abonnement Unibet Coolblue
pi_206934286
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206934309
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 00:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
en de oorzaak was de invallende winter , niet de 6 miljoen dode russen
anders had Hitler moscow binnen geweest

Duitsers vroren dood voor de poort van moscow
https://www.defensemedian(...)lers-winter-blunder/
[..]

Exact dezelfde fout die de Russen maakten in Finland. En nu maakt Rusland dezelfde fout, als de berichtgeving correct is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 4 december 2022 @ 00:26:48 #3
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206934389
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 00:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Exact dezelfde fout die de Russen maakten in Finland. En nu maakt Rusland dezelfde fout, als de berichtgeving correct is.
Ja heel veel , heel veel kannonenvoer met een geweer
Maakt Putin niet uit hoeveel jonge arbeiders er sterven, die zijn gewoon vermist ,

Maar Rusland zal kapot gaan aan de bevolkingskrimp en een totaal en volledig gebrek aan consumenten en arbeiders

gewoon ff 1.000.000 mensen minder !!!
https://thehill.com/polic(...)rgest-ever-recorded/
quote:
We won't know for a few more months, but this suggests an absolute decline in population in 2022, the first decline in sixty years.
More importantly, the Total Fertility Rate (births per woman) dropped in 2021 to just 1.15, far below the 2.1 required for a stable population.12 Oct 2022
quote:
However, since 2020, due to excess deaths from the COVID-19 pandemic, Russia's population has undergone its largest peacetime decline in recorded history.
quote:
In the past year, Russia had its most significant peacetime population decline of all time.

Since last October, Russia's natural population has declined by 997,000, according to The Washington Post. The natural population is determined by the difference between the country's death rate and birth rate.


[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 04-12-2022 00:40:24 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206934651
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 23:16 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Dat is wel precies hoe de 1939 WinterWar is gewonnen. De Russen werden gruwelijk ingemaakt (eindresultaat 125k doden vs 25k voor Finland) maar uiteindelijk waren ze met teveel (500k en daarna konden ze zonodig nog miljoenen sturen) en moest Finland opgeven omdat de wapens en mankracht op waren.

Rusland heeft mooi 125k dode Russen geruild voor 11% van Finland (Karelia). Beste ruil ooit.
Als ze straks 5 miljoen dode Russen ruilen voor Crimea en Donbas behouden is dat ook een 'geweldige' ruil.
En misschien kunnen ze nog een paar miljoen Russische pows en vluchtelingen permanent in Ukraine en buurlanden dumpen als 5e kolonne/trojan horse voor toekomstige Russische invloed. Das ook dikke winst.
Dat moet ze dan wel lukken, het Finland van 1939 was qua inwoners zo'n 50 keer kleiner dan de Sovjet-Unie. De verhoudingen tussen Rusland en Oekraïne zijn toch van een hele andere orde.
pi_206934787
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 00:26 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ja heel veel , heel veel kannonenvoer met een geweer
Maakt Putin niet uit hoeveel jonge arbeiders er sterven, die zijn gewoon vermist ,

Maar Rusland zal kapot gaan aan de bevolkingskrimp en een totaal en volledig gebrek aan consumenten en arbeiders

gewoon ff 1.000.000 mensen minder !!!
https://thehill.com/polic(...)rgest-ever-recorded/
[..]
[..]
[..]

Daarom ontvoeren ze ook baby’s en kinderen uit Oekraïne zodat die geadopteerd kunnen worden in Rusland.
pi_206935462
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 23:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Tja, de vraag is dan wie de macht grijpt, pro Rusland of contra.
Het mooie is dat de protesten in eerste instantie helemaal niet over de relatie met Rusland gingen. De Wit-Russen wilden gewoon van Lukashenko af en vrije verkiezingen. Het was niet een soort euromaidan.

Echter door hoe Rusland Lukashenko te hulp is geschoten om de protesten met grof geweld neer te slaan, heeft iedereen kunnen zien wat die “nauwe banden met Rusland” nu precies inhouden en zijn ze erachter dat Rusland geen toekomst biedt.
pi_206935474
Ik wacht op het moment dat die Wagner idioot Putin van zijn wankele troon gaat stoten. Die gast wacht zijn kans af, Putin gaat dit nooit redden.
Als dit aan de orde komt gaan we ook nog wat beleven.
pi_206935557
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 07:38 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik wacht op het moment dat die Wagner idioot Putin van zijn wankele troon gaat stoten. Die gast wacht zijn kans af, Putin gaat dit nooit redden.
Als dit aan de orde komt gaan we ook nog wat beleven.
Ja, en dan? Die Prigozhin heeft toch alsnog geen geld, geen spullen en geen gemotiveerd leger?
pi_206935587
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 00:56 schreef J.B. het volgende:

[..]
Dat moet ze dan wel lukken, het Finland van 1939 was qua inwoners zo'n 50 keer kleiner dan de Sovjet-Unie. De verhoudingen tussen Rusland en Oekraïne zijn toch van een hele andere orde.
Rusland heeft minder inwoners als Frankrijk en Duitsland samen. Eigenlijk is daarmee wel zo'n beetje alles gezegd over de (on)mogelijkheden van Rusland.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206935678
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 00:56 schreef J.B. het volgende:

[..]
Dat moet ze dan wel lukken, het Finland van 1939 was qua inwoners zo'n 50 keer kleiner dan de Sovjet-Unie. De verhoudingen tussen Rusland en Oekraïne zijn toch van een hele andere orde.
En Finland had toen niet de economische macht achter zich staan van de VS en Europa.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206935969
twitter
twitter
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206936045
quote:
Estland doet grootste defensieaankoop ooit
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-65906749

Estland gaat zes Himars-raketsystemen kopen van de Verenigde Staten. De regering in Tallinn trekt daar 200 miljoen dollar voor uit. Het gaat om de grootste Estse defensieaankoop ooit.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206936122
Deze oorlog duurt voort tot Rusland verschrompelt is als een oud mandarijntje.
Vakman pur sang
pi_206936237
Opgehangen Oekraïense burgers. Ik verwacht nu natuurlijk net zoveel ophef en schreeuwen om onderzoek naar oorlogsmisdaden als laatst met die Russische soldaten die deden alsof ze zich hadden overgegeven en dat met de dood moesten bekopen. :Y


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206936274
Mexicaanse kartel praktijken :r

Wat smerige ratten die Russen.

Het is zondag, en dan worden de Russische trollen niet betaald.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206936367
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2022 10:19 schreef xpompompomx het volgende:
Opgehangen Oekraïense burgers. Ik verwacht nu natuurlijk net zoveel ophef en schreeuwen om onderzoek naar oorlogsmisdaden als laatst met die Russische soldaten die deden alsof ze zich hadden overgegeven en dat met de dood moesten bekopen. :Y


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...... :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206936398
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2022 10:19 schreef xpompompomx het volgende:
Opgehangen Oekraïense burgers. Ik verwacht nu natuurlijk net zoveel ophef en schreeuwen om onderzoek naar oorlogsmisdaden als laatst met die Russische soldaten die deden alsof ze zich hadden overgegeven en dat met de dood moesten bekopen. :Y


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die zoeken naar het volgende plaatje van Zelensky als geldwolf om die triomfantelijk te posten.
Rusland is het slachtoffer in deze oorlog.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206936414
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 10:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze oorlog duurt voort tot Rusland verschrompelt is als een oud mandarijntje.
Putin ziet er al uit als een oud mandarijntje.
pi_206936435
twitter

zitten die bots ook op fok?
  zondag 4 december 2022 @ 10:52:34 #20
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 4 december 2022 @ 10:53:06 #21
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206936476
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 10:48 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
zitten die bots ook op fok?
Het is gewoon onzin. NAFO word gedaan door mijn vrienden uit de kroeg.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206936478
Kimnattedotcom is een aandachtshoer.
pi_206936492
Och jee, daar heb je alweer de volgende tegendraadse tech-oligarch :').
pi_206936531
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 08:22 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ja, en dan? Die Prigozhin heeft toch alsnog geen geld, geen spullen en geen gemotiveerd leger?
Ik hoop van niet. Maar je weet maar nooit met die idioten.
pi_206936576
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 10:48 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
zitten die bots ook op fok?
Waarom zouden wij iets moeten vinden van het gebrabbel van ene Kim Dotcom?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206936584
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 10:55 schreef Tocadisco het volgende:
Och jee, daar heb je alweer de volgende tegendraadse tech-oligarch :').
Dit is een tweet van alweer 2 maanden geleden ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 4 december 2022 @ 11:07:18 #27
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206936592
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 10:48 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
zitten die bots ook op fok?
Op 3 oktober met zogenaamde ophef komen en op 4 december is het nog niet echt opgepikt door...nou ja, door niemand eigenlijk. Lekker bezig, Kim.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 4 december 2022 @ 11:07:27 #28
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206936594
quote:
5s.gif Op zondag 4 december 2022 11:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Waarom zouden wij iets moeten vinden van het gebrabbel van ene Kim Dotcom?
Omdat hij vind dat je kritische moet zijn op deze Amerikaanse proxyoorlog
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_206936614
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:07 schreef zalkc het volgende:

[..]
Omdat hij vind dat je kritische moet zijn op deze Amerikaanse proxyoorlog
Waarom zouden we kritisch moeten zijn eigenlijk?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206936617
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:07 schreef zalkc het volgende:

[..]
Omdat hij vind dat je kritische moet zijn op deze Amerikaanse proxyoorlog
Kim haat de VS omdat ze hem probeerden uitgeleverd te krijgen, Kim is ook een zielig mannetje die zich in probeert te slijmen bij Musk, Kim is ook een fantast en veroordeeld oplichter.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206936621
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:07 schreef zalkc het volgende:

[..]
Omdat hij vind dat je kritische moet zijn op deze Amerikaanse proxyoorlog
Henry Ford vond iets soortgelijks toen Amerika zich met WWII begon te bemoeien.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 4 december 2022 @ 11:11:44 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206936647
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2022 11:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Waarom zouden we kritisch moeten zijn eigenlijk?
Op zich is er niks mis met kritisch zijn natuurlijk, alleen lijken veel mensen nog steeds te denken dat 'kritisch zijn' gelijk staat aan tegen 'de mainstream media' en 'het grote boze westen' aan schoppen en het daar allemaal per definitie niet mee eens zijn.

Je kunt natuurlijk prima kritisch zijn en alsnog gewoon beduidend meer de westerse kant dan de niet-westerse kant verkiezen in situaties als deze.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_206936657
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:10 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Henry Ford vond iets soortgelijks toen Amerika zich met WWII begon te bemoeien.
Henry Ford was dan ook een NSDAP sympathisant.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206936669
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:10 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Henry Ford vond iets soortgelijks toen Amerika zich met WWII begon te bemoeien.
De man was een principieel pacifist: https://ss.sites.mtu.edu/mhugl/2015/10/12/henry-ford/
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206936691
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:11 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Op zich is er niks mis met kritisch zijn natuurlijk, alleen lijken veel mensen nog steeds te denken dat 'kritisch zijn' gelijk staat aan tegen 'de mainstream media' en 'het grote boze westen' aan schoppen en het daar allemaal per definitie niet mee eens zijn.

Je kunt natuurlijk prima kritisch zijn en alsnog gewoon beduidend meer de westerse kant dan de niet-westerse kant verkiezen in situaties als deze.
Ja klopt, maar je kunt iets ook vanuit de niet westerse bril bekijken.
Want wij wonen in het westen maar het merendeel van de wereld doet dat niet.
Een Chinees of Rus heeft vast andere denkbeelden
Vakman pur sang
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 4 december 2022 @ 11:16:40 #36
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206936705
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 11:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja klopt, maar je kunt iets ook vanuit de niet westerse bril bekijken.
Want wij wonen in het westen maar het merendeel van de wereld doet dat niet.
Een Chinees of Rus heeft vast andere denkbeelden
Dat kan. En als je vanuit Russisch oogpunt kijkt en denkt 'Hmm, die aanval op Oekraïne en het executeren van allerlei burgers en het doodverkrachten van kindertjes lijkt me zo'n slecht idee nog niet, moest het land maar niet vol met nazi's zitten!', dan ben je wel een beetje af.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 4 december 2022 @ 11:17:48 #37
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206936718
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:11 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Op zich is er niks mis met kritisch zijn natuurlijk, alleen lijken veel mensen nog steeds te denken dat 'kritisch zijn' gelijk staat aan tegen 'de mainstream media' en 'het grote boze westen' aan schoppen en het daar allemaal per definitie niet mee eens zijn.

Je kunt natuurlijk prima kritisch zijn en alsnog gewoon beduidend meer de westerse kant dan de niet-westerse kant verkiezen in situaties als deze.
Zowel Team Red als Viruswaarheid waren kritisch tijdens de pandemie.

En je kunt best wat vinden van het verschil tussen apathie voor de situatie in Jemen en de empathie voor Oekraïne. En ja, het is wel wat hypocriet misschien dat de deuren voor deze vluchtelingen makkelijker open gaan als voor Syriërs.

Maar dat zijn geen specifieke punten die noodzakelijkerwijs anti-establishment zijn.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_206936727
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat kan. En als je vanuit Russisch oogpunt kijkt en denkt 'Hmm, die aanval op Oekraïne en het executeren van allerlei burgers en het doodverkrachten van kindertjes lijkt me zo'n slecht idee nog niet, moest het land maar niet vol met nazi's zitten!', dan ben je wel een beetje af.
Dat nieuws zal daar nauwelijks geraken.
Maar een oplettende burger met internet zou dat moeten veroordelen ja.
Vakman pur sang
  zondag 4 december 2022 @ 11:19:58 #39
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206936747
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat kan. En als je vanuit Russisch oogpunt kijkt en denkt 'Hmm, die aanval op Oekraïne en het executeren van allerlei burgers en het doodverkrachten van kindertjes lijkt me zo'n slecht idee nog niet, moest het land maar niet vol met nazi's zitten!', dan ben je wel een beetje af.
Toch een paralel met de film die ik gisteren zag, "A time to kill". De zin "Now imagine she's white" gaat ook in deze gevallen al snel op.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_206936821
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:19 schreef zalkc het volgende:

[..]
Toch een paralel met de film die ik gisteren zag, "A time to kill". De zin "Now imagine she's white" gaat ook in deze gevallen al snel op.
Ik vind de oorlog ook veel parallellen hebben met “im westen nichts neues”

Dat begint met vrolijke jongeren die hun kloffie halen. En dan het beeld van een wasserij die het bloed uit de uniformen wast.

Verder niks politiek of diepgang maar gewoon de situaties in de loopgraven.

Vakman pur sang
pi_206936826
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_206936884
Dat is ook wel westers denken, dat wij verheven zijn boven dit soort oorlogen. Maar een paar decaden terug stuurden we miljoenen jongeren de dood in, jaar na jaar. Om macht.
De enige kernbommen op steden gooiden
De 2 grote wereldoorlogen hebben uitgevoerd

Alleen waren we nu in een positie om er zat van te zijn. Verdomme begint de rest van de wereld weer.
Vakman pur sang
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 4 december 2022 @ 11:33:16 #43
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206936907
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat kan. En als je vanuit Russisch oogpunt kijkt en denkt 'Hmm, die aanval op Oekraïne en het executeren van allerlei burgers en het doodverkrachten van kindertjes lijkt me zo'n slecht idee nog niet, moest het land maar niet vol met nazi's zitten!', dan ben je wel een beetje af.
Dit dus
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 4 december 2022 @ 11:34:29 #44
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206936920
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat is ook wel westers denken, dat wij verheven zijn boven dit soort oorlogen. Maar een paar decaden terug stuurden we miljoenen jongeren de dood in, jaar na jaar. Om macht.
De enige kernbommen op steden gooiden
De 2 grote wereldoorlogen hebben uitgevoerd

Alleen waren we nu in een positie om er zat van te zijn. Verdomme begint de rest van de wereld weer.
Ja. Het westen is kut. Het is maar goed dat Poetin ons een lesje komt leren.

8)7
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 4 december 2022 @ 11:35:40 #45
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_206936932
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat is ook wel westers denken, dat wij verheven zijn boven dit soort oorlogen. Maar een paar decaden terug stuurden we miljoenen jongeren de dood in, jaar na jaar. Om macht.
De enige kernbommen op steden gooiden
De 2 grote wereldoorlogen hebben uitgevoerd

Alleen waren we nu in een positie om er zat van te zijn. Verdomme begint de rest van de wereld weer.
De manier waarop wij in "het westen" in WO2 onder het motto "het doel heiligt de middelen" met bommentapijten (en later kernbommen) volledige steden in Duitsland en Japan hebben platgegooid was ook 'niet netjes'. En hét bewijs dat oorlogsmisdaden alleen vervolgd worden bij de verliezer van een oorlog ... (en op dat moment was men eigenlijk nog nauwelijks op de hoogte van wat er zich in de concentratiekampen precies had afgespeeld ...)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_206936946
quote:
84s.gif Op zondag 4 december 2022 11:34 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja. Het westen is kut. Het is maar goed dat Poetin ons een lesje komt leren.

8)7
Dat zeg ik niet.
Het westen is ooit specialist geweest in oorlogen voeren. En nu het klaar is begint er in de rest van de wereld vanalles waardoor we gedwongen worden weer te vechten waarschijnlijk.
Is wat ik zeg.
Vakman pur sang
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 4 december 2022 @ 11:37:14 #47
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206936949
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
De manier waarop wij in "het westen" in WO2 onder het motto "het doel heiligt de middelen" met bommentapijten (en later kernbommen) volledige steden in Duitsland en Japan hebben platgegooid was ook 'niet netjes'. En hét bewijs dat oorlogsmisdaden alleen vervolgd worden bij de verliezer van een oorlog ... (en op dat moment was men eigenlijk nog nauwelijks op de hoogte van wat er zich in de concentratiekampen precies had afgespeeld ...)
Precisie bombardementen waren toen ook nog niet mogelijk. Dus om een doel te raken moest je een hele stad platgooien en hopen dat je het doel raakte. Beetje wat Rusland nu doet.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206936951
Analyse in 25 tweets:
twitter
twitter
Gisteren lazen we dat mensen in Rusland bij temperaturen ver onder nul zonder verwarming zitten, omdat er geen installateurs zijn om schades te repareren, die zitten aan het front.
twitter
twitter
twitter
  zondag 4 december 2022 @ 11:38:20 #49
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206936967
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 10:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, die zoeken naar het volgende plaatje van Zelensky als geldwolf om die triomfantelijk te posten.
Rusland is het slachtoffer in deze oorlog.
Of komen met een oude tweet van het grootst vadsige stuk uitschot van de wereld :') .
pi_206936993
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 10:48 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
zitten die bots ook op fok?
Iemand die zijn achternaam veranderd heeft in .com serieus nemen :')
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 4 december 2022 @ 11:40:12 #51
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_206936997
quote:
84s.gif Op zondag 4 december 2022 11:37 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Precisie bombardementen waren toen ook nog niet mogelijk. Dus om een doel te raken moest je een hele stad platgooien en hopen dat je het doel raakte. Beetje wat Rusland nu doet.
Dat klopt, maar allicht heeft Rusland ook de middelen niet (meer) om precisiebombardementen uit te voeren.

Maar in WO2 zijn er toch ook wel een heel aantal feiten bekend waarbij men bewust het centrum van de stad als doel aan "Bomber Command" gaf en niet de industriegebieden of militaire doelen. Omdat men de wil van de Duitse/Japanse bevolking wilde breken ... (wellicht exact wat de Russen nu met de Oekraïners proberen)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 4 december 2022 @ 11:40:17 #52
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206936999
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 11:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet.
Het westen is ooit specialist geweest in oorlogen voeren. En nu het klaar is begint er in de rest van de wereld vanalles waardoor we gedwongen worden weer te vechten waarschijnlijk.
Is wat ik zeg.
Neejoh, het westen spint garen bij die oorlog. De westerse wapenindustrie vind het prachtig. Het is overduidelijk waar je je wapentuig moet halen komende decennia.
pi_206937016
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:40 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Neejoh, het westen spint garen bij die oorlog. De westerse wapenindustrie vind het prachtig. Het is overduidelijk waar je je wapentuig moet halen komende decennia.
De “westerse wapenindustrie” bestaat dat nog dan?
Vakman pur sang
pi_206937023
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat is ook wel westers denken, dat wij verheven zijn boven dit soort oorlogen. Maar een paar decaden terug stuurden we miljoenen jongeren de dood in, jaar na jaar. Om macht.
De enige kernbommen op steden gooiden
De 2 grote wereldoorlogen hebben uitgevoerd

Alleen waren we nu in een positie om er zat van te zijn. Verdomme begint de rest van de wereld weer.
Als de Russische bevolking zich ook zo verheven had gevoeld was deze oorlog nooit gestart.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206937035
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 11:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
De “westerse wapenindustrie” bestaat dat nog dan?
De VS is toch de grootste wapens producent?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206937039
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 11:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als de Russische bevolking zich ook zo verheven had gevoeld was deze oorlog nooit gestart.
Allicht.
Vakman pur sang
pi_206937052
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 11:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
De VS is toch de grootste wapens producent?
Dat klopt ja, en straks ook de grootste gas leverancier en olie leverancier voor Europa.
Vakman pur sang
  zondag 4 december 2022 @ 11:45:52 #58
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206937082
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 11:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
De “westerse wapenindustrie” bestaat dat nog dan?
Ik snap je vraag niet?
Want lijkt mij obvious dat die nogal alive and kicking zijn. Of reken je o.a. Lockheed Martin, Dassault Systèmes en Rheinmetall niet tot westerse bedrijven?
  zondag 4 december 2022 @ 11:46:56 #59
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206937098
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 11:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat klopt ja, en straks ook de grootste gas leverancier en olie leverancier voor Europa.
Ik heb het beeld dat die prijs voornamelijk naar Qatar & co gaat :P .
pi_206937128
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:45 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Ik snap je vraag niet?
Want lijkt mij obvious dat die nogal alive and kicking zijn. Of reken je o.a. Lockheed Martin, Dassault Systèmes en Rheinmetall niet tot westerse bedrijven?
Jawel, echter welke proportie van de economie vervullen deze bedrijven en hebben ze dan baat bij een artillerie oorlog?
Dit zijn bedrijven die prima voortleven zonder echte oorlog en leven van verdedigende systemen en apparatuur.
Vakman pur sang
pi_206937129
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 11:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat klopt ja, en straks ook de grootste gas leverancier en olie leverancier voor Europa.
Yup, we kiezen onze vrienden nu beter.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206937153
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:46 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Ik heb het beeld dat die prijs voornamelijk naar Qatar & co gaat :P .
Wat ik altijd lastig vind is het feit dat de VS groeiende zorg kreeg over de alsmaar sterker wordende euro (tov dollar) en een tanende Amerikaanse prospect.
Dat is nu wel compleet gedraaid zo.
Vakman pur sang
  zondag 4 december 2022 @ 11:51:15 #63
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206937160
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 11:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Yup, we kiezen onze vrienden nu beter.
Dat valt dan dus weer tegen als je naar die WK gas-deals kijkt. Maar goed, zelflerend vermogen van europese politici is helaas ook wat beperkt ;( .
pi_206937171
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 11:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Yup, we kiezen onze vrienden nu beter.
Ja we organiseren zelf een WK daar nu. :P
Vakman pur sang
pi_206937185
quote:
84s.gif Op zondag 4 december 2022 11:34 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja. Het westen is kut. Het is maar goed dat Poetin ons een lesje komt leren.

8)7
Ons? zijn wij tegenwoordig Oekraïne? jij misschien.
  zondag 4 december 2022 @ 11:54:21 #66
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206937200
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 11:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Jawel, echter welke proportie van de economie vervullen deze bedrijven en hebben ze dan baat bij een artillerie oorlog?
Dit zijn bedrijven die prima voortleven zonder echte oorlog en leven van verdedigende systemen en apparatuur.
Nouja, het zijn commerciële partijen die het vast niet erg vinden dat er meer (enorm heel veel meer binnen Europa, laat staan in de rest van de wereld die nu live de prestaties van hun eigen materieel aanschouwen) orders en geld hun kant op stromen. Dat zijn bedragen waar de omzet van "de parel van Nederland" bij verbleekt. Dus ja, dat gaat zeker economisch van invloed zijn. Tis niet voor niets een sterk aanwezige lobby in de US.
  zondag 4 december 2022 @ 11:54:56 #67
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 4 december 2022 @ 11:55:35 #68
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206937220
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:53 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Ons? zijn wij tegenwoordig Oekraïne? jij misschien.
Ja, dat jij liever vandaag dan morgen Oekraïne geannexeerd ziet worden door Rusland, dat was al een tijdje duidelijk ja :')
pi_206937239
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:54 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Nouja, het zijn commerciële partijen die het vast niet erg vinden dat er meer (enorm heel veel meer binnen Europa, laat staan in de rest van de wereld die nu live de prestaties van hun eigen materieel aanschouwen) orders en geld hun kant op stromen. Dat zijn bedragen waar de omzet van "de parel van Nederland" bij verbleekt. Dus ja, dat gaat zeker economisch van invloed zijn. Tis niet voor niets een sterk aanwezige lobby in de US.
Ik keek meer naar de EU.
Neem aan dat wij geen miljarden kogels en artillerie maken. Al zouden we dat beter wel kunnen doen.

Zou het voor het voortbestaan van de wereld wellicht beter zijn dat de VS en EU hun economie helemaal koppelen? Zelfde munt eenheid enz.
Vakman pur sang
  zondag 4 december 2022 @ 11:58:15 #70
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_206937261
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 10:24 schreef StateOfMind het volgende:
Het is zondag, en dan worden de Russische trollen niet betaald.
Zo te zien is er toch een aantal met dienst op zondag.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_206937267
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:55 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Ja, dat jij liever vandaag dan morgen Oekraïne geannexeerd ziet worden door Rusland, dat was al een tijdje duidelijk ja :')
Daar hebben wij niet veel mee te maken.
pi_206937296
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:58 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Zo te zien is er toch een aantal met dienst op zondag.
Misschien tijd inhalen 😱

Het is en blijft wel frappant dat vrijwel zonder uitzondering al die Russische trollen hier op Fok, ook tot het corona wappie kamp behoren.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206937324
Deze winter zal best koud worden schat ik zo in.
In heel Europa iets onder gemiddeld al.
Dat is voor de EU de eerste test.
Gaan we ons goed redden zonder rusmyr gas.
Het lijkt goed te gaan.

https://www.ventusky.com/?p=54.0;31.1;3&l=temperature-2m
Vakman pur sang
pi_206937387
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 12:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Misschien tijd inhalen 😱

Het is en blijft wel frappant dat vrijwel zonder uitzondering al die Russische trollen hier op Fok, ook tot het corona wappie kamp behoren.
Je kunt nu achteraf niet meer praten over Corona wappies als een groep.

Corona was zo’n ridicule gebeurtenis achteraf dat je wel een beetje wap moest zijn.

Er waren wel wappies die helemaal pocoloco gingen. Of zich afzetten ad maatschappij of er een groter gebeuren in zagen.

Maar Komop, een avondklok _O-
Vakman pur sang
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 4 december 2022 @ 12:08:59 #75
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206937428
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 12:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Je kunt nu achteraf niet meer praten over Corona wappies als een groep.

Corona was zo’n ridicule gebeurtenis achteraf dat je wel een beetje wap moest zijn.

Er waren wel wappies die helemaal pocoloco gingen. Of zich afzetten ad maatschappij of er een groter gebeuren in zagen.

Maar Komop, een avondklok _O-
Jawel. De coronawappies zijn een groep. Een groep mensen met een mislukt leven die de overheid en de rest van de wereld beschuldigen van hun eigen falen. Diezelfde groep denk dat Poetin hen komt verlossen van die vreselijke wereld.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206937431
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:51 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Dat valt dan dus weer tegen als je naar die WK gas-deals kijkt. Maar goed, zelflerend vermogen van europese politici bevolking is helaas ook ENORM beperkt ;( .
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_206937471
quote:
84s.gif Op zondag 4 december 2022 12:08 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Jawel. De coronawappies zijn een groep. Een groep mensen met een mislukt leven die de overheid en de rest van de wereld beschuldigen van hun eigen falen. Diezelfde groep denk dat Poetin hen komt verlossen van die vreselijke wereld.
Nee, dat denk ik niet.

Als je die hele tijd alles voor zoete koek heb geslikt. (Bv wat China nog steeds probeert) en nooit eens hebt gedacht “goh is dit nodig”
Dan heb je ook een klap van de molen gehad.
Vakman pur sang
pi_206937481
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:58 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Daar hebben wij niet veel mee te maken.
Daar ging het niet om.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206937508
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 12:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Misschien tijd inhalen 😱

Het is en blijft wel frappant dat vrijwel zonder uitzondering al die Russische trollen hier op Fok, ook tot het corona wappie kamp behoren.
Ze zijn gewoon heel gemakkelijk te beïnvloeden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 4 december 2022 @ 12:16:38 #80
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_206937543
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 12:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ze zijn gewoon heel gemakkelijk te beïnvloeden.
Of ze trekken graag aandacht, ongeacht of het negatief of positief is.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 4 december 2022 @ 12:22:26 #81
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_206937620
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 11:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik keek meer naar de EU.
Neem aan dat wij geen miljarden kogels en artillerie maken. Al zouden we dat beter wel kunnen doen.

Zou het voor het voortbestaan van de wereld wellicht beter zijn dat de VS en EU hun economie helemaal koppelen? Zelfde munt eenheid enz.
Dat lijkt me nou juist niet het juiste plan. Als er iets is dat de laatste paar jaar heeft laten zien; we moeten als Europa juist ontkoppelen. Afhankelijkheid van andere landen spreiden. We zijn te afhankelijk van Rusland en MO vwb fossiel, we zijn te afhankelijk van US vwb defensie. We zijn te afhankelijk vwb Rare-earth-stoffen en productie van China.

Eigen productie, of een +1 strategie vwb handel. Spreiden van handel, en geen monopolie van andere machten meer toestaan, ook de US niet. Zij zijn wel de meest natuurlijke partner voor Europa, dat klopt. En dat moeten we koesteren, maar tegelijkertijd moeten we als Europa meer op ons eigen kracht kunnen bouwen.

Ofwel, Europa moet geopolitiek machtiger worden, en als dat een stukje ten koste gaat van de US of de individualiteit binnen Europa, so be it...
pi_206937857
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze winter zal best koud worden schat ik zo in.
In heel Europa iets onder gemiddeld al.
Dat is voor de EU de eerste test.
Gaan we ons goed redden zonder rusmyr gas.
Het lijkt goed te gaan.

https://www.ventusky.com/?p=54.0;31.1;3&l=temperature-2m
Mij pakken ze niet. Ik ben naar Nieuw Zeeland deze winter.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206937903
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:51 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Dat valt dan dus weer tegen als je naar die WK gas-deals kijkt. Maar goed, zelflerend vermogen van europese politici is helaas ook wat beperkt ;( .
Ik hoop dat ze door hebben dat dat meer voor de korte/middellange termijn is.
Plus mocht Qatar echt moeilijk doen dan vallen we het gewoon binnen.

Might is immer right.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206937924
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 11:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat klopt ja, en straks ook de grootste gas leverancier en olie leverancier voor Europa.
Tsja, als wij Europeanen weigeren fossiele energiebronnen en grondstoffen in onze eigen achtertuin te winnen en delven moeten we ze ergens anders vandaan halen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206937933
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:58 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Daar hebben wij niet veel mee te maken.
Niet :? .
Leg dat eens uit dan hoe een aanvalsoorlog aan onze grenzen geen invloed heeft op ons?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206938004
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206938074
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 12:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze door hebben dat dat meer voor de korte/middellange termijn is.
Plus mocht Qatar echt moeilijk doen dan vallen we het gewoon binnen.

Might is immer right.
De VS heeft er al een flinke militaire basis, binnenvallen lijkt me dus onnodig en bovendien hebben de ultra-rijke quatary geen behoefte aan conflicten met het westen tegen 2030 is elke quatary namelijk miljonair vanwege de afgesloten lange termijn contracten.

https://militarybases.com/overseas/qatar/al-udeid/
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_206938101
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:58 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Daar hebben wij niet veel mee te maken.
Gezien de Russische ambities in en met Europa (of ze die nu waar kunnen maken of niet) hebben wij er alles mee te maken.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 4 december 2022 @ 12:55:38 #89
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206938116
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2022 12:48 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Tja, wat moet het betekenen? Rusland heeft na Kherson het merendeel van hun troepen naar Bakhmut gestuurd dus lijkt me logisch dat Ukraine dat dan ook doet.
pi_206938191
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 12:55 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Tja, wat moet het betekenen? Rusland heeft na Kherson het merendeel van hun troepen naar Bakhmut gestuurd dus lijkt me logisch dat Ukraine dat dan ook doet.
Ik zie dat op https://militaryland.net/maps/deployment-map/ niet terug. Misschien wil Wagner zelf met de eer strijken? Of willen andere eenheden niet te dicht bij die groep komen?

[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 04-12-2022 13:14:54 ]
pi_206938229
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206938286
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2022 12:48 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Dat leek me al de beste optie. Positief dat men op andere plaatsen minder noodzaak heeft voor meer troepen en goed dat men de Russen niet te ver laat komen.
  zondag 4 december 2022 @ 14:19:32 #94
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 4 december 2022 @ 15:44:16 #95
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_206942161
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206942492
twitter


Ff Engels lullen jongens. Ik heb ze een linkje naar dit topic gestuurd. :P
pi_206942559
twitter
Als er ooit nog wereldkampioenschappen elektriciteitsvoorziening herstellen worden gehouden, weet ik al wie de winnaars zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 04-12-2022 18:58:32 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')