Dit is ook gewoon roddelen hoor.quote:Op zondag 4 december 2022 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Zonder schelden en achterbaks geroddel situaties bespreken ,gelukkig kan dat ook nog laten Wendy en Babette zien en horen.
Nou... die roddelen ook niet al te vriendelijkquote:Op zondag 4 december 2022 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Zonder schelden en achterbaks geroddel situaties bespreken ,gelukkig kan dat ook nog laten Wendy en Babette zien en horen.
Die man is de halve dag in beeld.quote:
Boeit ons niksquote:Op zondag 4 december 2022 11:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die man is de halve dag in beeld.
Jammer jaquote:Op zondag 4 december 2022 11:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Samen met zijn aanhang Estherquote:Op zondag 4 december 2022 11:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zit in dit fragment ........quote:Op zondag 4 december 2022 11:14 schreef spapaars het volgende:
Gingen ook best los.
Ze waren in de badkamer afgelopen nacht, zegt Leila: Ik ga nu naar bed want anders wordt ik ontzettend nat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kwart over de pispotquote:Op zondag 4 december 2022 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ze gaan vandaag toch worstelen?![]()
Ik zou graag weten of bekend is hoe laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |