De Paul?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voert Paul zijn modtaken juist uit?
Geen idee, ik kom niet echt in ONZ.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voert Paul zijn modtaken juist uit?
Eredivisie is toch ook niet het lokale voetbalclubje?quote:
Touchequote:Op zaterdag 3 december 2022 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heeft deze pot overigens wel meer van weg
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:52 schreef Zipportal het volgende:
Mooie OP heb je gemaakt. @:Potjecreme
Is ook de enige bij Argentinië die nog iets laat zien af en toe.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:52 schreef franklop het volgende:
Is iemand aan het bijhouden hoe vaak er wordt gegeild op Messi?
Nou, eigenlijk welquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eredivisie is toch ook niet het lokale voetbalclubje?
2 keer per balcontactquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe vaak zal de commentator vanavond de naam Messi hebben laten vallen?
Zelden een speler meer kansen zien missen. Dit wordt een walk over voor Oranje.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:52 schreef franklop het volgende:
Je oogst wat je zaaitquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:53 schreef Tagliano het volgende:
Ik blijf bij mijn punt dat er teveel haat is richting Paul
Ik ben het er mee eens.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:53 schreef Tagliano het volgende:
Ik blijf bij mijn punt dat er teveel haat is richting Paul
Doet toch af en toe wel wat aardigs?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:52 schreef franklop het volgende:
FC Lutjebroek zie ik niet in de Eredivisie?quote:
Wie wel?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind Paul ook niet zo leuk. Ter info.
Zwakquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:53 schreef PzKpfw het volgende:
Nog even een smerige tackle op de enkels van Messi graag.
Maar een eredivisie club is ook een lokale clubquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
FC Lutjebroek zie ik niet in de Eredivisie?
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:53 schreef PzKpfw het volgende:
Nog even een smerige tackle op de enkels van Messi graag.
Welkom op je eerste voetbaltoernooi.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelden een speler meer kansen zien missen. [...]
Van Gelder deed het beter met Bergkamp tegen de Argentijnen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe vaak zal de commentator vanavond de naam Messi hebben laten vallen?
Ik zal ze niet missen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:54 schreef GGMM het volgende:
Dit gaat Australië niet redden.
Erg jammer.
Nee zo doen we dat niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar een eredivisie club is ook een lokale club
In 1974 was jij nog een spermazoïdequote:Op zaterdag 3 december 2022 21:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Welkom op je eerste voetbaltoernooi.
Ik ook niet. Niet om aan te gluren.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zal ze niet missen eerlijk gezegd.
Van Dijk gaat Messi raken vrijdag.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:56 schreef De_Kraam het volgende:
Messi raakt een keer de bal en hij zegt drie keer Messi, dit kan echt niet.
Die is vaak te laat jaquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van Dijk gaat Messi raken vrijdag.
Niet met die dwerg erin.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dit Argentinië is te pakken.
Even opslaan voor vrijdagquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
We gaan die dwerg met z'n maten inmaken.
Met Messi en Vincent Janssen staan er wel twee van de allergrootsten ooit tegenover elkaar.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Als neutrale kijker is het affiche Nederland - Argentinië eigenlijk gewoon walgelijk. Wat een matige droevenis.
He-ho.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
We gaan die dwerg met z'n maten inmaken.
Liever Australie - VS gehad?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Als neutrale kijker is het affiche Nederland - Argentinië eigenlijk gewoon walgelijk. Wat een matige droevenis.
Met me vlaggetje, me hoedje en me toeter.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 1974 was jij nog een spermazoïde
Ik denk eigenlijk dat Nederland Argentinie wel pakt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
Dit Argentinië is niet zo bijzonder. Vier jaar geleden eigenlijk idem dito
Vanaf de bank?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Luukinho kopt alle knikkers erin tegen die kleine Argentijntjes
Veel plezier.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:57 schreef Perox het volgende:
Bedankt voor het kijken mensen - ga effe Netflixen ofzo.
Dat had eigenlijk best wel eens leuk geweest ja.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Liever Australie - VS gehad?
Ik verwacht wel een paar charges.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik moest hem ook harder zettenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hiddink begint steeds meer onverstaanbaar te brabbelen
Denk ik ookquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Nederland Argentinie wel pakt.
Parkinson.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die man is al sinds 2014 seniel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Alzheimer?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ha ha ha. Je moedergrap ligt te veel voor de hand.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Met me vlaggetje, me hoedje en me toeter.
(Ik weet niet wat een spermazoïde is, maar dit terzijde.)
Matige OPquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:59 schreef Zipportal het volgende:
Present.
WK / [KWARTFINALE 9-12 20:00] Nederland - Argentinië #1
Koningshuis pleasequote:
WIJNEN, WIJNEN, WIJNENquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kontje verkocht aan Qatar.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:00 schreef Confetti het volgende:
Hoe kunnen die Argentijnen wel massaal die tickets betalen en Nederlanders niet?
Nederlanders zijn wat meer bezig met woke onzin.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:00 schreef Confetti het volgende:
Hoe kunnen die Argentijnen wel massaal die tickets betalen en Nederlanders niet?
Ik zeur toch ook niet om die hoeren uit het Oostblokquote:
Ja, nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Je moedergrap ligt te veel voor de hand.
Sorbetje, aapje, vlaggetje op steel.
Snap er geen zak van, zoveel supporters van zoveel soorten landen, hoe dan. Of is de afkeer bij ons te groot?quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:00 schreef Confetti het volgende:
Die hebben ook niet zoveel met mensenrechten.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:00 schreef Confetti het volgende:
Gooien mensen uit vliegtuigen boven zeequote:Op zaterdag 3 december 2022 22:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die hebben ook niet zoveel met mensenrechten.
Poched.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gooien mensen uit vliegtuigen boven zee
Ik las laatst een artikel dat die hele mensenrechtendiscussie in Europa veel meer speelt dan daarbuitenquote:Op zaterdag 3 december 2022 22:00 schreef Confetti het volgende:
Divi-bokaal.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:03 schreef De_Kraam het volgende:
Wat moeten ze toch steeds met die nobuddie Leonne bij de NOS?
Ajax achtergrond.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:03 schreef De_Kraam het volgende:
Heeft een poes.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:03 schreef De_Kraam het volgende:
Dat laatste.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Snap er geen zak van, zoveel supporters van zoveel soorten landen, hoe dan. Of is de afkeer bij ons te groot?
Nederland wil erg politiek correct zijn. Andere landen zijn daar gewoon minder mee bezig.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Snap er geen zak van, zoveel supporters van zoveel soorten landen, hoe dan. Of is de afkeer bij ons te groot?
Sowieso zijn ze met 5 keer zoveel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn al die Argentijnen rijk?
Prijzen zullen ook wel anders zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat laatste.
Afkeer is een te groot woord misschien, maar de interesse is veel minder dan normaal.
Er zijn uiteraard uitzonderingen, maar ik zie ook nauwelijks oranje versierde straten.
En ik hoor nergens gejuich als NL scoort.
Ook geen vuurwerk als 'we' winnen.
Dat was de afgelopen jaren wel anders.
De kijkcijfers zijn ook aanzienlijk minder.
Supporters zijn te zuinig?quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prijzen zijn hier met verblijf mokerhoog. Dat hebben al die Argentijnen echt niet. Prijzen zijn ook gewoon anders. Hier betalen we toch wel als we willenquote:
Dat zal zo zijn, maar die Argentijnen moeten toch per persoon allemaal een beste smak geld neertellen om daar te kunnen verblijven. Dat zou je toch niet 1,2,3 verwachten...quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nederland wil erg politiek correct zijn. Andere landen zijn daar gewoon minder mee bezig.
Alsof het 'n Argentijn (of een andere niet Westerling) wat boeit die 6.500 doden... Nee, als ze de titel pakken was dat gewoon elke dode Nepalees meer dan waard.
En al die gesluierde vrouwen in Qatar drie talen sprekenquote:Op zaterdag 3 december 2022 22:06 schreef Zipportal het volgende:
Laat Messi stront maar eens Engels leren.
Ditquote:Op zaterdag 3 december 2022 22:07 schreef Felagund het volgende:
Heb je verloren, moet je ook nog langs Joep.
Echt verschrikkelijk TSJENSES TSJENSES nou je hok weer in joepquote:Op zaterdag 3 december 2022 22:07 schreef Felagund het volgende:
Nee, dus er zal wel een dealtje zijn met Qatar en Qatar Airways. In dat soort landen is de bovenlaag natuurlijk wel rijk, maar lijkt me sterk dat het puur dat is.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zal zo zijn, maar die Argentijnen moeten toch per persoon allemaal een beste smak geld neertellen om daar te kunnen verblijven. Dat zou je toch niet 1,2,3 verwachten...
Dit, want het kan gewoon echt nietquote:Op zaterdag 3 december 2022 22:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, dus er zal wel een dealtje zijn met Qatar en Qatar Airways. In dat soort landen is de bovenlaag natuurlijk wel rijk, maar lijkt me sterk dat het puur dat is.
Je hebt daar ook wel een bovenklasse. Niet elke Argentijn is 'n pauper. En als woke landen minder tickets kopen, kunnen ze misschien wat extra tickets kopen voor een prijsje.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zal zo zijn, maar die Argentijnen moeten toch per persoon allemaal een beste smak geld neertellen om daar te kunnen verblijven. Dat zou je toch niet 1,2,3 verwachten...
Totaal mongool is het dat hij nog een podium krijgtquote:Op zaterdag 3 december 2022 22:07 schreef Felagund het volgende:
conocesquote:Op zaterdag 3 december 2022 22:08 schreef -XOR- het volgende:
Lionel Messi, conoces Andries Noppert de Heerenveen?
Sporting cloeb de Heerenveenquote:Op zaterdag 3 december 2022 22:08 schreef -XOR- het volgende:
Lionel Messi, conoces Andries Noppert de Heerenveen?
Kippenvel. Zoveel respect.quote:
8 jaar geleden kwam hij er amper aan je pas tegen de Vrij en Vlaarquote:Op zaterdag 3 december 2022 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Met de gouden pik van Van Gaal zal Messi vandeweek wel geblesseerd raken op de training
Dat wisten we toch eigenlijk al welquote:Op zaterdag 3 december 2022 22:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En we weten nu hoe Hiddink werkelijk is.
A grumpy old man.
Ha ha ha. Het is niet mijn favoriet,. Maar dit is en was mooi. Goede coach met een groot verleden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En we weten nu hoe Hiddink werkelijk is.
A grumpy old man.
Ik houd dat allemaal niet zo bij.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wisten we toch eigenlijk al wel
Het lijkt de penalty voor Robben tegen Mexicoquote:Op zaterdag 3 december 2022 22:12 schreef Maver24 het volgende:
Wat is eigenlijk het goede antwoord? Weet iemand het?
Tsja, die spandoeken met "Get well soon". De beste man is 82 en heeft kanker die is uitgezaaid over bijna al z'n organen.quote:
Mag je op de Belg nog roken?quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:12 schreef -XOR- het volgende:
Youri Mulder is een roker.
Ik keek op de Belg
Ik vermoed NL - Mexico 2014.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:12 schreef Maver24 het volgende:
Wat is eigenlijk het goede antwoord? Weet iemand het?
No era penal?quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het lijkt de penalty voor Robben tegen Mexico
Met de VAR had Spanje ook geen pingel meegekregen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met de VAR zou het vast geen pingel zijn geworden.
Dat was gewoon een pingel hoor, en een VAR had hem ook gegeven. Dat Robben theatraal valt doet niets af aan de overtreding.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met de VAR zou het vast geen pingel zijn geworden.
Dit filmpje is geloof ik bedoeld om te laten zien dat Robben een schwalbe maakt, maar laat juist goed zien dat het een overtreding is. De verdediger is te laat, zet zijn been voor Robben en raakt hem - niet zozeer op Robbens linkervoet maar op zijn rechtervoet door de knie van de verdediger (wat vanuit de meeste gebruikte camerastandpunten niet goed te zien is).quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:34 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Dat was gewoon een pingel hoor, en een VAR had hem ook gegeven. Dat Robben theatraal valt doet niets af aan de overtreding.
Was wel goed jaquote:
Is hij altijd zo geweest?quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Wat blijft die Van Basten toch een negatief zuur stuk vreten aan die tafel, over alles...
Van Basten heeft gewoon gelijk.quote:
Ik ook niet, zeker vandaag niet, maar hij heeft wel een bepaalde houding en soms een bepaalde toon.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vond 'm geen hele rare dingen zeggen, eigenlijk.
Bij veel van die lui, ook uit eerdere en latere generaties wel vaak het idee dat ze altijd stiekem hopen dat ze niet voorbijgestreefd worden (in de zin van dat de huidige generatie wel wereldkampioen wordt en zij niet).quote:Op zaterdag 3 december 2022 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet, zeker vandaag niet, maar hij heeft wel een bepaalde houding en soms een bepaalde toon.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:40 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Dit filmpje is geloof ik bedoeld om te laten zien dat Robben een schwalbe maakt, maar laat juist goed zien dat het een overtreding is. De verdediger is te laat, zet zijn been voor Robben en raakt hem - niet zozeer op Robbens linkervoet maar op zijn rechtervoet door de knie van de verdediger (wat vanuit de meeste gebruikte camerastandpunten niet goed te zien is).
Dat krijg je als je dit soort dingen heel vaak in slowmotion gaat zitten bekijken. Ook een beetje het probleem van de VAR en de reden van een aantal zeer lichte (of gewoon dubieuze) pingels.quote:Op zondag 4 december 2022 12:43 schreef NLGooner het volgende:
[..]nu je het zegt. Eerst had ik m'n twijfels maar dat is eigenlijk best duidelijk
Ik denk dat de reden voor de cognitieve dissonantie die veel mensen kennelijk ervaren bij VAR-beslissingen is dat zij de intentie van spelers meenemen in de vraag of het al dan niet een overtreding is. Die intentie is vaak echter volstrekt irrelevant, slecht meetbaar, en bepaalt hoogstens of en welke kleur kaart er vervolgens wordt gegeven.quote:Op zondag 4 december 2022 12:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat krijg je als je dit soort dingen heel vaak in slowmotion gaat zitten bekijken. Ook een beetje het probleem van de VAR en de reden van een aantal zeer lichte (of gewoon dubieuze) pingels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |