hem gemaakt, maar kan best dat daar die limoenen in zijn gegaan, want hij was niet lekkerquote:Op zondag 4 december 2022 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had Eunice die gemaakt??
Met al die limoenen erin?
Volgens mij voor de 2 de keerquote:Op zondag 4 december 2022 10:55 schreef Dotteke het volgende:
O dat gekras van Janet in die kom met kwark
2x te veelquote:
En fruit uit blik op de kwarkquote:Op zondag 4 december 2022 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
@ TT : Het ontbijt is trouwens kwark met muesli.
Op het bord staat voor lunch broodje kipsate, maar ze gaan nu eiersalade maken
En beeld duiden zeker?quote:
daar hebben we toch jou voor!quote:Op zondag 4 december 2022 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En beeld duiden zeker?![]()
Je had er bij moeten zijn.
Ik zat thuisquote:Op zondag 4 december 2022 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En beeld duiden zeker?![]()
Je had er bij moeten zijn.
Filmpjestopic.quote:
Met zandzakken.quote:Op zondag 4 december 2022 11:05 schreef Dotteke het volgende:
Ze gaan een zwembad krijgen hoor ik net
Dit is ook gewoon roddelen hoor.quote:Op zondag 4 december 2022 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Zonder schelden en achterbaks geroddel situaties bespreken ,gelukkig kan dat ook nog laten Wendy en Babette zien en horen.
Nou... die roddelen ook niet al te vriendelijkquote:Op zondag 4 december 2022 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Zonder schelden en achterbaks geroddel situaties bespreken ,gelukkig kan dat ook nog laten Wendy en Babette zien en horen.
Die man is de halve dag in beeld.quote:
Boeit ons niksquote:Op zondag 4 december 2022 11:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die man is de halve dag in beeld.
Jammer jaquote:Op zondag 4 december 2022 11:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Samen met zijn aanhang Estherquote:Op zondag 4 december 2022 11:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zit in dit fragment ........quote:Op zondag 4 december 2022 11:14 schreef spapaars het volgende:
Gingen ook best los.
Ze waren in de badkamer afgelopen nacht, zegt Leila: Ik ga nu naar bed want anders wordt ik ontzettend nat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kwart over de pispotquote:Op zondag 4 december 2022 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ze gaan vandaag toch worstelen?![]()
Ik zou graag weten of bekend is hoe laat
Hij heeft het nu over de Antilliaanse cultuur etc.quote:
Tiano?quote:Op zondag 4 december 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft het nu over de Antilliaanse cultuur etc.
Isaac??
Ja zou ook kunnen ging over de ruzie die babbel had gisterenquote:
Owww Moraima ik dacht dat Berend het over een man hadquote:Op zondag 4 december 2022 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
Wat is dat toch met die vraag van iedereen bij een beetje meningsverschil 'is je familie trots op je?".
Net Berend weer over Moraima met dat bier incident.
Dat houd ze vast wel 3 dagen volquote:Op zondag 4 december 2022 11:31 schreef Dotteke het volgende:
"ik ga hier niet meer drinken, dat is beter denk", zegt Babette
Het ging iig over bier afpakkenquote:Op zondag 4 december 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Owww Moraima ik dacht dat Berend het over een man had
Ja Rupert kwam ter sprake want "hij mocht wel bier dringen van Moraima", misschien daar de verwarring?quote:Op zondag 4 december 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Owww Moraima ik dacht dat Berend het over een man had
Minder.quote:Op zondag 4 december 2022 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat houd ze vast wel 3 dagen vol
Driequote:Op zondag 4 december 2022 11:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dat denk ik, Isaac had meer dan 2 kinderen toch?
Ze kwam niet op het woord, maar ze heeft het, Schijnheilig moest het zijn.quote:Op zondag 4 december 2022 11:35 schreef puzziepie het volgende:
Kamer 2 is het meest nep heeft iemand tegen Esther gezegd, behalve Jappie en Leila oid
Wanda,quote:
En kamer 3.Stop de tijd.quote:Op zondag 4 december 2022 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kwam niet op het woord, maar ze heeft het, Schijnheilig moest het zijn.
Haa dat is Esther ook ,die wil nog steeds Babette eruitquote:Op zondag 4 december 2022 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kwam niet op het woord, maar ze heeft het, Schijnheilig moest het zijn.
Is bedacht,het zwembad wordt geleverd.quote:Op zondag 4 december 2022 11:38 schreef HappyCharly het volgende:
Goedemorgen
Ze gaan straks worstelen.. is dat door de febo bedacht/ een challenge/ gewoon voor de lol?
ik heb totaal gemist wat de bedoeling is
Heeft dat niet een te hoog #metoo gehalte?quote:Op zondag 4 december 2022 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is bedacht,het zwembad wordt geleverd.
Zelf bedacht challenges worden normaliter niet aangekondigd,toch?quote:Op zondag 4 december 2022 11:38 schreef HappyCharly het volgende:
Goedemorgen
Ze gaan straks worstelen.. is dat door de febo bedacht/ een challenge/ gewoon voor de lol?
ik heb totaal gemist wat de bedoeling is
Zou Wendy zich wel uitgekleed hebben voordat ze ging slapen?quote:
gewoon zomaar, niet voor geld ofzo?quote:Op zondag 4 december 2022 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is bedacht,het zwembad wordt geleverd.
Groot gelijkquote:Op zondag 4 december 2022 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: Ik ga trouwens stoppen met de uurfilmpjes, kost teveel tijd helaas ....
Ja Berend moet met Babette zei hij tegen JW en Erik. "nou ik wil wel met Babette worstelen" Drinkend aan zijn bidon en met zo'n blik...quote:Op zondag 4 december 2022 11:40 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft dat niet een te hoog #metoo gehalte?
Gewoon geleverd,was nog een evenement dat al was bedacht voor dat entertainment boek.quote:Op zondag 4 december 2022 11:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
gewoon zomaar, niet voor geld ofzo?
Ik hoor nog nergens enthousiasme... wel veel napraten over gisteren
Echt een moetje.quote:Op zondag 4 december 2022 11:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gewoon geleverd,was nog een evenement dat al was bedacht voor dat entertainment boek.
Oh wat jammer, denk dat veel mensen er enorm van genoten.quote:Op zondag 4 december 2022 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die naam komt van Martin af en daar ligt hij nou mee te neuken )oa)quote:Op zondag 4 december 2022 11:45 schreef ledn81 het volgende:
Babbel tegen KimD : "Ik weet niet of je weet waar alle roddels vandaan komen, van de Pretty Little Liars boven"
![]()
![]()
Snap ik!quote:Op zondag 4 december 2022 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2022 11:47 schreef Dotteke het volgende:
Babette mag ook graag lullen zeg. Ze loopt van de een naar de ander.
Als ze niet gaan worstelen of gaan skiën zou ik een boete van 10.000 geven. Stelletje verwend kleutersquote:
Die blijft ook maar bezig inderdaad. En vaak komt er maar weinig zinnigs uit.quote:Op zondag 4 december 2022 11:47 schreef Dotteke het volgende:
Babette mag ook graag lullen zeg. Ze loopt van de een naar de ander.
@DGK_Tegengas jammer keek er graag naar maar snap dat het veel werk en tijd kostquote:Op zondag 4 december 2022 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jup. Is geen lelijke man ofzo maar Mexx adoreert hem echt..quote:Op zondag 4 december 2022 11:48 schreef Dotteke het volgende:
Martin een knappe vent? Hoorde ik dat nu goed?
Dat inderdaad. Ze doet er zelf net zo hard aan mee.quote:Op zondag 4 december 2022 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zou haar sieren als ze er boven zou staan ipv zich te laten verlagen tot het niveau van de dames waarover ze het steeds blijft hebben.
Oh wat jammer, omdat ik geen livestreams heb genoot ik ervan dat ik verslagen kon terugkijken via de filmpjes.quote:Op zondag 4 december 2022 11:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh wat jammer, denk dat veel mensen er enorm van genoten.
Maar begrijpelijk hoor,dank voor al je werk!
Zoe weer.quote:Op zondag 4 december 2022 11:49 schreef Dotteke het volgende:
Mexx voelt zich vereerd dat een mooie man die 19 jaar ouder is op haar valt? Zegt Zoë
Als je goed luistert komt er meer zinnigs uit dan je denktquote:Op zondag 4 december 2022 11:49 schreef engine het volgende:
[..]
Die blijft ook maar bezig inderdaad. En vaak komt er maar weinig zinnigs uit.
Misschien hebben ze die een keer op de BBQ gezetquote:Op zondag 4 december 2022 11:47 schreef D. het volgende:
Hoe komt de pan zo zwart van onderen als ze een inductieplaat hebben?
Ehhhquote:Op zondag 4 december 2022 11:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jup. Is geen lelijke man ofzo ...
Maar ze lult niet hoorquote:Op zondag 4 december 2022 11:49 schreef engine het volgende:
[..]
Die blijft ook maar bezig inderdaad. En vaak komt er maar weinig zinnigs uit.
ik vind dat ze doorgaans best weinig echt roddelt. Snap wel dat zij ook eens een keer gefrustreerd is en dat wil uiten. Moet ook gewoon kunnen. Je mag best je ongenoegen aangeven en eens praten over anderen, ze is geen heilige. Kamer 3 fakkelt iemand stelselmatig af, vaak niet eens gebaseerd op feitelijkheden. Babette heeft dan tenminste haar ruzie nog met Martin besproken en probeert met wat meer afstand te kijken.quote:Op zondag 4 december 2022 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zou haar sieren als ze er boven zou staan ipv zich te laten verlagen tot het niveau van de dames waarover ze het steeds blijft hebben.
Ze lullen allemaal ,misschien moeten we daar ook eens mee ophoudenquote:
Ik kan wel zeggen 'dat hoort niet' maar dat lezen ze daar toch niet meequote:Op zondag 4 december 2022 11:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze die een keer op de BBQ gezet
Wel mega irritantquote:Op zondag 4 december 2022 11:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
IK vind het geen lelijke man hoor
(ook niet knap maar daar ging t niet om)
Dat magquote:Op zondag 4 december 2022 11:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
IK vind het geen lelijke man hoor
Ik ben het ook niet met haar oneensquote:Op zondag 4 december 2022 11:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind dat ze doorgaans best weinig echt roddelt. Snap wel dat zij ook eens een keer gefrustreerd is en dat wil uiten. Moet ook gewoon kunnen. Je mag best je ongenoegen aangeven en eens praten over anderen, ze is geen heilige. Kamer 3 fakkelt iemand stelselmatig af, vaak niet eens gebaseerd op feitelijkheden. Babette heeft dan tenminste haar ruzie nog met Martin besproken en probeert met wat meer afstand te kijken.
ik snap Babs nu wel even
Iedereen heeft iets leuks, potje dekseltje etcquote:Op zondag 4 december 2022 11:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag
Erik en Berend zijn ook hunks zeker?
Prima toch ? Staat het ergens in de wet dat je niet achter iemands rug om mag lullen? Als ik Babet was zou ik zeggen tegen Mexx dat ze liever achter haar rug lult om effe te kunnen ventileren wat een achterlijke trol ze haar vindt maar dat ze absoluut geen behoefte heeft om dat recht in dat trollengezicht te zeggen , haar liever uit de buurt houdt en weer doorquote:
quote:Op zondag 4 december 2022 11:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Prima toch ? Staat het ergens in de wet dat je niet achter iemands rug om mag lullen? Als ik Babet was zou ik zeggen tegen Mexx dat ze liever achter haar rug lult om effe te kunnen ventileren wat een achterlijke trol ze haar vindt maar dat ze absoluut geen behoefte heeft om dat recht in dat trollengezicht te zeggen , haar liever uit de buurt houdt en weer door
Ja dat snap ik ook niet, heeft ze niet zoiets dan van he ik ben hier er is niet veel anders voor hem.quote:Op zondag 4 december 2022 11:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jup. Is geen lelijke man ofzo maar Mexx adoreert hem echt..
Zo trots dat zo'n oudere knappe man of haar valt.. hoe dan..
quote:Op zondag 4 december 2022 11:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Prima toch ? Staat het ergens in de wet dat je niet achter iemands rug om mag lullen? Als ik Babet was zou ik zeggen tegen Mexx dat ze liever achter haar rug lult om effe te kunnen ventileren wat een achterlijke trol ze haar vindt maar dat ze absoluut geen behoefte heeft om dat recht in dat trollengezicht te zeggen , haar liever uit de buurt houdt en weer door
Je mag best mensen bespreken, ook negatief, maar idd, kamer 3 is gewoon jaloers/onzeker en zoeken gewoon gezamenlijke zondebokkenquote:Op zondag 4 december 2022 11:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind dat ze doorgaans best weinig echt roddelt. Snap wel dat zij ook eens een keer gefrustreerd is en dat wil uiten. Moet ook gewoon kunnen. Je mag best je ongenoegen aangeven en eens praten over anderen, ze is geen heilige. Kamer 3 fakkelt iemand stelselmatig af, vaak niet eens gebaseerd op feitelijkheden. Babette heeft dan tenminste haar ruzie nog met Martin besproken en probeert met wat meer afstand te kijken.
ik snap Babs nu wel even
Dat sowiesoquote:Op zondag 4 december 2022 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
Je mag best mensen bespreken, ook negatief, maar idd, kamer 3 is gewoon jaloers/onzeker en zoeken gewoon gezamenlijke zondebokken
Ze doen net of ze iemand 'kunnen pakken op iets onrechtmatigs " als ze er achter komen dat er achter hun rug om geroddeld is , maar je moet gewoon staan voor wat je doet en vind en dat is dus roddelen en jammer dan als de ander dat vervelend vindt, ga lekker aan de deur luisteren maar val mij verder niet lastigquote:
hier moest ik om lachenquote:Op zondag 4 december 2022 11:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Klopppttttquote:Op zondag 4 december 2022 12:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze doen net of ze iemand 'kunnen pakken op iets onrechtmatigs " als ze er achter komen dat er achter hun rug om geroddeld is , maar je moet gewoon staan voor wat je doet en vind en dat is dus roddelen en jammer dan als de ander dat vervelend vindt, ga lekker aan de deur luisteren maar val mij verder niet lastig
22quote:Op zondag 4 december 2022 11:59 schreef engine het volgende:
Ik vind het kinderachtig. Beetje het niveau van Zoë maar die is 20 ofzo.
Nare kamer is datquote:Op zondag 4 december 2022 12:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Bij kamer 3 gaat het gelijk over mongolen, crackhoeren en tyfuswijven. Dat is een beetje het verschil qua roddelniveau.
Verder hebben ze inderdaad alleen elkaar, dus zal er over elkaar gepraat worden. Het is het enige wat er gebeurt in hun beleefwereld.
Ja precies. En Babette 23?quote:
Dat dacht ik dus ook, er is wel verschil in leeftijd, die jonge grieten of die volwassen vrouwen.quote:Op zondag 4 december 2022 11:59 schreef engine het volgende:
Ik vind het kinderachtig. Beetje het niveau van Zoë maar die is 20 ofzo.
Zegt ze op de slaapkamerquote:Op zondag 4 december 2022 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : We moeten stoppen met geheimen, ja, dat kan niet, maar als je iets vindt ga dan naar die persoon toe.
Die jonge grietjes zijn het asociaalste qua taal en agressiequote:Op zondag 4 december 2022 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, er is wel verschil in leeftijd, die jonge grieten of die volwassen vrouwen.
quote:
quote:Op zondag 4 december 2022 12:06 schreef D. het volgende:
Zoe heeft tegen Mirthe gezegd dat Eunice echt een k*twijf is.
"Ik lig haar totaal niet"
Dan staat KimD over 2 minuten bij Wanda om verhaal te halen; "Ja, Zoe zegt...."quote:Op zondag 4 december 2022 12:07 schreef Moeraskat het volgende:
Als Zoë ballen heeft verteld ze ook over Wanda die dingen zei over KimD
Het is belangrijk om zaken te duiden D.quote:
quote:Op zondag 4 december 2022 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dan staat KimD over 2 minuten bij Wanda om verhaal te halen; "Ja, Zoe zegt...."
quote:Op zondag 4 december 2022 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
Wel grappig want Maddy was gisteren aan het klagen dat ze door GJ genegeerd wordt. Dat klopt wel dus.quote:Op zondag 4 december 2022 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD stelt voor om helemaal niet meer met Maddy te praten.
GJ : 'Ik hou me daar al weken aan'
KimD : 'Ze vindt nu aansluiting bij de groep door de spelletjes.'
GJ : 'Ik wil ook niet meer spellen met haar spelen'
Sasha : 'Dat irriteert me het meest aan Maddy. Beneden een biertje drinken met jullie, en dan naar boven lopen, dat vind ik zulk giftig gedrag. Ze moet echt oprotten.'
Ja, daar was hij vrij duidelijk in.quote:Op zondag 4 december 2022 12:10 schreef engine het volgende:
[..]
Wel grappig want Maddy was gisteren aan het klagen dat ze door GJ genegeerd wordt. Dat klopt wel dus.
Zoe is niet de slimste, maar ze is ook niet achterlijkquote:Op zondag 4 december 2022 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Ze wordt buitengesloten.
Zoe : Niet lullig, maar ze doet het ook zelf. Ze heeft altijd commentaar op kamer 3, maar ze ligt er nog wel. Dan moet je ook niet janken.'
Ik vind het wel een leuke meid eigenlijkquote:Op zondag 4 december 2022 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
Zoe is niet de slimste, maar ze is ook niet achterlijk
"Ja maar ik wilde toch al naar huis" krijg je danquote:Op zondag 4 december 2022 12:13 schreef puzziepie het volgende:
Kan niet wachten tot die eruit wordt gestemd
Vannacht ook weer.quote:
Weg ermee, huichelaar is hetquote:Op zondag 4 december 2022 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ja maar ik wilde toch al naar huis" krijg je dan
En terechtquote:Op zondag 4 december 2022 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
Da's mooi, wil iedereen hetzelfdequote:Op zondag 4 december 2022 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ja maar ik wilde toch al naar huis" krijg je dan
Ik ben helemaal klaar met die vrouwquote:Op zondag 4 december 2022 12:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vannacht ook weer.
Eindelijk een goed gesprek.Maddy opeens: " Dit gaat veel te diep."
Weg gesprek.
Jammer dat deze show maar èèn eliminatie per halfjaar heeft. Die zit er nog wel evenquote:
Maddy is echt een vals mensquote:Op zondag 4 december 2022 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : gister ook met die dopjes kwam ze naar me toe, ze zei, je hebt overal 1 dopje bacardi ingedaan, maar bij moraima 3 of 4 en bij jezelf ook. Ik dacht ik kan hier wel door de grond storten. Ik zeg, dat klopt niet, ik heb er bij iedereen 2 gedaan. Ik wist het zeker. Maar zei zei, ik zeg niks hoor.
Babette : Zo, ik had net die ene ruzie opgelost, ik zei, Madeleine, het is niet waar! En toen ging ze weg, en later kwam ze terug. Ze zei : Sorry, ik moet mijn excuses aanbieden, ik heb verkeerde informatie gekregen.
Sasha : Sorry, ik heb verkeerde informatie gekregen maar ik heb gezien dat je dat hebt gedaan?
Babette : Dus ik zei, bij wie ben je dat wezen controleren? Maar dat kon ze niet zeggen.
En dat was niet de eerste keer dat ze met zo'n respectloze opmerking dat gesprek onderbrak. Nare vrouw.quote:Op zondag 4 december 2022 12:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vannacht ook weer.
Eindelijk een goed gesprek.Maddy opeens: " Dit gaat veel te diep."
Weg gesprek.
Toch kan ik haar lach beter hebben dan die van Imadiddin. Maar daar ben ik heel alleen in geloof ikquote:
Martin staat bovenaan de irritatielijstquote:Op zondag 4 december 2022 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toch kan ik naar lach beter hebben dan die van Imadiddin. Maar daar ben ik heel alleen in geloof ik
Valt wel mee denk ik maar die zie ik amper nog op stream. Of misschien klik ik gewoon iedere keer weg als hij in beeld is.quote:Op zondag 4 december 2022 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toch kan ik naar lach beter hebben dan die van Imadiddin. Maar daar ben ik heel alleen in geloof ik
* KinKiJan steekt vinger ook opquote:Op zondag 4 december 2022 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2022 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ : Ik kwam in de douche, de douche stond aan, en ik dacht, er staat niemand onder .... maar dat was Martin...
quote:Op zondag 4 december 2022 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat juist andersomOh echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Op het eind zat ze alleen te zuipen.quote:Op zondag 4 december 2022 12:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met die vrouw
Ze had van de week al gezegd dat ze zaterdagavond dronken wou worden.quote:Op zondag 4 december 2022 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op het eind zat ze alleen te zuipen.
"Ik neem nog een biertje."
Eindelijk!!!quote:
Isaac heeft dat ook overgenomen viel me laatst op.quote:Op zondag 4 december 2022 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eindelijk!!!
Ik snap echt niet dat iemand serieus met “ggggg gggggg gggggg” kan lachen. Ik vind dit echt heel raar
quote:Op zondag 4 december 2022 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op het eind zat ze alleen te zuipen.
"Ik neem nog een biertje."
Dat is haar dan goed gelukt.Maar wat was ze vervelend.quote:Op zondag 4 december 2022 12:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze had van de week al gezegd dat ze zaterdagavond dronken wou worden.
Oh serieus… ik zal er eens op lettenquote:Op zondag 4 december 2022 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Isaac heeft dat ook overgenomen viel me laatst op.
quote:Op zondag 4 december 2022 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh serieus… ik zal er eens op letten
Zoe zei dat, waarop Babette antwoordde : ze kijken allebei heel vrolijk.quote:Op zondag 4 december 2022 12:26 schreef Chanel5 het volgende:
Hoorde ik nu iemand zeggen dat leila verliefd is?
Ja zie je wel, goed gehoord maar ik weet niet op wie.quote:Op zondag 4 december 2022 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoe zei dat, waarop Babette antwoord : ze kijken allebei heel vrolijk.
Kenzy, en voor de duidelijkheid .. een gedeelte hiervan is invulling door bewoners en door onsquote:Op zondag 4 december 2022 12:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja zie je wel, goed gehoord maar ik weet niet op wie.
Zou mij niets verbazen, ze hadden het wel heel gezellig gisteravond ......quote:Op zondag 4 december 2022 12:26 schreef Chanel5 het volgende:
Hoorde ik nu iemand zeggen dat leila verliefd is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Was ze al toch?quote:Op zondag 4 december 2022 12:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vermoed dat Madeleine door de mand aan het vallen is
oke, thnxquote:Op zondag 4 december 2022 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kenzy, en voor de duidelijkheid .. een gedeelte hiervan is invulling door bewoners en door ons
Naar het Keezenspelquote:Op zondag 4 december 2022 12:30 schreef Chanel5 het volgende:
geluid uit bij GJ en toch ook maar de cam weg
Ze moet bij kamer 3 ook door die mandquote:Op zondag 4 december 2022 12:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vermoed dat Madeleine door de mand aan het vallen is
Oh het lijkt op mens erger je niet maar zie dat ze ook kaarten vast hebben. Ik ken het niet.quote:Op zondag 4 december 2022 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
Esther Moraima Erik en JW zijn weer aan het kezen
Metooquote:Op zondag 4 december 2022 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
Vind die gesprekken op de kamer net zo leuk
Met deze mensen vooralquote:Op zondag 4 december 2022 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
Vind die gesprekken op de kamer net zo leuk
Ja, het is een combinatie tussen mens erger je niet en pesten of zo.quote:Op zondag 4 december 2022 12:31 schreef engine het volgende:
[..]
Oh het lijkt op mens erger je niet maar zie dat ze ook kaarten vast hebben. Ik ken het niet.
Vriendinnenquote:Op zondag 4 december 2022 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe is net wakker, en geeft Kenzy een dikke knuffel.
Mirthe : 'Ik voel me net een junkie..'
Hoezo?quote:Op zondag 4 december 2022 12:34 schreef Deisyy het volgende:
Kenzy vindt het bord met eten, dat Moraima voor Berend apart heeft gehouden, in de oven en vaagt of hij het wil eten.
Heeft zij een hekel aan hem?
Lijkt me niet echt gezond om die vis nu nog te eten.quote:
Waarom nietquote:Op zondag 4 december 2022 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt gezond om die vis nu nog te eten.
Ah .. denk niet dat Kenzy daar echt over nagedacht heeft dan, want ze is vrij goede maatjes met Berend.quote:Op zondag 4 december 2022 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt gezond om die vis nu nog te eten.
Bederving? Die vis is gistermiddag gebakken.quote:
Vooral als er alcohol bij isquote:Op zondag 4 december 2022 12:35 schreef engine het volgende:
Maddy wil ook niet meer zo vroeg naar bed. Ze vindt het leuk s avonds.
Zo klinkt ze ook.quote:Op zondag 4 december 2022 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy ziet eruit als een verzopen laaf
Ze klinkt alsof alles nagesynchroniseerd is voor lucky tv. Let maar op.quote:
Wie?quote:Op zondag 4 december 2022 12:37 schreef D. het volgende:
Vooralsnog is het Maddy-negeren nog niet begonnen
GJ negeert haar al een tijdje toch?quote:Op zondag 4 december 2022 12:37 schreef D. het volgende:
Vooralsnog is het Maddy-negeren nog niet begonnen
Vriendjes worden met Jeff dusquote:
Wij posten precies hetzelfde steedsquote:Op zondag 4 december 2022 12:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy lachen als een boer met kiespijn op de grap van Wendy..
quote:Op zondag 4 december 2022 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze klinkt alsof alles nagesynchroniseerd is voor lucky tv. Let maar op.
Ik kan het niet meer onthoren nuquote:Op zondag 4 december 2022 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze klinkt alsof alles nagesynchroniseerd is voor lucky tv. Let maar op.
Alsjeblieft liefjequote:
En ik weet niet, maar voor mijn gevoel wordt het er niet beter op.quote:Op zondag 4 december 2022 12:39 schreef Deisyy het volgende:
Ze gaan straks modderworstelen en Maddy krultangt heur haar nog even
Ik zie ook nog weinig verbeteringquote:Op zondag 4 december 2022 12:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En ik weet niet, maar voor mijn gevoel wordt het er niet beter op.
Bep ookquote:Op zondag 4 december 2022 12:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb een zwak voor Kim, maar ze lacht als een bezetene ...
Eén persoon zet natuurlijk geen zoden aan de dijkquote:Op zondag 4 december 2022 12:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
GJ negeert haar al een tijdje toch?
Het begint me steeds meer te irriteren dat zodra over het concept gesproken wordt, en de sturing van achter daarbij benoemd wordt, de beelden weggedraaid worden. Tig keer op een dag tegenwoordig.quote:
Sasha stond op wacht toen Mirthe ‘speelde’ onder de douchequote:Op zondag 4 december 2022 12:43 schreef engine het volgende:
Mirthe is in een goed humeur. Sasha krijgt een dikke knuffel "ik vond het gisteren echt fijn".
quote:Op zondag 4 december 2022 12:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy : Wat is de bedoeling [van het worstelen]
Jeff : Badpak aan en gaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |