Even opslaan voor vrijdagquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
We gaan die dwerg met z'n maten inmaken.
Met Messi en Vincent Janssen staan er wel twee van de allergrootsten ooit tegenover elkaar.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Als neutrale kijker is het affiche Nederland - Argentinië eigenlijk gewoon walgelijk. Wat een matige droevenis.
He-ho.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
We gaan die dwerg met z'n maten inmaken.
Liever Australie - VS gehad?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Als neutrale kijker is het affiche Nederland - Argentinië eigenlijk gewoon walgelijk. Wat een matige droevenis.
Met me vlaggetje, me hoedje en me toeter.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 1974 was jij nog een spermazoïde
Ik denk eigenlijk dat Nederland Argentinie wel pakt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
Dit Argentinië is niet zo bijzonder. Vier jaar geleden eigenlijk idem dito
Vanaf de bank?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Luukinho kopt alle knikkers erin tegen die kleine Argentijntjes
Veel plezier.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:57 schreef Perox het volgende:
Bedankt voor het kijken mensen - ga effe Netflixen ofzo.
Dat had eigenlijk best wel eens leuk geweest ja.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Liever Australie - VS gehad?
Ik verwacht wel een paar charges.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik moest hem ook harder zettenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hiddink begint steeds meer onverstaanbaar te brabbelen
Denk ik ookquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Nederland Argentinie wel pakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |