Ha ha ha. Het is niet mijn favoriet,. Maar dit is en was mooi. Goede coach met een groot verleden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En we weten nu hoe Hiddink werkelijk is.
A grumpy old man.
Ik houd dat allemaal niet zo bij.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wisten we toch eigenlijk al wel
Het lijkt de penalty voor Robben tegen Mexicoquote:Op zaterdag 3 december 2022 22:12 schreef Maver24 het volgende:
Wat is eigenlijk het goede antwoord? Weet iemand het?
Tsja, die spandoeken met "Get well soon". De beste man is 82 en heeft kanker die is uitgezaaid over bijna al z'n organen.quote:
Mag je op de Belg nog roken?quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:12 schreef -XOR- het volgende:
Youri Mulder is een roker.
Ik keek op de Belg
Ik vermoed NL - Mexico 2014.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:12 schreef Maver24 het volgende:
Wat is eigenlijk het goede antwoord? Weet iemand het?
No era penal?quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het lijkt de penalty voor Robben tegen Mexico
Met de VAR had Spanje ook geen pingel meegekregen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met de VAR zou het vast geen pingel zijn geworden.
Dat was gewoon een pingel hoor, en een VAR had hem ook gegeven. Dat Robben theatraal valt doet niets af aan de overtreding.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met de VAR zou het vast geen pingel zijn geworden.
Dit filmpje is geloof ik bedoeld om te laten zien dat Robben een schwalbe maakt, maar laat juist goed zien dat het een overtreding is. De verdediger is te laat, zet zijn been voor Robben en raakt hem - niet zozeer op Robbens linkervoet maar op zijn rechtervoet door de knie van de verdediger (wat vanuit de meeste gebruikte camerastandpunten niet goed te zien is).quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:34 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Dat was gewoon een pingel hoor, en een VAR had hem ook gegeven. Dat Robben theatraal valt doet niets af aan de overtreding.
Was wel goed jaquote:
Is hij altijd zo geweest?quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Wat blijft die Van Basten toch een negatief zuur stuk vreten aan die tafel, over alles...
Van Basten heeft gewoon gelijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |